18.04.2010

Judecători.

1. Petru Lăzăroiu,
numit judecător la Curtea Constituţională în 2008 de Preşedintele României pentru un mandat care expiră în 2010. Acesta deţine un număr de 3.771 acţiuni la SC Nufărul SA, în valoare de 18.855 lei.
2. Ion Predescu,
numit judecător la Curtea Constituţională în 2004 de Senatul României pentru un mandat de 9 ani. Acesta deţine împreună cu soţia acţiuni la SIF Oltenia.
3. Zoltan Valentin Puskas,
numit judecător la Curtea Constituţională în 2007 de Senatul României pentru un mandat de 9 ani. Zoltan Valentin Puskas deţine 19.97 % acţiuni la Societatea Cooperativa Meşteşugărească Sicomcoop Sfântul Gheorghe. Pachetul de acţiuni deţinut de Puskcas este de altfel cel mai mare, restul acţiunilor, 80 la sută, fiind deţinute de alte opt persoane. În anul 2008, Zoltan Valentin Puskas a încasat dividende în valoare de 29.946 de lei.
4. Augustin Zegrean,
numit judecător la Curtea Constituţională în 2007 de Preşedintele României pentru un mandat de 9 ani. Acesta deţine 755 de acţiuni la RAAL SA în valoare de 18.875. În 2008, Augustin Zegrean a încasat dividende în valoare de 9.200 de lei.
Potrivit Legii 161/2003 pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, cunoscută ca legea incompatibilităţilor, magistraţilor le este interzis să aibă calitatea de asociat, membru în organele de conducere, administrare sau control la societăţi civile sau societăţi comerciale.


DEDICAŢII PENTRU ZAPA!


45 de comentarii:

ghita1964 spunea...

Iaca scart!Si ce?Coroborat cu gastile din partide poti eluda legea cat vrei tu!Nu astia au eliberat "lotul" Voicu?Veteranii?Hmm!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

INSPIRAT DE CARTEA UNUI PROVINCIAL,LA FEL CA GHE,TRAITOR IN PROPIA BATATURA SI RAMAS INCREMENIT INTR-O RETORICA CIUDATA SI CHIAR RIDICOLA,ASADAR IATA CARE ESTE CARTEA JURNALISTULUI BANATEAN CARE M-A INSPIRAT IN ACEST MOMENT:
HOTIA LA ROMANI-AUTORUL RADU GHILEZEAN-NU INTIMPLATOR AM SCRIS ACEST TEXT LA ACEST ARTICOL CARE FACE TRIMITERE SI LA JUDECATORII NOSTRII,DE FAPT TOT NISTE HOTI IN ROBE ROSII.
si acum sa te fragezesc putin mai GHE,pt ca ai cam multa nevoie de asa ceva.mi-am dat seama de acest lucru dupa ce am pus cap la cap cele doua ipostaze in care scrii.
asadar CELE DOUA NICK-URI EUSEBIU SI GHE,deschideti bine ochii,si desfundati-va urechile,chiar daca sunterti in fundul gradinii:
,se spune ca nu exista popor in lume care sa aprecieze hotia mai mult decit romanii'
daca as face o incursiune in istoria noastra VAZUTA DE CEI CARE NE-AU TRECUT PRAGUL,deci prin ochii critici ai CALATORULUI,situatia ar fi atit de neagra incit cred ca EUSEBIU,GHITA SI CUM S-O MAI NUMI,SI-AR TRAGE RAPID IN GLONT IN TEXTICULE,ASA MICUTZE SI PRAPADITE CUM SUNT ELE.
asa ca nu o voi face,cum nu voi face nici un apel la statistici,ori la parerile unor persoane avizate care lucreaza in sistemul penitenciarelor.
Ce ar putea deranja in afirmatia mea?GENERALIZAREA?poate,sigur ca sunt si oameni cinstiti,sigur ca sunt si oameni de toata isprava,doar ca ei sunt niste CELEBRII ANONIMI,care sunt inghititi de lacomia si grobianismul TILHARILOR CU STAIF,CU FUNCTII,CU PUTERE.
nu reusesc sa-mi aduc aminte unde am citit ceva ce m-a intrigat la vremea respectiva ,si anume ca:
INTRE CARPATI , DUNARE SI MAREA NEAGRA SE AFLA POLUL IMORALITATII,dar astazi stiu cu precizie ca localizarea POLULUI IMORALITATI SI AL HOTIEI este corect precizat pe harta.
in tinutul carpato-danubiano pontic-
s-au dupa unii in spatiul; mioritic,spatiu in care FOLCLORUL A CONSACRAT MIORITA-adica lacomia urmata de crima si hotie.
in spatiul in care VULGUL-asteapta sa vina HAIDUCUL,sa-i DEA DIN FURAT SI LUI CEVA.
iata GHE-EUSEBIU-ce frumoasa si interesanta este istoria noastra trecuta,recenta si prezenta.
ce nu poti tu intelege GHE-EUSEBIU-este o situtie atit de simpla incit ma intreb cum de nu o vezi?
,SUNTEM CUM SUNTEM,DAR OARE PUTEM FI,ASA CUM AR TREBUI?
DESPRE CORUPTIE,DESPRE JAFURI,TUNURI ,TEPE[CARITASURI,FNI,SAFI]nu cred ca mai are sens sa scriu si sa le amintesc.
dar are sens sa ma intreb:
DE CE GHE?DE CE?frustrarile tale nu pot fi stinse prin acest gen de iesiri,nici perceptia in lume despre romani nu prin acest gen de orgolii deplasate se poate schimba.
ba dimpotriva,as putea spune,le accentueaza,le ingroasa,pt ca mai arata ceva in plus-PROSTIE CIT INCAPE SI LIPSA DE MALEABILITATE-adica tot un fel de prpostie genetica.
S-AU PROSTUL NU-I PROST DESTUL ,DACA NU E SI FUDUL'

