07.04.2010

Tiberiu Lovin - euroii, predicatul şi complementul

Mai acum câteva zile vorbeam pe aici de banii Patriciului aterizaţi în buzunarul Lovinului. Am trimis un comentariu provocator pe Reporter Virtual la articolul cu Peter Imre. Iaca ce fac banii:
diaconu Eusebiu says:
06.04.2010 19:19 at 19:34
Auzi bă neamu lu vrăjeală, de ce nu l-ai întrebat dacă o mai regulează pe Săftoaica?
şi iaca cum banii Patriciului au metamorfozat comentariul meu:
diaconu Eusebiu says:
06.04.2010 19:19 at 19:34
Auzi bă neamu lu vrăjeală, de ce nu l-ai întrebat dacă o mai xxx?
Metoda este simplă.
- Bagi în buzunarul Lovinului 100 euroi, pac taie predicatul....."a regula"!
- Mai bagi în buzunarul Lovinului încă 100 de euroi, pac taie şi complementul....."Săftoaica"
Mda, cine se aseamănă se adună şi cărpănoşii tot de sub cur îşi mănâncă! Dacă eram în locul lui Peter Imre băgam direct 500 de euroi în buzunarul Lovinului şi pac tăia tot comentariul!
Acum înţeleg prietenia dintre Tolontan şi Lovin! Cum îi intră euroii în buzunar, cum pac sare Tolontanul la gâtul Elenei Udrea! Deh, aşa se face presa! O singură întrebare aş avea pentru Tiberiu Lovin: Bre Lovine, este adevărat că bagabonţii de la Cancan i-au prins pe Adriana Săftoiu şi pe Peter Imre cum îşi frecau şoriciul? DA sau NU?

Pe Vox Publica, deontoloaga de serviciu devenită brusc mecanică de serviciu ne spune că:
Nu poţi să repari o maşină stricată cu o cheie stricată.
Eu hâtru şi şolticar o întreb pe deontoloaga de serviciu:
Dacă o speli, o faci ca nouă?
Şi mai am o întrebare:
DOAMNA DEONTOLOAGĂ DE SERVICIU, NU CREZI CĂ AR FI TIMPUL SĂ TE RETRAGI DIN POLITICĂ ŞI DIN PRESĂ? NU CREZI CĂ AR FI TIMPUL, CA TU IMORALA SĂ NU NE MAI DAI LECŢII DESPRE MORALĂ?

