28.04.2010

Bună dimineaţa Mircică!

Poezia trădătorilor de ţară.
(Adrian Păunescu)

Aţi cultivat şi vîntul şi furtuna
Şi n-aţi avut măcar un lucru sfînt,
Ce iese după voi v-a fost totuna
Aţi ofensat şi oameni şi pămînt.

Nu v-a fost milă nici măcar de mame,
Aţi aruncat idei în puşcării,
Voiaţi să moară patria de foame
Şi, dacă-aţi mai putea, aţi mai voi.
Aţi ars cuvintele limbii române
Pe ruguri de-mprumut, duhnind urît
Din cîte trei ciobani aflaţi la stîne
Voi pe toţi trei rîzînd i-aţi omorît.

Nu v-a fost greu şi nu v-a fost ruşine
Să măcinaţi ţinuturi şi statui,
Voi, fii ai pustiirilor străine
Prinţi sumbri ai domniei nimănui.

Trădînd pe Basarabi, pe Brîncoveanu
Aţi încercat să stingeţi acest neam,
Voi v-aţi vîndut şi inima şi lanul
Şi cifru-n care noi ascunsu-ne-am.

Aţi îndoit lumina ţării dreaptă
Şi aţi murit visînd-o în noroi,
Iar azi cînd nici mormîntul nu vă rabdă
Mai reveniţi în lume ca strigoi.

Voi, care cu o furie dementă,
Sfidînd istoria acestei ţări
Dăduseţi România în arendă
Închiriind-o celor patru zări,

Aţi dus în capitalele străine
Acelor ce şi azi valeţi plătesc,
Pămînt de-al nostru, soclu de suspine,
Şi-aţi dus chiar subpămîntul românesc.

Coşmare ţin pe cer această noapte
Şi voi mai apăreţi din cînd în cînd
Cînd vă aruncă gropile urlînd
Că nu mai pot nici ele să vă rabde.

Însă acum, cînd şansă nu mai este
Să vindeţi patria, bătrîni strigoi,
Voi ne salvaţi de sumbra-vă poveste
Vînzîndu-vă din viciu, voi, triştii, între voi.

PS Zicere: Când EL nimic nu-mi face pentru un delict banal, eu simt după cum tace că vine un scandal!

40 de comentarii:

lotus spunea...

Deputaţii vor dezbate, astăzi, proiectul de lege care reglementează situaţia Agenţiei Naţionale de Integritate. Votul final ar trebui să fie dat tot astăzi, după ora 12:00.Opoziţia parlamentară va susţine legea ANI, dar nu în orice condiţii. "Nu ne vom opune la nimic cu condiţia să fie constituţional", a declarat Victor Ponta, preşedintele PSD. "Suntem de acord cu existenţa acestei instituţii ANI şi credem că aceasta este responsabilitatea Parlamentului", a spus liderul liberalilor Crin Antonescu.

lotus spunea...

Se vor inlocui carnetele de partid cu cardurii......PSD da reducerii....Cum comentatii?Ce impact credetii ca va avea?

lotus spunea...

"Se vor elibera carduri pentru toti care s-au inscris recent in PSD", urmand ca in timp si vechilor social-democrati sa li se schimbe carnetele de partid, a declarat, marti, pentru Agerpres, purtatorul de cuvant al PSD, Radu Moldovan.

El a adaugat ca, joi, 29 aprilie, liderul PSD, Victor Ponta, va avea o conferinta de presa, in care va face publice actiunile formatiunii pentru zilele de 1 si 2 mai.

ghita1964 spunea...

Buna ziua!

ghita1964 spunea...

Ce scandal amusinezi in aer bre?La "turnat" neica Voicu?(Toata lumea stie cine-i "Stapanul retelelor"!)

lotus spunea...

Omul de afaceri Cotel Căşuneanu s-a prezentat, miercuri, la DNA, în dosarul în care este cercetat pentru cumpărare de influenţă, alături de Marius Locic, Florin Costiniu şi senatorul Cătălin Voicu, şi nu a vrut să facă nicio declaraţie. Costel Căşuneanu a venit la DNA însoţit de avocaţii săi.

Procurorii DNA vor audia astăzi şi alte persoane implicate în dosarul de corupţie al senatorului Voicu.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Oare,oare,SCAPA CINE...........POATE'?
au inceput sa curga pe ,TEAVA'informatii mai de ,SEAMA?
deocamdata e greu de spus ce au dat pe goarna amicii lui MIRCICA SI NU NUMAI.
linistea,asta ascunde ceva,daca nu cumva ma inseala NASUL.
sa asteptam .

lotus spunea...

