29.03.2010

USLA IV

11 comentarii:

Anonim spunea...

Trist-urasc actele teroriste,indiferent unde s-ar produce,fata de acesti criminali,n-am nici o mila-i-as executa pe loc,ar fi pacat de hirtia folosita la proces.
F.Z,K.

Anonim spunea...

BOCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC-sa le fut muma in cur............sul saptaminii ca duminica sunt ocupat cu ukrainencele,la moimele ce ni le-ai lasat pe cap in primarie.
uite unde dreak se duc taxele si impozitele meleeeeeeeeee,pe curul unor idioate,indolente si nesimtite.
Offffffffffffffff,piticule,tu esti copil de-o suta..................dar astilanti....................cel putin 2 grame de T.NT.le-as pune sub cur in birouri,sa le vad cum se uita sub fusta ca milogul in traista.

Anonim spunea...

BEYYYYYYYYYYYYYY eusebiu,care centura?
haaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiii
DIN SURSE BINE INFORMATE MI-A PARVENIT URMATOAREA STIRE..............
LA BYETUL EUSEBIU I S-A VINDECAT LOCUL......................UNDE CINVA PRETINDEA,ATENTIE PRETINDEA CA AR FI AVUT PUTULICAAAAAAAAAAAAA.



SI LA 15,38 TOT EU.............F.Z.K.

HAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIII
wowwwwwwwwwww ce ghidusiiiiiiii am in mineeeeeeeeeeeee

Anonim spunea...

Mda............in ce-l priveste pe putin,cam sunt de ascord cu eusebiu,e un om deosebit,un adevarat leader.
sunt un anti rus total,dar acest lucru nu ma impiedica sa constat o evidenta-TARUL PUTIN,e de exceptie......

f.z.k.

Anonim spunea...

Mda, aici ar fi de comentat greşeala ruşilor făcută atunci când au desfiinţat trupele de elită antitero, atentatul de la Beslan prinzându-i cu chiloţii în vine, greşeală repetată la noi atunci când a fost decapitat grupul de elită „Acvila“
În spatele acţiunii de decapitare a Grupului Special de Protecţie şi Intervenţie „Acvila“ a MAI, venită în momentul în care Parlamentul trebuia să aprobe ordonanţa de urgenţă care îi modifică statutul, s-a aflat un personaj controversat provenit din rândul SPP, colonelul Gheorghe Rizea, finul lui Cătălin Voicu, comandantul Brigăzii Speciale de Intervenţie „Vlad Ţepeş“ din cadrul Jandarmeriei Române, în subordinea căruia a fost pus grupul „Acvila“ printr-o recentă ordonanţă de urgenţă. Importanţa Brigăzii Speciale de Intervenţie consta în rolul ei de restabilire a ordinii publice la nivel naţional, dar şi în faptul că ea trebuia să colaboreze cu Parchetul General, cu DIICOT, DNA şi DGA, conducătorii brigăzii putând afla cu 24 sau 48 de ore avans ţintele urmărite de procurori
şi unde anume urma a se face descinderi.

Anonim spunea...

Nu răspund la provocări!

Anonim spunea...

PT TOTI SCORMONITORII IN RAHAT-


FRATILOR,VA AVERTIZEZ,PAUZA MEA SE APROPIE DE SFIRSIT,CUM TREC SARBATORILE PASCALE MA REINTORC PE BARICADE,SI FAC IAR POLITICA.
V-ATI BUCURAT DEGEABA,MA VAD OBLIGAT SA-MI SCURTEZ CONSIDERABIL VACANTA,PT CA SITUATIA CREEATA DE VOI IMPUNE PREZENTA MEA PE BLOGGURILE TICALOSILOR PESEDEI SI LINGAILOR PENELISTI.
n-ati inteles ca e momentul constructiei,ca e momentul unei paci sociale dupa 3 ani de campanii electorale obositoare si stresante.
bon,se pare ca vreti sa dispareti sa deveniti istorie.
voi incerca cu mijloacele mele putine si rudimentare sa va bag adinc in mlastina urit mirositoare,pestilentiala pe care o cautati cu obstinatie.


F.Z.K.-informatia aceasta a fost postata pe toate bloggurile unde am jucat pina in luna ianuarie.
asa ca.............vedeti ce beti si ce mincati de sarbatorile pascale-TICALOSILOR.

as fi vrut sa postez cap de articol dar cum nu m-am logat,nu pot,daca stapinul bloggul va dori o va face,daca nu..e bine si asa.

Anonim spunea...

pe unde sunteti bloggerilor?nu-i nimeni in trafic?
offfffffffff,atunci ma duc la plimbare...........
singur n-are nici un haz.

Anonim spunea...

Nebunul pământului, fă matale bine şi vezi că ai deja lansat dreptul de editare, deschide-ţi e-mail şi bagă confirmare!
Nu pot să postez sub numele meu de editare declaraţia ta de război!
Deci lasă dreak curvele de-o parte şi fă ce ţi-am spus, că de restul editării mă ocup eu. Tu deschide în pagina de editare articol!
PUTUROSULE ŞI LENEŞULE!

Anonim spunea...

pe mailu-l :
zapaking@gmail.com nu a intrat nimic,daca trebuie iti trimit o alta adresa de mail pe care o utilizez zilnic.
sa-mi zici daca sa ti-o trimit
F.Z.K.

Anonim spunea...

Vezi că am retrimis. Caută şi la spamuri, să nu fie acolo!

Arhivă blog