UPDATE:
Reacţia lui Lovin!
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 9:05:19 AM): baaaaaaaaaaaaaaaa
tiberiu_secret (4/7/2010 11:03:45 AM): da
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:03:56 AM): ce faci bre?
tiberiu_secret (4/7/2010 11:04:10 AM): muncesc, ca de obicei
tiberiu_secret (4/7/2010 11:04:18 AM): ca tu ai o pasiune sa te iei de mine
tiberiu_secret (4/7/2010 11:04:21 AM): pe blogul tau
tiberiu_secret (4/7/2010 11:04:30 AM): c-as fi puturos si-mi iau spaga de la patriciu
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:04:52 AM): pai o pasarica mi-a spus ca iti iei !
tiberiu_secret (4/7/2010 11:05:00 AM): poate ma scriu si eu intr-o zi ca sugi pula
tiberiu_secret (4/7/2010 11:05:03 AM): ca mi-a zis un pasaroi
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:05:08 AM): scrie!
tiberiu_secret (4/7/2010 11:05:08 AM): esti porc
tiberiu_secret (4/7/2010 11:05:18 AM): frate, credibilitatea e singurul lucru pe care-l am
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:05:24 AM): poate
tiberiu_secret (4/7/2010 11:05:25 AM): si iata ca amicii te fut pe la spate
tiberiu_secret (4/7/2010 11:05:26 AM): merci
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:05:36 AM): de ce mi-ai taiat comentariul ?
tiberiu_secret (4/7/2010 11:05:39 AM): si nu-mi iau spaga de la patriciu
tiberiu_secret (4/7/2010 11:05:44 AM): pentru ca la astea cu regulatul
tiberiu_secret (4/7/2010 11:05:48 AM): nu aprob
tiberiu_secret (4/7/2010 11:05:52 AM): aprob
tiberiu_secret (4/7/2010 11:05:55 AM): asa cum stii
tiberiu_secret (4/7/2010 11:06:01 AM): vrei sa scrii asta? baga la tine
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:06:03 AM): auzi lovine
tiberiu_secret (4/7/2010 11:06:03 AM): nu la mine
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:06:11 AM): sa mor eu daca este corect
tiberiu_secret (4/7/2010 11:06:13 AM): citesc pe moment
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:06:14 AM): asta este
tiberiu_secret (4/7/2010 11:06:19 AM): ai vreo dovada?
tiberiu_secret (4/7/2010 11:06:26 AM): n-ai
tiberiu_secret (4/7/2010 11:06:28 AM): punct.
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:06:34 AM): ca aia s-a futut cu ala ?
tiberiu_secret (4/7/2010 11:06:37 AM): da
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:06:42 AM): ba tu eshti prost ?
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:06:47 AM): sau esti mai jegos la character ca avocatul meu?
tiberiu_secret (4/7/2010 11:06:55 AM): au intrat in hotel? s-au pupat pe gura?
tiberiu_secret (4/7/2010 11:07:02 AM): au iesit dupa n ore
tiberiu_secret (4/7/2010 11:07:03 AM): nu
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:07:04 AM): ce cauta cu el in apartament ?
tiberiu_secret (4/7/2010 11:07:10 AM): pula, niste poze de la o intalnire
tiberiu_secret (4/7/2010 11:07:13 AM): iti zic eu
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:07:23 AM): auzi ?
tiberiu_secret (4/7/2010 11:07:24 AM): a facut boul "flagrant"
tiberiu_secret (4/7/2010 11:07:27 AM): sa apara iar in public
tiberiu_secret (4/7/2010 11:07:30 AM): ca-l uitase lumea
tiberiu_secret (4/7/2010 11:07:34 AM): nik nu stii
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:08:31 AM): hai ma ca mananci rahat cu flagrantul tau cu tot
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:08:33 AM): PA
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:08:52 AM): vad ca tii palma la curul jegoşilor
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:09:04 AM): vad ca te-ai dat cu Patriciu
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:09:20 AM): si cu toate jigodiile din jurul lui
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:09:28 AM): indirect le faci reclama
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:09:32 AM): ASTA VAD !
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:10:02 AM): HAI PA!
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:10:28 AM): Asa ai facut şi cu Vass
tiberiu_secret (4/7/2010 11:10:35 AM): nu mai zic nimic decat ca ai impresii de calatorie
tiberiu_secret (4/7/2010 11:10:37 AM): cu vass?
tiberiu_secret (4/7/2010 11:10:40 AM): cine?
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:10:50 AM): Tuuuuuuuuuuuuuuuuu animalule
tiberiu_secret (4/7/2010 11:11:05 AM): muie, pe scurt
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:11:08 AM): bai nene
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:11:25 AM): dar cand presa scria de ei de ce nu ai preluat ?
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:11:42 AM): gata
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:11:45 AM): te fut
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:12:02 AM): cum bagi ceva de patriciu cum te fut
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:12:05 AM): punct
tiberiu_secret (4/7/2010 11:12:10 AM): treaba ta
tiberiu_secret (4/7/2010 11:12:16 AM): tu si cinci labagii care comentati
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:12:17 AM): hihihi, pai daca suntem labagii de ce ne bagi in seama ?
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:12:44 AM): da de ce esti stresat ?
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:12:51 AM): hihihhi
tiberiu_secret (4/7/2010 11:12:56 AM): pentru ca am destui dusmani
tiberiu_secret (4/7/2010 11:13:01 AM): si m-am saturat sa aflu
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:13:04 AM): hihihi
tiberiu_secret (4/7/2010 11:13:04 AM): ca ma fut amicii
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:14:12 AM): hihihi
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:14:21 AM): haides paides
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:14:49 AM): punct !
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:14:57 AM): MUIE!
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:15:04 AM): de trei ori !
tiberiu_secret (4/7/2010 11:15:51 AM): succesuri
Diaconu Eusebiu (4/7/2010 11:15:59 AM): ai pupiu!

