01.04.2010

1 Aprilie

Datorita campaniei facuta pe unele bloguri Teodora Trandafir si-a retras candidatura!



UPDATE (Cu boltă şi presiune):
Am foarte mulţi amici care-l detestă pe belengherul de Ciutacu! Eu îl detest din trei motive personale, dar acest lucru nu mă împiedică de a da link la el şi de a da copy-paste aici (deoarece mulţi dintre prietenii mei refuză a citi blog-ul dobitocului). Din păcate, şi acum precis mulţi îmi vor umple frigiderul cu carne:

ŞOARECELE OPĂRIT CIUTACU
DE DATA ACEASTA ARE DREPTATE!
ŞI ÎN ALTE DĂŢI A AVUT DREPTATE,
DAR REPET, DIN MOTIVE STRICT PERSONALE, IO TOT I-AŞ TRAGE VREO DOUĂ DUPĂ CEAFĂ!

Copy-Paste: "Da, Teo, ai dreptate, sunteţi nişte măscărici demni de scârbă. Pentru că voi - nu mai vorbi în numele tuturor, tu aparţii unei specii aparte - sunteţi cei care tânjiţi după munţi de bani şi recunoaştere publică. Odată ce vă respinge piaţa din care aţi făcut averi, lumea înconjurătoare nu vă mai merită. Şi trageţi cu dinţii să vă recăpătaţi privilegiile. Dacă pe sticlă nu se mai poate, bună şi politica. Micţionaţi cu presiune pe orice urmă de bun simţ, de principii, nici măcar aparenţele nu vă mai interesează. Caşcavalul să fie mare. Nu sună Sârbu de la Pro TV, sună Raicu de la gunoi. Bun şi ăla, ciolanul gros şi afumat contează! Cu puţin noroc în viaţă, după ce te vei măscări cu Lili de la Loto prin pieţele sectorului 4, pe fundalul sonor al inconfundabilelor manele pe care tu le-ai impus pe sticla românească, poate-ţi dă Prigoană emisiune la Etno sau la Taraf. Te ia Flutur cu el după Lumina Sfântă?"


82 de comentarii:

ghita1964 spunea...

Nu crede nimeni?

Anonim spunea...

Mai pe la amiaza! Buna ziua la toata lumea ce "patimeste" pe blogu' ista!

Da, Don' Ghita !
Va crede ...Mircea Badea!
La multi ani de ...1 Aprilie!
Hi,hi, hi!
Ariane

ghita1964 spunea...

Asemenea tuturor va doresc!

lulu spunea...

Heehehe ziua pacalelilor...
Daca ar citi ce a scris Eusebiu, despre ea....cred ca via si din tara hihihihii!

Anonim spunea...

DUCĂ-SE! PE PUSTIIIIIII!
Jigodii precum Marina Almăşan, Andreea Marin, Mihaela Rădulescu, Teo Trandafir şi Geanina Corundan ar trebui ghilotinate. Aceste nemernice, făţarnice, unele dintre ele consumatoare de droguri, monumente ale făţărniciei, au promovat permanent non-valorile, vulgaritatea, kitschu-ul şi telenovelismul! Gospodinele României ani de zile au fost tembelizate şi telenovelizate de emisiunile acestor rapandule, ajungând să creadă că orice zboară se şi mănâncă! Bleahhhhh

Anonim spunea...

Fitil:
Don'Eusebio e in sfarsit citat, citit si in consens cu musetzelu' cel mic! (musetzelu' la plic, da'plicu' unui alt motan....mai plin de "enigme" )
Dubios, dubios! (promisese deunazi ca se ocupa de 'nealui si nu a facut-o,hm!)
DOVADAAAAAA!
http://www.ciutacu.ro/articol/mareea-oranj-teo-printesa-berceniului/

Ce se intampla?
E doar numai o prima zi de aprile!
Ariane

Anonim spunea...

Ariane nu fii insinuantă! Nu am uitat ce am promis!

Anonim spunea...

În plus nu agreez niciodată ca "muşeţelul să fie mic" şi la "plic"!.......servesc numai ceaiuri de "sunători", la pachete mari, cât mai consistente şi cu mirosuri de euro-flori.....deh, mofturi de MERCENAR!
Hihihi

Anonim spunea...

Ete' na ! Musetzelu' il botezai eu!
In rest nu m-antereseaza decat ceaiul de...menta!
Hi,Hi,Hi!
Ariane

Anonim spunea...

