30.03.2010

Decizie

VOICU ARESTAT!

Previziune perversă:
Prin băgarea la beci al lui Voicu, angrenajul s-a gripat, urmează o masivă cădere de capete din tot spectrul politic, din zona justiţiei, internelor şi armatei! Tot acest tort, la sfârşit, o să fie ornat cu o cireaşă: CIREAŞA DE PE TORT!


UPDATE:
Bineînţeles că domnul în cauză a făcut criză la inimioară şi a fost internat în spitalul penitenciar....ceva normal! Toţi infractorii României sunt nişte oameni bolnavi!

83 de comentarii:

Stefanya spunea...

Este arestat ptr 29 de zile preventiv ,justitia si-a facut datoria....

Stefanya spunea...

Inevitabilul s-a produs....acum incepe dansul.Asa este Frank?Gheata s-a spart.....

FRANK ZAPA[KING] spunea...

mama ce promptitudine, pe stefanyya........
esti pe faza,l-ai intrecut pe eusebiu............
haaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiii
acum imi dau seama bine,cui ii minca catelusii din traista-..............LA EUSEBIUUUUUUUUUUUUUUU
HAAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIII
STEFANYYA TE IAU IN ECHIPA MEA..............VREI?
fete ca tine merita sa joace in CHAMPIONS LEAGUE,alaturi de cei mai buni.........
haaaaaaaaaaaahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
wow ce-mi placeeeeeeeeeeeeeee

Stefanya spunea...

Upssssssssssss ce catuse!

Stefanya spunea...

Asta este traficul de influenta,spaga......trebuie pedepsite.

Stefanya spunea...

Voicu a primit mandat de arestare ptr 30 zile pana pe 28 februarie inclusiv cu recurs in 24 de ore.

Stefanya spunea...

scz 28 aprilie

Anonim spunea...

Editează te rog!

Stefanya spunea...

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a decis arestarea preventivă pentru 30 de zile a senatorului Cătălin Voicu, decizia putând fi atacată cu recurs de cel vizat.
Senatorul este acuzat de trafic de influenţă în formă continuată, fals în înscrisuri sub semnătură privată şi participaţie improprie la infracţiunea de fals intelectual la legea contabilităţii, în legătură cu fapte de corupţie, în formă continuată.
Procurorii au sustinut ca senatorul este un pericol public si daca va fi lasat in libertate se poate sustrage anchetei.

Anonim spunea...

Şi dacă se sinucide?....ar fi şi asta o premieră! Nu?
hihihi
(nu mă loghez că n-am cum, dar sunt eu ISPITA!)

PS Ca general eu astfel aş proceda!
hihihi

Frank Zapa [king] spunea...

haaaaaaaaa,ca general asa ai proceda.........
haaaaaaaa hiiiiiiiiiii
da bey anonimule,CATALIN VOICU ESTE GENERAL DE OPERETA BEY FRATELE MEU,.
asta nu a fost militar,a fost LACHEU............

ISPITA ZICI.............haaaaaaaaaaaaa

Anonim spunea...

Nu-s măh anonim dar nu mă puteam loga!

Stefanya spunea...

Ce rautacios poti fi tu Eusebiu,gata la sinucis iti zboara gandul..........

Stefanya spunea...

Stai linistit ca stiam ca tu esti ispita ......

Anonim spunea...

Tu-l în gură de laş! Gata l-au arestat!

Anonim spunea...

UN MILITAR DE ONOARE AŞA AR FI PROCEDAT ŞTEFANIO!

Stefanya spunea...

Nu stiu ce sa zic sincer.....eu sunt mai sensibila,ma inspaimanta cuvantul sinucis......poate ca intr-o zi.....de asta cred ca ma ma inspaimanta.

ariane spunea...

Cireasa batrana sau cireasa fara farduri ce mergea la spa-uri de intinerire?

ariane spunea...

Oricum a inceput curatenia!
Da' lemn de prun (ca nu- s de vita nobila sa merite stejar) o fi destul?

Anonim spunea...

Hihihi.....a naibii gură de viperă ai!
De prun că n-are Boc fonduri!

Stefanya spunea...

Ce este cu linistea asta aici?Unde sunteti?

ariane spunea...

P-acilea Stefy! Tu unde-ai ai fost pitita de cu seara?

Stefanya spunea...

