08.04.2010

Don' Ghiţă !!! Ete Animalu' din Bătătură!


30 de comentarii:

Stefanya spunea...

Motanas dragalas!

ghita1964 spunea...

Fainut!

Anonim spunea...

Moaaaaaaaamă ce mişto e cafeaua cu lapte! S-o aduci la mine s-o smotocesc!
Bună ziua la toată lumea!
Pluton v-aliniaţi! Inspecţie!

Anonim spunea...

Aţi belit belengherul că-s nervos!

Stefanya spunea...

Dar ce ai patit bre de esti nervos?

Anonim spunea...

E un pisic frumos! Nu-i fainut, don' Ghita!E fromos foc!
Ariane
Don' Eusebio nu dau pe sufletul asta la niminea! Fara suparare!

ghita1964 spunea...

Ba care ai ridicat amandoua picioarele!Ha!Ha!ha!

ghita1964 spunea...

Bine Ariane,e superb ca-i al tau!E bine?

Anonim spunea...

Bine Don'Ghita, bine!
Te iert!
Ariane

Stefanya spunea...

Va pup pe nasuc dragalasilor!

ghita1964 spunea...

Si noi pe tin Stefy!Am fost in padure!E totul inflorit,verde crud!Frumos!Aprilie este luna mea favorita a anului,chiar daca in aceasta luna se inchide pescuitul!

Stefanya spunea...

Stiu ca e frumos,te invidiez!

cercetashul spunea...

Bună seara la toată lumea!
Mă aliniez în pluton, la inspecţie!
Să trăiţi!

cercetashul spunea...

Ariane, este frumos foc motanelul tau ... dar mi se pare mie ca este cam trist? :)

ghita1964 spunea...

Buna seara cercetas!

cercetashul spunea...

Buna seara Gheorghe!
Am vazut ca Eusebiu m-a dat cu para zilele trecute si am aparut ca sa nu ma execute pentru absenta la apelul de seara! Oricum, vad ca zilele acestea au fost subiecte grele, de care nu am habar!

cercetashul spunea...

Hmmm, Ghita a disparut, iar ceilalti nu au aparut! Asa ca, revin mai tarziu!

Stefanya spunea...

Buna seara,draga cercetash!

Anonim spunea...

08.04.2010, 20:45
Gâdilă-l sub coadă să vezi cum râde....motăneşte!
hihihi

cercetashul spunea...

Nu bre, cred ca ... l-a parasit motanca! Hiiiiiii

cercetashul spunea...

Buna seara Stefy si Eusebiu! :)

cercetashul spunea...

De ce erai nervos stimate domn?

Anonim spunea...

Hai va pupacesc!
Bine ai revenit Cercetash discret!
Motanu' meu e de camera si nu de curte!Si n-a vazut motance! Sireacu'!
Cunosti vreo pisicuta?

Don' Eusebio de ce zadaresti motanu', chiar si virtual? Lasa cercetasha in pace!
Ti rog sa te cumintesti!
Ariane

cercetashul spunea...

Upssss ... Ariane, uite ce am nimerit-o! :)
O fi motanelul de salon, dar compania motanicii sigur o vrea! Offf, ce neobrazata sunt!
Sa stii ca ma gandeam ca poate te superi ca m-am luat de motanelul tau! Stiu ca stapanii animalelor le iubesc foarte mult. Din pacate, nu am si nici nu cunosc nicio pisicuta!

cercetashul spunea...

Si ... Buna seara Ariane!

cercetashul spunea...

Unde este Zapa? Am impresia ca s-a rebotezat? Anonimul venetian?

cercetashul spunea...

Pare cam grea mobilizarea dupa Pastele cu mancarica si bauturica! :)

Stefanya spunea...

Somnic pufos sa aveti dragii mei!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

PROLETARII CONDEILOR-de cite ori fac o revista a presei,seara ,de atitea ori ramin cu senzatia ca trec printr-o fabrica dintr-o tara comunista unde ,NORMA'nu in sensul de lege CI DE CANTITATE,este cea care guverneata mentalitatile acetor ,PROLETARI AI CONDEIELOR.
se pare ca ,cliseul,CEL CARE ITI DA PANEA'si comanda este atit de evident incit imi vine sa ma intreb:
de ce dracu mai citesc fituicile acestor MOGULI,IMBECILI CARE SI-AU ASMUTIT PROLETARII CU CONDEIE SA FACA PRAF ADEVARUL.
e de-a dreptul periculos in ultima vreme sa te apropii de presa scrisa,chiar si cea online.
daca acea functie vitala a gindirii DISCERNAMINTUL ESTE INTR-O STARE DEPLORABILA,lecturarea presei romanesti poate avea efecte nebanuite asupra celor carora discernamintul le lipseste.

Anonim spunea...

Bre Zapa sa stii ca ai dreptate! Io când citesc Libertatea - Fata de la pagina zece îmi vine aşa din lipsă de discernământ să-mi trag cu şapca udă peste ouă!
hihihi

Arhivă blog