Mentă rimează cu intelegentă sau dementă!......am uitat: rimează şi cu FENTĂ INDECENTĂ!
hihihi.....Ciutacu pute a şoarece nu a muşeţel! Şi e cenuşiu cu buze vinete, nicidecum galben cu petale albe!
Ham!

Stefanya spunea...

Buna ziua,dragii mei!

Anonim spunea...

Nu-l amusinez diloc, da' diloc pe ciud(t)ac(t)u, ca scuipa si la tv-eu, si umpli ecranu' di nu vezi nica!Vrusei sa vad cum sare, la gatu' ex-"colegei", trupa de comando a motanului Felix!
Ariane, in decenta sa, v-a dat o explicatiune!
PS. Ce cotoi imbarligatori "e" unii! (nu dau nume!)
PS: mai se eczista pi campii si musetzelu' nebun, cari nu face bini la ficatzi!
Hi, hi, hi!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

MESERIA DE PUPINCURIST-BRATARA DE AUR

in nomenklatorul meserilor din romania exista cite-va care in fisa postului au scris apasat ca prima obligatie de serviciu este sa stii sa pupi in cur pe cel care se afla,ierarhic deasupra ta.
am incercat sa fac un inventar cit mai exact al acestor meserii,si dupa ce mi-am pierdut o groaza de vreme am tras citeva concluzii interesante cel putin din punct de vedere sociologic.
stiu,ca afirmatiile mele vor stirnii un val de proteste,dar,e bine de stiut ca lumea pupincuristilor in tara asta s-a dezvoltat exponential,basca ca avem in gena MARCAT OBICEIUL DE PUPA IN CUR PE ORICINE NE CALCA PRAGUL.
asa se si explica apetenta excesiva pt actul[nuuuuuuuuu,sexual,ho nu va ginditi la prostii] de coruptie,avind in vedere ca oricine a trecut pe aici a avut grija sa ne cam ,CALCE'femeile,asa incit sa fie siguri ca urme usoare se vor regasi si peste sute de ani.
dar sa revin la,NOMENKLATOR'care este de-a dreptul fascinat prin diversitatea sa,ma refer la pupincuristi.deci groso-modo,pt a nu face prea mult praf trebuie sa spun ca in frunte,de departe pe primul loc sunt POLITICIENII.
imediat linga ei sunt JURNALISTII,CARE,AU DUS ACEASTA MESERIE DE PUPINCURIST SPRE ZONE DE-A DREPTUL SCABROASE.
DUPA CARE UN CM. MAI JOS VINE turma de pupincuristi,masa mare,cei care pur si simplu infesteaza viata de zi cu zi.
,CU ONOR VA RAPORTEZ CA ACEASTA MASA MARE DE PUPINCURISTI,IN ROMANIA ESTE ASCUNSA IN SPATELE APELATIVULUI:
,bugetaruleeeeeeeeeeeeeeeeeee'PUPINCURISTULEEEEEEEEEEEEEE.
ei,acum ca am fucut publica aceasta NOSTIMADA,ASTEPT,CALM SI RABDATOR REACTIA PUPINCURISTILOR,ATIT DIN MEDIUL PRIVAT[PUTINI]CIT SI AL ARMATEI DE PUPINCURISTI-BUGETARIMEA.
eu pupincuristilor va doresc o dupa masa splendida,plina de surprize din PARTEA SEFULUI IERARHIC-SI...............SPOR LA LUCRU.