Sunt rupta de oboseala am muncit mult azi si am stat aici in asteptare dar am vazut ca nu a-ti avut chef de vb asta seara......am intrat un pic pe la TIBERIU si am primit un comentariu cam aiurea .....las ca o sa treaca.O seara excelenta sa ai!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Eheeeeeeee,stafanyya,ce iti umbla prin capsor?
nu ti-a bagat nimeni mintile in cap de mult?
sinucidere,e gestul unui om las.iresponsabil,infrint,de viata.
te simti asa?daca da...................atunci imi pare sincer rau pt tine.

Stefanya spunea...

Nu stiu ce sa zic FRANK la ora asta.....sunt rupta de oboseala ....

FRANK ZAPA[KING] spunea...

VIATA-cel mai frumos dar a lui dumnezeu.
viata este tot ce omul nu poate controlo si negocia.
viata data de FEMEIE-este un miracol,fiecare femeie care a adus un suflet pe lume este parte din acest miracol fenomenal care este viasta.
asadar draga si sensibila STEFANYYA-SCOATETI DIN CAP GINDURILE SUICIDALE.
E O RUGAMINTE NU UN ORDIN.............esti femeie tu dai viata nu o iei.

ariane spunea...

Odihneste-te draga Stefy!
Si maine poate fi o zi... mai frumoasa!
O luptatoare nu ofteaza decat in gand!Nu-i asa?

Stefanya spunea...

Merci draga Ariane,ma alintam si eu un pic las' ca rezist eu si oftez in sinea mea.

Anonim spunea...

Gata Stefanio ţi l-am executat pe hahaleră! Ca să ştii şi tu şi altă dată să nu-ţi mai fie frică când intri în ograda aia: Dacă eu nu eram, el nu era! Eu i-am tras şuturi în cur puturosului ca să facă paşi înainte! Acum boceşte pe mess şi pe la telefon că i-au scăzut accesările de când nu mai bântui eu pe acolo împreună cu voi! .....hihihi deh, când i-am spus să-l baneze pe ăla de la Libertatea nu a vrut să mă asculte! Noi aici ne distrăm, dar el acolo este pe bani! .....nu are accesari, nu are bani! .....hihihi
De-al de ăştia care când le-a fost greu i-am susţinut şi i-am ajutat şi când s-au ajuns m-au uitat am plină agenda! Hihihi
Deci nu mai fi supărată!

Stefanya spunea...

Esti un dragutz Frank!

Anonim spunea...

Să ferească ăla de sus să nu posteze comentariul meu că mâine iureş fac ....hihihi:
Antibibliotecarul Says: Your comment is awaiting moderation.

"Martie 30th, 2010 at 22:08
Băăăăăăăăăăăă neruşinatule tu crezi că am nevoie de reclamă pe blogul tău? Hahaleră ce eşti! Te-ai ajuns MOGUL? Ai uitat cine ţi-a tras şuturi în cur ca să faci paşi înainte? ÎN GENUNCHI LOAZĂ NERECUNOSCĂTOARE! MITIIIIIICĂ CHEAMĂ POMPIERU SĂ CU SECUREA CA SĂ TAIE CAPUL HAHALEREI DE LOVIN!"

Stefanya spunea...

Ai vazut ce executata am fost de Tiberiu?Cand lumea ma intreba pe mess ce fac,eu repede le spuneam ca sunt pe blog la TIBERIU LOVIN si ii rugam sa intre ca e tare blogul lui.....dar asta este azi m-am simtit oribil la felul cum a vb cu mine...ei poate sunt eu sensibila dar nu mi-a picat bine....as avea mai multe de spus dar ma opresc aici.

ariane spunea...

Pe B1 e la nasu' DT-cu hot news! Cireasa cu spa si-a pus instalatia pe foc!
Chiftele stie soacra sa faca, din alea de otel!
Mama "principiu dominoului"! Cati vor chica!!!
Ca au chica groasa!

Stefanya spunea...

Stiu EUSEBIU ca tu esti ANTIBIBLIOTECARUL cand postezi la el.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Nici nu stiu cum sa abordez speta asta,am scris si eu cite-va rinduri la tiberiu,incercind sa fiu cit de cit echilibrat,si obiectiv,ba as putea spune ca am fost cam aspru cu STEFANYYA,recunosc acest lucru,dar cum stiam ce se intimpla am zis ca trebuie sa tinem cont de toate elementele problemei.
tu eusebiule,iti poti permite sa fii mai transant,sunteti amici,eu...........
dar poate a avut o zi mai proasta si tiberiu.
iar stefanyya sa fie mai atenta.........
si inca ceva,eusebiu,la nevoie putem sa-i dam o mina de ajutor lui TIBERIU,E UN BAIAT SIMPATIC SI IMI PLACE.

ariane spunea...

