02.04.2010

PentruTinerii Înţelepţi Copii din aceasta ogradă ...Cu mult drag de la Ariane

Copilul râde:
"Înţelepciunea si iubirea mea e jocul!"
Tânarul cânta:
"Jocul şi-nţelepciunea mea-i iubirea!"
Batrânul tace:
"Iubirea şi jocul meu e-nţelepciunea!"
(Lucian Blaga-Trei Fete)

Dragilor şi vă "blestem" că sunteţi Frumoşi şi Oameni (precum părintele Cleopa de la Mănăstirea Sihastria):
"MÂNCA-V-AR RAIUL! "
Că un dram de "Divinitate" zace în fiecare dintre voi!
Bântuitorilor!

Cu reverentă,
Ariane

17 comentarii:

cercetashul spunea...

Ariane ... oama frumoasa!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ARIANE ITI MULTUMIM SI............mai vreau o data

haaaaaaaaaaa hiiiiiiiiii

ariane spunea...

Aceleasi reverente! Cercetash discret si Frumos!
Don' Zapa mai VREEI?
Na'!
MANCATE-AR RAIUL!
Esti multumit, FROMOSULE?????
Ariane

FRANK ZAPA[KING] spunea...

SUNT UN PIC MAI FROMOS CA NICHIPERCEA....
DA SUNT MULTUMIT..........

ariane spunea...

Don' ZAPA1
Hai nu te fa frate cu...Modestia!
Caroseria e renovabila....chiar si cu dieta!

P.S. Lasa textele! Priveste-te in tacerere!
Knock, Knock, Knock to Heaven DOOR!
Vazui ....Lumina!!!
Hi,Hi, Hi!

Anonim spunea...

Oooooooooo, asta e a meaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Knock, Knock, Knock to Heaven DOOR!
Mama take this badge from me
I can't use it anymore
It's getting dark too dark to see
Feels like I'm knockin' on heaven's door
Knock-knock-knockin' on heaven's door
Mama put my guns in the ground
I can't shoot them anymore
That cold black cloud is comin' down
Feels like I'm knockin' on heaven's door

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ARIANE-tu nu stii ca,lauda de sine nu miroase a bine.
nu-mi permit sa ma autoflatez..........


atit ar astepta GHIAURUL ASTA DE MUSULMAN.............
ar curge precum sampania in valuri textel;e lui ironice..


de sub feleac si un cer senin precum lacrima eu va spun NOAPTE BUNA.........

ariane spunea...

Don' Zapa!
Eu cred ca-i "turc" ghiauru'
IN NICIUN CAZ MUSULMAN!
Somn usor, la poalele ...Feleacului!
Hi,hi,hi!

Anonim spunea...

"Turc" rău de tot!....înţeleg doar ce vreau, când vreau şi dacă-mi convine! Nu sunt botezat în absolut nicio religie dar sunt un adept al preceptelor religioase ale unei anume zone arabe, precepte ce pentru mine reprezintă pe deplin spiritul a ceea ce noi numim curăţenie sufletească, cinste şi onoare. Am luptat mult ca pe unele coclauri să fiu numit Magrebianul. Mda!

Anonim spunea...

Zise zmeul intrând bat clampă în palat:
- Aici miroase a economistă!....şi pică lat, pat, bat!
hihihi.....

Stefanya spunea...

Buna dimineata!

cercetashul spunea...

Buna dimineata Stefy si sa ai o zi frumoasa!

Stefanya spunea...

Multumesc din sufletzel draga cercetash,sa ai si tu o zi frumoasa!Te pup pe nasuc!

Anonim spunea...

Bleahhhh, mie nu-mi place "să pup pe năsuc"!....mie-mi place să pup pervers!....hihihi, wooooooo ce limbă ascuţită am în dimineaţa asta!
Hihihi, păcătoase mici ia să treceţi pe la mine părinţelu' ca să vă spovediţi!
hihihi

Stefanya spunea...

Ete na....ce sa spun....lui nu-i place pupat pe nasuc.....

Stefanya spunea...

Sfintele sarbatori de Paste sa va aduca liniste in suflet, multa bucurie, sanatate, fericire si puterea de a darui si ajuta semenii.
Paste Fericit !

Anonim spunea...

Ete na că nu-mi place! Zaaaaaaaaaaaaapa hahaleră mică pe unde-mi umbli? Treci la pupat!

Arhivă blog