Pensiile militare speciale,respinse decizia a fost luata de SENAT.....PSD a cerut pauza de consultarii.

ghita1964 spunea...

Lotus=Stefy????=>realitatea tv?Monitorizezi?Monitorizezi?

Stefanya spunea...

Offfffffff Gheorghe pup eu nasucul tau care a simtit!

lotus spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=rriGtwl1oGE&feature=related

Anonim spunea...

Io ştiu că LOTUS este o poziţie de futut!
hihihi

lotus spunea...

Tu mereu faci interpretarii cum vrei tu..........o floare de lotus mi-am tatuat vineri pe burtica.......

Floarea de lotus este un simbol unic si uimitor al naturii. Aceasta floare creste in ape tulburi si apoi se ridica la suprafata. Odata ajunsa aici infloreste cu o gratie si o frumusete spectaculoasa. La caderea noptii se scufunda din nou pentru a demonstra si mai bine miracolul naturii. Cand rasare soarele floarea reapare pastrandu-si culoarea intacta. Ea reprezinta sanatatea, onoarea si norocul.

ghita1964 spunea...

Nu te supara!Bravo tie ca iesi din obisnuit!

lotus spunea...

Mda...

Anonim spunea...

Draga mea departe gândul de mine de mine de a face interpretări!
Eu spun ce gândesc!
Deoarece mintea mea toată ziua stă la futut, poziţii şi pizdă era normal ca răspunsul meu să aibă o conotaţie sexuală!
Deci când am văzut LOTUS...nu m-am gândit la formula 1, nu m-am gândit la flori, m-am gândit la POZIŢIE!
Wooooooow ce poziţieeee! PENETRANTĂ RĂĂĂĂĂĂĂĂU!
hihihi

Anonim spunea...

Auzi la ea.....şi-a tatuat pe burtică!
hihihi
Eu mă tatuam pe buci precum vacile din cireada!
Bleaaaaaaaaaaaah, auzi tu....
Dezbraci o muiere care este visul vieţii tale şi când pac i-ai dat budigăii jos, ţac vezi tatuajul de pe buci! ....păi normal că fleoşc ţi se fleoşcăie membrul!...pardon! ORGANUL!
Doar puşcăriaşii, soldaţii din batalioanele disciplinare sau curvele de doi lei se tatuează!
PUNCT!
Cui nu-i convine ce am spus, să mă pupe în borta curului!

cercetashul spunea...

Buna seara tuturor!
Deci, Stefy, asta era schimbarea despre care ai spus saptamana trecuta .... tatuajul!
Eu nu am si nici nu ma tenteaza asa ceva!

Stefanya spunea...

Sa avetii o seara minunata!Mdaaa.....am fost si sunt socata total de ceea ce a spus Eusebiu......am avut un motiv anume ptr care mi-am facut tatuajul....dar asta este incep sa regret.......
Adio dragii mei!Adio!

cercetashul spunea...

Stai Stefy, nu fugi! Si Eusebiu a aruncat vorbele in vant, dar stii ca nu se refera la tine ... diamantule!

cercetashul spunea...

Noapte buna!

Anonim spunea...

Nu am aruncat nicio vorbă în vânt!
O FEMEIE TATUATĂ ESTE PRECUM O VACĂ DIN CIREADĂ PE CARE CRESCĂTORUL DE ANIMALE A ÎNSEMNAT-O CU FIERUL ROŞU PE BUCILE CURULUI CA SĂ NU O PIARDĂ SAU SĂ NU-I FIE FURATĂ!
PUNCT!

Ce să spun: "A avut un motiv anume"
Şi euam avut zeci de motive anume dar nu m-am futut în cur!
Nu există ceva mai inestetic decât o femeie bălţată cu tot felul de tatuaje scrijelate pe buci, lângă buric, sub ţâţe sau mai ştiu eu unde !
PUNCT!

PS1 Cui nu-i convine să mă mai pupe o dată în borta curului!
PS2 Doar proştii şi laşii spun adio!!

Anonim spunea...

Bleahhhhhh, chelului boneţică cu swarovski şi femeilor tatuaje pe buci le trebuie, că în rest rămâne cum am stabilit ne futem în cur că vaselina-i ieftină! Hai că acum chiar mi-a sărit supapa de siguranţă!

hihihi
(tot eu sunt)

PS "Stresul vieţii mele" tu când îţi tragi un tatuaj pe buci?

