27.03.2010

UPDATE la "Anunţ"!

Pe vremea campaniei prezidenţialelor, baba mea, plătită de mine, zilnic, dimineaţa la prima oră, aprindea lumânări cu curul în sus la Caşin pentru duşmanii marinarului!
Oprescule citeşte cu atenţie ceea ce scriu aici:
Astăzi m-ai lăsat fără curent electric! Am cârtit, dar am plecat în oraş cu speranţa că la ora 18.00 (precum mi-ai spus!) "buricul Capitalei" o să fie realimentat cu energie!

AM MÂNCAT!
AM BĂUT!
AM PARLIT PE MESS!
M-AM ÎNTORS ACASĂ LA ORA 20.00
ŞI
PULA CURENT!
Deci:
De mâine, baba mea, în fiecare dimineaţă, îţi va aprinde lumânări cu curul în sus la Caşin, atâtea săptămâni câte ore ţii "buricul Capitalei" fără energie electrică! Deja au trecut două ore, deci s-a făcut de două săptămâni! Ai să începi pe zi ce trece, de mâine încolo, să simţi o moleşeală în tort corpul şi o durere acută în coşul pieptului! În fiecare zi precum molima, durerea din coşul pieptului se va extinde! PUNCT!
BLESTEMAT SĂ FII
PRECUM O SĂ TE BLESTEME BABA MEA,
MINCINOSULE!
PS Ochiul nu este nici masonic şi nici violet! ...este verde ca de reptilă! (asta o spun că deh, să nu ai care cumva probleme cu percepţia culorilor Oprescule!)
PS Fii sigur că această "ORĂ A PÂMÂNTULUI" o să-ţi iasă prin toţi porii "MINCINOSULE"!
PLĂTESC TAXE ŞI SERVICII
CA SĂ AM TOT CONFORTUL,
NU CA TU SĂ SERBEZI
"ORA PĂMÂNTULUI"
PE BANII MEI
GOLANULE!

6 comentarii:

LuMassa spunea...

Imi pare rau, chiar nu e de glumit, calm, rabdare. La noi s-a luat aprox o ora... dar la tine se pare ca e o defectiune. De ce nu suni la instutia CURENT? Acolo vei aflat daca este o defectiune sau doar bataie de joc...

Anonim spunea...

Superbă doamnă, MĂ CREDEŢI TÂMPIT?
Mă cam pricep în "arta comunicării" deci.....AM SUNAT!
hihihi

LuMassa spunea...

Departe gandul..... Si?

Anonim spunea...

Citiţi printre rânduri superbă doamnă!
.....din această "pană de curent", ceva jigodii şi-au băgat ceva sunători la buzunar! ....de ce credeţi că latru io precum lighioana în turbări? Hihihi....aţi uita că eu nu vorbesc din auzite?....ci doar din văzute şi pipăite!
hihihi

LuMassa spunea...

Pricepui, fii linistit, dar te am provocat.....

Anonim spunea...

Superbă doamnă sunteţi de-a dreptul.....provocatoare!
hihihi

Arhivă blog