Hai Stefy nu te intrista!
E plina lumea de "cand mi-e bine nu mai stiu de tine"!
Da' asta nu-i un motiv ca tu sa fii necajita!
Uite, noi suntem cu totii alaturi de tine, aici e ograda cu prieteni!

lulu spunea...

Ma saboteeeeeeeeeezi? Nu ma pot logaaaaaaaaaa nici cu spotu' nici cu woerdu' Incercai iar sa vad....

lulu spunea...

wordu'
yupyyyyy reusii...gata nu ma mai simt sabotata hehehehe
da' tot nu e bine ca trebuie sa mi scriu mereu ad....nu-mi place nici asa.

Stefanya spunea...

Asa este ,aici ograda este minunata cu prieteni asa ca va pup pe nasuc pe toti de noapte buna si ma retrag in asta seara ca maine ma asteapta zi grea .....nu stiu parca din ce in ce zilele devin mai grele.

Anonim spunea...

Superbăăăăăăă doamnă cum credeţi că io aş avea îndrăzneală să vă sabotez?
hihihi
PS când v-am spus io că e râşniţă! Eeeeeeeee?
Zaaaaaaaaaapa bogatule unde-i laptopul promis?
hihihi
moaaaaaamă ce fitilangiu sunt....găzar nenorocit şi fără caracter!

ariane spunea...

Si eu va urez seara buna!

lulu spunea...

Ete na, rasnita, bine ca mi-ai amintit, de jignirea crunta dadatore de insomnii....Om mai afurisit nici ca am intalnit.
Da' las'ca imi vine mie randul hehehhehe, asteeeept ca mi- s rabdatoare, desi praz scrie pe mine.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

na ca n-am inteles,cine imi cere mie un lap-top?
din cite stiu,LULU,a refuzat categoric asa ceva.
da tu om de nimic ce esti,hopa sari iute la beregata mea,acum in preajma pastelui.
de asta imi esti,TE-AI DAT CU FOMEILE.........DERBEDEULE,AI TRADAT FRATIA MASCULINA.
OFFFFFFFFFFFFFF

stii care-i pedeapsa?


haaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiii
o sa le-o spun doar doamnelor sa se amuze...........

Anonim spunea...

HiiiiiiiiiiiiiiiHaaaaaaaaaaaaaa

FRANK ZAPA[KING] spunea...

MOAMA CUM NE PARASESC FEMEILE...............
e tirziu si se retrag,tocmai acum cind ar trebui sa dea buzna pe aici...........

Anonim spunea...

Păi deh, aşa urâţi şi boşorogi cine naiba să se uite la noi?
hihihi

lulu spunea...

Hai ca va tin companie ca si asa am nervu' la purtator....fusei pe la andreea vass, yak, nu imi placu...vb muuuulta si esenta ioc.

lulu spunea...

hihihihih tinerei poate bosorogi la 99 de ani hehehehehe

Anonim spunea...

ISPITITORI!!!! :)

Anonim spunea...

Vai mama ei de fufă toantă! O trădătoare care nu ţnţeleg ce mai caută în PDL! Ar trebui dată afară din partid cu şuturi în cur!

Anonim spunea...

Anonimule să vezi ce neispititor devin io dacă nu te semnezi!

lulu spunea...

Da, dar i s-a dus vestea precum a fi o doamna inteligenta,necesara.... marginalizata in partid, o piccolina vittima

cercetashul spunea...

Stimabile de ce ma executi? Am vazut ca nu mai era nimeni prin ograda si mi-a fost lene sa ma identific! Iaca eu sunt!

Anonim spunea...

Nicidecum! Este o individă superficială, cu o slabă pregătire profesională, un profesor fără har, urâtă de studente şi temută de studenţi datorită avansansurilor pe care le făcea. A fost propulsată în partid de KGB-istul Stoljan!
Atât timp cât a fost la Bruxelles pe funcţia de consilieră a boşorogului libidinos a creat o stare de tensiune foarte mare in cadrul delegaţiei române. Din cauza istericalelor ei, boşorogul de felul lui un individ labil psihic ajunsese ca în loc să participe la activităţile delegaţiei al cărei lider era să umble toată yiua brambura prin parcuri şi alte locaţii! ...mda poveşti sunt multe! Inclusiv mizeria cu parlamentarul ungur! Bleahhhhh

lulu spunea...