UPDATE LA UPDATE
:
Ia Lovine ca să faci spume şi mai mari!
tiberiu_secret: bai, tu esti tampit?
tiberiu_secret: scoate in pula mea dialogul dintre noi doi
BUZZ!!!
tiberiu_secret: alo
Diaconu Eusebiu: nu
Diaconu Eusebiu: sa mor de-l scot!
Diaconu Eusebiu: si dau copy-paste si la asta!
tiberiu_secret: sebi, nu fi tampit
tiberiu_secret: pentru ca daca faci asta
tiberiu_secret: incalci legea, in primul rand
Diaconu Eusebiu: tampit nu, dement da!
tiberiu_secret: in al doilea rand stiu eu ca o sa-ti para rau
Diaconu Eusebiu: nu incalc nicio lege
tiberiu_secret: conversatie privata
Diaconu Eusebiu: este discutiua mea cu tine care pot sa o public cand vrea cucul meu!
tiberiu_secret: n-ai acordul meu
tiberiu_secret: bine. o sa vedem cum e
Diaconu Eusebiu: nici nu am nevoie
tiberiu_secret: asa zici?
Diaconu Eusebiu: deoarece tu acum faci presiuni pe mine hihihi este dovada ca faci presiuni si traffic de influenta!
tiberiu_secret: bine, domnu' securist
Diaconu Eusebiu: sugi pula la toata securitatea româna boule!
Diaconu Eusebiu: CE TE AGIŢI ASA?
Diaconu Eusebiu: NU AI SPUS CA SUNTEM 5 LABAGII CARE COMENTAM?
tiberiu_secret: exista google, dar tu esti idiot
tiberiu_secret: exact
Diaconu Eusebiu: DEMENT BAAAAAAAAAAAAAAAA
Diaconu Eusebiu: idiot nu sunt ca n-am idei !
Diaconu Eusebiu: aha deci ma ameninti, ma santajezi, ma faci securist
Diaconu Eusebiu: huo
Diaconu Eusebiu: sarpe
Diaconu Eusebiu: ce esti
tiberiu_secret: deci o sa-ti para rau
Diaconu Eusebiu: hihihi
tiberiu_secret: iti voi da ignore, pentru ca nu ma avem ce discuta
Diaconu Eusebiu: k
tiberiu_secret: ai cinci minute sa scoti dialogul
tiberiu_secret: e 12 fara 5
tiberiu_secret: dupa aceea e fix treaba ta
tiberiu_secret: cu mine nu mai ai ce discuta niciodata
Diaconu Eusebiu: alta data sa te inveti minte sa nu-mi mai cenzurezi comentariile
tiberiu_secret: alea sunt comentarii?
Diaconu Eusebiu: NU LE SCOT!
tiberiu_secret: fanteziile tale sexuale sa ti le pui pe blogul tau
Diaconu Eusebiu: NU-S ALE MELE
Diaconu Eusebiu: SUNT A ALORA DE LA CANCAN!
tiberiu_secret: exista cumva o dovada? nu. speculatii
Diaconu Eusebiu: EU ANIMALULE DOAR READUC IN MEMORIE CEEA CE PRESA A SCRIS ADICĂ AL DE TINE DEONTOLOGII ŞI LUMEA UITA USOR!
tiberiu_secret: eu nu sunt cancan
Diaconu Eusebiu: CITEZ CE A SCRIS PRESA !

