12.04.2010

Recomandare....

JAMES F. DUNNIGAN care nu mai are nevoie de prezentări.........
Dacă o să primesc acceptul o să vă prezint povestea unui român care a lucrat la Microsoft şi căruia Microsoftul şi guvernanţii români i-au furat niscaiva progrămele. Povestea deja a ajuns pe masa europenilor si este un ou extrem de fierbinte pentru autoritaţile române şi pentru Microsoft! Nu trebui să mai spun că individul dacă i s-ar face dreptate ar fi cel mai bogat om din România! Sper ca să primesc acceptul lui şi să prezint o anchetă de mai multe episoade cu cărţile şi actele pe masă!
Pentru cei ce stau cu ochii ca pe butelie pe acest blog spun doar două cuvinte:
OMNIS şi NAVISON
...asta ca să ştiţi ce lovituri la ouă vă aşteaptă! Dacă primesc acceptul am să vă execut precum scrie la regulamentul de funcţionare a instituţiei călăului! Am s-o fac cu o deosebită plăcere, ştiind că dacă acest om îşi va câştiga drepturile, mulţi dintre voi veţi ajunge la puşcărie. Hihihi de fapt mulţi dintre voi deja aveţi cătuşe......nu-i aşa domnul C?
SĂ TRĂIM BINE!....şi nu vă faceţi iluzii că nu o să primesc acceptul!

PS1 Menţionez din start că orice publicaţie sau bloger poate prelua această anchetă pentru publicare, ba mai mult, dacă are nelămuriri poate să mi se adreseze direct, disponibilitatea mea pentru mediatizarea acestei enorme furăciuni fiind maximă!
PS2 Pe acest om l-aţi ameninţat şi l-aţi înfricoşat! Pe mine nu puteţi, deoarece vin după voi pe coclaurile lumii şi vă rup capetele şi vă smulg ouţele! Asta o spun dinainte! Adică un fel de ORI LA BAL, ORI LA CIMITIR!
UPDATE: Ca să nu mai ţin anumite roze şi rozete încordate (am semnale deja că anumite telefoane au cam luat foc), băieţi rămâne cum am stabilit:
AM ACCEPTUL!
DECI PĂZEA CĂ ÎNCEP SĂ VĂRS!
o să fie o poveste frumoasă, cu domni şi doamne, cu proşti şi intelegenţi, cu hoţi şi cinstiţi cu multă sobrietate a informaţiei dar şi cu multe, foarte multe picanterii! ....că deh nouă românilor ne place mult să îmbinăm utilul cu plăcutul! Pardon am greşit! Am vrut să spun: utilul cu fututul!

6 comentarii:

bdsm spunea...

Pe mine ma excita enorm cand mi se pun catusele.Oare ei ce senzatie au?

Anonim spunea...

bdsm-ule tu mai lipseai de aici, fiţi-ar plăcerile ali dracului!
hihihi
Fiind democraţie însă, eu îţi spun bine ai venit şi ai siguranţa că pentru mine "A NU TE CĂCA ÎN GUSTURILE CELOR DIN JURUL TĂU" este un principiu de care absolut totdeauna ţin seamă atunci când gusturile celor din jurul meu nu îmi pun mie în pericol curul!
hihihi

PS1 pentru cei ce nu ştiu:
BDSM: termen folosit în literatura de specialitate care se referă la grupa de practici sexuale, denumite şi sadomasochism. BDSM este prescurtarea denumirii din limba engleză „Bondage&Discipline, Dominance&Submission, Sadism & Masochism”

PS2 Cercetaşule ia zii? Nu te-ar interesa?
hihihi

Anonim spunea...

12.04.2010, 19:20
Auzi bre, nu ti se pare ca deja te obraznicesti?
Mai bine ai raspunde la ce te-am intrebat!

bdsm spunea...

Ete na,trebuia sa vii tu repede cu explicatii.

lulu spunea...

Mamaaaa ce articol! Pot sa l postez si la mine? Sa vada si "amicii" mei personali hihihhii!

Stefanya spunea...

Buna seara!Pe unde umblati dragii mei?Prea multa liniste aici.....de ce?

Arhivă blog