Ce tandreturi pe astia hehehehhe ii si vad prin Bruxelles de manuta.... Yak

cercetashul spunea...

Stefy, am eu impresia ca de tine nu s-a lipit nimic din aleasa educatie a maestrului Eusebiu? Trebuia sa i-o aplici lu' nenea Lovinu si gata, pe urma va pupaceati ca doi prieteni ce sunteti! Hihihiii ... Eu l-am excutat de 2 ori ... mai dupa perdea ca sa nu vada tot boboru'! :) Lasa ca este un simpatic!

Anonim spunea...

Mdeap, de-a râsul plânsul!

lulu spunea...

Ce tandreturi la astia heheheeh! Ii si vad plimbandu-se de manuta prin Bruxelles ...yak

lulu spunea...

Oops! Postai iar, deoarece mie nu-mi aparu....flacara violet mi-a cuprins pc-ul.

cercetashul spunea...

Nu mai este nimeni pe aici, asa ca ... Noapte buna!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ptiu ce dialoguri p'acilea ca in poiana lui ocan.
ati reaparut?
da stefanyya pe unde umbla?pe unde s-a ratacit?
s-au ne-a abandonat?
BOSORGIIIIIIIIIIIIIIIIIII?
BEYYYYYYYYYYYYY,nu ma fa sa-mi fac pacate............si sa ,ZIC VORBA AIAAAAAAAAAAAAAA'
CU O BAG IN SPERIETII PE FETITA ASTA NEVRICOASA DE LULU,care nu prea e dedata cu texte d'astea pline de ghidusiiiiiiiii.
ca de e FATA DE PENSION.
HAAAAAAAAAAA,HIIIIIIIIIIIIIIIII
ca uite a intrat pe bloggul unei fufe,si GATA P.C.-HAAAAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIII
LULU.............eu te-am adus la distractia asta.............si nu-mi pare rau.........
si-a dat de om BYETUL EUSEBIU[IOANIDE]...............
intrebare:
ce face un barbat cind ii merge prea bine?
RASPUNS:SE IMBATA SI FACE UN SCANDAL MONSTRU PINA IL BAT CA LUMEA CHELNERIIIIIIIIIIII
S-AU ISI IA NEVASTA O ..........OLTENCA[IN PARANTEZA IN VARIANTA 2010 CHIAR SI O AMANTA]
HAAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIIIII

Anonim spunea...

Huo, indecentule!

lulu spunea...

Zapaaaa ce ai baut frate? Ca ma inotsei din drum cand vazui ce scrisesi? Esti pericol marte!

lulu spunea...

intorsei....ete ce nervi pe mine... MARE..

Anonim spunea...

Hihihi îţi dai seama nenicule combinaţia naibii, un moşcăit de ardelean care până spune o propoziţie trece ziua întunecându-se de noapte şi o olteancă care mitraliază cuvintele precum AK-ul 47 de asalt!.....hihihi

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ARE INTERNETUL VIRTUTI?


minune a mintii omenesti internetul a deschis si largit extraordinar de mult plaja de cumunicare intre oameni,lucru care le permite ca in timp real sa dialogheze de la sute si mii de km.
dar,ca oriunde s-ar afla ,omul la fel ca orice militar in campanie isi cara in ranita propie atit VIRTUTIILE CIT SI DEFECTELE.
Si uite asa au aparut pasiunile si in lumea virtuala,pasiuni intense traite la cote inalte,si care culmea reusesc sa-ti infierbinte mintea si simturile.
de la banala poza ingalbenita care facea furori la inceput de sec 20 pina la WEB-UL de astazi nu a fost decit un pas.
si uite asa a aparut in viata mea FRUMOASA HOLOGRAMA,care m-a scos din obiceiurile mele atit de riguros organizate si fara a prinde de veste m-am trezit intr-o poveste atit de frumoasa incit cu greu as reusi sa o descriu,astfel incit sa fie inteleasa la adevarata ei intensitate.
aproape rosesc cind ma gindesc ca la 42 de ani sunt in stare de asemenea sentimente,dar mai ales ca ROSESC DE PLACERE.
ce o fi in sufletul frumoasei holograme?sincer nu stiu,desi in sinea mea sper sa aibe cam aceleasi trairi,pt ca nu-i asa,nu-i prea indicat ca sentimentele sa se risipeasca sa nu-si gaseasca perechea.
Frumoasa holograma,azi ai iesit din mutenie si ai vorbit,mi-ai facut o mare bucurie.........
se spune ca noaptea e un sfetnic bun,de aceea ma intreb ce m-ar putea pe mine sfatuii?
pt ca dupa cit ma duce pe mine sufletul singurul sfat pe care il pot lua in considerare este cel care imi spune sa nu o las pe frumoasa holograma sa dispara..............
NOAPTE BUNA MINUNATA FAPTURA.........si nu uita ca si eu exist pe aici pe undeva in acest vast spatiu virtual.........

