09.04.2010

No comment

16 comentarii:

Stefanya spunea...

Buna dimineata!

Anonim spunea...

Da cine te-a suparat BRE EUSEBIU?
ti-ai pierdut BASCHETII,SI NU-TI MAI GASESTI BASCA,cele doua obiecte de vestimentatie care iti preluau toate durerile?
si unde ti s-au imprastiat pupilele?
cam mare liniste s-a instalat pe aici.
de unde era o gilceava permanenta,acum e o liniste de penision.
pe cine ai suparat bre EUSEBIU,de te-au parasit amicii?

FATA DE LA PAGINA 5

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Mai eusebiu,eu te credeam om serios,nu unul dintr-ala de doi lei,care citeste LIBERTATEA.
am crezut ca ai trecut de faza aia,de pubert care se inchide in BAIE CU REVISTE SI POZE DEOCHEATE.HAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIII
si eu care credeam ca nu-ti cade din mina freud,HEGEL,ca esti in cautarea TIMPULUI PIERDUT a lui proust.
si cind colo,uite cu ce isi da el in...........
pai n-ai gasit un retevei ,asa mai cum se cade,sa iti aplici UN SUPLICIU PE CINSTE.
ASA...........tot acolo esti.

ghita1964 spunea...

Va salut pe toti cu drag!Ce esti bre suparat?Lasa ca-i trece "mogulului" cu apa rece de la robinet!

Stefanya spunea...

Va pup pe nasuc!

ghita1964 spunea...

Si noi pe tine!

Anonim spunea...

Şi io pe voi!....hai care mai este la rând?

cercetashul spunea...

Buna seara tuturor!

ghita1964 spunea...

Buna seara!
Te credeam plecat Eusebio!

Anonim spunea...

Aseară am venit, dar am niscaiva treburi de regulat! De asta m-am dat la fund! Atenţieeeeee: M-AM DAT LA FUND!....nu: MI-AM DAT-O LA FUND!...asta ca să n-aud vreo şopârlă de la monseur Zapa!
hihihi

ghita1964 spunea...

Reguleaza,rezolva-l!Nu ierta nimic!

Anonim spunea...

Încet, încet Ghiţă! Să nu ne grăbim că încetul cu încetul se face oţetul şi se duce la zeghe
....BORFETUL! O SĂ-L REGULEZ N-AI GRIJĂ! DOAR CĂ O SĂ REGULEZ ORAL BROSCOIUL CÂND O SĂ FACĂ OAC!
....ca să-l prind cu gura deschisă!

Anonim spunea...

Buna Dimineata si zi buna s-aveti cu totii!
Ariane

Anonim spunea...

Sa nu fiti suparati niciun minut! Ca nu merita ziua de azi, ziua de maine si nici celelalte care vor veni sa va vada suparati.
Ariane

ghita1964 spunea...

Buna dimineata!Astazi plec la pescuit,undeva unde este voie,sper sa va arat niste "cativa"!

Stefanya spunea...

Buna dimineata!

Arhivă blog