na,ca astia le-am tras-o,si aveti rabdare mai sunt si altii la rind.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Astazi minat de o dorinta mai veche,pt ca in ultima vreme am neglijat acest frumos obicei de a vizita expozitii de carti ,am avut o frumoasa surpriza,mi-am intilnit adolescenta tirzie,petrecuta in compania unui mare poet si prozator roman,mult prea putin promovat pe piata.Este vorba de ION VINEA,si mare mi-a fost surpriza sa vad cartea lui cu care m-a cucerit:
VENIN DE MAI,intr-o tiparitura moderna si o grafica pe masura.
intemeietorul modernismului,cel care a gindit atit de ironic la cele sapte arte,si o sa dau doar un ex.considera pictura ca fiind ,UN SCUTEC PT NATURA,ARHITECTURA DREPT UN MAUZOLEU CU ZORZOANE,SCULPTURA UN PIPIAIT AL DOSURILOR.
PT CEI CARE NU AU REUSIT PINA ACUM SA CITESCA ROMANUL,LE POT SPUNE CA AUTORUL TRATEAZA IUBIREA CA FIIND UNICA DAR MAI ALES ,inaccesibila.
gata,nu mai continui,e suficient,e clar pt mine,am intrat hotarit in atmosfera de primavara,am fost de-a dreptul incintat de mirosul cartilor,de aerul de TIPAR.........m-as fi asteptat sa-l vad pe gutenberg cu sortul lui din piele de bivol inminind carti cu autografele autorului.
o zi plina de satisfactii intelectuale sa aveti dragi bloggeri.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Ma uit la greva celor din transportul local bucurestean.
si toata vinzoleala asta,imi aduce aminte de o MAXIMA.
PROFESORUL PE CARE EU IL APRECIAM FOARTE MULT INTR-UNA DIN CARTI FACEA O MAXIMA FOARTE INTERESANTA,voi incerca intr-o traducere aprox. sa vi-o spun si voua:
,SINDICALISTII,PRIN DEFINITIE SE RAPORTEAZA LA SALARIUL MEDIU.
CUM VEDE INVESTITORUL SAARIUL MEDIU?
PAI CAM ASA:SINDICALISTII SA STEA CU O BUCA PE UN CUPTOR INCINS,IAR CU CEALALTA BUCA PE UN CUB DE GHEATA,MEDIA ESTE ACCEPTABILA.

Anonim spunea...

Don' Zapa!
Da' chiar ca ai avut spor la mitraliera!Hai sa lamurim tat mesaju subliminal!
Ca tare dai cu iataganu' de parca ai fi turc!Si NU MA LAS CALCATA de nicio invazie de altfel de ...PARERI!
Da hai sa lamurim neste aspecte!
1.Pentru Intactu'lu' nea Felix am "simpatii" motivate ce n-are sens sa le expun (oricum stiu "intactzii" ca-mi lipseste o tzigla... la mansarda, dar cel putin am mansarda!)
Partea urata e ca "deontologii" vizibili, ce chipurile se erijeaza in lideri de opinie, ar trebui sa faca "ciocu' mic" si sa
n-o dea la intors!( singura celebritate a lu'Miki Spaga care mi-a placut ca "versuri"-un alt "pretin" ce nu-l am la ficatzi).
Teo a intrat in conul de umbra dupa ce a fost zvarlita de la Pro TV ca isi inmuiase manutile in banuti facuti de manelisti pe la cantari!Deci, nu-i a buna!

2.In perioada "marilor" privatizari atat de multi functionari publici inaltzi sau mai miculuti au dat cu "musetzelulul" prin buzunare proprii si-apoi au fost premiati cu trecutu' pe alte functii banoase pentru adanc respectu' pt. mari tzepuieli ce sunt platite de romani si-acum (ca au trecut pe datoria publica pentru buna lafaiala doar a unor cunoscatori de ...smenuri).
O alta chestiune ciudata, multi copii de famelie "predecembrista" au fost sustinuti de mamica si tatica, ca erau copii cu obrajori rosii si trebuia sa "mance si gura lor ceva".
Astazi sunt atitea generatii bine pregatite profesional ce si-ar merita locul in structurile de conducere, de management din orice sector, public si/sau privat, da' nu sunt potriviti...din lipsa de Pile, Cunostinte si Relatii- in concluzie NU AR FACE RATING!
Vedetzi Don' Zapa, superficialu' ne omoara !
A fi de cauciuc (flexibil sau inflexibil) nu inseamna neaparat o anumita elasticitate a gandirii!
Inca odata imi mentin parerea ca fiecare traitor pe acest pamant ar trebui sa aiba un minimum de decenta si inteligenta pentru a fi constient de cat de bine, responsabil si corect poate sa duca la bun sfarsit ceea ce poate sa indeplineasca!
Si aici cam gata cu parerea mea! In marea masa contez mai putin!
Apropo ! Asta inseamna DECENTA!
Nu-mi place sa fiu o turmista!
Astea-mi sunt parerile si mi le mentin, indiferent de strategi si strategii!
O zi buna! Oriunde v-ati afla!

Anonim spunea...