cercetashul spunea...

Zapa, stii ceva? Cand te-am vazut prima data la Lovin, l-am intrebat pe Eusebiu daca el este si Zapa si diicot-ica! Si nu m-ar surprinde :)

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Va mai promit un text interesant

ODA IDIOTULUI DE PROFESIE-s-au puincuristului de casa.
dar ,nu acum un piculetz mai tirziu,asa sa va fierb un pic.
asta asa ca incepe sa ma 'NARAVEZE,chestia asta cu PD-L si timpeniile debitate si ridicate la rang de GINDIRE PROFUNDA.
si bagati-va mintile in cap-ELENA UDREA IN 2014 NU VA CANDIDA PT PRESIDENTIA ROM.
o mai mare prostie n-am putut auzi.
trebuie sa fii tolomac rau,rau de tot ca macar sa-ti fuga mintea la asa ceva.
fara a mai pune la socoteala deranjul pe care i-l pot produce prostiile astea politicianului ELENA UDREA.
daca chiar o stimati,o respectati si-i vreti binele-OPRITI-VA,nu faceti decit sa intetiti vilvataia.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

CERCETASHULE-gura lumii e sloboda,mintea libera sa zburde pe cimpiile PATRIEI.
nu pot eu sa opresc nimic,asa ca,crezi ce vrei-DAR,ATENTIE SI EU POT CREDE CE VREAU,asa ca.......
vezi ce scoti din lada.
si nu incerca sa ma trimiti dupa TIGARI-rotitele mele se invirt in sensul ceasornicelui,nu invers.
lasa provocarile,am inteles mersul.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Cercetashule,offfff ca uitai,fa o plecaciune adinca in fatza lui EUSEBIU,CERE-TI SCUZE CA EXISTI,SI ASTEAPTA-TI RINDUL.
cum de ai uiat de multumiri,se poate?
asa ca te rog desarta o roaba de multumiri STAPINULUI EUSEBIU-pupa condurul ,si treci la locul tau.

P.S-simt miros de praf de pusca,si zanganit de iatagane.
haaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiii


hai adunati-va frumos,incolonati-va si .........
la lupta soldatei din plumb.

cercetashul spunea...

Floricele pe campii … eu scot ce vreau, lumea intelege ce vrea si ce poate! Dar daca nu intelege ce trebuie?

