31.03.2010

Pescărească.

Toti pescarii stiu ce inseamna "febra" pregatirilor pentru o partida de pescuit. Pe masura ce-ti rezolvi unul cate unul din obictive, te cuprinde asa un val de adrenalina placuta cam cum era in copilarie in Ajunul Craciunului! Asa ma simteam si eu in ziua acea. Imi venea sa cant si chiar o faceam in gandul meu!
Fac o verificare urgenta si ultimativa si dau sa plec, ca de...ziua-i scurta!Cand deodata soacra-mea sare cu gura:
-Tu Marioara, spune a batrana, asta mere la muieri tu!
-Lasa mama sa mearga, ma aproba nevasta-mea!
-Treaba ta! Io cunosc modelul ista,asa facea si tat-to, Dumnezo sa-l hodineasca! He! He! I-l cunosc de pe ranjet! Ni la el, parca-i motanu'n calduri!
-Du-te! Las-o-n plata Domnului!
Asta si fac! Chem taxiul si-n cateva minute sunt pe Tarnava. Intind batul, pun o rama subtire de parca-i numai o parere si lansez! Nu merge bine! Trebuie sa adaug o alica! Dau sa-mi iau trusa de pescuit...sufletul! Am uitat-o acasa! Drace,asta-i blestemul lui soacra-mea! Du-te la vanatoare fara pusca! Cum mama lui proces verbal am putut sa uit acasa trusa? Pfiu! Ce facatura! Asta e, ma consolez eu! O sa pescuiesc mai cu atentie! Pai da dar nu pot lansa unde vreau eu. Cei de facut,ca eu acasa nu ma intorc? Ma uit si caut un loc de unde sa lansez! Si-l gasesc! O salca rupta prabusita in apa. Fain loc daca reusesc sa ajung acolo! Usor, usor ajung cumva ! Stau pe o creanga inghetata in apa, o incerc si vad ca tine! Ha! Ha! Locul perfect! Lansez si pluta curge impreuna cu apa! O joc, oprind-o, apoi iar o las sa curga. Da, e un loc bun! Ce noroc pe mine frate, altfel ratam draga de zi buna de pescuit! Apare Cornel, unu' care niciodata nu are nimic!
-Doamne ajuta! Mere? Mere?
-Noroc bun! Numai acum am venit!
-N-ai o tagara?
Cum sa-i zici ca nu, doar se vad colo pe rucsac!
-Ba da! Ia de acolo de pe rucsac!
Isi aprinde cu infrigurare tigara si trage cu sete, semn ca era prima pe ziua de astazi
-Auzi? Da o tara de plumb n-ai?
-Nu am Cornele, nu am!
-Bine, bine!
-Am uitat acasa trusa si....
Neincrezator se indeparteaza de mine, cam bosumflat (cred ca era locul lui de pescuit). Eu nu-l bag in seama, pescuiesc mai departe. Hopa! Odata se agata montura! Na! Drace! Dau sa ma duc pe gheata sa fiu mai aproape de montura sa dezcat cand deodata baldabac, ma trezesc in apa pana la piept. Brrrrr! Dau sa ies afara, alunec iara-si in apa! Hai ca am pus-o! O iau pe ocolite si reusesc ajutandu-ma de niste pietroaie sa ies pe mal. Pun mana pe telefon si-mi chem taxiul(prieten de-l meu) intre timp ma si dezbrac! Imi iau izmene uscate, ciorapi si plovar uscat pe mine (bine ca am nevasta prevazatoare) si dardai de frig! Apare taxiul. Ma urc in el , dar inainte sa inchid usa masinii i-l aud pe Cornel:
-Te-o tras la fund plumbul, scartane,asa-i?
Imi vine sa rad, dar nu pot, dardai! Vezi ce-ti poate face o simpla alica de plumb?

4 comentarii:

ariane spunea...

De unde i se trage "inecul" lui Don Ghita!

Io ca nu-i de la alica,
Acuma na si omu ce sa zica,
Don'Ghita, hai sa nu fiu acra,
Da' vi se trage de la...soacra!

(hi, hi, hi!)

ariane spunea...

Eratica!
"Io cred ca..."
Ptiu, cum mi-am stricat...capodopera!

ghita1964 spunea...

Ariane imi place sarja,BRAVO!Ai dreptate din cauza ei am facut baie!

ariane spunea...

Pai vezi!!! Te-am prins io!!!!
Seara Buna! Don' Ghita, TOT Respectu'...ca recunosti!!!(hi,hi, hi!)
Esti un adevarat!!!

Arhivă blog