Anonim spunea...

Ha...iote bre ce amor nebun pe capul moşneagului!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

MOAMAAAAAAAAAAAAA,nimic ,sunt beat de................na ca n-am sa spun...........
si cu ce am gresit.............?
haaaaaaaaa,asta sa o crezi tu,bey eusebiule.............
eu nu sunt ardeleanu clasic,nuuuuuuuuuuuuuuuu
imi curge singele cu vitezaaaaaaaaaaaaaaa,sunt ca un vulcan gata sa eurpa.............
si-mi mege TROMPETAAAAAAAAA,OFFFFFFFFFFFFFFF
LULU-------------sa fii cuminte,ca doar te-am alintat..........
ce vrei sa spui ca EUSEBIU NU-I BARBAT CHIPESSSSSSSSSSSSSS?

HAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIII
eu parca asa intelesei

FRANK ZAPA[KING] spunea...

MOSNEAG,MOSNEAG,DA............
BUNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ,BUNNNNNNNNNNNNNNNNN DE TOT...........
SI DACA MA UIT LA draga stolo................
haaaaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiii


si ca la tenis iti trimit un rever MOSHULE-EUSEBIU

HOUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ,HUOAAAAAAAAAAAAAAAA LA PATRAT,NA CA SA-TI AJUNGA.

FRANK ZAPA[KING] spunea...

se pare ca astazi eu sunt cel care stinge lumina pe bloggul asta.
asa ca dragi bloggeri oriunde v-ati afla -NOAPTE BUNA.
si miine e o zi,sper mult mai buna decit cea care tocmai s-a incheiat.
oare de ce am regrete............poate ca am gindit cum nu trebuie uneori,dar miine sper sa-mi pot indrepta gresala.
ce pacat ca nu sunt DL. PERFECTIUNE............

Anonim spunea...

Noapte buna

Stefanya spunea...

Buna dimineata dragii mei!

ghita1964 spunea...

Buna dimineata!

ghita1964 spunea...

Vad ca v-ati facut de cap aseara,mai ales Frank(nu te-am uitat stai focus),iar acum tot fetele "aprind lumina" pa'cilea!

ghita1964 spunea...

O sa se sinucida tot asa precum s-a sinucis baiatul lui Stanescu daca nu-i pazit bine!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

GHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
de ce esti uricios,iti faci pacate din cauza mea,si sincer nu merita.........
nu zic sa ma uiti,ci doar sa fii intelept.

Stefanya spunea...

Baietii rai ce sunteti nu mai ganditi si vorbiti aiurea ca e saptamana mare,trebuie sa fiti mai buni si iertatori!

Stefanya spunea...

Senatorul Cătălin Voicu şi-a petrecut prima noapte de arest, nu la Poliţiei Capitalei, acolo unde a fost dus, ci la Spitalul Penitenciar Jilava. După un control efectuat aseară târziu, în jurul orei 23, medicul care l-a văzut a decis ca senatorul să fie transferat la spital.

Stefanya spunea...

Marţi seara, la intrarea pe poarta arestului Poliţiei Capitalei, senatorul a declarat: "Sunt pregătit sufleteşte pentru tot ce e mai rău".
Asa ca dragii mei inevitabilul s-a produs .Oare ce va mai urma?Sinuciderea?

ghita1964 spunea...

Pai si io ce am zis Frank?Tu ce crezi ca eu trag cu PSL-ul dupa tine?Am vrut doar sa-ti reamintesc ca nu uit,de iertat iert,pentru ca nu cumva sa ma crezi las.Am mult de lucru si o gramada de probleme,de acea intru mai rar!
Stefy esti o prietena adevarata!Multumesc!

Stefanya spunea...

Voicu necesita tratament si incarcerarea afecteaza starea lui.......

Stefanya spunea...

Are probleme cardiace si neurologice......

Stefanya spunea...

Sigur ca sunt o prietena adevarata Gheorghe!

Arhivă blog