23.03.2010

Chiflangiul

E cam frig........nu că nu mi-ar plăcea frigul!
E cam umed.....nu că nu mi-ar plăcea umezeală!
E cam lună........nu că nu mi-ar plăcea luna!
Sunt cam singur......nu că nu mi-ar plăcea singurătatea!
Sunt cam beat...........nu că nu mi-ar plăcea alcoolul!
Totdeauna mă enervează schimbarea de fus orar! Colac peste pupăză, după ce că am avut o zi de rahat în care corecţional cărându-i nişte pumni în cap unuia iar mi-am belit mâinile, a mai venit şi vestea cu Mile! M-a acrit! M-a enervat.....cumplit!
Am o prietenă, a lucrat cu el şi ştia câte parale face Mile!
Am un prieten, a lucrat cu el şi ştia câte parale face Mile!
Eu personal n-am lucrat cu el dar l-am întâlnit pe Mile într-un loc unde.......hmmmmm, într-un loc unde iadul era pe pământ! Eu ştiam cine este, el nu ştia cine sunt, eu ştiam că este român el nu ştia că eu sunt român! De fapt cred că nici nu avea cum să bănuiască că eu sunt român! Uneori hainele, pijamalele sau uniformele ascund originea! Mda, l-am întâlnit şi l-am văzut câte parale face! MULTE, FOARTE MULTE! Avea sânge, nu în instalaţie precum sambistul constănţean prezentator de ţinute SS pe catwalk-uri, AVEA SÂNGE ÎN COAIE PUNCT!
Mda, bunii se duc, răii rămân! Rămân leprele, peniţele plătite, reporterii de oraş, CHIFLANGII! Ciutacii, nistoreştii, tolontanii, dumitreştii, caţavencii, leprele care pentru doi lei de-o bere şi-un mic PSD-ist latră necontenit anti-Băsescu şi anti-Guvern, de fapt nu anti-Guvern ci strict anti-Elena Udrea. Site-urile şi blogurile leprelor de acest gen nu prea le citesc. Nu le citesc deoarece sunt toate trase la şablon! Copie unul de la altul adăugând fiecare la rândul lui câte-o lătură în plus. Doar câte odată, atunci când monitoriştii mei mă anunţă că leprele iar au dat cu chifle, năvălesc prin ele! Năvălesc şi le fac controlul la găurile rudelor de gradul întăi, la găurile amantelor mai puţin ştiute de unii, mai bine ştiute de mine! Bineînţeles că ei "moderează", bineînţeles că eu mă distrez, ştiind că mi-au citit fanteziile sexuale. Debordante fantezii sexuale perverse!
Mda, să mă întorc de unde am plecat. Deci, frig, singur şi beat fiind, băgând nasul prin "virtual" am intrat în "Palatul lui Şuţu", palat, după părerea mea, de prost gust, ceva de genul celor două palate ţigăneşti ce străjuiesc intrarea dinspre Giurgiu în Bucureşti. Am intrat deoarece tocmai am aflat că panarama asta onanistă a recidivat şi după chifla cu boala şi internarea Preşedintelui iar a emanat niscaiva înţelepciune chiflistă! Trei chifle la o mie de semne!

Chifla1
Chiflangiul spune: "Perioadă în care se pot întîmpla multe, inclusiv o nouă reformă constituţională, care să ducă la o regîndire a scenei politice (un Parlament unicameral, un număr mai mic de partide parlamentare, poate chiar un nou tip de republică, de data asta ceva mai prezidenţială….."
Eu cititorul întreb: Bre moftangiule, nu înţeleg cum vine asta “mai prezidenţială”? “Mai prezidenţială” decât cine bre Şuţule?... că io mi-s cititor nătărău care n-are intuiţie! Şi eu când spun "mai", precizez şi "decât cine" adică exemplificând, eu spun:"Mă-ta te-a fătat pe tine mai prost decât oricine". Deci Şuţule 'tu-ţi neuronul ăla stingher, “mai prezidenţială decât cine”?

Chifla 2
Chiflangiul spune: “Plus o mică grupare de independenţi. De fapt, de trădători......”
Eu cititorul întreb: Adicălea bre moftangiule cu creier de furnică, ăia care au plecat la independenţi sunt trădători? Păi de ce este trădător unul care pleacă din PNL scârbit de faptul că partidul ajuns să fie o jucărie a baragladinei Patriciu şi a păpuşii sale gonflabile turnătorul Porumbacu' zis şi Antonescu Floricelu'? De ce e trădător unul care pleacă din PSD scârbit de faptul că proprii lui colegi i-au pus poteră pe urme? De ce Şuţule, 'tu-ţi creierul ăla de "furnică cu blog"?

Chifla 3
(cea mai tare, că deh ai blog, ai tribună! Precum ăia din America! Pac se duc la o intersecţie de avenue-uri, pun scăunelul jos, ţac-pac tribuna-i gata, hopa sus şi se apucă de înjurat guvernul! Exact aşa face şi chiflangiul de Şuţu! Şi la gâtul cui să sară el, ca micimea-i furnicească să-i fi satisfăcută? Normal că la gâtul Elenei Udrea febleţea mea)
Chiflangiul spune: “Există totuşi cel puţin o persoană în Modrogan care ştie cine va fi candidatul PDL la următoarele prezidenţiale. Numele persoanei care ştie este Elena Udrea, iar numele candidatului e tot Elena Udrea. Să nu ziceţi că nu v-am spus.”
Eu cititorul întreb: Bre moftangiule ce ai cu Elena Udrea? Cum de ai reuşit să scoţi din adânca puţă gândirii ce o porţi între umeri în loc de cap o asemenea logică "puţuristă"? Auziţi la moftangiul ce din adâncuri o scoate, că cică o singură persoană din PDL ştie cine va fi candidatul şi acea persoană nu-i nimeni altul decât chiar candidatul! Adicălea vezi doamne, Elena Udrea, că deh, de cine naiba altcineva să se ia el misoginul, el masculul care în viaţa sa de până acum n-a futut decât cu şleampăte şi danturi stricate? De Elena Udrea! Păi măi cucleţ ratat, dacă asta-i logica ta de mare guru atotştiutor în ale "Preşedintelui boli şi internări", hai să-ţi vând eu un pont!
- Videanu (pe care nevastă-sa de mult îl vede Preşedinte) este singurul care ştie că va fi candidat!
- Stolojan (curvarul bătrân) este singurul care ştie că va fi candidat!
- EU! DAAAAAA, CHIAR EU!......sunt singurul care ştiu că voi fi candidat! Mă împiedică cineva să nu ştiu? Eu ştiu, voi nu ştiţi....dar ce contează?
SĂ NU ZICI CĂ NU ŢI-AM SPUS ŞUŢULE!
oricum pe mine mă doare-n 14!

