05.04.2010

Răutate extremă, provocare pe faţă, fitil pus la bombă!

Începând cu a al doilea ciclu de alegeri, în România a apărut o nouă meserie:
POSTACUL DE PROFESIE!
Ca orice angajat şi mai ales ca orice ROMÂN, postacul român de profesie poate să se cutremure pământul, să vină Bing-Bangul sau Diavolul să se încarneze pe pământ, dacă este sărbătoare legală, este zi liberă şi dacă este zi liberă: DISPARE! Şi acum răutatea mea extremă, băşcălia mea continuă şi plăcerea ca oricărei bombe întâlnite în cale să-i pun un fitil, iaca întrebare ce pun:
UNDE ESTE FRANK [ZAPA] KING?
Hihihi.....aştept cu interes reacţiile!

42 de comentarii:

ghita1964 spunea...

E dus cu "stropitul" bre!Ca asa-i la noi in Ardeal!

Stefanya spunea...

Poti sa explici un pic acest obicei Gheorgghe.Multumesc anticipat!

LuMassa spunea...

Buna dimineata!
Eu zic ca a fost rapit de HOLOGRAMA, hehehe! Sau e in coma alcoolica la urgenta hihihihi! Sau, recupereaza ce a pierdut in postul Pastelui...Hmmm cred ca asta-i motivul real, ce s-o mai dam cotita.....

Anonim spunea...

Hihihi io de abia astept să vadă postarea ca să intre in fibrilaţie şi să facă spume! Fraaaaaaaaaaaaaank unde eeeeeeeeeeeşti? Hihihihi

ghita1964 spunea...

Este un obicei imprumutat de la maghiari.A doua zi de Paste,tot ce-i parte barbateasca are sarcina sa se imbrace cu cele mai frumoase haine din dulap(cele de biserica)si sa se duca la tot ce-i parte femeiasca si sa o stropeasca cu parfum!In trecut se folosea apa de la fantana,din lipsa de parfum,dar era buna si aia!
In credinta populara femeia este asemanata cu o floare care are nevoie sa fie cultivata(adica vizitata)si stropita pentru a creste mare si frumoasa!
"Christos a inviat!Voie la stropit?Am auzit ca aveti o floare si am venit ca s-o udam!"
Dupa ce "florile"casei sunt udate,gazda scote tot ce are mai bun pe masa si incepe cheful si se gata Dumnezeu dragutul stie cand!

ghita1964 spunea...

E ca la Craciun!Copii se duc dimineata la stropit,tineretul mai catre seara,noi astia mai batrani ne putem duce oricand ca tot degeaba!

Anonim spunea...

Eu totdeauna mă duc la stropit mai pe seară!
hihihi
Pun tulumba pe umăr şi încep să bântui!

Stefanya spunea...

Dragutz obicei!

LuMassa spunea...

Stai sa-l vezi pe zapa cand se trezeste si citeste frumoasa postare... ca uraganu' vine si te striga heheheh! Rabdare!

ghita1964 spunea...

Nu te lasa efendi!Si eu tot asa!

LuMassa spunea...

Ahaaaa mergeti cu stropitu' da' parfum scump domnilor aveti adica Chanel 4 si 5 sau ce mi place mie acum Yves Saint Laurent M 7 (masculin) hihihih, ca-mi plac prfumurile voastre, aveti? Na, sa va vad cu ce-mi mergeti la stropit...Ascult.

Anonim spunea...

05.04.2010, 13:13
Bre Ghiţă există însă o diferenţă....tu te duci fărăchiloţi io mă duc cu chiloţi!
Hihihi

05.04.2010, 13:13
Păi io asta şi vreau! SĂ INTRE ÎN FIBRILAŢIE!
hihihi

05.04.2010, 13:18
Chanel No.5?....ăsta nu-i ăla special făcut să sucească minţile bărbaţilor! Un fel de sculător al hormonilor masculini?
hihihi....SCUMP DOM'LE SCUMP!

ghita1964 spunea...

Eu ma duc cu apa plata!Ha!Ha!Ha!E mai sanatoasa decat orice Chanel si Yves la un loc!Am o galeata intreaga!

Stefanya spunea...

Uite ca am vazut si eu acest obicei acum cateva minute la tv.

LuMassa spunea...

Ete ca ghicisi, il am dar zau de-l folosesc ca mi-e frica hehehehe...
Ba nu e scump domnule, ori stropiti cum se cuvine ori lasati-va de meserie si stati acasa. Eeee!

Anonim spunea...

Denim dacă mi-s îmbrăcat cu "RIFLE CLASIC DE CĂCAT"!....deh, dacă jeans-ii nu-s rupţi la buci şi nu-s tociţi atunci "e de căcat" după părerea unei ţicnite!
şi
STR8-normal dacă am pantaloni de "ştofă" fără "genunchi şi lustru", călacaţi impecabil, cămaşa albă mată şi cravată cu nod drept impecabil şi strânsă perfect pe gât nu lăsată să bălăngăne precum limba boului!

Restul parfumurilor mă piş pe ele, sunt pentru homălăii care se fut în cur şi poartă chiloţi Botezatu!
Cocote masculine!
hihihi

LuMassa spunea...

Gata... va doresc pofta mare hihih poate nu aveti!
O iau din loc, plec la stropit hihih, la ciocnit oua- azi e pe luate, plec sa mananc si sa beau...neh, ca mi-s sofer neplatit.... mda crunta viata am... Sa ne auzim sanatosi, grasi si frumosi!
Si va rog insistati cu zapa, poate-l gasiti, ma sfarsesc de dorul lui....

Holograma spunea...

