03.04.2010

Alegorie


ALEGORIE ~i f. 1) Procedeu artistic constând în exprimarea unei idei printr-o imagine. 2) Operă artistică în care se foloseşte acest procedeu. 3) Figură de stil constituită dintr-un şir de metafore, comparaţii şi personificări. 4) Compoziţie muzicală care face impresia că urmăreşte desfăşurarea unei povestiri imaginare. [G.-D. alegoriei]
(Noul dicţionar explicativ al limbii române, Litera Internaţional, Editura Litera Internaţional, 2002)

PS1 Chiar de port "RIFLE DE RAHAT" şi-n ale design-ului vestimentar sunt "un tufă veneţian", nu am uitat culoarea anului: VIOLET! Conservator cum mi-s, rămân la convingerea mea că violetul este culoarea curvelor de parcare şi nu am să renunţ niciodată în a aprecia doamnele ce se exprimă doar în alb şi negru!
PS2 Rog a nu-mi fi reproşată "ieftinătatea produsului" ...sunt sărac şi doar atât mi-am permis! Simbolistica este aceeaşi însă. Papucii, scumpi sau ieftini tot "papuci" rămân!
PS3 Felină afurisită nu scoate gheruţele la mine deoarece ţi le retez! Am totdeauna forfecuţa potrivită pentru gheruţele ce mi se arată!
PS4 Nu uita.....timpul nu trece niciodată în favoarea femeilor şi eu am tot timpul să aştept!
PS5 Mă tăvălesc de râs precum emoţiconul mess-ului, atunci când îmi imaginez cum nu-i vine a crede PRINŢESEI MOFTURICI, cea obişnuită ca tot regnul masculin să pice cu capul în colb când bate ea nevricoasă din botina-i scumpă, că şi-a primit papucii! Upsssss, deh, SURPRIZE, SURPRIZE! Ce să-i faci, aşa-i când te mânâncă superbul funduleţ şi te crezi mai pregătită decât dom' Profesor! Ai vrut GÂLŞEAVA NERVILOR?....păi haida ca să ne gâlşevim ca să vezi cât de mahalagioi mi-s!
PS6 Pentru anumiţi "iscoditori", toate mai sus menţionate nu au nimic de a face cu schimbul de replici de pe "Blogul de Veghe"! ( imediat vin şi acolo monseur Ghiţă şi te ixicut precum scrie la ceaslov!)
Hihihi

12 comentarii:

LuMassa spunea...

oops!
Violet, curve, gherute, foarfeca, timp in defavoarea femeii, felina! Mda simt un pericol mare....Brrrr... fug!

Anonim spunea...

Ba rămâi superbă doamnă, ca să înveţi cum stă treaba cu papucii şi cu bărbaţii ăia ce fumează Malboro roşu scurt şi nu trabuc, bărbaţii ăia ce au pe corp "însemne de bună purtare" dar nu tatuaje, bărbaţii ăia ce poartă "Rifle clasic de rahat" dar nu nădragi decoloraţi şi rupţi la buci, bărbaţiţ ăia ce nu-şi fac muşchii la sală dar când îţi pălesc una între ochi pici secerat!
hihihi

LuMassa spunea...

Atunci, pana plec la manastire raman si invat cum sta treaba intre un barbat cica metrosexual-epilat, pensat, injectat, alea alea si un barbat. punct. Atept lectii, desi cam intuiesc diferentele, le-ai spus tu concis si la obiect. Crapa ala vizatu' vizata' hehehehe!

ghita1964 spunea...

Doar iarna port izmene bre(indinspensabili)si numai cand ma duc la pescuit in rest nimic,deloc,ioc!Fumez Rothmans(30 bucati-nu-s mandru,dimpotriva)!Nu am tatuaje doar niste semne particulare port jeans clasici si lovesc bine,dar ma feresc de asa ceva!Am multe defectiuni la cap:CRED,IUBESC,PESCUIESC atat!A era sa uit un defect:urasc aroganta!

Anonim spunea...

Hmmmmm bre Ghiţă zici că nu porţi chiloţi?.....hmmmm, soacra ştie?
hihihi
Noapte bună!

ghita1964 spunea...

Nu breeeeee!Noapte buna!Astept sa-mi vina baiatul!

Anonim spunea...

Da' cu cine ai avut galceava in cer? Si pi nervi?
Zi-le in alb si negru Don' Eusebio!
Pi blogu' ista oricum nu se face nicio icononomie!Fara nicio alegorie hiperbolica!
Ariane

ghita1964 spunea...

Christos a inviat!O buna dimineata va doresc tuturor!

Anonim spunea...

Adevarat a Inviat! Aceleasi ganduri bune! Sa aveti parte de o zi minunata!Ariane!

Stefanya spunea...

O zi minunata sa aveti!

Anonim spunea...

La fel si tie Stefy!
Si tuturor bantuitorilor!
Ariane

Stefanya spunea...

Un pupic pe nasuc pentru fiecare!

Arhivă blog