20.04.2010

Aparent fără sens.


BĂRBATUL CARE NU POATE,
SE ÎMBRACĂ ŞI PLEACĂ!

POVESTIOARĂ
Mergând prin deşert un grup de turişti au întâlnit un sărman arab cu un copil şi o capră care cerşea la marginea drumeagului o bucată de pâine! Vesel şi pus pe glumă, precum orice om aflat în vacanţă, unul dintre turişti a băgat mâna în sacul de voiaj, a scos o felie de pâine şi a întins-o arabului. Arabul, calm, a luat-o şi la rândul său a dat felia de pâine caprei care bineînţeles, hăimisită a înfulecat-o pe loc! Stupefiat, turistul cel pus pe şotii l-a întrebat pe arab:
- Eşti nebun? De ce ai dat felia de pâine caprei în loc s-o dai copilului?
- Deoarece copilul poate să rabde de foame până diseară când după ce a mâncat felia de pâine pe care am primit-o de la tine, capra va da lapte pentru toată familia!
Şoferul Jeep-ului băgă în viteză şi dădu să plece......
- Staaaaaaai, nu pleca!
a strigat turistul şoferului, după care băgînd mâna în buzunar i-a intins arabului un teanc de dolari. Şi acum stau să mă întreb câţi dolari or fi fost în acel teanc....

Şi şugubăţ întreb:
Domnilor guvernanţi nu ar fi mai bine ca banii de la FMI (felia de pâine care am primit-o) în loc s-o dăm copilului ( pensionari, asistaţi sociali), s-o dăm "investiţiilor" (caprei), ca acestea să ne dea "laptele" care să ne hrănească toată familia?.......hmmmmm ce zici beiiiiiiii ANDREA VASS ex-ţiitoarea lui Stolojan? Ia ziiiiiiiiiii beiiiiiiii madamo? Nu de alta, dar observ că ai devenit extrem de vocalo-oralistă pe la Realitatea lui SOV!

7 comentarii:

FRANK ZAPA[KING] spunea...

alooooooooooo,eusebiu,alooooooooooooooo TATAIEEEEEEEEEEEE.
ia vezi matali'ca febletzu tau are mincariciuri si arunca cu euroi dupa toti securistii si pirlitii care au tras in decembrie in romani-VREA TRAIAN BASESCU DISCRIMINARI INTRE PENSIONARI?
nu asa ceva a promis in timpul campaniei electorale.
sa ia mina de pe ticalosii aia.
iar OPREA INTENDENTUL SA PLATEASCA PENSII DIN CE O SEMENUIT
CAPISCIIIIIIIIIIII EUSEBIU

Anonim spunea...