Frank sincer regret acel incident neplacut,nu stiu ce sa zic oricum sper sa se rezolve curand vreau sa stii cateva lucruri deci eu nu am sters nimic si nici nu am fost contactata de acea persoana nu stiu ce sa-ti spun mai mult sper sa poti intra macar pe bloguri.

Holograma spunea...

Las' Lulu ca o sa apara curand,din pacate nici eu nu pot sa mai iau legatura cu el ptr o perioada.

Anonim spunea...

Hmmmm nătărăul ăsta se pare că într-adevăr are ceva serios de nu apare! Gata ...termin cu caterinca!

Holograma spunea...

Nu e nimic grav dar a facut o mica imprudenta sper ca maine dimineata sa apara.

ANONIMUL VENETIAN spunea...

Uitati-l pt o vreme pe dezortorul ZAPA,s-o fi impiedicat pe scari si-si linge ranile,dar...........
ii iau eu locul-ANONIMUL VENETIAN-
pt cine stie si cunoaste e simplu.
si nu puneti intrebari la care nu exista raspunsuri in circumstantele date,asa ca ,multumiti-va cu mine
ANONIMUL VENETIAN.......

Holograma spunea...

Buna (anonimul venetian)ma bucur ca esti bine.

Anonim spunea...

Mda, Mare Film! Să sperăm că şi tu eşti un Mare Om!
hihihi

Anonim spunea...

Întrebări fii sigur că nu o să punem, iar eu ca admin al traficului sunt mic nu ştiu nimic şi pe tata l-am încuiat în pod!

ANONIMUL VENETIAN spunea...

bey eusebiu-cum indraznesti sa-ti pui asemenea intrebari?
eu ANONIMUIL VENETIAN FAC CIT VOI DOI LA UN LOC,ADICA CIT AMARITUL ALA DE ZAPA SI UN MERCENAR RUGINIT.
asa ca ...........pazea..........
ca vin cu ultimele scule puse pe piata.........
intrati in transee...........ca ..TRAGGGGGGGGGG

beyyyyyyyy sunt la fel de mare precum titlul filmului-MAREA ACTRITA-FLORINDA BOLKAN A FACUT UN ROL DE OSCAR.

DIN CITE Am citit,doua mari filmme,de referinta se luptau pt intiietate:

LOVE STORY
ANONIMUL VENETIAN
asa ca.............THE BEST ..........

ANONIMUL VENETIAN spunea...

MDA-sunt bine,dar ar mai incapea...........

ANONIMUL VENETIAN spunea...

BEY Eusebiu,am inteles BOMBA E LA ZAPA IN BUZUNAR,dar chibritele.....?
pe unde te-ai ascuns SUGATIVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?
oare nu care cumva ai baut si portia guitatorului?

ghita1964 spunea...

Am vazut Lulu!Rautate blonda ai aprins fitilul!
Eusebio de te mai agati de tinuta mea,iti fac cunostinta cu soacra-mea!Vrei?Asa ma gandeam si io,ca nu!

Anonim spunea...

Orice am facut orice am suportat dar O SOACRĂ ÎMI DEPĂŞEŞTE PUTERILE! Ţine-ţi soacra departe deoarece pn aruncătorul de flăcări pe ea! NU VREAU SOACRE!

LuMassa spunea...

Ghita, cu scuzzele de rigoare, dar, mi-a placut muuuult sa aprind fitilul. Acum descurca-te, avand soacra sigur esti incercat la greu, dar si expert in toate heheheeheh!

LuMassa spunea...

Ba vreau, vreau, multe soacre pe capul gazdei. Ghita fa-mi placerea asta te rog,imprumuta-ti soacra lui Eusebio, macar o saptamana.... hehe!

LuMassa spunea...

Na, ca trecui la amicul Tiberiu...Cum sa ma refuze domnul?

Anonim spunea...

Normal că nu te-a refuzat moldoveanul deoarece ai dat link greşit!
Hihihi
REPET ŢINEŢI SOACRELE DEPARTE DE MINE CĂ DACĂ NU REUŞESC SĂ LE NIMICESC CU ARUNCĂTORUL DE FLĂCĂRI TRAG CU NUCLEARE DUPĂ ELE! NU GLUMESC!

LuMassa spunea...

Ba nu-i gresit, am dar link strict la pagina cu articolul tau. Asa vrusei.

Anonim spunea...

Ai dat pagina de comentarii nu articolul! Sîc!

LuMassa spunea...

Da, dar cine are minte poate deschide articolul...click pe afisati postarea.... Bineeee asa facui, uf!

Anonim spunea...

1. Şi dacă nu are minte ce face?
.....că o dăm în discriminare!
hihihi

2. Păi io spusei altceva că făcuşi?
hihihi

ghita1964 spunea...

He!He!Stai linistit efendi!Am scapat de ea:am imprumutat-o unui cumnat in Spania cam de pe la Craciun!Ha!Ha!Ha!Acum e liniste si pace!Dar sa revenim la oile noastre!Ai fost cu tulumba?

Anonim spunea...

Bre Ghiţă, degeaba am tulumbă dacă nu am timp! ....sper însă că cele 2zile pe care le voi petrece în bijuteria Cehiei şi a Lumii cu niscaiva treburi, să tulumbesc şi io ceva...chiar dacă mi-s urât şi boşorog!
Hmmmmm zici că tocmai în Spania ai trimis-o? Apropape dom'le aproape!
....bilete pentru Patagonia nu mai aveau?
hihihi

ghita1964 spunea...

Aveau bre,aveau!Da n-am eu cumnat acolo!
Aduci ceva poze?

Anonim spunea...

Poye cu Praga sau poze cu tulumbita? ....specifică bre Ghiţă!
Hihihi

Arhivă blog