22.03.2010

Pentru cel cu curul în sus!

7 comentarii:

LuMassa spunea...

Cauta versiunea adevarata cea sarbeasca e grozava....mie imi este lene...ma uit si la un film desi l am mai vazut....la pro.

Anonim spunea...

Ete na, că asta nu i-o intra bine în urechi botosului şi arţăgosului! Nu vezi câtai botul cât tapirul a făcut? ....cu prelungitor se scarpină la el!
hihihi....caut, caut, uffffffffff

Anonim spunea...

Mda,...............

astept ce e firesc sa astept-,CATRENE DEZLEGATE-asa ar fi normal...........
ce dreak facem integrame la ore dintr-astea..........

LuMassa spunea...

Dar cine doamneeee e asa de suparat? Mai suparat ca mineeeee?????????
Zau cantaretul sarb le zice bestial....merita. daca nu o caut eu...poate o am pusa bine sa vad....dar n am energie

Anonim spunea...

Zapa dom'le Zapa! ....îi tună şi-i fulgeră de zici că-i Zeus!

LuMassa spunea...

Noapte buna!

Anonim spunea...

NB şi de la mine pentru toţi!

Arhivă blog