22.03.2010

Pentru Stefy, să se facă bine!

21 de comentarii:

Anonim spunea...

Proiectul RADU GYR-RIDICATE GHEORGHE,RIDICATE IOANE..............
Stefanyya,desi nu stiu despre ce este vorba,dar daca ti s-a urat sa te faci bine,atunci ,inteleg ca ceva ti se intimpla,asa ca iti pot spune ca sunt alaturi de tine,si
FA-TE BINE,REVIN-O LA VECHEA TA STARE,DE CE SA LASI UN GOL IN URMA TA?
gindeste-te la cei pe care ii indragesti,si care te indragesc..............
cine stie,poate asa te faci repede BINEEEEEEEEEEEE.
F.Z.K.

Stefanya spunea...

Esti un dragutz GHITA si eu sper sa ma fac bine curand.

Stefanya spunea...

E greu sa-mi revin la vechea stare Frank mi-am pierdut puterea de a lupta.

Stefanya spunea...

Da asa este Frank ceva mi s-a intamplat asa ca voi fi nevoita sa ma retrag sub carapace o perioada sa vad ce se va intampla in continuare.

Anonim spunea...

Nu stiu daca te va ajuta intr-un fel,dar nu-mi ramine altceva de adaugat decit ce se spune aici:

http://www.youtube.com/watch?v=mx20-PYd-Tc


F.Z.K

Anonim spunea...

UN palid P.S.




Atunci nu-mi ramine decit sa rwepet ce am spus aseara in avanpremira,fara a sti nimic:

SUPARAT,SUPRAT SUNT DOAMNE SUPARAT................



F.Z.K

Stefanya spunea...

In aceste momente fiecare lucru ma poate ajuta sa depasesc perioada asta.

Anonim spunea...

OK..............stefanyya stefanyya..........................

F.Z.K.

cercetashul spunea...

Buna seara!

Cu riscul de a ma certa iar Frank, eu ii spun Stefanyei urmatoarele!

SE SPUNE:
- VREAU SA MA FAC BINE CAT MAI REPEDE!!!
- POT SA-MI REVIN SI POT SA DEPASESC STAREA PROASTA!!!
- POT SI VREAU SA LUPT PENTRU A FI BINE SI FERICITA!!!
- PRIMESC AJUTORUL VOSTRU!!!

Anonim spunea...

Cu riscul ca frigiderul meu să se umple de carne, eu întreb:
BRE ŞTEFANYO...CU BĂRBAŢI AI ÎNCERCAT? NISCAIVA ASPIRINA SĂRACULUI? VITAPINA PP? ŞI DE CE NU NIŞTE PULICILINĂ V (se numeşte V deoarece când se administrează, pacienta musai să stea cu craci-n V)?
hihihi

ariane spunea...

Stefy, sus, stand-up Lady!!!!
Lipseste gratia ta !
Hai, ridica-te si zambeste cum numai tu stii sa o faci!
Cercetashule subscriu!
Stefy, stiu ca esti o Puternica!

Stefanya spunea...

Buna seara draga cercetash!
Voi incerca sa tin cont de cele spuse de tine sincer ai reusit sa ma faci sa zambesc pe ziua de azi.

cercetashul spunea...

Stai sa vedeti ca-i aplic un tratament de soc! Gen don Eusebiu, ca doar de-asta suntem amici! Hihihiii

Anonim spunea...

Vai mai EUSEBIU ce neindeminatic esti .
asculta aici la mine-:
TRATAMENTUL SE NUMESTE ...........CURA DE................PUTOTERAPIE...........
se recoanda in zilele..............FARA SOT.............


F.Z.K
p.s.-bey eusebiu,cred ca ar trebuii vreo 2-3 saptamini sa te iau de..............UCENIC,stai rau cu.............
,ABILITATILEEEEEEEEEEEE'



HAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIII

Stefanya spunea...

Multumesc ptr incurajari draga mea Ariane sa stii ca zambesc........dar de unde stii tu draga mea ca sunt Puternica?

Anonim spunea...

P.S.NUMBER TREE-ce vorbesti eusebiu,IN FRIGIDER CARNURI?.................
AI LUAT-O RAZNA RAU..........eu nu ma duc decit acolo unde...............e cald si..................bine.........chiar daca e intunericccccccccccccc.
f.z.k

Anonim spunea...

WOWWWWWWWWWWWWW
suparat,suparat sunt doamne suparattttttttttt
F.Z.K.

Anonim spunea...

Cercetashule,de ce crezi ca te-as certa?de data asta chiar nu gasesc nimic de comentat,sunt situatii in viata cind toti avem nevoie de solidaritatea celor din jurul nostru,si STEFANYYA SE PARE CA ARE NEVOIE........
asa ca............sa incercam sa o ajutam.........
f.z.k.

ariane spunea...

Pt ca iti pasa de Oameni!Si poti oferi zambete!

Stefanya spunea...

Ahhhhhhh Eusebiu ce ti-as zice eu ........bre dar ce sa incerc cu barbatii?....ca eu mi-s blonda si greu mai pricep tatuca asa ca explica-mi mai bine.....ca daca ultima solutie e asta o voi face.........

Stefanya spunea...

Da imi pasa foarte mult de oamenii si incerc in fiecare zi sa-i ajut dupa puterile mele si am sa zambesc ca ei sa nu-si dea seama de suferinta mea.

Arhivă blog