Ce ar fi insemnat sa iau de bun ce ai postat tu in ‘’disputele’’ anterioare? As fi aruncat iataganul!
Sau ce ar fi insemnat sa iau de bun tot ce mi-a spus Eusebiu? Chiar el m-a avertizat!
Si lasa fitilele cu Eusebiu, ca nu tin!

- Umberto Eco “… Caci simple nu sunt nici misterele, nici evidentele …”
- José Ortega y Gasset ‘’… Strict vorbind, nu exista nimeni care sa vada lucrurile in realitatea lor nuda. Ziua in care se va intampla asta va fi ultima zi a lumii, ziua marii revelarii’’.

Ti-am spus si-ti repet ca nu stii multe! Haaaaaaa si Hiiiiiiiiii!

cercetashul spunea...

Asta am, invatat-o de la voi! De la Eusebiu si de la tine!

Si de fapt care este adevarul si realitatea in politica? :) Adevarul si realitatea fiecarui politician sau partid, altfel ar fi un consens general! Dar consens nu exista nici dupa 20 ani!

Deci, cei care au citit si discutat evenimentele sociale si politice au inteles adevarul si realitatea celor 20 ani?

INTREBARE: Daca nu au inteles astea timp de 20 ani, de unde sunt siguri ca inteleg/stiu de ce postez eu?

Stefanya spunea...

Ce aveti dragii mei?

Anonim spunea...

Raspuns pentru Zapa:
1. Mă distrează teribil, că io aici pe acest blog am spus cine este DELFINUL şi că tu nu ai sesizat!
2. Mă distrează teribil că io pentru o babă surdă nu repet niciodată de două ori!
2. Mă distrează teribil, că Blaga, Videanu şi Berceanu dacă rămân la cârma PDL vor duce partidul de râpă!
3. Mă distrează teribil, că PDL este acum un partid lăcuste.
4. Mă distrează teribil, când ţi-o trage Ghiţă strămoşeşte între coarne, precum ţăranul ăla adevărat
care când vede că boul de la jug o ia hăisa, poc îl altoieşte!
5. Mă distrează teribil când scuipi
şi zgârii precum un motan gelos în călduri, atunci când limba mea cea fină gâdilă cel mai sensibil loc al unei femei!
6. Mă distrează teribil, că nici acum boşorogule ce eşti nu ai aflat cere este "locul cel mai sensibil al unei femei"!
7. Mă distrează teribil, când mă gândesc că nici de-al dracu nu am să ţi-l spun!
8. Mă distrează teribil, că încă nu ţi-ai dat seama că absolut orice postare de-a mea are o ţintă precisă şi totdeauna îşi atinge ţinta!
9. Mă distrează teribil, că tu nu ştii cine sunt, dar eu ştiu cine eşti.
10. Mă distrează teribil că uneori femeile pot fi bărbaţi şi bărbaţii pot fi femei.

Şi acum beleşte ochii bine şi ia întăi un distonocalm ca să nu faci atac de cord, că-ţi bag una de parşivă răăăăăăău de tot:

10. Mă distrează teribil că pe mine mă adoră o doamnă blondă şi că eu ador o doamnă blondă!
11. Mă distrează teribil că tu nu ai să sesizezi topica corectă a frazei, nu ai să evaluezi corect informaţia ce ţi-o transmit şi precis ai să dai cu bâta-n baltă!

Hhihihi

PS1 Mă distrează teribil că ai să faci precum maimuţa pe pereţi!
PS2 Mă distrează teribil că o să te enervezi teribil!
PS3 Mă distrează teribil că Cercetaşul deja a crescut mult pe direcţia "logicii argumentului" şi te face din vorbe!
hihihi

Şi deoarece mă distrezi teribil, am să-ţi dedic un jpeg şi un clip!

Ahaaaaaaa uitasem:
MESAJ CODAT!
Doamnă adoră-mă, ca să te ador, iubeşte-mă, ca să te iubesc deoarece eu sunt oglinda ta!

Ghiţăăăăăăăăăăăăă gata! Io l-am făcut din vorbe şi idei! Vino tu acum cu parul, ca să i le fixezi bine în cap!
hihihi

Anonim spunea...