Acum iau eu Lecitina!
Ariane

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Ariane-comentariul tau se refera la carti?
HAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIII
ca parca asa imi da ghes inima sa inteleg,si in subliminal eu cam asta as vrea sa inteleg-CA NU ESTI TURMISTA.
in ce-i priveste pe pupincuristii jurnalisti,ca despre ei o cam fi vorba.
ARIANEEEEEEEEEEEE-au nenorocit meria asta nobilaaaaaaaaaaa-SUNT TOTI O APA SI-UN PAMINT.
CAPISCIIIIIIIIIIIIIIII?E PUPINCURISTIIIIIIIIII

FRANK ZAPA[KING] spunea...

BREEEEEEEEEEEE,EUSEBIU,pe unde mama lu'dosar iti porti scheltu?

tu nu vezi ce atacuri mirsave executa astia din ,BUNCARUL LUI VOICULESCUUUUUUUUUUU?
-

TICALOSIE LA INDIGOOOOOOOOOOOOOOO
MIZERABILUL tolontan,pupincuristul de rezerva,SUB ACOPERIRE,din trupele de comando ale lui voiculescu arunca cu grenade defensive IN CURTEA MIN. PASTORIT DE ELENA UDREA.
T'UUUUUUUUUL; IN CUR DE PUPINCURIST SI NEMERNIC,de gunoi,cu privirea aia sui a lui asta scoate numa otrava din ficati.

Anonim spunea...

Nu numai ei!
Mai sunt si altii, din alte medii, mai mult sau mai putin VAZUTE
ca a N-a putere in stat!
fara niciun apropo ...!
Ariane

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ARIANEEEEEEEEEEE:

E LUNG PAMINTUL BA E LAT..........

sigur ca lista-i lunga.............
un adevarat pomelnic,dar n-am de gind sa-l desir eu acum.

ghita1964 spunea...

Necredinciosul tot necredincios!Eusebio de nu te ti de cuvant si nu publici materialul despre buzat,al naibi sa fiu de nu iti imprumut modelul(ala cu lumanarile)si apoi vezi tu!Huooo!Mercenarule care esti "decat"!
Alah sa nu-ti destupe caile,de nu te tii de cuvant!Mi-ai facut-o!DA TOT TEO O SA FIE DEPUTAT IN PARLAMENTUL ROMANIEI!Sic!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

na,ca dupa ce luai o lecitina,imi adusei aminte sa-i spui ceva lu ARIANE.
MAMA DRAGA,retine cu atentie-DACA GRASUNA DE TEO,S-A DEDULCIT CA FIRFIREII MANELISTILOR,ASTA E,DAR,TINE MINTE,ARIANE
,AIA,FIRFIREII NU E BAN PUBLIC'
pe cind astia.........
PUBLICITATE TICALOSA PT PRESA DIN ROM.E BUNAAAAAAAA?BUNAAAAAAAAA,CA MOARE JURNALISTUL DE FOAME.
CIT DEPRE BUGETSARI..........WOW SA NU MA APUC ACUM CA..........

ghita1964 spunea...

Ete na!Cine-si da cu parerea,ciutacu cu buzele cat bulumacu'!Cel mai zabalos si scarbos bagator de seama din sud-estul europei!Mai pupator de cur securistic tu trebuie sa taci 100 de ani "consilierul" unui tradator de tara dovedit si inca ne-arestat!Crezi ca-i scapat?Ho cu tata,ghiolbane!Pune frana ca se gata parcela cat de curand!

Anonim spunea...

Mda, în goana tastelor am intrat v-am văzut, v-am XXXXX (verb, persoana 2, plural, începe cu cu F se termină cu T, are 5 litere)
....şi mă dau dispărut precum măgarul care fuge la futut! Ptiiiiiiu, nah că tot am scăpat bazaconia!
Haides paides!
Nu vă certaţi....scuipaţi-vă!
Nu vă înjuraţi.....băteţi-vă!
...sângele să curgă-n valuri şi creierii să zboare pe pereţi!
hihihi....numai luptele nasc eroi!

PS Auzi bre Ariane? Da matali ai cerut voie de la persoana lui mine ca să foloseşti termeni pe care io i-am consacrat?
hihihi

FRANK ZAPA[KING] spunea...

bey eusebiu-daca nu stai acasa pun o fata ca lumea sa-ti faca un NOD PE........

XXXX.............ADICA INCEPE CU P SI SE TERMINA CU A
si sa te mai vad eu cum te dai tu tantos;

CU BOLTA SI PRESIUNEEEEEEEEEEEEEEEEEE


HAAAAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIIIIIIII

WOWWWWWWWW,AM NESTE GLUME TARI IN FIZIC........

