03.04.2010

Amintiri...cu-n Puric!

9 comentarii:

LuMassa spunea...

Buna dimineata tuturor!
Iti multumesc pentru OMUL FRUMOS, nimic nu putea fi mai perfect in dimineata asta....

LuMassa spunea...

Ştii care e diferenţa între creştinul adevărat şi pietistul, care pupă o mie de icoane şi nu face nimic?
Am intrat într-o zi într-o biserică. Era o biserică micuţă, improvizată, pentru că se lucra la biserica mare. Eram cu soţia şi, din cauza mirosului abundent de lumânări, tămâie, soţia a leşinat. M-am speriat, am luat-o în braţe şi-am ieşit cu ea afară, pe iarbă. Nu ştiam cum să o trezesc, mă speriasem, era, poate, o cădere de calciu, ştiu eu ce. S-a trezit şi mi-a spus: dă-mi ceva să mănânc. Unde să fug eu duminica, când totul era închis? Am intrat în biserică, era în timpul Liturghiei, şi, în biserică, am găsit pâinile cu lumânări, dar şi-un pluton de babe care le păzea, şi am rugat din suflet să-mi dea şi mie o bucăţică de pâine, că cineva se simte rău.

– Nu-ţi dau, că nu e sfinţiţă, mi-a răspuns baba, cu autoritate, de parcă era parlamentar.

– Dar, vă rog din suflet, eram disperat, doar o bucăţică…

– Nu, că nu e sfinţită.

Tot aşa mi-au răspuns toate cele 10 babe:

– Nu-ţi dau că nu e sfinţită.

Pănă s-a trezit unul şi-a zis:

– Dă, fă, pâine, că-ţi trag una de te sfinţesc pe loc!

Acela este creştinul adevărat. Tânărul ăsta a văzut formele de impostură…

Mai putem adauga noi ceva? NU.
Indraznesc modest si sincer sa va urez: PASTE FERICIT TUTUROR!

ghita1964 spunea...

Buna dimineata tuturor!N-am inteles LuMassa tu esti barbat?

LuMassa spunea...

Da, din poza asa pare!!!Doamne am trait s-o aud si pe asta...da sunt barbata ....chiar ca rad cu pofta....dar fusesi simpatic....ca sa fii multumit pune tu un accent si va rezulta: Lulu'

Anonim spunea...

Iote-te securistul Acvilă ce ochi are! Hihihi! A uitat să pună ghilimele pentru citare.....l

ghita1964 spunea...

Pai daca vruse-i sa-i arzi una babii!Ha!Ha!Ha!Ce sa fac bre daca-s Gheorghe?Io nu-s sub acoperire ca altii!Trosc!Pleosc cu mamaliga-n geam(era sa scriu gem)!
Sper ca nu te-ai suparat Lulu'?

LuMassa spunea...

Hooooo, ce ma tineti la socoteala asa? Mai uita omu' de oboseala de nesomn de alea, alea...Babelor!

ghita1964 spunea...

Superba doamna imi cer scuze!O sa ma revansez!
Ray Charles - Georgia On My Mind (From "Live At Montreux 1997")

LuMassa spunea...

Multumesc! Asa mai merge, merit din plin un mic rasfat hihihhii!

Arhivă blog