Zapa, mă abţin!....şi recunosc că mă abţin deorece sunt pro-Preşedinte necondiţionat!
Mă abţin şi deoarece privitor la pensiile ofiţerilor sunt de altă părere!
Dacă vrei să discutăm argumentat, eu pot să o fac şi garantat îţi spun că ai să-mi dai dreptate!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Eusebiu,eu nu pot fi neconditionat PRO-nu pot,pt ca ar insemna sa recunosc ca m-am predat si am acceptat ca ofer altcuiva procesul de GINDIRE IN LOCUL MEU.
ori la virsta mea ,la ceea ce eu vreau de la viitor si viata nu pot accepta ca cineva sa gindeasca pt mine,uite de ce nu pot fi neconditionat PRO.
in ce priveste dezbaterea rereritoare la PENSIILE SPECIALE,,cu cea mai mare placere,iti stau la dispozitie.
trebuie insa sa-ti dau primul argument-PENSIA NU ESTE UN PREMIU,NU ESTE O RECOMPENSA ,ESTE UN DREPT CARE SE GUVERNEAZA DUPA UN PRINCIPIU SIMPLU:
in varianta BISMARK,cea pe care noi o folosim acum,si anume principiul contributivitatii,in perioda de timp.
plecind de la aceasta certitudine ,putem argumnta in varii moduri.
nimeni nu detine adevarul absolut.
TRAIAN BASESCU,spre surpriza mea neplacuta,de data aceasta a executat o ,VOLTA'periculoasa,politic dar mai ales social.
pur si simplu,a uitat cine sunt cei care l-au votat,pur si simplu se INTOARCE CU FATA SPRE COMUNISM,ORINDUIREA BUNULUI PLAC AL FAVORURILOR.
intr-o democratie AIASTA NU SE POATE.
BANUL PUBLIC,NU ESTE LA CHEREMUL NIMANUI.
BON MA OPRESC,ASTEPT reactia ta,iti promit ca pe aceasta tema voi avea un ton serios,fara sopirle si glume nelalocul lor.
dar pina atunci imi permit o glumita-PENSIONARII DIN ACEST MOMENT,MILITARII,care dau ca model STATELE N.A.T.O,ca model al pensiilor militare,trebuie sa recunoasca ca ei actualii pensionari,au vazut militari N.A.T.O.in pozele oferite de PROPAGANDA COMUNISTA.
despre cum trebuie gindit insa mecanismul pensiilor,pt militarii din ziua de astazi-E O ALTA DISCUTIE.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ei,bleah,nu te mai astept,vad ca ai ramas intepenit pe undeva si nu-ti mai poti misca fizicul ,COSTELIV'
a dat rugina in tine,omule,asa ca........
salut discutie,...........
ca si lovin te-ai lenevit,a dat huzurul in tine,mai dracia dracului.

Anonim spunea...

Nicidecum Zapa, nu m-am lenevit, am extrem de multă treabă, în jurul meu fiind un uragan imens, în plus mi-a mai încurcat treburile şi jegosul ăsta de vulcan căca-ma-ş în coşul lui până îl infund ca să nu mai scoată lavă şi fum. De lenevit, cred că o să mă lenevesc doar când m-or îngropa în cavoul familiei de la Cernica, sau cine ştie, nici atunci nu o să lenevesc deoarece când m-oi întâlni cu neamurile, precis iar ne luăm la iatagane şi cuţite!
Hihihi.
Mâine poate o să am timp să las băşcălia de-o parte şi după multe luni, să înşir nişte fraze logic şi coerent. Acum pe scurt pot să-ţi răspund asfel:

1. Pensiile ofiţerilor - nu sunt de acord cu tine, o să explic mai pe larg din punctul de vedere al sistemului francez utilizat în Legiune şi în plus am să încerc a-ţi explica argumentat că România a avut şi are ofiţeri de elită şi onoare în toată aria de aplicaţie: interne, servicii, armată care au făcut cinste ţării, care şi-au făcut datoria faţă de ţară sau care angajaţi prin cele zări ale lumii în unităţi de elită au sau au avut o activitate ireproşabilă. Am colegi de liceu, de facultate şi de armată care deţin funcţii cheie în unităţi renumite în toată lumea. Şi sunt ROMÂNI! Şi să ştii că nu neagă în nicio împrejurare că sunt români!

2. Pe subiectul "Traian Băsescu" îţi răspund fără să clipesc:
DĂ-MI UNUL MAI BUN CA EL ŞI ATUNCI EU NU O SĂ MAI CRED NECONDIŢIONAT ÎN EL!
În plus, eu personal sunt de părerea:

BEEEEI TRAIAN BĂSESCU, EU ŞI CEI CA MINE TE-AM VOTAT, AI AJUNS PREŞEDINTE, URA ŞI LA GARĂ SCUTEŞTE-NE! DESCURCĂ-TE CU JAVRELE SPÂNZURĂ-LE, ARESTEAZĂ-LE, FUTE-LE ŞI SPALĂ-TE CU ELE PE CAP CĂ DE AIA TE-AM PUS PREŞEDINTE!

Şi eu am fost deziluzionat şi frustrat atunci când a adus PSD la guvernare! Şi am fost rău de tot! Timpul a dovedit însă că a procedat diabolic de corect!
Vreau să-ţi atrag atenţia asupra unui aspect pe care mulţi dintre voi nu-l sesizaţi!

