26.03.2010

No comment!



12 comentarii:

Anonim spunea...

Buna dimieata IUBIT-O..............

am deschis ochii cu tine in gind.................
daca vrei sa stii cit de color a fost visul meu............
nu trebuie decit sa scrii pe GOOGLE urmatoarele:
JESICA JAY-CASABLANCA


NICI NU-I MAI CER LUI EUSEBIU,FAVOAREA DE A PUNE PE BLOGG piesa asta,dar daca tot o pune.................IL SALUT CU PRIETENIE...............

sa ai o zi buna mica si seducatoare holograma..................

f.z.k.

Anonim spunea...

REVOLUTIA ROMANA-----------------CIND MAMALIGA EXPLODEAZA.............

IN 90 IN ROMANIA DUPA ZECI DE ANI A EXPLODAT DEMOCRATIA SI SEXUALITATEA.
ATI UITAT?SE PARE CA DA,SUNTETI TRISTI,SI VICTIMELE UNOR AMBITII,DORINTI SI TENTATII CARE N-AU NIMIC COMUN CU PLACEREA DE A TRAII.

VARA LUI 90 A FOST UNA DIN CELE MAI FRUMOASE DIN ROMANIA,AMESTECATA CU BITELE MINERILOR CU.......SALBATICIA SI BRUTALITATEA IESITA DIN ADINCURILE PAMINTULUII...............
DAR SI CU RITMURILE SUD-AMERICANE,CARE TE INDEAMNA SA IUBESTI SA FACI SEX..........
ATI UITAT HIT-UL ANULUI 90?



LAMBADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..........
cind pt prima data fetitele romance si-au aratat fara inhibitii farmecele,rochii scurte,pulpe generoasae si FESE,FESE,MULTE FESE CARE NU AVEAU ASTIMPAR.............


ASA CA TRISTULE EUSEBIU-----------N-AI DECIT SA NE OFERI CITE-VA MINUTE DE BUCURIE........

DECI KAOMA LAMBADA SA FIE...........
CU VOIA TA ..............EUSEBIU.......

F.Z.K



Beyyyyyyyyyyyyyyy,EUSEBIU...............beyyyyyyyyyyyyyy tristuleeeeeeeeeeeeeeeeee e wek-enddddddddddd

Anonim spunea...

P.S.-asadar...........LAMBADAAAAAAAAAAAAAA


al doilea vis COLORRRRRRRRRRRRRRRRR


TOT CU TINE FRUMOASA HOLOGRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anonim spunea...

PRETUL PUTERII -LA ROMANCE-S-AU BOVARISMUL ROMANESC.
GUSTAV FLAUBERT,un adevarat titan al literaturii clasice a zugravit cu mult talent societatea franceza prinsa in chingile unei etichete perverse si ipocrita,reusind sa deseneze cel mai frumos portret de femeie dominata de instincte,dezlantuita si cinica in acelasi timp.
din nefericire la noi la romani nici acest episod nu exista,lipseste din insiruirea cronologica a existentei noastre ca popor.
popor profund misogin,cu refelexe din fanar si levant,barbatul roman din 2010 afiseaza acel aer superior ,jmecher si pervers cu care vrea sa spuna ca el,masculul ALFA,le stie pe toate,ca este super men-ul capabil sa mute muntii,sa ofere luna de pe cer sa........
in acest peisaj se dezvolta si exista si femeia de pe plaiurile mioritice,urmasa ANEI LUI MANOLE,care nu mai vrea sa fie zidita,ci vrea PUTERE,CHIAR MULTA PUTERE.
Cred ca cel mai fascinant subiect in acesti ani este subiectul care priveste ascensiunile fulminante ale unor femei,atit in afaceri cit si in politica.
care femei,in citi-va ani au reusit sa spulbere orice dogma,sa arda toate etapele ,sa urce pina aproape de ultima treapta care le-ar permite sa inhate sceptrul puterii,puterea in starea ei cea mai pura ,atit de rivnita de orice muritor.
Sunt curios,daca dupa umilintele suferite pe traseul care duce spre virful piramidei,de compromisurile si mizeriile acceptate,oare femeia ROMANCA,va accesa in urmatorii ani puterea?
va fi infrint misoginismul venit pe aceste meleaguri pe copitele migratorilor veniti din rasaritul indepartat si intunecat?
VOM VEDEA-DAR MERITA FACUTE CITEVA SCENARII,merita incercate cite-va speculatii care vor confirma ori infirma viitorul.

Anonim spunea...

textul de la 16,07 imi apartine-F.Z.K.

LuMassa spunea...

superb, superb...ultimul video....mda!

LuMassa spunea...

Toate au ceva, transmit ceva....cuiva....intro zi sau niciodata

Anonim spunea...

Hihihi...nene, nu într-o "zi sau niciodată"!....ci:
UNDEVA, CÂNDVA!
dada....undeva cândva!

PS mă enervează teribil cretinitatea Academiei cu noua ortografie "întro"...bleah

LuMassa spunea...

Pai ce sa facem trebuie cica sa ne adaptam si sa transmitem mai departe scrierea noua LITERARA....cE SA FAC EU? mA INCADREZ IN MODERNISMUL LOR...tI AM ZIS CA LUCREAZA ACUM la un nou proiect vor diparea se pare toate liniuteleeeeee!!!! asa am auzit, asa spun.

Anonim spunea...

Dap, proiectul este demarat deja!

Stefanya spunea...

Undeva te voi afla...
Undeva te voi astepta...
Undeva, candva am gasit un paradis
Promis pentru noi doi.

De cate ori mi-e dor sa fiu cu tine
Dau timpul inapoi si esti langa mine
Esti in mintea mea, in inima mea
Langa tine sunt in zori si seara cand adormi
Te bag in pat...


Undeva candva, te voi afla
Undeva canda, te voi astepta
Undeva, candva am gasit un paradis
Promis pentru noi doi.


De cate ori vorbesc despre tine
La tine ma gandesc si esti langa mine
Imi dai putere sa fiu tot ce sunt
Tu ramai misterul meu in suflet si in vant.

Cat soarele va rasari
Atata timp te voi iubi
De cate ori imi este dor
Te chem, te chem...
Undeva, candva
Eu te voi chema
Langa inima mea
Undeva, candva
Doar pe tine
Te voi astepta.

Anonim spunea...

STEFANYY-asa sa fie,dorinta ta sa se implineasca...................

F.Z.K.

Arhivă blog