21.03.2010

Duminică.

33 de comentarii:

Anonim spunea...

Deap.....în ciuda CIUDOŞILOR şi OFTICOŞILOR!

LuMassa spunea...

Daca starnesti astfel de sentimente, ce sa ti fac?!

Stefanya spunea...

Foarte dragutz!

Anonim spunea...

Hihihi!

Stefanya spunea...

Offffffffff..........

LuMassa spunea...

Cat de frumos, in special al doilea video!Sempre molto inspirato!
scuze corectai...

Anonim spunea...

Hihihi păi vezi! Cale lungă de la a fi inspirat la a face în ciudă! Şi totuşi multora le fac în ciudă deoarece totdeauna sunt inspirat!

Stefanya spunea...

Frumoasa inspitatie ai avut pe ziua de azi si tot sa mai ai asemenea inspiratii.

LuMassa spunea...

Ei as, trebuie sa-mi demonstrezi ca poati fi asa. A face in ciuda cuiva, ascunde un scop. Si cum tu mereu ai un scop, este normal sa posezi inspiratia permanent....adica neuronu' sa fie en garde si cand dormi... Uhu greu e....

Anonim spunea...

Cu francheţe răspund:
- SCOP = BANI
- MERCENARUL NU DOARME, VEGHEAZĂ!
- NU ESTE GREU! ESTE DOAR CHESTIE DE ANTRENAMENT!

PS Unei "anumite" persoane care va citi răspunsul
meu, îi vor sări supapele de siguranţă!...deh, aşa se întâmplă când te joci cu Inginerul Şef al secţiei Cazane Iad!....rişti să bage prea mulţi cărbuni şi presiunea să depăşească valoarea de siguranţă!
hihihi

LuMassa spunea...

Recunosc... incitant!

Anonim spunea...

Urasc mercenarii

Anonim spunea...

21.03.2010, 17:54
Sincer mă cam doare fix în bascheţi de ura ta anonimule! Am nişte dureri acute-n başcheţi!
...vroiam să spun "acute-n gură" dar ştii că oralitatea nu mă satisface! Sunt mai conservator de felul meu!

21.03.2010, 17:45
Orice război al nervilor este incitant! Mai ales dacă creierele ce se lovesc sunt atât de dure încât să iasă cu scântei!
hihihi

Stefanya spunea...

Scz uitasem sa ma semnez la comentariul de la ora 17:54 oricum mentin afirmatia(urasc mercenarii)am un motiv ptr care fac aceasta afirmatie si merci ptr ca ai avut placerea sa-mi raspunzi.

Anonim spunea...

Chiar dacă nu eşti parte în acest război al nervilor eu vorba nu mi-o retrag! MĂ DOARE-N BAŞCHEŢI!

Stefanya spunea...

Azi o sa te doara in bascheti dar poate maine o sa te doara in alta parte va fi o durere apasatoare nu as dori sa intru in amanunte.

Anonim spunea...

Superbe melodii si videoclipuri, intr-adevar inspiratie! Scopuri avem toti, inspiratie au unii ... unii permanenta, altii mai rarutz!! Cea permanenta tine de ceva, care trebuie antrenat ... permanent!

Stimate Inginer al Şef al secţiei Cazane Iad!
... alias INGER DECAZUT ... esti un Inger de barbat!
... alias ISPITA ... ispitei ii cad victime cei slabi si cei care-si vand sufletul!

Hmmm, si ce te faci daca in razboiul incitant al nervilor, al loviturilor cu scantei dintre doua creiere dure ... aceste doua creiere se impletesc si devin mai puternice???

PS. Si totusi, unii cactusi cu tepi au flori!

Anonim spunea...

21.03.2010, 18:34
Fix la zece metri în spatele curului!

21.03.2010, 20:55
"aceste doua creiere se impletesc si devin mai puternice???"
Hmmmmm niciodată nu vorbesc până nu văd, nu vorbesc până nu pipăi! Deci nu ştiu! Teoretic ar fi amalgamul perfect, REDUTABIL! Răceala, fluiditatea şi toxicitatea mercurului, căldura, maleabilitatea şi strălucirea aurului, duritatea, tenacitatea şi stabilitatea cromului!

"Si totusi, unii cactusi cu tepi au flori"
şi totuşi se merită să suporţi înţepăturile pentru a culege floarea!

Anonim spunea...

21.03.2010, 21:57
- V4!!!
- Cu siguranta se merita!

Anonim spunea...

Anonimule semnează-te că aunc cu V2-iuri după tine!

Anonim spunea...

Domnule Inginer Şef al secţiei Cazane Iad ... vrei sa afle tot poporul cine a scris? Nu este suficient ca stii tu? Doar nu vrei sa erupa vulcanul?