Sunteti nebuni!

Anonim spunea...

Wroooooooong!
Eu nu-s nebun! Io mi-s dement!
El nu-i nebun! El este ţicnit!
hihihi

FRANK ZAPA[KING] spunea...

HAAAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIII,WOW CE-MI PLACE..............chiar imi place,am deranjat un pic stupul,haaaa,ati iesit la lumina nick-urilor?
haaaaaa.mda inca aveti miscari dezordonate si deloc inteligibile,mai aveti nevoie de ,INSTRUCTIE'
dar este timp,torpila se pare ca si-a atins din plin tinta-EXACT ACOLO UNDE REGELE ISI BAGA OM SA-L SCARPINE-ADICA IN CUR.
si pt ca si-a atins tinta si a facut oaresce deranjuri stau intr-o ,RINA'si zimbesc ,da ce spun eu zimbesc chiar rid cu pofta ,ca ,BERILA'cind i-o trage lui rashela.
in rest nu prea am ce comenta,nu am curiozitati care nu tin de propia mea persoana,si chiar nu ma intereseaza cine este ,DOAMNA BLONDA CARE TE ADORA SI PE CARE O ADORI.
ba chiar spun fratilor sa va simtiti bine pina la adinci batrineturi,ca nu-i treaba mea.
pe tema asta ai cam dat-o pe aratura.
despre pedelisti,om trai si om vedea,deocamdata nu sustin pe nimeni,vreau sa vad cum se misca oamenii in ,REGIM DE STRES MAJOR'.
si abia apoi voi sti cine merita........ajutat.

Anonim spunea...

Sa fie cum zici tu.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

si acum sa ma tin de cuvint,v-am promis un text,
ODA IDIOTULUI DE PROFESIE,S-AU PUPINCURISTUL DE CASA:
Este o zicere care suna cam asa:,MERSUL PE JOS ,FACE PICIORUL FRUMOS'si asa este,numai ca zicerea nu face precizarea de rigoare,SA NU FII PATRUPED,sa fii biped.
si uite cum ajung direct la GHE,care are un orgoliu demn de tot risul.
asadar ghe vrea sa-mi spuna mie,cit de mindru este un neam care toata istoria lui a fost patruped,s-a nascut in genunchi si a stat in 4 labe,asa incit nu la futut in cur numa cine nu a vrut.
dar starea de patruped s-a accentuat in perioada comunismului cind minti diabolice au trecut la stergerea si ultimei molecule din ce cindva fusese un dram de mindrie.
intr-un cuvint,in argou s-ar putea spune ca,comunistii veniti pe tancurile sovietic,din stepa rusa, au trecut la faza doi si i-au futuet in gura pe romani,asa ca programul sa fie complet si IDIOTUL DE SERVICIU SA ATINGA PERFECTIUNE,IAR PUPINCURISTUL DE CASA SA FACA TREABA ATIT DE BINE,INCIT LA SFIRSITUL FIECARUI AN SA PRIMEASCA CORONITZA SI SA FIE TRECUT SI FELICITAT IN FATZA FRONTULUI PRIN ORDIN DE ZI.
pica comunismul din vointza altora si vechii instructori,cei care i-au tinut pe romani,DE PATRUPEZI,au inceput munca sisifica de a-i aduce si pe amarastenii de romani in pozitia verticala.
merita facuta o paranteza-MAI OAMENI BUNI,VOI VEDETI DEMINTATEA STIND LA MASSA CU CORUPTIA,CU HOTIA,AU LOC CELE DOUA LUCRURI INTR-UN SINGUR OM?NUUUUUUUUU.
dar ce sa vezi,vulgul ticalosit,naravit in rele nu vrea,el vrea tot ca in comunism,si culmea ironiei este ca si tinerele generatii se dedau la .........MERSUL IN PATRU LABE.
DE CEEEEEE?OARE DE CEEEEEEEEEEE?
DUPA UNII SCRIITORI PROBABIL CA LE PLACE SA FIE FUTUTI IN CUR SI GURA,CA AU CONSTAT CA SE POATE TRAII SI ASA,SI INCA BINE.
INCHEI ABRUPT,DIZERTATIA DESPRE IDIOTUL DE SERVICIU-nu pt ca m-au parasit ideiile,ci doar pt faptul ca mai vor fi si alte ocazii.
deocamdata ajunge,i-am oferit lui GHE.suficient material de studiu.

