13.04.2010

Început de bal.....

De beat ce sunt, mă chinui de vreun sfert de oră să tastez corect parola ca să intru in propria-mi ogradă! Şi iaca am intrat. Şi iaca ce spun:
Afară cu toate jigodiile şi buruienile care au năpădit serviciile române! Români, aceste jigodii au venit în locul celor ce au fost! Români, absolut toate mess-urile, sms-urile şi apelurile telefonice vă sunt ascultate şi băgate la dosar! Afară cu procurorii încompetenţi! Afară cu judecătorii corupţi!
DOMNULE TRAIAN BĂSESCU, SĂ-ŢI FIE RUŞINE DEOARECE AI PERMIS CA CELE TREI LEPRE SĂ FIE ELIBERTATE! DOMNULE TRAIAN BĂSESCU, SĂ-ŢI FIE RUŞINE DEOARECE ESTE A DOUA OARĂ CÂND NE MINŢI! DOMNULE TRAIAN BĂSESCU, TE-AM IERTAT ATUNCI CÂND AI ADUS STÂNGA LA MASA GUVERNĂRII, DAR ACUM EU ŞI CEI ASEMENEA MIE NU O SĂ MAI TE IERTĂM CĂ L-AI PUS PE CĂŞUNEANU ÎN LIBERTATE! DOMNULE TRAIAN BĂSESCU ÎŢI GARANTEZ CĂ PESTE DOI ANI, PARTIDUL TĂU, ÎN FRUNTE CU BLAGA, MINISTRUL DE INTERNE, NU VA MAI CÂŞTIGA ALEGERILE! DOMNULE TRAIAN BĂSESCU, SUNTEM DE DREAPTA, DAR VOM VOTA STÂNGA! ASTA, CA SĂ ÎNŢELEGI CĂ ROMÂNIA NU ESTE UN VAPOR ŞI CĂ NOI ROMÂNII NU SUNTEM NIŞTE MATROZI! OAMENII CARE AU LUPTAT PENTRU TINE, NU TREBUIAU UITAŢI ŞI ARUNCAŢI PRECUM NIŞTE CÂRPE LA COŞUL DE GUNOI! OAMENII CARE TE-AU SUSŢINUT, DACĂ TU NU CÂŞTIGAI ALEGERILE, ERAU ACUM ÎN PUŞCĂRIE SAU ERAU TRANSFUGI!

PS1 Domnule Blaga, actual ministru de interne, te rog să ne explici cum, în trei ani, ai reuşit să faci rost de bani ca să-ţi cumperi o vilă în mijlocul Bucureştiului! Domnule Videanu, am auzit că îţi construieşti o casă? UNDE?
JOS GUVERNUL NEPUTINCIOS! BOC ESTE UN LAŞ CARE ÎN LOC SĂ LASE OAMENII PDL-ului SĂ IA POZIŢIE LE INTERZICE SĂ MAI PARTICIPE LA EMISIUNI! DOMNULE TRAIAN BĂSESCU, EU ŞI CEI ASEMENI MIE TE-AM VOTAT CA DINU PATRICIU SĂ FIE JUDECAT!
DOMNULE TRAIAN BĂSESCU,
OAMENII PDL-ului STAU ÎN ÎNCHISOARE,
ÎN TIMP CE GAŞCA DE MAFIOŢI
SUNT CERCETAŢI ÎN LIBERTATE!
DEMISIA LUI BOC DOMNULE PREŞEDINTE!
SAU REMANIEREA GUVERNULUI!
PROCURORUL ŞEF AL ROMÂNIEI SĂ-ŞI DEA DEMISIA!

PS2 Nu am uitat ce am promis! Când am să mă trezesc , am să vă povestesc cum un român este stresat de Microsoft! CU ACORDUL ACTUALEI GUVERNĂRI!

UPDATE: Distracţia este maximă! Locic tocmai a declarat că doreşte DESPĂGUBIRI! Modificările de text sunt făcute deoarece astă noapte eram extrem de nervos în plus nu am văzut emisiunea lui Naşu! Dar! Este inandmisibil ca procurorii să prezinte în faţa istanţei cu înregistrări făcute pe un telefon ce nu se afla sub mandat de ascultare! Aceşti procurori faultează intenţionat dosarele lăsând portiţe de iesire pentru infractori! Să-şi dea demisia! Boc să-si dea demisia! Blaga şi Videanu să-şi dea demisia! Au pus gheara pe partid şi fac doar ce vor ei! Să fie spulberat networkul lui Videanu!

