04.04.2010

Mahmureală.....

Am un cap cât 2 baniţe! Este ora prânzului, am făcut ochi, nişte ochi cenuşii şi puchinoşi pe o faţă buhăită şi şifonată în urma chindiei de astă noapte, la care am cam pierdut şirul la ulcici....mda, aseară bunăciunea aia de „păcură neagră” nu a fost servită la pahar ci la ulcică! Deci: ţigară, cafea, dezbrăcat, pişat, ţigară, căcat, duş, îmbrăcat, cafea, net....ţigări şi Chivas, sec, cald, bere, rece... lângă Chivas ca să nu ardă la stomac. Net, site-uri, blog-uri, monitorizare, informaţie, bârfe, mondenităţi. Hmmmmmm, acum ceva luni în urmă în ordinea preferinţelor „Nr1” era Reporter Virtual! Era moftul meu! Moft că-s un moftangiu! Era tabietul meu! Tabiet că-s un moftangiu boşorog şi libidinos!....un fel de „PRINŢESUL MOFTURICI CU FOAMEA-N GÂT ŞI COADA PE SUS PRECUM CAPRILII IRINUCĂI!". Acum nu mai este şi nu mai este „NR1” deoarece caracteru-mi împuţit de mercenar împuţit - astfel am fost epitetat de către o anume „Prinţesă mofturici” pe care cu proximă ocazie am s-o dau jos de pe soclul de icoană şi am s-o fut ca pe o curvă de bordel....că deh, am observat că unele reprezentante ale „sex-ului slab” atunci când sunt enorm, dada: ENORM pupate în cur şi-n pizdă, brusc li se ridică gazele la mansardă şi te fac cârpă de şters pe jos, deci, revenind la aia cu caracterul : deoarece caracteru-mi împuţit de mercenar împuţit nu-mi permite a agreea pe acei "miei blânzi ce sug la două oi"! Din când în când însă, mai bag o geană prin ograda reporterului, curios fiind de evoluţia "mielulului blând" Lovin în noile coordonate de pupincuristcrăiscomotanianopatrician. Toate vechi şi nimic nou, răsuflate, ştirile nu prea mi-au atras atenţia. Altceva mi-a atras atenţia însă! Uzând de unul dintre cel mai des aplicat şi banalizat deja algoritm de reclamă mascată: „Dă-i un şut în cur, pentru a face un pas înainte”, corbuleţul cu caş la gură Tiberiu Lovin strecoară „o aparent nesemnificativă ştire” la capitolul "Revista presei despre presă" din 04.04.2010 / 02:29. Iaca şutul în fund:
"Dupa cinci ani, Peter Imre pune punct cronicii de restaurant din ZF. Noul manager general de la Adevarul Holding isi inchide rubrica pe care a tinut-o cinci ani pentru aceasta publicatie cu un top al crasmelor. Mi-a atras atentia o propozitie: “In tara asta si mafiotii sunt fara onoare – ce trist..."
http://www.reportervirtual.ro/2010/04/revista-presei-despre-presa-260.html
şi iaca pasul înainte:
"Primavara la Casa Mediterana. Dupa cinci ani Peter Imre pune punct cronicii de restaurant de la ZF. Vedeti care este ultima locatie analizata...."
http://www.zf.ro/dupa-afaceri/primavara-la-casa-mediterana-dupa-cinci-ani-peter-imre-pune-punct-cronicii-de-restaurant-de-la-zf-vedeti-care-este-ultima-locatie-analizata-5797742/
Pentru cei neiniţiaţi, simpli cititori, toate acestea nu reprezintă decât o oarecare şi neînsemnată "mondenitate", ce le aduce la cunoştinţă faptul că un anume Peter Imre, recent numit baştan şef la Adevărul, pune punct cronicilor sale cârciumăreşti, prezentându-ne o "locaţie de vis", Casa Mediterana. Asta doar pentru cei neiniţiaţi! Pentru curvoi ca mine, toată această tevatură se reduce la niscaiva euroi băgaţi, se pare, de cineva din zona baragladinei Patriciu în buzunarul monseurului Lovin, că deh, monseur se zice, monseur se scrie! ...taman "pe invers" memorabilei replici a lui Moraru dată lui Tomiţă Caragiu. Despre Casa Mediterană, aici, pe blog, io am scris (a scris şi boulcubască Lovin şi au scris mai mulţi), doar că fiind curvoi, am intitulat-o "Casa Mediteraneană"....deh, prinde orbul, scoate-i ochii că io nu despre matale am scris naşpa ci despre unul care seamănă cu matale, dar nu răsare, că are niscaiva litere în plus. Oricum iniţiaţii au priceput, deoarece d-aia-s iniţiaţi! Scandalul din jurul acestei locaţii, cuib al viperelor anti-Băsescu, este mare. Şi totul începe de la funcţionarea fără de autorizaţie a acestei cârciumi. Faptul că se mănâncă extrem de prost, extrem de mizerabil şi extrem de scump nu mai contează.....ataete. Bun şi acum să-l bag în mă-sa pe puturosul de Lovin şi să revin la ce m-a enervat. La afirmaţia lui Peter Imre:

"In tara asta si mafiotii sunt fara onoare – ce trist..."