Pentru conformitate iaca textul Şuţulu............... că-mi bag piciorul în traficul lui şi link nu dau:
"Pe Nuţi o doare-n ‘14
22 MARTIE 2010 18:14 CATEGORII Angoasa politică TAGURI Conventia Nationala PDL, elena udrea
Poate că vi se pare cam devreme, dar unii deja se gândesc la alegerile prezidenţiale din 2014. Au mai rămas patru ani şi vreo nouă luni. Perioadă în care se pot întîmpla multe, inclusiv o nouă reformă constituţională, care să ducă la o regîndire a scenei politice (un Parlament unicameral, un număr mai mic de partide parlamentare, poate chiar un nou tip de republică, de data asta ceva mai prezidenţială). În acest moment, avem trei partide principale: PDL, PSD şi PNL. Plus o mică grupare de independenţi. De fapt, de trădători. La două dintre partidele importante, candidaţii pot fi intuiţi relativ uşor: Victor Ponta (PSD) şi Crin Antonescu (PNL). La PDL, însă, numele prinţului moştenitor nu este mai deloc întrevăzut. Există totuşi cel puţin o persoană în Modrogan care ştie cine va fi candidatul PDL la următoarele prezidenţiale. Numele persoanei care ştie este Elena Udrea, iar numele candidatului e tot Elena Udrea. Să nu ziceţi că nu v-am spus.
A, şi încă ceva. La alegerile din 15 iulie – atunci cînd se vor stabili preşedintele, cei patru prim-vicepreşedinţi, secretarul general, cei 15 vicepreşedinţi, cei 3 secretari generali adjuncţi şi cei 6 secretari executiv (uf, dar mulţi mai sunt, vorba lui Cristian Preda) – Elena Udrea nu va candida pentru o funcţie de conducere la PDL pentru că este ministru. Teoretic. Practic… mai vedem. ;)"

13 comentarii:

Anonim spunea...

PUNCT.DAAAAAAAAAAAAAAAA SI..............
,DE LA CAPAT'''''

F.Z.K

Anonim spunea...

THE SOW MUST GO ON


un alt mare disparut
F.Z.K

Anonim spunea...

Am pus punct doar aseară Zapa, astăzi am luat-o iar de la capăt!
Hihihi îmi place cum ai peluat-o cu punctul! Cine le are, ŞTIE!
:))))))....mersi!

LuMassa spunea...

Asta ii spuneam la postarea lui...te ai luat de amicul meu hihihhii!
Nu ti-ar placea sa ai o presedinta de tara asa frumoasa? Preferi moaca aia urata a lui ponta sau alt bezmetic? ;)
lulu 22 MARTIE 2010, 22:09

Anonim spunea...

Hihihi, deh, maimuţa când n-are ce face se scarpină-n cur, mimează gândirea şi bagă chifle pe blog!
hihihi

LuMassa spunea...

Bufon rau ce esti!

Anonim spunea...

Răul necesar! Răul fără de care nu am şti cum arată binele!
hihihi

LuMassa spunea...

Nu e o regula. Eu stiu sa arat binele sa l daruiesc fara sa cunosc raul sau fara sa mi se arate raul...Mda...prea mult bine m-a costat...ar trebui sa ma fac rea intro zi hihihhiih

Anonim spunea...

Unde esti micuta si frumoasa holograma?
pe unde stai singurica si nemingaiata................
ma topesc de dorul tau................
si..............
SUPARTAT ,SUPARAT SUNT DOAMNE.......

si orice fac nu-mi trece................
suparat,suparat............

F.Z.K

ghita1964 spunea...

Cat de frustrati pot fi "prostanacii" astia domnule!
Iti dai seama?Ei numara calendaristic timpul pana la urmatoarele alegeri prezidentiale si la fel ca in trecut au inceput sa arunce cu laturi si latraturi asupra viitorului prezidentiabil!Timp da 5 ani au fost in CAMPANIE ELECTORALA impotriva lui Traian Basescu.Au incercat prin toate mijloacele sa-i scada popularitatea:serial de televiziune,umor(cat are genunchiul broastei),reporterita(tufa de venetia)etc.N-au avut sanse!Romanul nu este prost!
Acum incearca acelasi lucru idiotii,acelasi scenariu KGB_ist:"lucreaza la imagine si inegreste".Felix mai ai resurse de pierdut?O sa pierzi din nou motane!

Anonim spunea...

23.03.2010, 17:50
Wooooow rea? ....totdeauna m-a incitat răul! Totdeauna mi-a plăcut să stăpânesc răul! hihihi

Stefanya spunea...

Buna seara!
Sa aveti o seara frumoasa!

cercetashul spunea...

Buna seara si de la mine! :)

Arhivă blog