16.03.2010

Flash

- Turnătorul împuţit Crin Antonescu - Porumbacul, actualmente şef la PNL, s-a pus pe exclus oponenţi! 6 oponenţi în frunte cu Cataramă, wrouuuuum heraus!

- După ce luni PSD, PNL şi PC au părăsit consultările de la Palatul Cotroceni, Preşedintele Traian Băsescu reînoieşte invitaţia pentru astăzi marţi /16 martie / 0rele 18.00!

- Cele două falange ale haitei de caţavenci îşi trag la gioale din plin pe net!

- La dosare penale stăm bine: 1,4 milioane de dosare penale la 18 milioane de locuitori adulţi!

- Blaga versus Preda: Să se obişnuiască toţi că o decizie luată trebuie respectată!

- Asta-i pentru tine......


- Şi asta-i pentru mine, că tare bine s-au înţeles titanii ăştia ....



- Acum Boc în Parlament!....transmite ordinele lui Şefu'! Bulangii de la Realitatea SOV nici nu au aflat care sunt aceste ordine, dar deja au sărit la bergata piticului atomic!

- Mda, nimic nou pe frontul de est.....şeful ia pus piticului atomic baterii noi Duracell şi a apăsat butonul PLAY! Mă aşteptam ca noul plan anticriză să aducă ceva soluţii la căderea de la +7% la -5%!

- PSD-ul şi PNL-ul şi PC-ul la Cotroceni! Moaaaaaaamă Băsescu îi ridicularizează cu Tratatul Lisabona! Pe boul libidinos Vosganian l-a articulat direct: TU SĂ TACI! AICI LA COTROCENI EU VĂ DAU CUVÂNTUL!....VOI ÎMI DAŢI CUVÂNTUL CÂND VIN ÎN PARLAMENT!
....hihihi

- Michaela Tonitza Iordache, profesor universitar doctor la Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică "I.L. Caragiale" (UNATC) din Bucureşti, soţia regretatului actor Ştefan Iordache, a murit la vârsta de 67 de ani. S-a stins din viaţă sâmbătă dimineaţă, la Spitalul Elias din Capitală, după ce s-a aflat în comă o săptămână. Hmmmm, deci nu a durat mult şi aceea ce mare grijă a avut de maestru s-a dus lângă el!........Bleahhhhhh, mama ei de viaţă!

19 comentarii:

Anonim spunea...

hai ratacitule ca am aparut,nu te mai plinge prin aslte curti,am fost la oreadea..........

fzk-si hai baga ceva muzica sa ne invioram putin,ca vad ca prea te-ai lenevit

Anonim spunea...

Hihihi... păi vezi că tocmai au sosit nişte timpuri noi de la festivalul din Oradea!
hihihi
Bagă geana la "Promo...pe faţă şi cu tupeu!"
Hihihi

Anonim spunea...

Bine bine,eu ma asteptam la ceva provocator,acolo,pt un pic de...HIRJONEALA-tu mare patriot uite cu ce ma lovesti in freza.
asa ca gindestete putin si hai repejor,baga o pisa de aia de sa-mi rup hainele de pe mine.haaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiii

Anonim spunea...

uite aici la MOSHU,ITI DAU EU O SUGESTIE,UN MESERIAS TATA, DE TI SE FACE SCULA CIT BASTONUL DE MILITIAN

Anonim spunea...

ERIC CLAPTON


F.Z.K

Anonim spunea...

Ma dar ce ai patit de vrei sa-ti rupi hainele de pe tine?Auzi ma la el chef de harjoneala......
Stefy

Anonim spunea...

Ce-am patit?pai uite ce am patit:
1.din motive care imi scapa,cel putin pt moment,am reusit sa cresc productia de ...........hormoni
2.-se pare ca este cineva care a reusit sa-mi stimuleze toate simturile,draga mea holograma...
3 -si mi-am pus in cap sa o atac pe holograma si sa o transform intr-o femeie blonda,cu ochii albastri.

multumita de raspuns STEFY?


F.Z.K.

Anonim spunea...

pt mine,astazi LOZICA ZILEI ESTE URMATOARE:


acesta propozitie este scrisa cu majuscule pe bordul masinii mele:
,.IN ACEASTA MASINA,NICI MUSCA NU SCAPA NXXXXTA'
INCHEIAT CELEBRUL CITAT.
ofer consultanta la preturi rezonabile-poftiti va rog cu incredere.
haaaaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiii
haaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiii

Anonim spunea...

Fi-ţi-ar Trabantul al naibii! Iar ai ieşit să te dai cu cartonul pe autostrăzile patriei?
hihihi

Anonim spunea...

Upss FRANK.....nu stiu ce sa zic.....
Stefy

Anonim spunea...

EUSEBIU-ce conteaza ca-i trabant ,daca eu is...........
MARFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WOWWWWWWWWWWWWW

Anonim spunea...

Păi ce să mai zici măi Ştefanya? Sus în Trabant şi fă BÎÎÎÎZZZZZZZZ!
hihihi

Anonim spunea...

Fac o paranteza-atentiune:
NU INTRATI IN RAZA DE ACTIUNE A LUI[macaralei] ZAPAAAAAAAAAAAA:
BOC ESTE OMUL MEUUUUUUUUUUUUUU.
va avertizez pe toti cei care sariti la piticu-
intru pe foc automat
OMUL ASTA E MULT PREA DOMN PT A FI CRITICAT DE TOTI CRETINEZI,
cred ca m-am facut inteles

Anonim spunea...

Cine măhhhhh? TERMINATORUL ELECTRIK?
hiiiiiiiiiiiiiiii! haaaaaaaaaaaaa!
O mai are pe Vass consilieră?
hiiiiiiiiiiiiiiii! haaaaaaaaaaaaa!
Cât o ţine p-aia la Guvern să n-aud de el! Huooooooooooooooooooooooooooooooo!

Anonim spunea...

nu-mi stricati ziua-intr-un partid sunt de toate-TIRFE,URITE,INTELIGENTE,ASATA-I TREABA.............
GATA AZI NU FAC DELOC POLITICA,DOAR DACA MA CALCATI RAU DE TOT PE COADA,PARDON PE..........bbaston.

Anonim spunea...

decit sa-mi stricati ziua mai bine plec,inchid sandramaua

Anonim spunea...

Care coadă? Aia din faţă?....că în spate m-am uitat şi nu ai nicio coadă!....deh, din când în când şi securiştii trebuie să mai doarmă!
hihihi

Anonim spunea...

ce ai patit Eusebiu de te iei de viatza mea?
Stefy

Anonim spunea...

Ioooooooooooo? Nimic! Ia vezi că poate-mi iau Trabant!
hihihi....sau poate-ţi iei tu! ....că bîîîîîîz eu ştiu să fac!

Arhivă blog