Asta-i ultima deoarece deja mă plictisesc:
tiberiu_secret: Legea 506/2004, art 195 CP, art 205, art 206. cam atat aia incalcat
tiberiu_secret: voi avea grija sa inveti legislatia
tiberiu_secret: si nu numai
tiberiu_secret: mai mult ai sa inveti in privat
Diaconu Eusebiu: ?
Diaconu Eusebiu: explica
Diaconu Eusebiu: hihihi
tiberiu_secret: am vrut sa te sun, dar pentru ca esti un labagiu n-am cum, ca-ti schimbi numerele de telefon mereu
tiberiu_secret: si nu-l am pe ala nou
Diaconu Eusebiu: esti nervos ?
Diaconu Eusebiu: hihihi
tiberiu_secret: deloc. sunt foarte calm.
Diaconu Eusebiu: hihihi
Diaconu Eusebiu: pun pariu ca nu
tiberiu_secret: pariaza cu cine vrei, nu cu mine
Diaconu Eusebiu: k
Diaconu Eusebiu: botosule si ofticosule
tiberiu_secret: am sa te rog ca-n viata ta sa nu ma suni, sa nu-mi scrii, sa nu-mi ceri nimic si sa uiti ca exist
tiberiu_secret: pentru ca astfel de gesturi nu pot duce decat la radierea ta din lista cunoscutilor
Diaconu Eusebiu: mah bou cu basca ti-am cerut eu vreodata ceva ? huoooooooo
Diaconu Eusebiu: o postez si pe asta ! woaaaaaaaaaau chiar m-ai secat!
tiberiu_secret: iti mai spun doar ce inseamna infractiunile alea
Diaconu Eusebiu: bine ma bine
tiberiu_secret: insulta, calomnie, legea privind datele cu carcater personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice
Diaconu Eusebiu: sunt un infractor
tiberiu_secret: deocamdata doar eu te acuz. ma gandesc inca daca fac plangere penala sau nu
Diaconu Eusebiu: da-ma in judecata
tiberiu_secret: astept ca google sa-ti stearga blogul
Diaconu Eusebiu: fa plangere nu fii prost
Diaconu Eusebiu: lasă-l să-l stearga
tiberiu_secret: oricum asta e viitorul tau: sa faci bloguri de cacat si apoi sa le stergi
tiberiu_secret: de atat esti in stare pe net
Diaconu Eusebiu: nu traiesc din asta
tiberiu_secret: sa vorbesti vulgar, sa calomniezi si sa insulti
tiberiu_secret: bine. nu-mi mai scrie. esti pa
Diaconu Eusebiu: da fac asta citându-va pe voi jurnalistii
Diaconu Eusebiu: citez totdeauna doar ceea ce scrieţi voi
Diaconu Eusebiu: hihihi
tiberiu_secret: esti un cretin in continuare
tiberiu_secret: astept sa vii cu dovezile ca am luat spaga de la patriciu
Diaconu Eusebiu: cretin nu dement da
tiberiu_secret: esti si dement
tiberiu_secret: mergi la spital
tiberiu_secret: poate te ajuta aia
Diaconu Eusebiu: le am deja, ai luat bani de la Imre ca sa faci interviul ala! Ce tot freci pula!
Diaconu Eusebiu: de ce crezi ca te fut eu ?
tiberiu_secret: pentru ca esti retard. ca nu ma futi, ci doar scrii mascari, ca orice boschetar care se opreste in gara si vrea sa-si lase geniul la buda
tiberiu_secret: fa ceva util
tiberiu_secret: ca wc-urile sunt pline de mascari
Diaconu Eusebiu: asta si fac
Diaconu Eusebiu: arat cu degetul unora pe cei care sunt niste moralisti imorali
Diaconu Eusebiu: SAFTOAICA DE EXEMPLU!
tiberiu_secret: e problema ta si a ei, nu a mea. ai chef sa te razbuni pe diversi oameni? ok. fa-o profesionist daca tot te dai mare si tare. nu o faci
tiberiu_secret: te umpli de ridicol
Diaconu Eusebiu: bine
Diaconu Eusebiu: hai ca am treaba
tiberiu_secret: sigur ca da: au mai ramas niste bude fara autograful tau genial
Diaconu Eusebiu: acum te iert nu te public dar bag la arhivă
tiberiu_secret: baga la arhiva ca oricum esti praf-tandari
tiberiu_secret: pentru asta eu nu te iert
Diaconu Eusebiu: ofticosuuuuuuuuuuuule
Diaconu Eusebiu: daca esti tare intra pe blog si lasa dezmintire
Diaconu Eusebiu: si public! Sa crap daca nu public! Dar public si e-mailul ala in care imi spune amicul tau ca Imre a platit interviul! Sa crap de fac asta!
tiberiu_secret: nu ma cobor in mocirla ta
Diaconu Eusebiu: asta este
Diaconu Eusebiu: hai pa
Diaconu Eusebiu: inaltule din sferele inalte
Diaconu Eusebiu: tu si cu tolontan deontologii! si tu si ala doi deontologi! Huo!
Diaconu Eusebiu: deontologilor
tiberiu_secret: eu zic sa faci o pauza ca poate-ti ia foc chelia de la cat gandesti. deja te-ai obosit prea mult azi cu copy-paste
tiberiu_secret: adio.
Diaconu Eusebiu: aghio ma