Anonim spunea...

Ca sa va scutesc de dilemele posibile ,am sa va explic eu cum se numeste ,s-au cum se traduce atitudinea mea critica-bagati la SOFT TERMENUL,E PRIMA OARA CIND IL AUZITI:


-AUTOXENOFOBIE'

HAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIII

gheeeeeeeeee,esti fara replica.........haaaaaaaaa hiiiiiiii.

iar tu piticanie de eusebiu-haaaaaa tu joaca-te atent cu chibriturile sa nu care cumva sa faci in ,PATUT;CU BOLTA SI PRESIUNE UN PIPII CU TOT CU ETICHETA DE PE STICLUTA,NU DE CEAI CI DE.........
BERE DAAB........
HAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIII

cercetashul spunea...

Amice Zapa … deranjator de stup!

Pai bine stimabile, astazi ai fost bondarul de servici ca sa te iei de toti? Hmmm ... doar stii ca am o tulumba tzeapana a vorbelor! Si numai pentru ce a spus Eusebiu ‘’Cercetaşul deja a crescut mult pe direcţia "logicii argumentului" şi te face din vorbe!’’, tot se merita sa suport tzepii vostri, ai lui Eusebiu, dar si ai tai Frank! Pentru ca ... AM CRESCUT FOARTE MULT!

Si pot sa spun fara nicio retinere ca ii multumesc si il iubesc mult pe Eusebiu pentru asta! Iote asa de-a naibili, ca sa aiba lumile ce sa barfeasca pe marginea santului politic, de pe toate ogoarele Patriei! Hihihiiiiiii

‘’miscari dezordonate si deloc inteligibile’’? ... Ntz! Spre informarea ta, cu Eusebiu am cea mai buna comunicare pe care am avut-o vreodata cu cineva! Stiu ca tine si de profesia lui, dar nu este doar asta!

Si sa nu-ti treaca cumva prin capsor ca m-am atacat din cauza a ceea ce ai zis!

Udrea poate sa candideze si ea ca oricare alt cetatean al acestei tari, daca intruneste conditiile care se impun! Si la fel ca toti ceilalti, poate fi votata sau nu! Dar sa se bata atat apa in piua cu posibila ei candidatura in 2014, mi se pare o pierdere de timp!

... Alooo, suntem in 2010, la inceputul celui de-al doilea mandat al dlui. Presedinte Basescu!

... Alooo, noi cetatenii Romaniei asteaptam rezolvarea problemelor tarii in timp de criza (prin colaborarea intre Presedentie, Guvern si Opozitie), nu dispute despre cine va candida in 2014 sau sa-si lase gura si mintea slobode sa zburde pe campiile patriei in functie de ce se posteaza pe blog, la ‘’Din lada cu ESCROCHERII SENTIMENTALE ... sau JOCUL CU MINTEA!" Denumirea postarii spune totul!

Frank, eu te pup pe ambii obrajori si o las si pe Stefy sa-ti dea un pupic pe nasuc! Eusebiu si Gheorghe, voi ce faceti?

PS. Unde este Lady Ariane?

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Hmmmmmmmmm,sa inteleg ca pt moment se trece la PACE?
Iata vine-un sol de pace,cu-o naframa-n virf de bat
BAIAZID privind la dinsul il intreaba cu.dispret?
ce vrei tu?
noi?buna pace si de n-o fi cu banat
Domnul nostru ,sa vaza pe maritul..imparat
atunci pace sa fie..........

cercetashul spunea...

Bre Zapa, zau ca esti nesuferit de multe ori, dar imi esti simpatic per ansamblu! :)
Pai eu am fost in razboi cu tine stimabile? Si doar nu te-oi crede Preamaritul Baiazid, iar pe mine vreun sol amarat la care sa te uiti cu dispret de la inaltimea Semilunei tale?
Si nu-i mai arunca si tu vorbe ''tari'' lui Gheorghe! Ce ai cu el? Daca el nu este maleabil, demonstreaza ca esti tu! Esti?

ghita1964 spunea...