Anonim spunea...

Ete că nu ştiu dar observ c-o arzi total BI! Adicălea în primă jumătate a textului te spargi în diacritice şi după aceea brusc nu te mai spargi în diacritice!
Mda deci fă bine şi bagă reper ca să ştiu de unde te agăţ!

Anonim spunea...

Văd că şarada cu V4 o nimerişi!

Anonim spunea...

-@-CUM POTI SA-TI PIERZI UN PRIETEN-s-au suparat,suprat,suparat sunt doamne suparat.


Catrenele lui nostradamus servite in varianta dialogurilor criptate,jocuri ale nervilor si..........VULCANII NOROIOSI IN STARE DE ERUPTIE.
hmmmmmmmmm,ce-o fi oare ce-o fi oare?
Blogul,un nou mod de a socializa,la nivelul sec 21,si atunci de ce oare e nevoie sa aducem aceleasi obiceiuri perverse care au imbolnavit lumea mii de ani?-INSINUAREA,PARSIVENIA,DUPLICITATEA ,FATARCINIA SI EVIDENT MINCIUNA DUBLATA DE IPOCRIZIE.
Cu muzica inca duduind in urechi,am vrut sa ma relaxez un pic citind citeva rinduri ,citeva replici si ,DIALOGURI,care sa ma bine dispuna.
si cind colo ce gasesc........dialoguri criptate,mesaje cu subinteles si............exact ce-mi place mai putin...........duplicitatea.
pacat,mare pacat,in situatii de genul acesta nu-ti ramin prea multe variante,eu vad la ora asta tirzie,doar doua convenabile,faci pe detectivul-cu sanse ,zero de reusita s-au.............intorci spatele si pleci,usor deranjat de micimea oamenilor,de incapacitatea lor de a relationa cit de cit corect..............
ce gust infect mi-a ramas in gura,oare de ce?


NOAPTE BUNA tuturor combinagiilor............
ispitelor si ce or mai fi in lumea asta............

dezgustatul de serviciu----F.Z.K

Anonim spunea...

P.S.-initial am vrut sa scriu cite-va rinduri despre lumea din spatele cortinei,dar m-am razgindit,am renuntat.
pt ca ce se intimpla in spatele cirtinei,in culise.................
e un alt film...........

tot dezgustat si tot de serviciu-F.Z.K.

Anonim spunea...

Zâââââââââââââât! IAR EŞTI CU CURUL ÎN SUS?

Anonim spunea...

NUUUUUUUUUUUUU-DE DATA ASTA SUNT CU COADA-IN SUS-cu mentiunea-cea din fata.........

F.Z.K.

cercetashul spunea...

Recunosc solemn ca eu i-am fost ISPITA lui Eusebiu! Ce, doar el sa fie ISPITA? :)

Haida Zapa, nu mai fi suparat! :)

Anonim spunea...

Tulai Doamne! No bine dragule, dară fii atuncea atent să nu te pălească-n frunce!
hihihi

cercetashul spunea...

Legenda V-eurilor!

V1. Si EL si EA sunt prosti!
V2. EL este inteligent, EA este proasta!
V3. EA este inteligenta, EL este prost!
V4. Amandoi, EL si EA, sunt inteligenti!

PS. Zicere de la Eusebiu .... Un EL inteligent nu-si ia niciodata o EA inteligenta, ca doar nu-i nebun!!! Haaaa Hiiii

PS2. Haide Frank, nu te mai supara ... doar este razboiul nervilor, nu? Eusebiu a spus ''Orice război al nervilor este incitant! Mai ales dacă creierele ce se lovesc sunt atât de dure încât să iasă cu scântei!''

PS3. Frank, cred ca esti de acord cu ''şi totuşi se merită să suporţi înţepăturile (cactusului)pentru a culege floarea!''

Anonim spunea...

Cercetashul-Da prietenul la nevoie se cunoaste,ma bucur pt eusebiu ca are asa prieteni devotati care vor sa-l scoata din impas...........
interesant cum ai aparut asa din senin..........
mda..........


2-EUSEBIU-CHIAR DACA M-AR DUREA FRUNTEA-e mai bine sa ma doara,acum ...........
asa ca te rog treci pe foc automat,fara frica,
vei putea spune cel mult:
a fost un fleac.L-AM CIURUIT.........
ASTEPT.

F.Z.K.

Anonim spunea...

Gata io bag corn la pernă că mâine mă scol cu noaptea-n cap precum găinile!....PARDON: PRECUM COCOŞUL!
hihihi....NB!

cercetashul spunea...

Am iesit. Sa aveti o noapte linistita!

Arhivă blog