Diaconu Eusebiu: sa dau si la asta copy-paste ?
Diaconu Eusebiu: ca sa faci ca maimuta in cusca ?
tiberiu_secret: eu nu ti-am permis niciodata sa publici conversatiile private dintre noi
Diaconu Eusebiu: ba boule
Diaconu Eusebiu: fii atent la ce spun
Diaconu Eusebiu: esti ?
tiberiu_secret: evident ca sunt
tiberiu_secret: sa reformulam: bou esti tu
Diaconu Eusebiu: tu invoci acum un articol care este inoperant deoarece in toate cele 3 dialoguri tu m-ai amenitat si ai facut presiuni asupra mea care sunt un floricel nevinovat si un vai mama lui pe care vrei sa-l bati! nu ti-e mila de mine?....hihihi
Diaconu Eusebiu: eu
Diaconu Eusebiu: am postat
Diaconu Eusebiu: ca sa am probe
Diaconu Eusebiu: degeaba ai dat blog in stergere ca atunci chiar te dau eu in judecata ! hihihi asa la caterinca si din lipsa de ocupatie!
tiberiu_secret: eu ti-am spus ca incalci legea ca un jegos care esti
Diaconu Eusebiu: am back-up boule!
Diaconu Eusebiu: deci
Diaconu Eusebiu: cum stergi, cum te fut
Diaconu Eusebiu: nu spun cum
Diaconu Eusebiu: ca sa nu intru in conflict cu legea
Diaconu Eusebiu: singura rezolvare este
Diaconu Eusebiu: ca tu sa nu mai imi cenzurezi mie comentariile
Diaconu Eusebiu: clar?
tiberiu_secret: comentariile porcoase nu vor intra in veci si-n pururi la mine
tiberiu_secret: daca ai fi pus link la articol
Diaconu Eusebiu: am scris regulat si saftoiu
tiberiu_secret: si ai fi intrebat ce zic de asta
tiberiu_secret: ti-as fi raspuns
tiberiu_secret: este o mizerie
Diaconu Eusebiu: nu am scris futut si curva boule
tiberiu_secret: da, ai scris fara nicio dovada
tiberiu_secret: ai acuzat aiurea
Diaconu Eusebiu: ba
tiberiu_secret: te-am lasat sa-ti faci de cap
tiberiu_secret: dar acum iti sterg toate comentariile care au aparut pe blogul meu
Diaconu Eusebiu: in acest caz scuza-ma ca ti-o spun dar inseamna ca-i futzi in gura pe aia de la cancan, tu nu veyi cretinule ca arunc doar ce a scris presa?
tiberiu_secret: sa mai vorbesti si singur, daca asta e placerea ta
tiberiu_secret: pentru mine este o mizerie
Diaconu Eusebiu: mars ma ca ma faci sa rad
tiberiu_secret: razi
tiberiu_secret: si sterge
Diaconu Eusebiu: nunu
Diaconu Eusebiu: nu sterg
tiberiu_secret: faci ce vrei
Diaconu Eusebiu: ca vad ca te ustura la ficatzi
Diaconu Eusebiu: si asta vreau
tiberiu_secret: hai ca ma plictisesti de acum
Diaconu Eusebiu: sa-tzi frec ridichea vreo doua zile
Diaconu Eusebiu: hihi
Diaconu Eusebiu: pa
tiberiu_secret: voi aveau eu grija sa ti-o freci singur
tiberiu_secret: si nu doua zile
Diaconu Eusebiu: hihihi
Diaconu Eusebiu: aaaaaaaaaaaa
tiberiu_secret: asa jigodie penala ca tine mai rar
tiberiu_secret: gata
tiberiu_secret: am treaba
Diaconu Eusebiu: plus ca mai facut labagiu nesimtitule
Diaconu Eusebiu: porcule
Diaconu Eusebiu: huooooooooooooo
tiberiu_secret: se scrie "m-ai" analfabetule
tiberiu_secret: intai invata limba romana
tiberiu_secret: si dupa aia sa te dai la mine
Diaconu Eusebiu: lasa nu o mai da in gard
Diaconu Eusebiu: nu confunda
Diaconu Eusebiu: gramatica cu mess-ul
Diaconu Eusebiu: muie!
Diaconu Eusebiu: ofticosule
tiberiu_secret: ba, tu esti atat pe mess, cat si-n realitate analfabet
tiberiu_secret: ce naiba sa-ti zic?
Diaconu Eusebiu: hihihi
tiberiu_secret: am vrut de multe ori sa te corectez
tiberiu_secret: dar am zis ca esti beat
Diaconu Eusebiu: bineeeeeeeeeeeeeeee
tiberiu_secret: si se iarta
tiberiu_secret: numai ca betia ta
tiberiu_secret: tine permanent
Diaconu Eusebiu: iar bag copy-paste
Diaconu Eusebiu: ma faci alcoholic!
tiberiu_secret: mergi dracu' la dezintozicare
tiberiu_secret: e fix problema ta
Diaconu Eusebiu: DEZINTOXICARE analfabetule!
Diaconu Eusebiu: boule
tiberiu_secret: e schimbat pe diacritice, idiotule
Diaconu Eusebiu: mananci rahat
tiberiu_secret: ca eu scriu, nu ma masturbez ca tine
Diaconu Eusebiu: aaaaaaaaaaaa
Diaconu Eusebiu: iar ma jignesti!
Diaconu Eusebiu: porc de caine
tiberiu_secret: oricum, la ce ai postat
tiberiu_secret: nicio jignire nu e suficienta
Diaconu Eusebiu: hihihi
Diaconu Eusebiu: hai sa traim bine!