Mai amugean prost si muntean idiot,deocamdata in patru labe ai demonstrat ca numai tu ai stat,cretinule!Eu pup in cur "veteranii" sau tu???De unde stii tu ca am testiculele mici?Ti-o povestit nevasta-ta cumva?
Sa stii ca ai dreptate,prostule cand esti fudul fa o baie cu apa rece!Ce treaba ai tu daca eu o doresc pe Elena Udrea presedinte?Se muta polul PD-L de la Cluj?Va sare vreo afacere din schema?
Zapa degeaba vrei sa faci pe lupul moralist,la baza esti tot un patruped din turma(poate putin prea infumurat si ingamfat)si nu ai aratat deocamdata nimic care sa schimbe situatia de fapt,dimpotriva se vede din avion ca te adaptezi si iti place!
Spre deosebire de tine eu nu-s sub acoperire si spun lucrurilor pe nume asa cum le vad eu!Asa ca eu Gheorghe ma pis cu bolta si presiune pe toata gargara ta si mai ales pe toata logica ta de "calator care vede lucrurile altfel" dar traieste facand aceleasi lucruri pe care le "vede altfel"!Ai inteles,ca daca nu iti desenez?

ghita1964 spunea...

Eu sa fiu maleabil?In viata vietilor voastre nu vreau sa fiu!Baaaa!Eu mi-s Gheorghe baaa!Eu nu ma predau,mor ca si Doja Gheorghe si tot pe a mea o tin!Aviz doritorilor!

lulu spunea...

Si aici despre ce este vorba? Razboi? Daca da, eu stau in spatele frontului! Oricum se pierde, chiar daca o sa se castige into zi...Ba nu, pierd doar cei ce nu pot aprecia cand au acel CEVA- CEI SLABI. Restul castiga, dar numai cineva castiga peste acel CEVA hihiihi! Ce sucit scriesi!

lulu spunea...

..scrisei...

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Ghe-stau si ma gindesc daca merita sa intru in polemica asta desantata pe care ai provocat-o ,si-mi dau seama ca nu merita,m-as desconsidera prea mult,si nu-mi permit acest lucru.
incapacitatea ta,de te folosi de limba romana,de ce-ti ofera ea,imi spune ca putinatatea mijloacelor tale se datoreaza unei instructii precare.
ca as cistiga daca as continua pe tonul acesta?nimic,dar m-am lamurit,in cazut tau,esti o cauza pierduta,un ignorant,care se crede GHE.DOJA,care nici macar roman nu a fost.
dar asta e o alta problema.oricum ,din acest moment in ce ma priveste,am incetat orice dialog cu tine,pt ca daca l-as continua ......ar trebui sa cobor mult sub ceea ce eu consider ca este admisibil.
asa ca-deseneazati ce doresti,din punctyul meu de vedere nu mai existi.
atacindu-mi familia ai dovedit ca esti un badaran necioplit,atita poti.........asta e.

Anonim spunea...

Hihihi, da ce aveţi bre cu Zapa?
.....de unul mai cu vână nu puteaţi să vă luaţi?
L-aţi găsit pe bietul Zapa, mic şi pricăjit?
Zapa ce-ţi dau bre? Extraveral sau napoton?
hihihi
Cu apă sau fără apă?
hihihi

Anonim spunea...

Băăăăăăăăăăăăăăăă, dormiţi?

Stefanya spunea...

Buna dimineata!

ghita1964 spunea...

Buna dimineata!

ghita1964 spunea...

Stiam ghiolbane,ca nu a fost roman,dar port numele ai inteles!Cauza pierduta pentru tine e tot ce nu poti combate!Imediat o sa scrii ca ai vrut sa ma verifici si alte "texte" de doi bani!Atacandu-ti familia am dovedit ca-s badaran?OK!Imi cer scuze familiei!Da tu ce ai avut cu coaiele mele?Hmm?Esti pidosnic sub acoperire?
Deci prietene,amugean,cand vrei sa ataci fi tu insuti corect si apoi cere altora sa fie!
Pot fi ce vreau eu sa fiu si nu voi fi ce vrei tu sa fiu!Eu sunt Gheorghe!Tu cine esti?