Măi Imiţoiule pui de dac, io vreau a pune lu' matale nişte întrebări:
1. În România există mafioţi?
2. Şi dacă există cine sunt?
3. Tu ai impresia că eşti un mafiot?
4. Şi dacă eşti mafiot de ce nu ţi-ai respectat căminul şi soţia?
5. Mafioţii au onoare?
6. Şi dacă au, atunci de ce legea pedepseşte faptele lor?
Măi Imiţoiule, tu tare mai semeni la caracter cu ţapul ăla bătrân de Stolojan care şi el, ca şi tine, este doar un libidinos poftitor de carne tânără, un libidinos care dacă nu ar avea o poziţie socială şi niscaiva avere, nici măcar Tanţa de pe centură nu s-ar fute cu el! Io sincer cred că ţie vârsta ţi-a adus senilitatea şi în mansarda ta este o mare brambureală şi confuzie! Spun asta, deoarece tu faci conexiuni absurde şi total nefireşti:
ONOARE <=> MAFIOT
MAFIOT <=> LIPSA CULTULUI PENTRU FAMILIE ŞI SOŢIE!
Mdeap...ia vezi dacă niscaiva tratament cu Gerovital te-ar ajuta să-ţi mai revii!
Cam atât....haides paides!

PS Nu uita Imiţoiule...dacă totuşi tu ştii că în România sunt mafioţi şi ştii cine sunt, du-te matale la organele în drept şi dă-i în faptă...nu de alta dar poate aşa îţi mai speli şi tu păcatele!

37 de comentarii:

ghita1964 spunea...

Magrebianule si efendi ce esti tu(adica paganule)nu toata lumea isi permite sa fie "dement"!Tu esti sub acoperire,eu sunt din nastere!Lasa-l pe Lovin sa nu fie!Mie imi place Lovin asa cum este el:un tip calculat!Si tu imi placi(ca personalitate bre!):un tip expansiv,corect si mai ales inteligent!Ce nu inteleg eu:de ce te-ai luat de Lovin astazi?De fapt stiu dar fac pe "prostu"!
Christos a inviat!

Stefanya spunea...

Adevarat a inviat!

Stefanya spunea...

Unde sunteti dragii mei?Va simt lipsa enorm!

ghita1964 spunea...

Suntem aici,dar suntem mahmuri!

Anonim spunea...

Mahmurilooor! :)

Inca una sa va dregeti! Hihii

Stefanya spunea...

Ete na.....sunteti mahmuri si cred ca nu mai vedeti tastele!

Anonim spunea...

Ete ce să spun...s-o crezi tu că eu nu pot folosi degetele ca să tastez deoarece sunt mahmur! Nicidecum! Acum însă le am ocupate! Degetele de la mâna stângă mi le-am băgat în cur şi cu cele de la mâna dreapta mă scarpin în creştet precum cimpanzoiul care nu are ce face şi se plictiseşte!
hihihi

cercetashul spunea...

diaconu Eusebiu says: February 7, 2010 at 00:16
’’IO AM PRELUAT-O DIN ZBOR ŞI VROIAM S-O BAG ÎNTR-O ŞARADĂ! Să dau maimuţelor de gândit, că ali dracu când n-au ce face se scarpină exact în cur! Hihihi dar din plictis câteodată mai mi se face şi mie de fitileală şi cotite! MA DISTREZ TERIBIL CAND CEI DIN JURUL MEU O BAIGUIE PRIN CEATA FARA BUSOLA!’

Pai baga de o sarada, stimate domn! Hihiii

cercetashul spunea...

Saliu' la toata lumea!

Stefanya spunea...

Buna seara draga cercetash!Un pupic pe nasuc ptr tine!Hai sa-i dam putina activitate lui Eusebiu sa nu se mai plictiseasca.

cercetashul spunea...

Nieee, sa ne dea el sa nu ne plictisim! ... El este sefu' la dat sarade! :)

Stefanya spunea...

Bine atunci,ne ramane sa asteptam sa vedem ce-i trece prin capsorul lui cel dragalas.

cercetashul spunea...

Eusebiu ... asteptam!

Stefanya spunea...

Eu stau cumintzica aici in asteptare.Eusebiu ce faci?

Stefanya spunea...

Draga cercetash,tu ce ai facut azi?

Anonim spunea...

