30.03.2010

Copy-Paste

Fără prea multe comentarii, copy-paste dintr-o ogradă ce mi-a rămas dragă din timpul unor "locale", dragă, deoarece o dată de mult, stăpâna acestei ogrăzi virtuale mi-a reamintit că totuşi în această Românie tembelizată de neam prostie, parvenire, kitsch şi lene mai există totuşi oameni care muncesc, oameni care se bat pentru ideile lor. Păcat că cei noi aşezaţi la masa îmbelşugată a puterii nu sprijină astfel de oameni. Aceasta este părerea mea, guvernul Boc sprijină din plin lenea şi nemunca şi sprijină toate acestea luând de la cei ce muncesc şi dând celor ce lenevesc!

„Era cât pe‑aci să rămânem dispăruți“ – iată un lucru pe care Irina Schrotter îl recunoaște pentru prima dată când vorbește despre Romanian Fashion Week, cel mai vechi eveniment de modă din țară, anulat anul trecut din lipsă de bani. „O să‑l susțin până în pânzele albe“, face o promisiune Schrotter; e o promisiune care arată fie orgoliul unui fondator neîmpăcat cu gândul la posibilul faliment al unui proiect de suflet, fie certitudinea că Iașul va putea face rost de‑acum încolo, anual, de cei circa 250.000 de euro de care are nevoie pentru păstrarea unei tradiții de 11 ani. Fie amândouă.


http://moneyexpress.money.ro/articol_20506_16/cover_story__incursiune_cu_irina_schrotter_in_culisele_unui_catwalk_de_criza.html

7 comentarii:

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Intr-o lume plina de misogini ,prejudecati,invidii si idei peconcepute ,imi permit sa afirm fara nici o retinere ca admir femeile curajoase,femeile,oameni de afaceri,care ies din tiparul ROMANCEI SUPUSE,CALCATA IN PICIOARE DE BARBATI,INCEPIND CU PROPIUL BARBAT DE ACASA.
FARA A STI DE ACEST ARTICOL CU CITEVA MINUTE INAINTE DE A DESCHIDE BLOGGUL II SPUNEAM UNEI FEMEI INTELIGENTE SI FRUMOASE,CA SINCER O ADMIR,SI CA DESI E BLONDA,DOVEDESTE SPIRIT,ISTETIME SI TARIE DE CARACTER.
PACAT CA NU POT SA-I SPUN NUMELE,DAR EA,FRUMOASA HOLOGRAMA CIND VA CITI ACESTE RINDURI VA STII CA LA EA M-AM GINDIT,si va intelege sper eu ca nu doar imi este draga ca si o admir.
asa ca ,n-as vrea ca eusebiu sa inteleaga gresit,o admir si pe IRINA S.
care are ceva special,si emana inteligenta si bunatate.

Holograma spunea...

Am citit FRANK mai emotionat un pic .

FRANK ZAPA[KING] spunea...

multe pupicuri,frumoasa mea holograma............
ma bucur ca te-am emotionat ...............mi-e dor de chipul tau.....................

Anonim spunea...

AVERTISMENT RAUTACIOSILOR-sa nu indrazniti comentarii rautacioase ca fac ca toti DRACIIIIIIIII

F.Z.K

Anonim spunea...

Ho nebunul pământului, verificam doar ca să nu fie o glumă proastă!
Bine aţi venit tanti holograma în această ogradă a bârfelor, deşertăciunilor şi demenţei! Vă doresc să rezistaţi! hihihi

Holograma spunea...

Merci Eusebiu, stai linistit ca rezist la tot ce este aici si toate glumitzele tale uneori cam piparate.

Anonim spunea...

Dacă au sare şi nu sunt nesărate nu contează! Mai bine pipărate decât nesărate!
hihihi

Arhivă blog