27.03.2010

Da mi frică di şărpi! Gata! Dau lumină...mâine, de la soare!

Şi dacă măine nu-i Soare, tăt vin cu olecuţică di corent! Da' să deschideţi jeamurili! Ca să intre corentul mai uşor! Şi nu mai blestemaţi! Nu mai bateţi toba în strada mare! Iaca o "telegrami":

PS: Merge şi felinarul în seara asta.....e Ora Pamântului! Mai faceţi O ICONOMIE DOMESTICĂ!
Cu respect,
Dinţosu'

23 de comentarii:

Anonim spunea...

Iconomie şi serbări să facă pe banii mă-sii golanul! NU PE BANII MEI! CĂ-MI BAG PULA-N SĂRBĂTOAREA ŞI ICONOMIA LUI!

ariane spunea...

Primii Vinovati sunt Enel-Road to the Hell!
Pe Dintos il doare-n Brisca!
Reclamati la ENEL-poate gasiti un purcel...de serviciu!

cercetashul spunea...

He heee ... eu mai am putin si termin curatenia!

Domn Premarele meu de la 3 nu ne tine fara lumina si caldura! Nah, sa-l laud si eu, ca-i al nostru si ne-a facut cel mai frumos sector ... sa moara ofticosi! :)

ariane spunea...

Cercetashule ! AVEm noroc!
Traiasca Sectoristu' harnic, chiar daca sade la Balotesti!
Gospodar Baiet!

cercetashul spunea...

Ariane, ce surpriza, suntem vecine!

Traiasca Sectoristu Sef... si-i mai dam un mandat ... daca-l vrea!

Traiasca si Domn Premare Generale ca-i simpatic foc ... rad de mor, ca mi-am amintit de cazutul pantalonasilor in vine! Tareeeeee!

Anonim spunea...

beyyyyyyyyyyyy eusebiu-eu am spus SARPIIIIIIIIIII AI ,NU PESTE.
ai intrat in mutenie,cu ce dreak te ocupi?
ca la mine ploua de nu ma vad..........

Anonim spunea...

cercetashule-O FI PIEDONE..............HAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIII

ariane spunea...

Draga Cercetash,
Hai ca te-ai prins un pic mai devreme ca suntem "consectoriste"! Stii ca am asa "o slabiciune" mai veche la domnia dvs.! (hai nu mai zic "mustata" ca iar se lasa cu texte!-Nah sa-l laud SI EU! )
Eu il "manadatez" pe Sectoristu' nostru cat face treaba in curtea sa cum trebuie!Pana acum,in calitate de platitor de taxe si impozite locale,nu am ce sa-i reprosez! Brava lui!
Dintosu',endependent de vointa 'nealui, nu prea a
sfarait-o pana acum decat cu ...cel mai lung carnat, asteptam si cea mai...sarmalutza, ca mamaliga si ardeiu' iute e din partea...fraierilor ce au avut sperantze la dintos!

Anonim spunea...

cind bucurestenii l-au ales pe oprescu,am zis-EI UITE OAMENII ASTIA,ADICA BUCURESTENII LE AU PE TOATE.
DOAR PAAIUL ASTA IN CUR LE LIPSEA

SORIN OPRESCU-abia acum pot spune ca le au pe toate..........
haaaaaaaaa hiiiiiiiiiiii

F.Z.K

cercetashul spunea...

Daca S3 isi face treaba cum trebuie, il sustinem!

Cat despre dl. Oprescu ... il simpatizez ca OM si ca PROFESIONIST in domeniul medical! Stiu ca a fost un foarte bun Director si administrator al Spitalului Universitar, dar un spital nu se compara cu o capitala si cu tot ceea ce implica ea: dimensiune, categorii diferite de oameni, institutii etc.

Dar dl. Blaga cred ca este mai util la MAI! Asa ca ...

cercetashul spunea...

Scuzati, nu am scris un cuvant ''Cat despre dl. Oprescu ... il simpatizez ca OM si il APRECIEZ ca PROFESIONIST in domeniul medical!''

Anonim spunea...

despre profesionalismul lui oprescu..........cred ca fosta sa sotie ar avea multe de spus,despre cum se ia un doctorat prin PLAGIAT.
un gargaragiu,un palavragiu,un BAIET DE CIOLPANI.
souury-dar omul e de tot rahatul.........

Anonim spunea...

PS.na ca uitai ceva-despre oprescu asta.
si acum imi vijie in urechi:
POPORUL PESEDISTTTTTTTTTTTTTT.
mamaaaaaaaaaa ma baga in boale.