Anonim spunea...

Mai bine făceai ce ţi-am spus io când ţi-am răspuns atunci:
GĂSEAI UN AMANT (sau doi dacă eşti capabilă) ŞI DUPĂ CE ŢI-O TRĂGEAI, O SPĂLAI ŞI GATA ERA CA NOUĂ!
AŞA CU TATUAJUL CE DRACU TE FACI? CĂ O VIAŢĂ TE O FRECI (mă refer la pielea tatuată nu la pulă) ŞI CUM A FOST ÎNAINTE NU SE MAI FACE!
hihihi...moamăăăăăăăă ce mâncărici am la buricuţele deştelor!

29.04.2010, 06:04

ghita1964 spunea...

Buna ziua tuturor!Stefy nu te lua dupa Eusebiu,important e sa te simti tu bine.Nu conteaza ce cred altii!Nu am nici eu tatuaje si nici nu am de gand sa-mi fac dar omul e liber sa-si puna si elice la cur daca asa vrea el,Eusebiooooo!Dar te inteleg si pe tine,ca de...daca nu lasa Coranul!Ha!Ha!Ha!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

,STILPII SOCIETATII S-AU DOBITOCIA RIDICATA LA RANG DE INTELEPCIUNE'

Oare de sunt mirat de reactiile ,OMULUI de la portile orientului?oare de ce nu inteleg atitudinele refractare ,incarcate de prejudecati,si ,DOGME'in genere specifice TALIBANILOR INDARTNICI,INCREMENITI IN TRADITIONALISMUL BALCANIC,BOLNAVICIOS,NEPRODUCTIV SI DE-O IDIOTENIE CUM PUTINE ALTE NEAMURI SE POT LAUDA CA O POSEDA.
oare de ce ma mir,daca la inceput de sec. 20 in satele din sudul romaniei BARBATII PURTAU SALVARI IAR LA GIT AGATAT COCEANUL CA CARE SE SCOBEAU IN CUR?
Oare de ce ma mir ca in sec 21,unii din conationalii nostrii considera ca locul femeilor este la..........CRATITA,sa inmulteasca specia si sa stea cuminte ascultatoare intr-un colt umbrit dinn COLIBA CONJUGALA,asa incit prezenta ei sa nu deranjeze ,SIESTA UNSUROSULUI MASCUL BALCANIC,GHIFTUIT,IMBIBAT DE ALCOOL ,EMANIND MIROSURI PESTILENTIALE?
ce legatura ar putea avea acest INDIVID ,cu ceea ce indeobste numim EMANCIPARE?
Pai nici una pt ca acest model lui insasi nu-si vrea binele.Speriat de tot ce-i nou si nu poate controla,ACEST MACHOO,in varianta dimboviteana,ESTE FRINA PERFECTA IN EVOLUTIA POZITIVA A UNEI SOCIETATI.
Cum sa abordezi subiecte care tin ,DE DISCRIMINARE'cu asemenea cetateni BOLNAVI DE ,RETARD SOCIAL'?
Fanatismul,impletit cu traditionalismul,uneori religios,face din lumea romaneasca ,din societatea romaneasca o societate RETROGRADA,AUTODISTRUCTIVA,SI DEMNA DE DISPRET.
Pt ca nu-i asa,RETROGRADUL,PLIN DE PREJUDECATI SE VA MANIFESTA IN TOATE SEGMENTELE VIETII IDENTIC,VA AVEA ACELEASI REACTII talibanice.
DE LA FANATISMUL EXARCEBAT AL LUMII ARABE,LA talibanismul romanesc nu-i o distanta prea mare,ba as zice ca e doar un pas.
acest germen ,EXTREMIST'care se transmite din generatie in generatie,arata pericolul existent care vine din aceea parte a societatii,minuscula e adevarat care oricind ar putea resuscita IDEII NEBUNE,DESPRE CARE NICOLAIE IORGA SPUNEA CA AR PUTEA ADUCE INTUNERICUL INTR-O LUME CIVILIZATA.