TRAIAN BĂSESCU ACUM ESTE SINGUR! SE BATE DE UNUL SINGUR CU CEI DOI CORBI AI PDL-ului!

Am spus doi, deoarece pe Berceanu-Aeronave (a fost un student de excepţie) nu-l bag în oala celorlalţi! Olteanu ăsta căpăţânos şi îndărătnic ce are în guşă ţi-o scuipă în faţă fără nicio reţinere.

3. Pe problema banului public eşti mic nu ştii nimic! Dacă ai cunoaşte
doar o mică părticică din ceea ce cunosc eu despre jaful pe care acum îl fac pdl-iştii, cred că ai face ca maimuţica....ştii tu care!
Am avut amici (nu prieteni, deoarece eu am extrem de puţini prieteni) mulţi pdl-işti, care acum m-au scârbit, mi-e şi silă să-i salut! Mulţumit?
Dacă cei doi corbi nu sunt scoşi de la conducerea partidului, dacă indivizi precum Stolojan şi cele două ex-ţiitoare nu sunt puşi pe liber, PDL pierde alegerile! Şi să vezi atunci futai ce le trage PSD-ul! Am mai spus-o şi o mai spun: micul Futilescu (care din cele ce am auzit până acum de la niscaiva
"vărsători" nu este de loc
"futilescu", împreună cu Bombonel sunt un cuplu redutabil.......DOI GOLANI FINI, CU MULTĂ GLAGORIE LA CAP, CU MULTE CĂRŢI CITITE, BUNI MÂNUITORI AI VORBEI ŞI DIALOGULUI!
O adevărată maşinărie de război care dacă câştigă alegerile, prizonieri nu vor lua!
Cam atât!

Stefanya spunea...

Buna dimineata!
O zi frumoasa sa aveti!

ghita1964 spunea...

De ce nu vor oamenii astia sa inteleaga ca am avut glontul pe langa tampla?Un ofiter al Armatei Romane nu poate deveni tradator!Basescu este un ofiter!Un ofiter adevarat!EL NU-SI TRADEAZA TARA.
Principiul cotributivitatii nu se poate folosi la militarii de cariera pentru simplu fapt ca ei nu au avut state salariale,ei au avut solda si statul a platit pentru ei ,separat de fondul national de pensii,intr-un alt fond cota procentuala pentru pensie!
Apoi noi uitam ori ne facem ca uitam,cotributia avuta de armata in constructia marilor obiective economice din "trecutele timpuri":Petromidia;Transfagarasan;Canal Dunare-Marea Neagra;Com-tim;Solventul;Nitramonia;Minele de carbune-Valea Jiului etc.Aici a lucrat Armata Romana pe GRATIS!Aproape gratis le-au "substituit" baietii din esalonul doi si astazi se bat cu caramida in piept,ca vezi Doamne cat de capitalist au gandit ei dupa LOVITURA DE STAT!L-ati vazut pe dinu a lu'Patriciu ficior,la realitatea cum isi promulga capitalismul lui avut in gena,sange si simtire?Scarbos!Scarbos!Scarbos!
Ati vazut cum a adaugat nenea Tariceanu ceva la contractul acela si "baragladina" era sa concesioneze platoul maritim?
Atunci de ce-l mai banuiti pe dl.Basescu de ne-patriotism?Ce sa faca daca nu are langa el oameni pe masura timpurilor traite de noi astazi?Pentru acest lucru m-am suparat eu pe tine Zapa-baci,cand ai venit cu postarea aia in care lauda-i "veteranii"!Basescu e singur din nou si tot numai in POPOR poate avea incredere!Intelegi?Nu-s pupincuristul lui(are si el destule greseli)dar fiind poporean,nu poponar,i-l sustin fara rezerve!Acuma fa tu legatura intre Armata-Basescu si o sa iti dai seama de situatiune,doar esti un baiat destept si rafinat!
No servus!

Arhivă blog