02.04.2010

"La padure(compunere de NeLu)"

"pe eu ma chiama NeLu des ilev de scuala de copii care merge la scuala san vete.Sii ieu merg ca-sanvat a scri sa socoti sa ceti din carte care am facut avionuri de irtie din iele si cu abecedaru cartonat care lam pocnit pe costel de sa rupt.Miia imi place la scuala cas multi copi care ma pot bate cas mai desfoltat ca iei cam ramas ripitent.la sfasitul saptamani a fost sambata care nu am mers la scuala cii nea dus cu clasa in escursie la earba verde cu otocararu care a fost frumos cam scoipat pe jam masinurile care trecea sam svarlit co sticla in-trun mutu-ciclist cari avea casca da tot o cast.lui un coleg i sa facut rau de masina la stomac in-tro punga cari am unflato io dupaia deam pocnito sa faca poc sa facut de sa murdarit tot.Soferul a facut popas dea oprit sa steie otobuzu ear colegi mei cu doamna sa dus in padurica ca sa se orineze de a vinit iute fuga ca sa urzicat la popo si sbiera.neam dus dupaea in poenita sa stam pe covertura cari am ajutato pe domna sa intinza covertura pe un musuroi de furnici care au ciumpito peste tot numa pe mine nu ca cred ca lio fo scarba ca nam facut bae de tri luni.Dupaia mam dus printre copaci sa prind smeura si mure da nam prins numa pe soferu cu limba in gura la doamna si cu puta in alta parte.am cules un vezure batran cam auzit ca nea ramas de la decebal sii de de la stramosii daci si era mort care lam luat cu mine sal duc la coltu viu. Ieu mea placut mult in escursie de une am ramas cu amintiri neperituare sii cu suruburele de la otobuz cari leam demontat cam-i trebueau la becicleta nustu lu nea soferu ea placut si lui la earba verde cacand am ajuns napoi la scuala alesinat la cap si a vomitat de la inima! "

Am găsit-o pe net. Am copiat-o în speranţa ca o voi face pe Stefy să radă 10 minute! Aveţi voie şi voi!

7 comentarii:

ghita1964 spunea...

Cred ca-i a lui Vanghelie!

Stefanya spunea...

Am citit si m-am amuzat esti un dragutz Gheorghe!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

O zi buna va doresc tuturor,si sa aveti sarbatori fericite

Anonim spunea...

Pleci şi tu la pădure după craci şi mure Zapa Baci?â
hihihi

FRANK ZAPA[KING] spunea...

mai intii doamnele:
buna stafanyya,ne-ai gasit ?ca ieri se agitase lumea din cauza ta,asa ca repede un pupic si de la mine,inca nu stiu ce sa-ti dedic,dar pt ca altii au fost mai harnici decit mine.........astazi.........ma mai gindesc..gasesc eu ceva,dragutz pt tine.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

NUUUUUUUUUUUUUU,ma duc sa caut cipertici ,BOLUNDE'sa le administrez OAMENILOR DE BINE.
tu esti cap de lista,ca tare te-ai mai ,BLEGIT 'IN ULTIMA VREME,ASA CA STAI CU OCHII'N PATRU

HAAAAAAAAAA HIIIIIIII

CRACI CE FEL DE CARCI,CITE O CRAACA DE FAG,STEJAR,DE CARE?

Anonim spunea...

P.S.CIUPERCI
F.Z.K

Arhivă blog