.P.S.-pt toti cei care nu vor fi de acord cu opiniile mele le recomand sa-si foloseasca coceanul TRADITIONAL,FOLOSIT PE POST DE HIRTIE IGIENICA SI SA SE SCOBEASCA IN...........BORTA NASULUI,SA-SI SCOATA MUCII TALIBANICI SI SA-I BAGE IN FREZA,CEI CARE MAI AU ASA CEVA.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

P.S NR 2-as fi putut incerca o varianta mai soft TRATIND SUBIECTUL DIN PERSPECTIVA,misoginul mioritic'
dar pur si simplu n-am avut chef
HAAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIIIII
ASA CA SE REPETA,CUI NU-I CONVINE SA-SI FOLOSEASCA TRADITIONALUL COCEAN DE LA GIT IN SCOPURI ............
HAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIII

Anonim spunea...

Iote-te avocaţii diavolulului! Pardon: AVOCAŢII DIAVOLIŢEI!
Ahaaaaaaaa v-a luat minţileeeeee DIAVOLIŢA! Ia să prezentaţi bucile la control! Precis că şi voi le aveţi tatuate! Deh .....orice cireadă de vaci trebuie să aibă şi 2-3 tauri! Tatuaţi şi ei!
Hihihi nah că v-am tras-o!

PS1 Pe unde-mi umbli "madama Adio"? Te-ai bosumflat şi ai făcut bartai botul cât tapirul de te scarpini cu prelungitor la el?
PS2 Madam Adio tu trebuia să înţelegi altfel mesajul meu! Şi anume:
Că atunci când o să ne-o tragem să nu te pună mama lui proces verbal să te dezbraci deoarece cum văd tatuajul cum mi se fleoşcăie pula! (nu că ar fi ea cine ştie ce sculă tare şi dură!). Deci în concluzie ne vom fute îmbrăcaţi.....precum eschimoşii! Cu blănurile pe ei, clapacioacele în mâini şi schiurile în picioare!
hihihi

PS Zîîîîîîîîîît măhhhhhhhh! Ai naibili ce săriţi voi unul pentru celălalt! Aţi făcut bisericuţă? Adică eu sunt Zeus, Vasile este Blaga, Zapa-i Videanu şi tatuata-i Sulfina Barbu! Eheheheeeeei! Lasă că v-o trag io vouă disidenţilor!
hihihi

FRANK ZAPA[KING] spunea...

WOWWWWWWWWWWWW-haaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiii,de ce iti dai cu presupusul ca fraierul?
iar n-ai inteles nimic,,COCOSATULEEEEEEEEEEEEE'
HAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIIII
nu poti vedea dincolo de VIRFUL BASCHETILOR................SCHIMBA-TI OCHELARIIIIIIIIII,RENUNTA LA OCHELARII DE CATIR,SI TRECI LA OCHELARII DE MAGARRRRRR.
DIZIDENTAAAAAAAAAAA,HAAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIII
esti comic,procedezi ca ANTENELE VOICULESCIENE-CINE NU-I CU MINE,E NEAPARAT BASESCIAN.
PTIU,DRACE,da subtirica logica.
si pt ca asa gindesti,mai baga-ti o data in borta nazala COCEANUL MOSTENIT............
HAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIII

ATENTIE VORBESC STRICT IN NUMELE MEU-HAAAAAAAAA HIIIIIIIII

si din cite stiu,PE POST DE TAUR COMUNAL,pe aici nimeni,in afara de tine nu a revendicat pozitia.
asa ca..........
mai baga-ti in cur inca o data coceanul DE TALIBAN DIMBOTEAN.
HAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIII

Anonim spunea...

"Speriat de tot ce-i nou si nu poate controla,ACEST MACHOO,in varianta dimboviteana,ESTE FRINA PERFECTA IN EVOLUTIA POZITIVA A UNEI SOCIETATI."
Ahaaaaaa acum am văzuuuuuut!
Care vra să zică sunt frâna societăţiiiiiiii!!!! Care vra să zicăăăăăăă sunt machooooo dâmboviţean! ETE CĂ NU-S! Că nici tatuaze pe capul pulii n-am, nici inele în rât şi-n coaie nu mi-am băgat şi nici chiloţi marca Botezatu nu port!
Huooooooooooooooo!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Se vede ca ai inceput sa ai apucaturi de ,VIJ BATRIN'in loc sa vezi ca A.N.I.iese stirba,schioapa si ,FUTATA IN CUR'tu bati cimpii pe cimpiile din jurul...............ploiestiului.
in loc sa vezi ca dupa 20 de ani in sfirsit LEGEA LUSTRATIEI,are toate sansele sa ,LUSTREZE'LUMEA TICALOSILOR,tu CU BOLTA SI PRESIUNE,o tii langa cu tot felul de rahaturi care nu stiu cit te privesc pe tine,dar sa zicem ca,as putea TRECE PESTE APETITUL TAU PT BIRFOTECA,peste bucuriile ipotentului CARE IN LIPSA DE VIGOARE SI VIRILITATE,se razbuna PRIN VORBE,cu conditia sa mai bagi si UNA POLITICA.......
asa ca astept sa vad,mai urmaresti scena politica s-au ai trecut cu arme si bagaje in ,TRUPA LUI CAPATOS,BIANCA DRAGUSIN SI BIETUL INSELAT, CORNUTUL ,BOTE'.
asta asa ,daca vrei sa ma mai ai de musteriu,ca doar de birfoteca.......ma mai si plictisesc.