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Pt toti cei care doar citesc si nu pot sa posteze nimic-
1 milion de pupicuri de la mine,cu posta rapida spre ei...................

cercetashul spunea...

Buna seara tuturor! Ce artilerie grea a fost utilizata astazi! :)

Anonim spunea...

Si eu zic buna seara Tuturor!Seara Buna, Cercetash discret!
Io-te ajunsei acas' da' cu logatul probleme!
Ariane

cercetashul spunea...

Ariane, astazi ai spus niste lucruri frumoase ... ''n-am o tzigla, dar sunt bine mansardata'' si ''nu sunt turmista'' ... te pup cu drag! Esti un OM FRUMOS!

cercetashul spunea...

De fapt, acestea sunt diferentele fundamentale ale unora fata de ... pupindosisti! :)

Anonim spunea...

N-a fost nicio artilerie grea!
Io am scos sabiutza si tunaru' di Don' Zapa m-a trimis repede la...cetit de carti!Si p-orma -ma plang numai tie Cercetashule- sa nu ne auda niminea, io tomnai vroiam sa pun de-o polemica, s-o venit Mercenaru' lu' Blogu', o vorbit criptat (di n-am inteles nimica) , don Zapa la fel si gata!
Atat au PUTUT si 'nealor.

Apoi as mai ave di platit si daune pt. nedrepturi di autor.
Oare care or fi alea, draga Cercetash?
Ariane

cercetashul spunea...

‘’Inca odata imi mentin parerea ca fiecare traitor pe acest pamant ar trebui sa aiba un minimum de decenta si inteligenta pentru a fi constient de cat de bine, responsabil si corect poate sa duca la bun sfarsit ceea ce poate sa indeplineasca! ... Apropo ! Asta inseamna DECENTA!’’

Asta inseamna DECENTA si NORMALITATE ... dar, in realitate, se merge pe ''de ce sa ma stresez?''

cercetashul spunea...

''Apoi as mai ave di platit si daune pt. nedrepturi di autor.'' .... ai grija Ariane, ca drepturile de autor se platesc cu bani multi! Cica!

Nu ai vazut ca eu il citez de fiecare data pe maestrul Eusebiu? Hihiii, nu din obligatie, ci din corectitudine ... de cercetash :)

cercetashul spunea...

Dar unde sunt domnii blogului?

Anonim spunea...

Asa e!
1.La penultima postare iti raspund cu unul din imnurile natzionale autohtone de avangarda " Las-o bre ca merge-asa!"
Intreb si io? Da' pana cand?
X e constiincios, Y e constiincios si totusi...Imnul se "vede" in continuare!
Sunt foarte putini care nu cracnesc si-si urmeaza visele, drumul sau calea!
2. La ultima postare ce sa-ti raspund? UPS! Da' nu a fost cu intentie ! O fi aceeasi cheie semantica ! Io stiu!
Ori io sunt fara imaginatie ! Habar n-am!
Tot eu, Ariane!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

mda,am revenit pe front,cu fortze proaspete,am luat imprumut o divizie de.KATIUSE,CU TOT CU RUSOAICE.
ACUM SA VA VAD ROMANCELOR...........

Anonim spunea...

Ti-am zis io ca erau grabiti! Volare si volatilizare!
Nici pisicutza Stefy nu bantuie pe aici! Don' Ghita la fel!

Anonim spunea...

Ete' a venit Tunaru'! Seara Buna Don' Zapa!
Da pe Kalinka netale n-o aduci?

Anonim spunea...

Don' Zapa iar ai furat tot borcanu' de lecitina!
Ariane semneaza!

Stefanya spunea...

Un pupic pe nasuc pentru fiecare si o seara minunata sa aveti!

Anonim spunea...

Uite-o si pe pisicutza Stefy! Te pup pe ochisori! ( ca poate impui si tu apoi drepturi de autor)
Bine ai venit Stefy!
Ariane

cercetashul spunea...

Aceiasi spun ''Las-o bre ca merge-asa ... CAT SE POATE!!!''

Dar stii ce ma enerveaza la culme? Ca aceiasi cantatori de imn, injura acum statul, guvernul, politicienii si tot ce se poate ... de ce este criza, de ce nu le dau bani, de ce le este rau?

Intreb si eu: Stimati domni si stimate doamne! Nu ar fi mai bine sa va intrebati ce faceti dumneavoastra pentru propria persoana si pentru statul de la care asteptati totul?