Stefanya spunea...

Va pup pe nasuc si obrajori!Azi sunt intr-o forma excelenta!Sa aveti o zi minunata!

Anonim spunea...

Hihihi, woooauuuuu! Fug să vă aduc iatagane!
Hihihihi:
CEARTA CONFRUNTAREA ŞI FUTUL ESTE MAMA PROGRESULUI!
Hihihi

PS Auzi bre Stefanio...când ai să fii în stare ca dimineaţa în loc de .........să spui:
BUNĂ DIMINEAŢA, AM APĂRUT SĂ VĂ FUT?
Hihihihi

Stefanya spunea...

Am inteles....persoanele sensibile ca mine nu au ce cauta in ograda ta...tu ti-ai dat seama de instabilitatea mea emotionala a fost mereu un pretext ptr tine a ma lua in ras, de a ma injosi,de a ma face sa plang.De ce?Pentru ca lacrimile sunt considerate apanajul persoanelor slabe. Sunt persoane care daca reusesc sa faca pe cineva sa planga se simt superioare si iau acest lucru ca pe o victorie personala. Cand vrei sa faci rau cuiva trebuie sa ii demonstrezi ca il domini mental si fizic. Daca reusesti sa-l faci sa planga ai dovada ca esti mai “tare”.
De aceea cand nu reuseste impunerea acestei “tarii” prin vorbe, cand nu reuseste dominarea interlocutorului pentru ca nu sunt argumente verbale se recurge de multe ori la forma cea mai primitiva de actionare: la forta (vezi razboaiele).
Cine domina pe cine? De ce aceasta nevoie de dominare? Este loc pe lumea asta pentru toti, de ce trebuie sa avem siguranta ca dominam pe cineva? La ce ne foloseste? Ne pustiim singuri sufletul ca sa dominam aceasta lume fizica si uitam de noi…Ne secatuim mintea pe lucruri inutile si uitam sa mai fim oameni, uitam sa intindem o mana de ajutor semenilor, uitam sa ne cerem scuze cand gresim si sa multumim celor care ne ajuta.
Demaram adevarate razboaie psihologice si de manipulare si lucram necinstit pe la spatele oamenilor pentru a le stirbi reputatia, pentru a le face rau, pentru a-i face sa decada in ochii semenilor. Le cautam defectele cele mai ascunse si le amplificam vorbindu-i de rau cand nu sunt de fata pentru ca ei sa nu se poata apara. Cautam cele mai josnice mijloace de a-i face sa sufere, sa planga si radem de ei cand reusim. Ce satisfactie extraordinara trebuie sa simtim….....eu recunosc: sunt sensibila. Si nu mi-e rusine pentru ca pentru mine nu conteaza toata aceasta desertaciune in care traim. Nu vreau sa-mi fac o imagine in neconcordanta cu ceea ce sunt, nu vreau sa fiu mai “tare” decat altii. Pot fi superioara celorlalti numai prin bogatia mea mentala si sufleteasca pe care nu vreau sa o dezvalui decat prin a face ceva util si constructiv.

Anonim spunea...

19.04.2010, 18:41Bleahhhhh.....atâta polologhie pentru ce? Nu era mai simplu un:

Auzi băh! I-a mai du-te-n pizda mă-tii! Fac ce vreau şi cum vreau! Nu-mi spui tu cum să mă comport!PUNCT

Hihihi, plângăcioasa, ofticoasa!
TI PUP PI NĂSUC!
VREI BATISTĂ?

Anonim spunea...

Am uitat:
MIORLĂICI! MIAU, MIAU, MIAU!
....hihihi

cercetashul spunea...

Mda, ce efecte diferite ai asupra fiecaruia!

cercetashul spunea...

Buna seara tuturor! Dar am ceva treaba, asa ca voi baga un ochi din cand in cand!

PS. Stefy, Eusebiu te vrea puternica, nu vrea sa te umileasca!