Anonim spunea...

E curul meu şi fac ce vreau cu el!
Îmi bag când vreu şi ce vreau!
hihihi

Anonim spunea...

Mă doare-n başcheţi de ani! E treaba lui Traian Băsescu că d-aia l-am ales Preşedinte! SĂ SPELE CU EI PE CAP!
Ce să mai iau eu poziţie când americanii prin ambasada lor de la Bucureşti au scos pisica din sac şi au arătat-o parlamentarilor!
Tu de ce crezi că a apărut FMI-ul?
hihihi

Mai bine întreabă-l pe Videanu ăla al tău de ce s-a dat cu ruşii!
Huooooooooo ghiuj bătrân!

Anonim spunea...

Ahaaaaaaaaaaaaaa vrei subiect ? Păi am dat subiect orbule....cel mai tare subiect:
MIRCEA GEOANĂ ACUZAT DE TRĂDAREA INTERESELOR NAŢIONALE!
BAGĂ NASUL ÎN PRESA AUSTRIACĂ ŞI VEZI CE SE ÎNTÂMPLĂ LA VÂRFUL OMV-ului CARE PÂNĂ ACUM A FOST CONDUS DE UN CURVAR BĂTRÂN CE ŞI-A PĂRĂSIT NEVASTA ŞI UMBLĂ CU O CAPRĂ DE 30 ANI!....
IA VEZI CE SCRIE DE GAZPROM, ŞI CELE DOUĂ MAGISTRALE: NABUCO ŞI SOUTH STREAM-ul!.....
IA VEZI CE SCRIE DE PUTIN CARE L-A SCĂPAT PE MEDVEDEV DIN LESĂ ŞI ACUM ESTE BĂGAT ÎN CORZI RĂU DE TOT ÎNTRE KGB ŞI GRU....
IA VEZI DE CE SE ARUNCĂ CU OUĂ ÎN PARLAMENTUL UKRAINEI......
hihihi....citeşte presa străină naşparliule!
Îmi bag organu-n lustraţia lor! Lumea fierbe şi tu ai impresia că io am timp să mă gândesc la al de Mona Muscă şi alţi turnători de rahat?
A dat criza buluc în Portugalia! Urmează Belgia! Urmează Spania! Urmează Irlanda....şi după aceea cireaşa de pe tort: Italia!
Nemţii dau grecilor bani dacă grecii le dau lor insule!
Europenii nu vor să ajute Grecia, deoarece dacă îi ajută o să trebuiască musai să-i ajute şi pe cei mai sus menţionaţi! Vor să treacă Grecia din nou pe drahme!
Maiiiiiii vreiiiiii veeeeeşti şi subiecte?
Hihihi

FRANK ZAPA[KING] spunea...

,POVESTI DIN BAZURUL DIMBOVITEAN'




Povesti cu iz de birfe jalnice colportate de indivizi la fel de jalnici si nefolositori.

