19.04.2010

Replică: EŞTI PROASTĂ FĂ!

Draga mea pisulină, de nenumărate ori ţi-am adus la cunoştinţă că eşti o vacă grasă PSD-istă care oricât ai muuuuuugiiiiiiii pe gură, tot balegă caci pe cur! În replică la afirmaţiile tale, ca să fac mişto de mintea ta retardă, îmbâcsită şi comunistă, public asta.....ca să nu ai nicio îndoială, vezi în bară jos că este vorba de "Cu boltă şi presiune" . Deci vaca mea proastă: SĂ TRĂIEŞTI! ....la capitolul START eşti pafaristă! Dacă plăteşti bine îţi dau şi celelalte "statistici" ca să-ţi pice fardul ăla gros de pe faţă!......vezi să nu te faci "rozalie" de furie că deh, dac-ai vrut băşcălie, iaca nah paranghelie!


PS1 Dacă n-ai fi o buzată şi o şleampătă, ai avea curaj ca tot aici să postezi diagrama ta! .....nu de alta dar "iniţiaţii" să tăvălească de râs! Să vadă diferenţa dintre un mercenar şi-o pafaristă grasă şi balcâză!
PS2 Să nu te superi că am şters cu negru prin barele print-screen-ului, dar javră cum eşti, ştiu că ai să studiezi cu lupa imaginea, doar, doar ai să descoperi ceva!
PS3 Fii liniştită că oricâte belele vor face tontomanii, de câştigat nu căştigaţi nici de data asta! .....vezi că mâine vă dă EvZ-ul la faptă că aveţi OPT MILOANE DATORIE!.....nu lei! EUROI!
MARŞ LA RAHAT!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vai ce spume o sa faca cioara buzata. Iar te piraste la doamna.
Nu semnez

Anonim spunea...

Mi se bălăngăne precum talanga vacii! Io nu-i spun lu' bărba-su că umblă cu prezervativele în geantă? O gâtuie ăla!

Arhivă blog