Epilog
Şi iaca aşa m-am certat io cu taica Lovin! Nu i-am făcut decât ceea ce mi-a făcut el! M-a trădat, l-am trădat! A fost o curvă! Am fost o curvă! Teoretic atunci când m-a călcat pe bombeuri trebuia să-i trag vreo două după ceafă, dar cred că această lecţie l-a usturat mai mult! Culmea este că l-am şi atenţionat de faptul că "am să-i întorc! exact "ce mi-a trimis"! Aviz amatorilor care mai îmi înşeală încrederea ce le-o acord şi care după ce îi ajut atunci când le este greu să iasă din greutăţi, îmi arată curul şi nu mă mai cunosc!PUNCT.

Clasă liber la program. Concluziile le aprofundăm la ora de seminar.

18 comentarii:

ghita1964 spunea...

Buna dimineata tuturor!

Da bre,daca o speli e ca noua!Ca pasarea in zbor,cumu-i cutitu-n apa!
Da neste poze n-ai?Asa cu "leoaca" putem da si noi!Dupa cat de inversunat esti contra Saftoaicei si Lovin (sau eu)pote spune ca ai primit un buzunar plin de "oua rosii" sa zicem!

ghita1964 spunea...

Cam asa bre!

Andrada spunea...

Ce ai ma cu oamenii daca se iubesc si se doresc?

Anonim spunea...

Sunt jelos bre!
hihihi

PS dar la care dragoste te referi?
iubirea Săftoaica-Imre, sau iubirea Lovin-Imre?
hihihi

ghita1964 spunea...

Eu?Absolut nimic cu iubirea nu am,stimata doamna!Cu lectile de moralitate am.

Andrada spunea...

Ete na......ce stiti voi......

Anonim spunea...

Ghiţă, pentru mine, Săftoaica reprezintă tipul celui mai josnic caracter pe care o femeie îl poate avea! Este mai josnică chiar decât Mona Muscă! Deci n-am nevoie de ouă roşii ca să spun ce cred despre această deontoloagă moralisto-imorală!

ghita1964 spunea...