Pe o terasa eleganta in buricul tirgului doi barbati ,intre doua virste,instariti dupa cum ii prezinta ,AMBALAJUL'probabil niste sugatori din banul public,stateau inconjurati la masa de mai multe halbe de bere,unele golite deja,altele stind in asteptare,stateau si priveau cu ochii hulpavi de ,PRADATORI'de dinozauri batrini,care isi cauta prada,la felul in care aflueaza grupuri de tineri si tinere intr-o miscare greu de inteles ,probabil haotica respectind legile brawniene.
La un moment dat,unul din cei doi,cel care avea o mustata bine tunsa si o pereche de ochi porcini infipti intr-o fata lata de om rubicond,cu falcile rasfrinte peste gulerele camasii bine strinse de o cravata de firma,ii nspune comesanului sau:
,-bey frate tu vezi ce de-a prospaturi defileaza pe aici prin fatza noastra,toata parca in ciuda PULII,sfidindu-ne pe noi cei care DEH,am putea intretine o turma din capritezele astea care isi etaleaza nurii cu atita obraznicie/
la intrebarea cu pricina comeseanul se uita atent in ochii amicului rubicond,si dupa citeva secunde de gindire ii raspunse acestuia:
-bey fratele meu,timp in care privirea lui piezise se plimba pe truprile trecatoarelor pe care pur si simplu le sorbea si le dezbraca din priviri,bey eu am un ambit,pe care neaparat trebuioe sa-l satisfac,ca altfel explodez.
bey am tot vazut ca prospaturile astea s-au dedat la tatuaje prin tot feluri de locuri,chiar si prin alea mai intime,si tare mi-as muia si eu ,ORGANUL intr-o prospatura dintr-asta TATUATA.
la care cel care vorbise primul,dupa ce de data aceasta sorbii cu pofta dintr-un tui de votka de cea mai buna calitate,stingind-o cu cite-va inghitituri de bere,il privi cu aceiasi ochii porcini pe amicul sau si-i raspunse foarte filozofic:
-bey si oare cite ,MARAFETI'ne-ar costa o distractie dintr-asta cu doua prospaturi?
raspunsul se lasa asteptat,timp in care chelnerul cu sortul alb in fata se apropie de masa celor doi betevani instariti si mizerabili.in timp ce se apropia de masa lor,chelnerul le trimise in gind mai multe injuraturi decit ar putea emite un intre pluton de ,MERCENARI'

................................

MORALA...........CAUTATI-O,fiecare dupa cit va ajuta ,CUTIA UCRAINEANA....


P.S.-HAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIII-

FRAGMENT DIN PRODUCTIA PROPIE-DIN CICLUL


MACIUCI IN CAPUL IDIOTILOR..........

HAAAAAAAAAAA ,HIIIIIIIIIIIIIIII

FRANK ZAPA[KING] spunea...

HAAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIII
TIE ITI EXPLODEAZA BOMBA SUB CUR ,si pe tine te minca in freza de ce-or face grecii si portughezii.
mai,da nu mai inteleg nimic,la OMUL CU BOLTA SI PRESIUNE,ii ia casa foc si el umbla cu tulumba prin ...........

STRAINATATURI...............PTIU DRACE,o mai vazui si pe asta.


P.S.-hai gata,ca m-am sustrofact destul pt astazi.............


P.S.-ai ce rumega pina diseara..........haaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiii
maciuci,maciuciiiiiiiiiiiiii,ti-am dat la gioale,pt ca asa-i filmul.haaaaaaaaaaa hiiiiiii

ghita1964 spunea...

Legea lustratiei?Ce pielea mea mai produce aceasta lege?De ce n-au facut-o acum 20 de ani?Ce efecte benefice mai aduce societatii,acum aceasta lege?Oare nu cumva legea asta e doar praf aruncat la deruta in ochii "bolovanilor" cu stampila de vot!Ce tare seamana legea asta cu "raportul tismaneanu"!Ma pis pe legea lustratiei!
LEGEA COJOCARU ASTA AR TREBUI DISCUTATA SI PUSA IN FUNCTIUNE URGENT!NUMAI ASA POATE ROMANIA TRECE PESTE ACEST TSUNAMI ECONOMIC CE CUPRINDE DIN NOU LUMEA!ASTA AR FI ADEVARATA LEGE A LUSTRATIEI SI NU NUMAI ADEVARATA,AR FI SI CORECTA!HOTII SA ADUNCA INAPOI CE AU FURAT SI SA FIE JUDECATI!TRADATORII DE PATRIE MERITA GLONTUL,STREANGUL ORI GHILOTINA!

ghita1964 spunea...

Efendi,ma bucur ca Medvedev e suparat pe "nasul" Putin,a cam venit timpul(mai ales acum dupa recentul accident)sa dispara din scena!Intrebarea este:are Medvedev "structurilii" si "parghilii" sa se angajeze intr-o astfel de lupta?Eu cred ca da!Modelul sarbesc(Arkan?)!

Anonim spunea...

Te rog precizează cum te pişi?
Perpendicular sau cu boltă şi presiune?

ghita1964 spunea...

Eusebiu de cand "ma bag in seama" si eu pe acilea,numai CU BOLTA SI PRESIUNE!

Arhivă blog