13 comentarii:

Stefanya spunea...

Buna dimineata!

ghita1964 spunea...

Buna dimineata Stefy!
Ma da rau esti la bautura!Trezeste-te naibii si explica!

Stefanya spunea...

Te pup pe nasuc Gheorghe!Cine stie cand se trezeste Sebi,deci vom avea de asteptat in cazul in care nu se va razgandi.

Anonim spunea...

"după o şedinţă de judecată care a durat mai bine de patru ore, instanţa deliberând timp de aproximativ patru ore până la pronunţarea sentinţei. Totodată, Completul de nouă judecători a dispus ca cei trei să nu poarte, pe perioada interdicţiei, niciun fel de armă, să nu schimbe domiciliul fără încuviinţarea instanţei, să nu ia legătura între ei sau cu alţi martori din dosar şi să prezinte la poliţie, la parchet şi la instanţă ori de câte ori sunt chemaţi....."
MAI VREI VREO EXPLICAŢIE? MAI ESTE NECESARĂ? NU CRED!

Stefanya spunea...

Mda......ne-ai lamurit.......

ghita1964 spunea...

Pai si ce are "puterea prezidentiala" vizavi de "puterea judecatoreasca"?Esti nedrept,dar probabil esti in apropierea "nedreptatii" si ai habar!Noi ce dracu' sa mai zicem?Probabil buboiul este mult prea mare!

Anonim spunea...

ARE! PUNCT!
PROCURORUL ŞEF AL ROMÂNIEI SĂ-ŞI DEA DEMISIA! ESTE INADMISIBIL CA ÎN INSTAŢĂ SĂ TE PREZINŢI CU ÎNREGISTRARE FĂCUTĂ PE UN TELEFON PENTRU CARE NU A EXISTAT MANDAT DE ASCULTARE!

Holograma spunea...

Uite eu m-am gandit la o dedicatie muzicala dragutza
http://www.youtube.com/watch?v=cgDgNL2M-vE&feature=related

Anonim spunea...

Asta cu "telefon ascultat fara mandat" este batista pe tambal!Sa i-o zica lui mutu,asta!Nu exista!Este manarie tipic neo-securistica pusa in practica de :Blaga,Videanu si mai ales Berceanu!Aceasta este falanga anti-reforma din Pd-l!Ei s-ar fi bucurat si in opozitie daca era gioana presedinte!Berceanu parca-i lipit de prea mult timp de Ministerul Transporturilor,de la el transpira multe si joaca la doua capete!Are rude care au "sponsorizat" la greu psd-ul!

ghita1964 spunea...

Mai vedem noi!Nu trebuie sa disperam Eusebio!

Stefanya spunea...

Mari dureri de cap,atat pot spune....sunt satula de jocurile lor,m-am scarbit de acum....

ghita1964 spunea...

Eusebio intra putin la Nicol pe blog si vezi ce am scris cu o zi inainte de eliberare!Eu am "citit" piesa asta de mult!Asta explica si iesirea in decor a prietenului nostru reporter,omu-i cercetat Eusebio!Nu toti au curaj si sange rece sa spuna lucrurilor pe nume si din pacate,aia "toti" sunt in fruntea tarii!Sunt profund scarbit de situatie insa nu vreau sa plec din tara asta!Voi lupta impotriva acestei situatii prin mijloacele accesibile mie:LEGEA COJOCARU!Politicianul roman trebuie sa inteleaga ca un eventual refuz in a promulga aceasta LEGE poate duce Romania in RAZBOI CIVIL!NU SUBESTIMATI POPORUL ROMAN!A facut-o 1989 Ceausescu!De data aceasta nu mai aveti sanse!

Anonim spunea...

13.04.2010, 19:07
Anonim ai drepatate, dar semnează-te că mă isterizez!

13.04.2010, 19:09
Eu nu disper Gheorghe, dar nă oftic deorece permanent Preşedintele este sabotat de Blaga şi restul găştii PDL-iste!Au uita că daca nu era Preşedintele ei erau nişte vai mama lor!
Şi ma oftic ca Presedintele nu-i ia la suturi in cur!
Oricum, eliberarea celor trei a ofticat destula lume prin Bucureşti! Şi vina o poartă doar procurorii!

Arhivă blog