19.03.2010

Mâine: 20 MARTIE.


57 de comentarii:

LuMassa spunea...

Of, Parisul.....

Anonim spunea...

Of, ce să spun.....
air france 1089/06.50 Otopeni fâl,făl Paris!
hihihi
bem o cafea, niscaiva tărie faină şi belim ochii... io, după curvilii de franţuzoaice.. tu, după ameţiţiţii ăia de franţuji!
hihihi
air france 1088/22.45 Paris fâl, fâl Otopeni!
ŞĂ GATA CU OFTATUL!.....hihihi

Anonim spunea...

DE LA FRANCOFONIE LA CIOBANUL MIORITIC





Dupa ca in adolescenta am ras rafturile in care autorii francezi erau prezenti,dupa ce mi-am insotit noptiile cu povestile lui BALZAC,ZOLA,si mai departe la voltaire,iar in final eusind in bratele lui prosut,trebuie sa admit ca o privesc cu detasare pe PATRICIA,cu expresia intiparita pe chip ,adevarata, a depravarii rafinate a francezilor,a depravarii ridicata la rang de..............ARTA.
uitati-va atent la expresia fetei acestei femei,cite promite,uitati-va atent la fibra musculara a burticii cum tresare la fiecare inflexiune a vocii si care te face sa visezi ce figuri contorsioniste ar putea executa intr-un moment de culme a extazului.
dar cu adevaratul spirit francez,m-am intilnit abia in lumea noua-CANADA-cind viata mi-a scos in cale o canadianca de origine franceze,total dezinhibata,iesita total de sub corsetul strimt al eticeheti al regulilor absurde impuse de o socitate ipocrita.
abia atunci mi-am dat seama de ce noi romanii suntem un neam de...........CIOBANI,de ce spiritul nostru mioritic este pagubos,neproductiv si care produce mult dezgust si nefericire.
ii multumesc cite zile oi avea,am invatat de la ea tehnicile rafinate cultivate de inaintasii ei si imbunatatite substantial de generatia celor din sec 21.
de cind am cunoscut-o stiu sigur ca nu mai am nimic in comun cu............CIOBANUL MIORITIC.
stiu ca pot oferi din preaplinul rafinamentului francez,stiu ca am devint mult mai generos atunci cind vine vorba de placere.
le doresc tuturor romanilor macar o iubita frantuzoaica,ar intelege multe din povestea................COCOSULII GALIC si ce inseamna sa ai o capitala PARIS,ORASUL LUMINII,ORASUL PLACERILOR.


Nu sunt francofon,dimpotriva sunt un anglo-saxon convins,dar pt toti frncofonii cu simpatie


F.Z.K.

Anonim spunea...

Hihihi....?

Anonim spunea...

Calatorie placuta!

Anonim spunea...

19.03.2010, 19:12
Nervozitate?

ghita1964 spunea...

De ce numai una?Mai multe-i interzis?Eu ma bucur ca sunt cioban mioritic si fiind cioban mioritic MA PIS CU BOLTA SI PRESIUNE PE SPIRITUL LOR RAFINAT!Nu am nevoie de "spiritul"lor i-l am pe al meu!O natiune atee in proportie de 70% nu are spirit!Cat despre inflexiunea vocii lui Patricia nu zic nimic,dar nu se compara cu inflexiunea vocii Mariei Tanase!Este superioara,spirituala si dumnezeiasca.
Nu sunt francofon sunt roman,cioban de la Sibiu,nascut aproape de locul copilariei mioriticului Emil Cioran(un cioban care scria mai bine in franceza decat oricare scriitor nascut francez)!

ghita1964 spunea...

FZK-ule,FZK-ule!Cred ca suferi de "sindromul diasporei intelepte"!Voi astia care ati umblat pe "afara"le cunoasteti pe toate!Noi astia "ciobanii"trebuie sa va ascultam orbeste si sa stam drepti in front in fata voastra.
Am un frate in Germania care-i plecat de 20 de ani acolo!Cand vine acasa in concediu,tot asa le stie el pe toate!Noi suntem hoti,puturosi,banditi si ciobani!
Da mai stati in "pielea" mea acolo in civilizatia voastra!De ce mai veniti acasa?
Nu cumva "acolo"voi sunteti ciobanii???

ghita1964 spunea...

Drum bun Eusebio!

Anonim spunea...