Pai stimata doamna daca aveti mai multa stiinta,scrieti cu incredere ca noi nu ne suparam!Ba dimpotriva!

Andrada spunea...

Visatorii din ziua de azi au o existenta mult mai usoara, lumea este plina de oportunitati pe care visatorii de alta data nu le-au cunoscut niciodata.

Andrada spunea...

diaconu Eusebiu Says:

November 28th, 2009 at 8:10 pm
O tarfa penala!

Andrada spunea...

frank zapa [king] Says:

March 4th, 2009 at 9:50 am
daca as fi un rautacios as pune rapid boticul si gata m-as arunca asupra doamnei Saftoiu.
dar credibilitatea celor de la CAN-CAN,este undeva la nivelul marii.
pot doar sa comentez totusi ceva,cei doi ELWIS SI IMRE AU MULTE IN COMUN.
sunt din aceiasi tipologie fizica-adica reprezinta un anume model FIZIC DE BARBAT.
ma gindesc ca astea ar putea fi standardele de frumusete masculine la care aspira doamna SAFTOIU.
despre caractere ?sa auzim numai de bine-se merita copii

Andrada spunea...

frank zapa [king] Says:

March 4th, 2009 at 1:12 pm
pt a intelege corect profilul pshio-moral al doamnei saftoiu,dar si a comicului ELWIS AR TREBUI SA NE APLECAM MAI ATENT ASUPRA TRAIECTORIEI PROFESIONALE ALE CELOR DOI MICI ,oportunisti’
in felul acesta am putea deduce pina unde sunt dispusi cei doi se mearga cu,compromisul si cite ,SACRIFII’sunt dispusi sa faca.
cert este insa un lucru -MADAM SAFTOIU NU ESTE VREO DIVA IREZISTIBILA,si nici pe tarimul ,MINTII’nu exceleaza.
in afara de ifose,aere si generalitati,doamna cu pricina nu mi-a lasat impresia ca este o minte brici-dar admit ca pot sa ma insel
si sa nu vad talentele ascunse de tot felul ale femeii alintate,PUFULET’
asa ca daca gresesc imi cer scuze,dar realitatea ramine aceiasi-cei doi saftoiu tot niste comici ramin,minati de mult oportunism,asa se explica greslile de parcurs pe care le-au comis,cu predilectie micutul ELWIS,care pe unde trece stirneste numai risete si zimbete condescendente.

Andrada spunea...

Ce vrei sa demonstrezi Euebiu cu aceasta conversatie facute cu Lovin?Ma uimesti!

Anonim spunea...

Nu vreau să demonstrez nimic! Vreau să arăt că pentru Lovin aflat acum în slujba lui Patriciu cititorii lui, cei ce postează şi aici sunt nişte LABAGII precum spune el!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Mda,ANDRADA,fa-ma sa inteleg ce ginduri nobile te-au trimis la arhiva,si sa ma citezi?
doi-ceva pute in toata mizeria asta,si cineva se face ca nu vede.
pt ca se vede pina si din universuri paralele de unde pleaca toate atacurile concertate care vin din partea PNL.
PLECAREA CU ARME SI...........BAGAJE A FAMILIEI SAFTOIU[CU CODA INTRE PICIOARE]spre PNL,a avut ca scop principal RAZBUNAREA.
CINE ESTE TINTA?pai si cel mai idiot roman o stie,ELENA UDREA-mobilul razbunariiiiiiiiii?
e cit se poate de evident-FRUSTRAREA DOAMNEI SAFTOIU,rautatea,invidia,si faptul ca ELENA UDREA se indreapta cu pasi siguri spre o cariera politica de succes.
asa ca DOAMNA ANDRADA,repet intrebarea,care-i motivul pt care m-ati citat?

ghita1964 spunea...

Sa fie sanatos cu blogu'lui cu tot!

Andrada spunea...

Ce este Frank?De ce esti asa inversunat?

lulu spunea...

Wow, ce discutii elevate, cate mai am de invatat hehehehe! Asta da "alint"!

Arhivă blog