Stefanya spunea...

Ete xxxx Eusebiu!Ce te-as xxxx din cuvinte...las' ca te fac eu pe tine daca e vorba de asa ..am sa-ti arat eu si fata cealalta a mea si nu sunt miorlaici....AI INTELES!A m o placere nebuna sa xxx barbatii in cur asa ca tu vei fii primul,este o fantezie de a mea.Sa nu ma intrebi ....cu ce? ...am ma cu ce si am sa-ti arat curand. daca e vorba ca sunt miorlaici.

Stefanya spunea...

Buna seara draga cercetash si pup nasucul tau!Las' ca ma ocup eu de acum de Eusebiu!Sa stii ca am fost o persoana cu un caracter puternic dar unele loviturii ale vietii au fost prea puternice ptr mine de acolo mi se trage totul.

cercetashul spunea...

Buna seara Stefy!

Heheheeee .... De-abia astept sa te vad ''infoiata-n pene'' in fata lui Eusebiu!
En gardeeee!

Anonim spunea...

19.04.2010, 20:46
Stefanyooooooooooooo in loc de: Ete XXXX
se spune:
Ete PULA!
în loc de:
ce te-as xxxx din cuvinte
se spune:
ce te-aş FUTE din cuvinte
şi în loc de:
am o placere nebuna sa xxx barbatii in cur
se spune:
am o plăcere nebună să FUT bărbaţii în cur!
Ai înţeles lovinisto? Că numai loviniştii ixează!

Deci repetă după mine:
PUUUUUUULA!
FUUUUUUUTE!
FUUUUUUUUT!
tare şi răspicat!

PS Nah că tot te întreb:
Cu ce nebună mică, cu ce?
Ce te faci nebună mică dacă o să-mi placă!
hihihi

Anonim spunea...

Aaaaaaaaa şi am uita! Spui că ai fost o persoană puternică?
Mă doare fix în başcheţi că ai fost puternică!Acum eşti o bleagă miorlăită! Şi eu înainte spărgeam nuci cu pula! Acum e bleagă precum şiretul de la pantofi! Pot să-i fac şi nod dacă vreau!
hihihi

Anonim spunea...

Cercetaşule, probleme gogule?
Hihihi, iar m-ai băgat în butoiul de rahat XXXX-ţi pe fata mă-tii!

PS în loc de XXXX-ţi se pune futu-ţi!

Stefanya spunea...

Buna ziua dragii mei!
Eusebiu pe tine te FXXXXT!

Stefanya spunea...

Eusebiu ai nevoi de putina telina care revigoreaza barbatii obositi, datorita continutului bogat in vitamina C si substante minerale.

Anonim spunea...

Dragă Stefanya, este adevărat că "ţelina revigorează bărbaţii obosiţi", dar atenţie la un aspect:
- Nu-mi place ţelina şi chiar de-oi fi io obosit, limba încă o mai am: ASCUŢITĂ ŞI VIE, PRECUM SPUNE MATEEVICI ÎN POEZIE!

Limba noastră-i o comoara
În adâncuri înfundată
Un şirag de piatră rară
Pe moşie revarsată.
Limba noastră-i foc ce arde
Într-un neam, ce fără veste
S-a trezit din somn de moarte
Ca viteazul din poveste.
....................
Limba noastră-i vechi izvoade.
Povestiri din alte vremuri;
Şi citindu-le 'nşirate, -
Te-nfiori adânc şi tremuri.
Limba noastră îi aleasă
Să ridice slavă-n ceruri,
Să ne spiue-n hram şi-acasă
Veşnicele adevăruri.
Limba noastră-i limba sfânta,
(Alexei Mateevici)
hihihi

PS1 Nah, că iar te-am futut
.....din vorbe!
PS2 Nu uita că mai am şi 10 degete!
PS3 Tu spui:
"Eusebiu pe tine te FXXXXT!"
Eu spun:
Nu am nimic împotrivă dar să nu te pună dracu ca după 3-4 ore să spui: "AULIU NU MAI POT!"...că atunci "AM SĂ TE FXXXXT IO PE TINE!"
hihihi

Arhivă blog