Pica para malaiatza ... si ... muieti-s posmegii!


2. ''Sunt foarte putini care nu cracnesc si-si urmeaza visele, drumul sau calea!'' ..... Acestia sunt cei care nu sunt turmisti!

cercetashul spunea...

Heheee ... eu va pup pe ambii obrajori, prieteni! Cand pup si pe nasuc, se subintelege dreptul de autor pentru Stefy! :)

cercetashul spunea...

Buna seara Stefanya, buna seara Frank!

Buna seara Eusebiu!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Voi cita un clasin in viatza:
MIRCEA GEOANA:
,NU NE-AM NUMARAT INCA'.........
DA SE PARE CA LA APELUL DE SEARA,CEL PUTIN,LIPSESTE CAM MULTA LUME,DEH :prajiturele,batut covoare,si multe altele.
sa zicem ca or fi avind oarsece circumstante atenuante.
dar...........sunteti,voi,si cred ca e suficient.


2.subscriu la ce spune cercetashul-EI,EI N-AU NICI O RASPUNDERE FATA DE VIATA LOR,
la bugetari oare nu functioneaza proverbul:
,cum iti asterni asa dormi'

SCUTEC LA NATURA..........ION VINEA


O PROFESIE LIBERALA-PICTOR..........

frank zapa[king] spunea...

Buna seara cercetash-ule........
intrebare incuietoare;
,faci prajituri bune'?
dupa ce-mi raspunzi o sa-ti spun si de ce te-am intrebat.

cercetashul spunea...

Nu Zapa .. se pare ca nu au nicio raspundere pentru viata lor!

Parintii nu-si trimit copii la scoala, dar asteapta alocatii de la stat. Eu, personal, as conditiona alocatiile de prezenta la scoala si de rezultatele bune la invatatura! Daca statul cheltuie bani cu invatamantul gratuit, ar trebui sa profite/beneficieze de asta. Copii nu invata, ca deh doar nu sunt prosti sa-si piarda timpul, si pe urma devin adulti care se plang de salariile mici si de tot ce deriva din asta ... inclusiv pensii mici.

Politicienii aloca un buget foarte redus pentru invatamant si pe urma se plang ca nivelul calificarii angajatilor de la stat/privat este scazut ... ceea ce duce la un PIB redus!

Si uite asa apare lantul slabiciunilor!

Ministerele ar trebui sa lucreze ca un sistem integrat, un organism unitar, ... nu ca entitati separate!

Anonim spunea...

Cercetashule!
Nu uita ca sunt multzi care "au venit" cu "viciu" de a li se spune ce sa faca.Si e pervers rau "viciul" asta! 1.Lasa ca daca iese prost X mi-a spus sa fac asa, deci, X sa raspunda sau
2. De ce sa ma chinui cand sunt altii o pot face in locul meu.
Cunosc marfurile de plangaciosi cu " nimic nu merge in tzara asta".
Vezi, Draga Cercetash, lucrez cu mai multe generatii si sunt atat de diferitzi!
"Am" persoane mai in varsta, cu mintea agera si mai tanara fata de a multor traitori cu cartzi de identitate inselatoare la cifre.Dar am in jurul meu si tinerei infasurati in tzinte personale (fara mama, fara tata) ce ar strivi orice in jur numai ca sa parvina!
Mai sunt si visatorii ce asteapta o lume mai buna si mesianicul care sa le faca dreptate.
Si raman in VIS si deziluzii.
Pana sa te ridici vertical, ca OM, induri foarte multe, inclusiv rautatzi, dar mersul normal pe propriile-ti picioare e dur si unii nu-l invatza nici dupa...douzeci de ani.Mai sunt si taratorii...da' hai sa nu vorbim de cei fara coloana.
Deci totu' tine de cat esti de CREDINCIOS tie si societatii in care traiesti.Si tine un pic si de codul tau genetic!
Traiesc sau doar Exist?
Ariane

cercetashul spunea...

Hmmm ... ce bune sunt prajiturile cand le mananci! Hihiii

Frank, nu ma pierd in bucatarie, dar nici nu fug de ea! Iar ce gatesc este gustos!

Acum astept sa-mi spui de ce m-ai intrebat!

Anonim spunea...