Ghita 1964-haaaaaaaa,hiiiiiiiiiii ignoranta,vanitatea si neputinta.
a auzit cineva de ciobanul mioritic?
in cvasianonimatul ciobanului mioritic singura lui satisfactie este ca incercind sa se PISE CU BOLTA SI PRESIUNE IMPOTRIVA VINTULUI,REUSESTE IDIOTENIA BINECUNOSCTA:
CU BOLTA SI PRESIUNE SA SE PISE DOAR PE..................EL.
cam astea ar fi singurele noastre performante de bagat in seama............in rest nu existam decit in bolnavicioasa noastra imaginatie.
dar,e mindria ta,e mindria TARANULUI ROMAN-CARE ISI IMAGINEAZA CA..............
VESNICIA S-A NASCUT.................
BLA,BLA,BLA.............
modelul pagubos..........in timp ce altii cultivau arta,cultura,filozofia,noi cultivam...........
virtutiile taranului roman.
nu pot fi mindru de asa ceva,dar,nu am nimic cu cei care si-au facut un titlu de glorie din a fi....................CIOBANI.

Anonim spunea...

Hihihi......aha, deci tot la oltence ajungem!

PS anonimule de la 19.12 te-aş ruga să te semnezi când postezi!

Anonim spunea...

Care este problema ca uneori nu vreau sa-mi semnez comentariul?

Anonim spunea...

Oare cine scria ieri pe aici?;
-,sunteti prosti si mirositi urit'
nici nu stie cit adevar a putut aduna intr-o singura propozitie-e vb de ............
oare nu de ciobanul roman?

Anonim spunea...

20,26-f.z.k

Anonim spunea...

19.03.2010, 20:25
Problema îţi este bine cunoscută: Urăsc pe cei ce vorbesc din umbra anonimatului....nu este cazul tău, dar este o "deformaţie" profesională a mea!

Anonim spunea...

De ce faci intepretari aiurea Frank si incerci sa ma freci la creier?Am facut o greseala si am trimis un text aiurea...asta este,nu=mi sta in caracter sa jicnesc dar asta este ieri mi-am pierdut cumpatul si am scos 2 vorbe.

Anonim spunea...

20:37-Stefy

Anonim spunea...

Hihihi, fă-i drace să scapere scânteia că bidonul de kerosen îl aduc eu!
Hihihi ia ca să încing un pic atmosfera ia să bag şi io un pic de "amorsă":

Bre Zapa, de ce încerci să freci doamna la creieri, când de fapt ea doreşte s-o freci în altă parte!

Hihihi

Anonim spunea...

Uneori nu vreau sa-mi semnez comentariul,dar am inteles EUSEBIU de acum o voi face de cate ori voi comenta ceva aici la tine.
Stefy

Anonim spunea...

Ahhhhhhhhh Eusebiu nu ma face sa inebunesc un pic.
Stefy

Anonim spunea...

Dar de unde stii tu ce dorinte am eu?
Stefy

Anonim spunea...

Nu ştiu, intuiesc.....DEOARECE SUNT UN INTUITIV!
Să scot limba?
Hihihi

Anonim spunea...

Ce figura poti fii tu EUSEBIU!
Stefy

Anonim spunea...

Eu figură? Ntz!....aşa mi-s io!
Deci scot limba sau nu?

Anonim spunea...

Asa deci STEFANYYA?te frec la creier?hmmmmmmmm,n-am stiut,dar daca asa stau lucrile,nu ma mai citi,e cel mai simplu mod de a scapa de jena de a fi frecata pe creier.
eu n-am facut nici o interpretare,eu doar am citat.
tii neaparat sa te certi cu mine?n-ai nici o sansa,nu o voi face,pt ca n-am motive.
nu prea te-ai inflamat cind ai fost invitata sa-ti bagi degetele in fund ,CASCAT-O iar pe mine te superi fara niciun motiv.
ai putea sa-mi spui care-i motivul?

Anonim spunea...

e clar la 21,27 am fost eu-F.Z.K

Anonim spunea...

Nu vreau sa ma cert si nici nu sunt suparata pe tine FRANK dar am crezut ca am fost clara de ieri cand am spus ca am gresit comentariul.
Stefy

Anonim spunea...

bine,o las asa,
F.Z.K.-nu vreau sa dau satisfactie celor care se ofera sa-mi ofere un pic de KEROSEN.....
voi incerca sa revin la ginduri mai bune.........

Anonim spunea...

bine asa sa fie..........
sper ca pina miine sa revin la ginduri mai buna,acum sunt furios ...............

