07.04.2010

După Florin Costiniu ar putea urma:

- Adrian Bordea
(fiul generalului de Aron Bordea).
- Ana Savin şi Gabriela Stecoza
(de la Secţia Comercială).
- Branduşa Ştefanescu

(soţia prim secretar Ion Traian Ştefănescu)
- Elena Cantar şi Rodica Voicu

(de la Contencios)


"La mai mare!!!
(Miercuri, 7 aprilie 2010, 20:08)
marii cai albastri [anonim] i-a raspuns lui Gilraen
Asta da veste buna...La mai mare!!!
Am acasa o sticla de vin bun, frantuzesc. O destup in seara asta si beau un pahar in cinstea DNA.
O sa le urez domnului Adrian Bordea (fiul generalului de securitate Aron Bordea), doamnelor Gabriela Stecoza si Ana Savin, de la Sectia Comerciala sa il urmeze pe domnul Costiniu.
La fel si doamnelor Bradusa Stefanescu (sotia fostului prim secretar Ion Traian Stefanescu travestit in prof univ), Elena Cantar si Rodica Voicu ( vezi Voicu&Filipescu) de la contencios.
Stiu ei de ce... "


19 comentarii:

FRANK ZAPA[KING] spunea...

asadar s-a dat liber la vinatoarea in justitie.
hmmmmmmmm,e deranj mare printre jmecherii cu roba.
ei uite inca un motiv pt care TRAIAN BASESCU,nu trebuia sa fie presedinte.
si daca ma gindesc la aparitiile tv ale doamnei COSTINIU..............HMMMMMMMMM,oare doar in danemarca e ceva putred?
in justitia romana oare nu sunt viermiiiiii?

Anonim spunea...

Cine oare plinge ca se simte singurica?
tu cea care plingeai ca esti singurica,oare esti intr-adevar singurica?
nici nu stii cine se simte alaturi de tine?
si nu trebuie sa faci eforturi mari pt a afla cine te vegheaza,trebuie doar sa crezi,ca nu esti singurica.
asa ca sterge-te la ochisori,zimbeste si gindeste-te ca si miine e o zi.
si spera sa fie mai buna decit cea de acum.

ANONIMUL VENETIAN-sensibil la lacrimioarele unei femei care se simte singura............pe care vrea sa o consoleze.

Anonim spunea...

Buna Dimineata!

E tare frumos cantecul de la gradinita DNA , "Ceata lu' Pitigoi"!!!
Mi-aduc aminte de raspunsul dat, de catre un amic,unui reporter TV, in perioada de prigonire a cainilor maidanezi:
"Imi plac cainii maidanezi, dar
sa-i mai imputineze!"
Fain raspuns!
Gioaica

Anonim spunea...

Sa aveti o zi mai buna decat cea de ieri si toate celelalte din urma!

Ariane

Stefanya spunea...

Buna dimineata!O zi frumoasa sa aveti!

ghita1964 spunea...

Buna dimineata!Mai da ce matinale sunteti,parca voi trebuie sa hraniti animalele-n batatura!

Anonim spunea...

Păi dacă n-au bărbaţi să le alerge noaptea prin pat! Deh....se scoală cu noaptea-n cap!
hihihi

ghita1964 spunea...

Acuma ce mai zice:Gioana,Antonescu,Voiculescu,Nastase,Iliescu si toata floarea ofilita a politicii romanesti?Pentru asta trebuia sa castige Gioana,Floricelule?Unde esti?Te-ai dat la fund?Stai numai stai,ca vine si randul vostru!Nu are treaba Marinarul cu arestarile,el atat a facut:A LASAT APARATUL SA-SI FACA DATORIA!DESTUL NU?Sunt mandru ca sunt mediesan,atat va spun!

ghita1964 spunea...

Da-i incolo de barbati fetelor,traiti-va viata!Dar cand o sa-i aveti nu procedati precum "deontoloaga"!

Stefanya spunea...

Eu sunt matinala Gheorghe la ora 6 fix am sarit din pat in fiecare dimineatza asta este nu am de ales.Te pup pe nasuc!

Anonim spunea...

Buna Ziua Don Ghita!
Uite eu una sunt matinala si sunt cea care isi hraneste animalul din ograda!Da nu te mai trezesc asa de dimineata daca ceasu' matali e fixat cu 3 ore dupe...urarea mea Dau cu salutarea mai tarziu!

Buna Ziua Don' Eusebio!

Sa-nteleg ca blog de joaca a devenit "fugi bre cu cercu'!"?
Urarile de o zi mai buna s-aveti vor urma pentru ca asa se cuvine!
Deci O ZI MAI BUNA s-aveti! E o urare reala!
Ariane

ghita1964 spunea...

Si eu va pup!Ariane apreciez harnicia ta!Si eu ma trezesc fix la 6 dar prima data ies pe afara cam 2-3 ore,abia apoi deschid "drogul"!

Stefanya spunea...

Este cam liniste in aceasta ograda de cateva zile.De ce oare?
Ariane,Gheorghe.....postati voi cate ceva!

Anonim spunea...

Don Ghita !

Na, la cafea merge si "drogul"!Stefy da' esti zburdalnica rau !
Te pupacesc mai spre seara!
Ca pauza mea s-a terminat! O zi buna sa ai!
Ariane

ghita1964 spunea...

Stefy tu ce faci?Hai la o plimbare!Ma duc in padure dupa apa.Avem un izvor cu apa super!Peisaj superb+ ca ma incarc cu energie pozitiva de la un cires salbatic!Cunosti procedeul? Imbratisezi copacul si stai asa cam 5 minute!Da rezultate bune!(Vezi sa nu te vada careva ca apoi te eticheteaza!)Ha!Ha!Ha!Incearca!

Stefanya spunea...

Eu muncesc si printre picaturi invant un pic incerc sa le fac pe toate sincer mi-ar prinde bine o plimbare la padure sa ma deconectez un pic de tot ceea ce este aici.....
Draga Gheorghe ce vei face daca intr-o zi vei gasi acel copac taiat?Vei suferi?

Stefanya spunea...

Normal ca sunt zburdalnica azi draga mea Ariane,am dormit foarte bine si am avut vise frumoasse motiv ptr care am o dispozitie excelenta ptr ziua de azi.Merci ptr pupic!

ghita1964 spunea...

Normal ca da!Insa fiecare trebuie sa-si implineasca destinul,voi gasi altul ca-i mare padurea!

Stefanya spunea...

Mda....

Arhivă blog