Ai naibilii voi de nu a tunat şi ne-a adunat.....şleahtă de bărfitori ce suntem!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ei,nah,nu e momentul unor dezbateri tit de ,GINGASE'
AM PARERI FOARTE FERME IN CE PRIVESTE ,sistemul'
nu trebuie sa inventam acum nimic,trebuie doar sa copiem.
stiu,replica,da,dar noi suntem romani,balcanici,avem,bla,bla bla.
eroare,unde se aseaza romani in occident se integreaza imediat,deci pot,dar nu vor.
sigur putem divaga,argumenta face scenarii,mai mult s-au mai putin interesante.
cert e ca ne intoarcem la radacina-LA FUNDAMENTUL STATULUI-CONSTITUTIA,LEGEA,JUSTITIA SI APLICAREA LEGII FARA DISCRIMINARI.

cercetashul spunea...

Heheheee .... cine ne-o fi adunat?

Pupam! :)

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ATENTIE LA EXCEPTIA CARE INTARESTE REGULA:
EU LA FEMEI SI PRAJITURI OBISNUIESC SA MA UIT CU JIND,SA CAD IN VISARE CIND LE VAD.EXCEPTIA,DE FEMEI MA ATING,CHIAR VREAU SA GUST DIN ........BUNACIUNILE LOR.
PRAJITURILE RAMIN INSA NEATINSE DE MINE,DE CE.........?
SA NU MA INGRAS...........DIETAAAA

Anonim spunea...

Uite cum aloc singura din buget, cu sleahta asta draga mie! Seara Buna stapanu' lu' Blogu'!

Anonim spunea...

Don' Zapa sa intelegem ca Prajiturelele Femei sunt ocolite de dvs?
Din motive ce tin doar de estetica?
Apropo! Ce ati facut cu ucrainiencele? Le-ati primit frumos?
Ariane

cercetashul spunea...

‘’unde se aseaza romani in occident se integreaza imediat, deci pot, dar nu vor ... APLICAREA LEGII FARA DISCRIMINARI’’

Si de ce acolo vor si pot, iar in tzara nu vor si nu pot? Pentru ca aici ‘’merge si asa’’, iar acolo ‘’nu merge’’! Frica pazeste via! Ai gresit, ai platit! Ai muncit, ai fost platit! CLAR!

Nici strainii nu sunt sfinti, dar le este frica de lege!

PS1. Zapa, ce dieta ai tinut?

PS2. Ariane, si tu esti sociolog sau psiholog? Ai spus ''lucrez cu mai multe generatii si sunt atat de diferitzi!''

Anonim spunea...

Hal de bărbat....nu bea nu fumează nu mănâncă fripturi nu bagă botul la prăjituici! Ei ziceţi şi voi! La ce mai trăieşte omul ăsta?
Hihihihi....vai vai ce limbă ascuţită am.....hihihi

Anonim spunea...

Ariane este mai securistă decât tine securisto! Joacă la altă ligă: EXPERŢI!
Dar tot sub mine stă! Că io joc la DIABOLICI!

cercetashul spunea...

Asa ... si de ce m-ai intrebat pe mine de prajituri?

Anonim spunea...

Nu draga cercetash, am un palier vast in ograda in care lucrez! Lucrez cu ei si vreau sa-i aduc la un numitor comun! Am aceasta obligatzie grea!
Un pic de psiholog si sociolog zace in fiecare! Totu e sa fii atent cu lumea si in lumea cu care traiesti!
Iar ochii trebuie sa-i casc mereu! Sunt la stapan dar sunt si propriu-mi stapan! Ca n-am avut incotro!
Sa aiba altii nevoie de ajutoru' meu si eu mai putin de ei!
Cam asta sunt!
Ariane

cercetashul spunea...

Bine bre maestre Eusebiu, nu te mai da asa rotund!

Te rog sa fii aligant, ca ai mai spus-o cand va exersati in floreta amicala, pe blogul dnei Savin! Cand i-ai spus ca invatzacelul nu-si poate depasi mentorul! :) Asa cum ti-am spus aseara, Ariane este un Om Frumos!

Mi-am dat eu seama ca joaca in liga expertilor, tocmai de asta am intrebat pentru lamuriri. Comentariul anterior nu poate fi decat al unui expert, este detaliat!

Heheeee ... si pe mine maestrul Zapa m-a avansat in liga superioara!

Reverente maestrilor!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

EUSEBIU-ai venit........
am interdictie sa vb despre dieta,eusebiu mi-a cerut sa nu care cumva sa ma apuc sa descriu fenomenul.
simplu,te infometezi,treci pe fructe si legume,si acolo ramii si treci hotarit la sala-EU MERG DE CEL PUTIN 2 ORI PE SAPTAMINA.