F.Z.K.

cercetashul spunea...

Mda, comentariu nesemnat!

Fostele si fostii, in general, nu se pun la socoteala! Daca s-ar fi oprit doar la doctorat, ar fi fost una! Dar evolutia este mai sus de atat! Asa ca ... cine stie cunoaste!

ariane spunea...

Nu cunosc omu' Oprescu!
Intr-adevar am auzit lucruri bune despre dumnealui la capitolu' Managementul Spitalelor!
In calitate de medic "zvonurile" sunt si anima dar si animus!
Dar pe cat "sfaraia" in promisiuni in campanie ziceai ca "Suspendata maine-i gata!"! Si de "parole,parole" mi-s satula!Fapte nu vorbe!
Si despre sectoristu'3 se mananca cu polonicu pro si contra! Pana la urma pe mine ma intereseaza ceea ce conteaza pt. multzime .... ca ii pasa si de mine fraierul de rand si mi-e un pic mai bine!

Anonim spunea...

toate comentariile nesemnate imi apartin-
F.Z.K

Anonim spunea...

SORIN OPRESCU-face parte din aceea categorie de oameni,care si cind as fi mort dev beat nu ar putea sa-mi smulga un zimbet si o picatura de respect.
este opusul a tot ceea ce eu am respectat in viata asta,a tot ceea ce eu am apreciat.
iar ca primar,da-l incolo de zevzec,a facut-o de oaie,NIMIK.
toate miscarile lui sunt de departe puturoase si au prea multe mizerii absconse in spate.

F.Z.K.

cercetashul spunea...

Am spus de omul Oprescu vazut de la televizor, ca personal nu-l cunosc! Sa-mi fie cu iertare domnule Oprescu, dar nu v-am votat la primarie ... dar daca ar fi sa va votez Ministrul Sanatatii, v-as vota cu doua maini (daca nu ar fi ilegal)!!! Experienta profesionala, administrativa si politica ar fi un atuu pentru dumneavoastra!

Eu de zvonuri ... sunt satula! Are Eusebiu o vorba ‘’nu cred pana cand nu pun mana si nu pipai!’’ .... Eu spun ‘’nu cred pana nu vad!’’

Ai spus ceea ce trebuie ‘’Pana la urma pe mine ma intereseaza ceea ce conteaza pt. multzime .... ca ii pasa si de mine fraierul de rand si mi-e un pic mai bine!’’ ... AFIRMATIA ACEASTA ESTE VALABILA PENTRU TOTI POLITICIENII! Daca oamenii de rand ar simti si ar vedea ca politicienilor le pasa de ei, lucrurile s-ar schimba!

Ariane ... despre noi toti se mananca cu polonicul, pro- sau contra! Sincer, nu mi-ar place sa fiu o ''iubita '' de toata lumea! Cum nu-mi place nici o turmista anonima sa fiu!

cercetashul spunea...

Ei, Zapa ... doar suntem pe paliere de evolutie diferite, nu? Hihihiii si HaaHiiii

Din sferele voastre inalte, se vede altfel! Eu sunt dintre oamenii de rand si pe care nu l-a interesat politica si politicieni! Pe politicieni ii vedem la TV, dar efectul politicii il simtim pe pielea noastra!

Anonim spunea...

cercetashule,da-le incolo de paliere,cum sa conduca natarul de oprescu un minister.
adica sa aibe grija de SANATATEA A 22 MIL DE ROMANI.
are in subordine sa ca primar cite-va spitale din bucuresti ,si?
dar,cu paliere s-au fara paliere,daca iti place omul,DE LA TV.
sa-ti fie de bine cu el cu tot.
eu il detest ,si sentimentul asta a fost in crescendo,atingind punctul culminat in toamna cind s-a inscris la prezidentiale.
m-a oripilat,m-a jignit ......

tot eu F.Z.K.
ptiu firar a dracu'iar fac politica,ptiu,mama ei de treaba.
cercetashule m-ai bagat la pacate.

cercetashul spunea...

Aoleuuuu prietene Zapaaaa ... ce te-ai atacat si aprins asa rau?

Nu spuneai tu ca este greu sa iei decizii pentru 22 mil.? Nu-i multumesti pe cei dintr-o institutie sau din familie, dar un bobor asa mare?

Eu zic sa-si curate si ingrijeasca fiecare ograda si pe urma sa ceara de la sau sa injure politicienii!

cercetashul spunea...

Noapte buna!

Anonim spunea...

Bună dimineaţa! Haideţi la bârgă şi cafea!
hihihi

Arhivă blog