Anonim spunea...

Un pupic pe nasuc sa-ti treaca supararea Frank.
Stefy

Anonim spunea...

Asa si eu te rog sa revii maine la ganduri mai bune.
Stefy

Anonim spunea...

"F.Z.K.-nu vreau sa dau satisfactie celor care se ofera sa-mi ofere un pic de KEROSEN....."

Băăăăăăăăă ŢIE-ŢI DĂ OMUL ÎN CAP ŞI TE CRAPI INTRE PICIOARE!
IO KEROSENUL DIN MÂNĂ NU-L DAU NIMĂNUI! IO KEROSENUL ÎL TORN TOTDEAUNA PESTE FOCUL MOCNIT! CA SĂ FACĂ BUUUUUUUM!
Hihihi......auzi dom'le e FURIOS! Hihihi măh Yapa tu oi fi al 13-lea FURIOS!.....că pe ceilalţi 12 OAMEENI FURIOŞI i-am văzut!
Hihihi

Anonim spunea...

eusebiu-mi-ai scos niste comentarii?

Anonim spunea...

eusebiu-esti nebun de-a binelea-ce n-are omul voie sa se mai ,NARAVEZE
si ai grija cum umblii cu kerosenul......................
pt ca nimic nu-mi sta in cale cind mi-s DRACOS.............
HAAAAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiar pe furiosii aia 12 ai tai..fac ceva

Anonim spunea...

iar tu stefanyya-daca zici ca ma pupi pe nasuc-ESTI IERTATA.................

Anonim spunea...

Te-ai ţicnit? Moderarea e off! Şi oricum eu nu lucrez din dashboard! Lucrez din mail că-s routat WL pe tel!
Vrei parola la dashboard ca sa verifici tu ?

Anonim spunea...

Noapte buna si vise placute!
Stefy

Anonim spunea...

e chiar culmea-imi apare doar pagina cu 26 de comentarii-ce faci mai eusebiu-ca numa mina ta pacatoasa fi aici

Anonim spunea...

Nu bre, acum am observat şi eu! Şi la postarea cu rusul apare că sunt două comentarii dar eu nu le văd! Am intrat acum pe leptoapă! stai sa vad ce este!

Anonim spunea...

unde pleci eusebiu?
ca am vazut ca ti se ura calatorie placuta.
nu stiu ce se intimpla,cum schimb pagina,cind revin ramine blocata pe varianta cu 26 comentarii,o fi inebunit calc. meu

Anonim spunea...

Am spus sa astepti sa verific!

Anonim spunea...

Mda, vezi că-i de la blogspot! Dă-i F5 la bot

Anonim spunea...

na ca tot in pozitia asta am ramas,

Anonim spunea...

Test

Anonim spunea...

zapo vezi acum !

Anonim spunea...

K la mine merge. Lasi asa?

Anonim spunea...

hai sa-i facem un test,grafica mi s-a schimbat,dar e bine.
fzk

Anonim spunea...

Stai să văd ce zice zapa

Anonim spunea...

e ok si la zapa. lăsăm aşa pâna reface blogspotul.

Stefanya spunea...

Dar unde sunteti azi dragii mei?Motanasul am vazut ca nu este acasa si noi ne putem juca in voie fara sa fim deranjati de nimeni pana diseara asa ca hai sa ne facem un pic de cap pe aici.

Anonim spunea...

Buna seara tuturor!

cercetashul

Anonim spunea...

Buna seara draga cercetash!
Stefy

Anonim spunea...

Buna Stefy!

Sa stii ca am intrat pe blog, in seara cand am promis, insa nu era niciun soricel pe masa! Motanelul amenintase! :):):)

cercetashul

Anonim spunea...

Eu sincer aveam un chef de joaca azi dar am vazut ca le este teama de motanel.
Stefy

Anonim spunea...

Mdap ... pai daca este fioros! ... motanelul :)
ce poza draguta are

Vad ca pe aici nu este nici Eusebiu, nu este nici Frank! Ghita nu ma baga in seama ... cica el arunca grenade! hihihii

cercetashul

Anonim spunea...

In seara asta este liniste si eu sunt bolnavioara tare dar tot mai trag cu coada ochiului pe aici asa ca te pup draga cercetash si sa ai o seara excelenta.
Stefy

Anonim spunea...

Imi pare rau Stefy! Ai grija de tine!
Te pup si sa ai o seara placuta si o noapte linistita!
cercetashul

Arhivă blog