DE CE TRAIESTI DACA NU PRAJITURI,NU FRIPTANE ETC.
EI,CARNE DE PESTE MANINC,oceanic,si cite un piept de pui siliconat......haaaaaaa.
dupa ce te obisnuiesti,e simplu si chiar iti face placere,
1 kg de fructe pe zi;gref,portocale si mere....



alcoool niciodataaaaaaa......
si ceva substituenti nutritivi.
qouenzima Q10

cercetashul spunea...

Eusebiu, Zapa se da la pui mutantzi ... Auzi la el, piept de pui siliconat!

cercetashul spunea...

''...un palier vast in ograda in care lucrez!''

Eusebiu a spus ''Ariane este de-a noastra si bantuie ograzi in cautare de OAMENI!''

As putea avansa o varianta! :)

Anonim spunea...

Scumpa foc esti Cercetasho!
Ghiaurul (si nu diavolu') de Don' Eusebio e cu fisa postului meu la ...dosar (hm!)
Oricum aici nu-i decat...Jocul !Mai Harry Potter Master Mind!Io experta!Sunt o oama si-atat!
Ariane

cercetashul spunea...

Stati putin ca am pierdut-o pe Stefy!!!
Unde esti Stefy?

Anonim spunea...

Draga Cercetash!
Io nu mi-s de loc securista! Da am avut de furca cu unii dintre ei! Aia parvenitii!
Pe unii am reusit sa-i ...predau! (nu te gandi la ....procuratura...)

frank zapa[king] spunea...

hmm CERCETASHULE-te-ai grabit-urma partea interesanta a dietei.....
PULPITZE DE PUICUTZE,APETISANTE SI GENEROASE.LUNGI SI CU O MUSCULATURA BINE CONTURATA.
EI CE PARERE AI DESPRE MUTANDELE ASTEA?
sa nu spui ca am gusturi extraterestre







ohooooooooooooo,delir.........
si lupte corp la corp...........

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ARIANEEEEEEEEEEEE-tu esti vinator de capate..............INTELIGENTEEEEEEEEEEE?

OHOOOOOOOOOOOOOO,WOW CE-MI PLACE.atunci sigur sunt cu artileria pe tine..........

cercetashul spunea...

No bre, ca nici eu nu-s securista! Numa' ca asa ma alinta Eusebiu, ca sunt cercetash curios si bagacios! :)

cercetashul spunea...

Ohoooo .... gusturi extraterestre? Deloc! Doar gusturi prea pamantene! Hihii

Stimabile, esti in Postul Pastelui!

Anonim spunea...

Ba-i securistă sadea!
Hihihi
Vai mama lui bărbat care o lua-o de nevastă! ...un pas nu o să poată face bietul om ca securista să nu ştie! Cred că-i bagă şi CIP de INDENTIFICARE şi LOCALIZARE în cur!
hihihi

cercetashul spunea...

Stai bre asa, despre cine zici ca-i securista? Ariane sau eu?

cercetashul spunea...

Stai bre asa! Despre cine zici ca-i securista? Ariane sau eu?

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Mda ,asa este,mai pacatuiesc si eu,ca om is..........
iubeste-ti APROAPELE............

cercetashul spunea...

Nu-mi mai apar comentariile! Ajutooorrr!

Anonim spunea...

Haide Don' Eusebio ,
da' exista
GPS-ul Mio .... cu vocea lu' Marcel "Intoarceti-va brusc la... adresa de plecare!"
Ce Cip! Sa spunem un NU HOTARAT Cip-urilor! PETITIEEEE!

Anonim spunea...

Intraţi şi postaţi comentariile la alt articol că aici văd că a inceput să meargă nashpa la postare!

Anonim spunea...

Lecitina, draga mea!
Vin acum!!!!
Ariane!

Anonim spunea...

Mutaţi-vă fundurile la Flash!
Hai! Executarea!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Da LULU-ea pe unde umbla?
coincidentze ciudate,cum dispare LULU,CUM DISPARE SI EUSEBIU...........
hmmmmmmmmmmmmmmmm,trebuie sa-mi pregatesc aparatura de....................

OCHIREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

s-au gasit ei quasarii in univers,apai eu,n-oi gasi doi oameni???????????????

Arhivă blog