04.04.2010, 19:03
Bre Ghiţă:
Multe-s văzute,
Dar şi mai multe-s nevăzute,
Multe-s cunoscute,
Dar şi mai multe sunt necunoscute,
Dar să ţii minte de la mine:
BANUL E OCHIUL PATRICIULUI!
ŞI MULŢI-S PĂCĂTOŞII CE-L RÂVNESC!
hihihi

Ia gata, descurcaţi-vă că-s mahmur şi n-am chef de nimeni! Roiul pe TVR1 că începe Amiralul şi este film de film....sau roiul la bărbaţi! Dacă nu găsiţi bărbaţi 898989 chemaţi instalatorul E FIERBINTE!

cercetashul spunea...

Hmmm, se lasa asteptat de doua maimutzici! (Aoleu, ma fac de rasul tuturor, dar blogul este ''drogul'' de bucurie)
Pai Stefy, ce sa fac? Am fost la inviere, am dormit/m-am trezit, am mancat, m-am uitat la TV si am citit ceva!
Cam atat! Tu?

Stefanya spunea...

Uite ce repede a scapat de noi Eusebiu.Ce ai bre de ne trimiti la barbati?

Stefanya spunea...

Eu azi am fost plecata ptr cateva ore in rest cursul unei zile obisnuitedar totusi am un off....pe ziua de azi.

cercetashul spunea...

Stefy, lasa ofurile ca imbatranesti repede! :):):)

Eu ies ca am ceva treaba! Va doresc o seara placuta in continuare!

Stefanya spunea...

Multumesc draga cercetash!
Vizionare placuta Eusebiu!

ghita1964 spunea...

Eh!Nu mai este mult pana prin iulie si i se gata si lui cash-ul!I-l vor calma baietii din Kazahtan,nu vezi ca-si pune "ordine" in caprarie?
Cat despre "mogulul" nostru:fiecare are dreptul sa-si doreasca sa beneficieze de rodul muncii lui cinstite!A muncit mult la afacerea lui si merita sa-si vanda cat mai scump "pielea"!N-are importanta cui,principalul e sa nu se vanda pe el!

ghita1964 spunea...

Buna dimineata!Christos a inviat!

ghita1964 spunea...

Efendi,ti-ai revenit bre?Astazi e randul meu:ma duc la "stropit"!O sa "stropesc" tot ce-i parte femeiasca si o sa beau 101 pahare de vin si inca vreo 99 de "rachiu de cazan" de doua ori intors!
Da si io ma duc pregatit:imi cumpar o sticla de bulion!

ghita1964 spunea...

Mai da voi v-ati dat in petec serios aseara!Bravo voua!

Stefanya spunea...

Buna dimineata dragii mei!

Anonim spunea...

Dimineaţă era când m-am trezit eu nu când v-aţi trezit voi!

ghita1964 spunea...

Efendi tu te-ai sculat nu te-ai trezit!

Stefanya spunea...

Bravo Eusebiu esti un harnicutz!Pup pe nasuc!

LuMassa spunea...

Valeeeeu, ce postare, ce scrie aici??? Mor de inimaaaaaa!

Anonim spunea...

Stai domnule nu muri că ţara are nevoie de tine!
Mda , treaba este foarte serioasă. Am auzit mai mulţi oameni din zona presei deziluzionaţi de zona PDL. Ferească ăl de sus să se intoarcă ăştia la stânga îmrejur....că nu-l văd bine pe Blaga şi nici pe Boc!

Anonim spunea...

Rămân la convingerea mea că Febleţea este unicul PDL-ist care-şi ţine şi care nu-şi uită promisiunile!....în rest, nişte ţepari clasa I! Nişte cretini care au impresia că totul li se cuvine!
hihihi

ghita1964 spunea...

He!He!Odata cu arestarea lui Voicu multe se sparg!Da ce credeati voi ca PD-L-ul e sfant?Hop si asa!E o relatie de prietenie intre "ideologii" partidelor incat iti vine sa borasti cand vezi cum se cearta la tembelizor!
Vezi efendi,de ce ar trebui instituita de urgenta Legea lui Cojocaru? Trebuie control urgent pe avere,altfel se duce naibii sandramaua!Romania risca sa "importe" modelul yugoslav altfel!

Anonim spunea...

Face-şi careva mişto de Lovin şi daţi link la postarea asta la el pe blog ca să intre moldoveanul în spume, că de la Zapa slabă şansă. Cine ştie prin ce peşteră a intrat şi s-a rătăcit!
hihihi

LuMassa spunea...

Mda, se pare ca le-a sosit ceasul cum spui...
Daca ONOARE nu e, nimic nu e!

LuMassa spunea...

Fusei, dadui un link, da' nimic, nu trece....oi fi la moderare, ca deh e sarbatoare!

Anonim spunea...

Nu o să aprobe moldoveanul dar o să năvălească la mine în mess ca să mă spurce! Să vezi ce mi-l provoc şi după aceea pac COPY-PASTE!
hihihi

Arhivă blog