25.03.2010

Numai pentru Gheorghe........Nichita!

Nu este campanie şi localele sunt departe. Alaltăieri însă primarul Iaşului, Gheoghe Nichita, "nea Coclender" cum îi spun eu, m-a scos din săritele mele. M-a scos din săritele mele prin reclamaţia pe care a făcut-o unor blogheri, care cică i-ar fi tras-o la imagine. N-am chef acum şi aici să reiau potlogăriile acestui potlogar, turnătoriile acestui turnător şi hoţiile acestui hoţ. Nu voi particulariza, ci voi generaliza, deoarece din păcate se pare că apartenenţa politică nu este un criteriu de clasificare! Nu există primari buni sau primari răi, primari PDL-işti, primari PSD-işti sau primari PNL-işti, există doar primari care o dată ce au fost puşi în capul mesei pline de bucate îşi invită camarila, camarila de aplaudaci, de cotizanţi, de susţinători şi dându-le câte un ciolan de ros se pun pe chefuit! . Nu sunt puţine cazurile în care primarii aflaţi în funcţie, cercetaţi de DNA sau ale căror dosare au ajuns pe rolul instanţelor de judecată, cer alegătorilor încă un mandat. Ciclic! La fiecare 4 ani! Şi mai multe sunt cazurile în care primarii n-au făcut mare lucru pentru comunitatea lor, însă cer din nou votul oamenilor, chipurile pentru a termina ce au început. De ce astfel de primari au îndrăzneala să candideze din nou? Fiindcă cercetarea sociologică ne spune că românul de rând, cetăţeanului X, dotat cu carte de alegător nu îi prea pasă dacă un primar are probleme cu legea cât timp face ceva şi pentru el. Chit că acest "ceva" este insignifiant, este de-o valoare simbolică. uneori neacoperind nici măcar fişa postului.Agasaţi de corupţia fără de corupţi vreme de atâţia ani de zile , românii au ajuns să considere că pot realege un om care a avut acces la lada cu bani a comunităţii, dar a avut prezenţa de spirit să mai lase ai curge niscaiva mărunţiş printre degete, niscaiva mărunţiş simbolic ca valoare, dar totdeauna bine primit de comunitate. Dacă şi-a respectat o parte din promisiunile electorale, nu mai contează numărul vilelor , numărul maşinilor şi numărul depozitelor bancare ce brusc i-au umflat patrimoniul personal. Oricum nu mai contează nici că a uitat cu totul de alte angajamente. Românii par a se supăra decisiv doar pe primarii care pe timpul mandatului au avut degetele lipite între ele şi mărunţişul nu a avut pe unde curge. Şi fiindcă e foarte greu ca, vreme de 4 ani să nu observe nimeni acest lucru, primarii uneori iau drumul Procuraturii, ba mai mult, în ultimul timp iau drumul puşcăriei!
Hmmmmm, observ că după trendul violet acum a apărut trendul dungat, dungat nu precum zebra ci dungat precum zeghea! Şi se pare că încet, încet acest trend începe a se generaliza prin primăriile patriei, de la sud la nord şi de la est la vest. Şi sincer, nasul meu de şulfă bătrână îmi spune că foarte curând, se vor alinia lui primăriile Iaşului, Constanţei şi Sectorului 5 - Bucureşti! Hmmmmm, trăim şi vedem!

8 comentarii:

Stefanya spunea...

Doamne cat adevar ai putut spune tu aici eu sincer am o prietena care este terorizata de un asemenea primar saracutza de ea cred ca o sa inebuneasca intr-o zi si datorita campaniei facute de ea a ajuns acolo unde este el acum.

ghita1964 spunea...

Asta-i efendiiii!Si eu am spus acelasi lucru cand ai publicat poza in chenar portocaliu!
Acesti "catavencii" profita si murdaresc imaginea unor oameni care vor si fac ceva,prin alaturarea lor "la oala cu sarmale"!"Sarmalele" sunt singura lor ideologie!Oportunismul lor duce societatea in jos.Mie nu-mi plac tradatorii si nici tradarea.Se spune ca "scopul scuza mijloacele" nu-i buna maxima si nici "imi place tradarea dar urasc tradatorii",e tot o forma de oportunism!

Stefanya spunea...

Da Gheorge asa este acesti oameni pateaza imaginea partidului.Ce este de facut cu asemenea oamenii?

ghita1964 spunea...

Ne arata Eusebio in poza Stefy!

Stefanya spunea...

Las GHEORGHE ca am vazut si eu poza dar ei sunt baietii destepti si da mita procurorilor sa fie scosi de sub urmarire penala intrucat faptele lot nu prezinta gradul de pericol social al unor infractiunii si totul se rezuma la o amenda si cheltuieli judiciare.....ei asta este o partida de vanatoare cu procurorul si ceva banutzi si asta este solutia asa ca mult timp o sa treaca pana am sa vad sa fie realitate poza lui EUSEBIU.Dupa o asemenea solutie data de un procuror au curaj mai mare .

ghita1964 spunea...

Si asta-i adevarat!Spune-mi cum sa-ti trimit PDF-ul!

Stefanya spunea...

Asta este realitatea........

Anonim spunea...

Eusebiu posteaza te rog ceva muzica frumoasa ca stiu ca esti foarte inspirat.

Arhivă blog