20.03.2010

Nichita Stănescu (versuri cu ţintă)

Am telefon. Telefonul are agendă. Agenda are contacte. Contactele au o ordine! .....primul număr este "A"! Şi acum Nichita Stănescu:

Descrierea lui A
Îl opun pe A lui 1
Nori peste semne.
Explozia inimii în desimea ei
rabdă să se spargă trupul.
Gând cu ancora A,
în zeama gânditoare a creierului.
Credeam ca totul vorbeşte.
A, m-a despărţit de auz.
Templu al cuvântului, A,
rugarea trupurilor noastre fumegânde,
vulturul ţi l-am ucis
înzdrăvenind un mormânt.
schimbându-te în lucruri.
Gândire devenită strigat,
înzdrăvenind un mormânt.
A, te-am făcut trup
ca să rămână din trupul meu
după spulberare
A.
Îl opun pe A, mie.
Sufletului meu îl opun pe A.
Lupta care naşte înţeles.
Cort al amintirii mele.
Trece timpul peste A.
Viaţa-mi curge pe sub A.
Soarele se inchină la A,
la steaua cuvantului, A.
Tu care nu esti, A,
cine o să te gândească, cine.
Gândeşte-mă tu A, pe mine.
Gândeşte-mă tu.
Înmormântându-ma,
A,
trup îmi rămâi, al gândirii.
Faraon împăiat cu paie
încălecat cu cai înverzit cu iarbă
uscat de apă,
şi udat de toate razele stelelor.
Sub piramida ta, A
voi depune mărturie
de faptul ca m-am născut
şi de faptul că am murit.
În numele iepurilor, A
În numele ierburilor, A
În numele bolovanilor şi al nisipurilor
A,
În numele numelui meu, A
depunem prin tine mărturie
pentru nedreptatea,
de a fi nemaifiind,
Vorbirăm stelele.
Cantarăm vorbirile.
A, te opun lui 1.

A pierde tot ce se poate pierde
Bărbatul este un animal indirect,
Gingaş sufletul lui
de neînţeles este.
Umbra unei frunze o ţine în braţe,
frunza nu, frunza nu.
Fuga unui iepure o ţine pe câmp,
iepurele nu, iepurele nu
Foame îi e de ce n-au mancat alţii,
frig îi e
tot timpul de alte stele
Animal indirect, lumină pentru orbi,
gingaşului se vădeşte,
prin băltoaca de sânge
Nu naşte ci visează,
nu doarme ci ţine în mână arma !
Neputând să piardă nimic
el pierde totul !
moare numai omorând.
Inventează puterea din absenţă.
Lumina în sine însuşi.
Ochi scobiţi cu degetul şi scurşi obraji,
ud al luminii,
neputând să ţii un copil în pântec
tăierea gâtului în chip de sabie
o ţii îngropată în pământul de război al nimănuia
Ce poţi să pierzi tu,
născut pentru pierdere totul îţi este destinat pierderii
Animal indirect
sufletul tău gingaş nimănuia
de trebuinţă este.
Bagă mâna în pământ şi scoate
sabia iar nu sămânţa!
În singuratatea lui A
nu-l îndrăzni pe 1
Animal indirect
lasă-te sus.

66 de comentarii:

LuMassa spunea...

Interesant...

Anonim spunea...

Nicidecum interesant.....doar un mic război al nervilor! Hihihi, un fel de:

Ceata lui piţigoi
Trece mândră prin zăvoi
Toţi luptători de soi
Dai într-unul ţipă doi,
trei, patru.....n!

ghita1964 spunea...

La şcoală

Zvon şi ciripiri de glasuri
Joc cu mingi şi de săgeţi
Toate astea se întâmplă
La o şcoală de băieţi.

Într-o pauză profesoara
Pune câte o întrebare
- Ce ai vrea tu să ai Naftule
Când ai să te faci mare?

- Eu aş vrea o bicicletă
- Dar tu, Smil?
- Un avion!
- Dar tu ăla mic de colo
Ia răspunde, Natansohn?

- Eu... răspunde ăla micu
Cu privirile hai-hui
Mă ietaţi gheverot, însă
mi-e ruşine să vă spui...

- Ce înseamnă „mi-e ruşine”?
Spune-mi dragă că te pup
- Eu, când o să fiu mai mare
Vreau să-mi crească păr pe trup!

- Păr pe trup? Cum vine asta?
Mie spune-mi momentan
Vrei ca să trăieşti în peşteri
Sau în junglă ca Tarzan?
- Nu vreau să trăiesc în peşteri
Sau în codru în Guyana
Ci aşa precum trăieşte
Verişoara mea Soşana.

- Da drumoasă şi isteaţă
Ce mai? Straşnică muiere
Are un smoc de păr în faţă
Şi câştigă o avere.

Io cand ma fac mare vreau sa ma fac "pribeag" ca Necuvintele au fost scrise!

Anonim spunea...

Asta i-am spus si eu mai inainte despre ''tinte''

... ''un mic război al nervilor! ... Dai într-unul ţipă doi,trei, patru.....n!

cercetashul :)

LuMassa spunea...

Totusi e bine ca avem mereu o lupta cu cineva, ca traim asa cum spui un razboi al nervilor, e o calitate, un lux ca ne pastram simtirea.Cu atat mai valoroasa, cu cat se lupta cu nesimtirea multora de astazi, cu lipsa de respect, de apreciere, de admiratie, de frumos in toate...azi din pacate, totul e lipsit de sens, banal si mediocru...o lume falsa ce "ucide"

Anonim spunea...

Lulu ... este bine cand avem un razboi al nervilor ... PLACUT ... provocat de cineva apreciat! Cu siguranta nu si-ar dori cineva un razboi al nervilor, cu un neprieten!

te saluta cercetashul ... cu doua coate ascutite! hihihiii

Anonim spunea...

Vai cercetashu si tu olteanca ? NTZ! Cate animali di prada la omu' cu basica functionala, in ograda!
Stai ca vine si moldovanca aia de bacau ! Si doamne ispiti ista i gata di atac!
Fu' bine la Paris? Sau cu Paris? Spune don' Jecuta!
Diicot-ica!

Anonim spunea...

Sa nu bagi Chivas la greu sa-mi dai cu prazu in MANERELE ce le mai poti ave! Ca-i vai si-albastru di' dantura matali! Fii petrolist iligant! Bre!
Diicot-ica!

Anonim spunea...

No bre ... lulu este diicot-ica? hmmm

Buna seara diicot-ica! Ai legatura cu diicot-ul? ... brrr, deja ma ia cu frisoane! Dar imi aduc aminte de discutia placuta de la Tiberiu!

Daaa ... mi-s olteana jet-bejet ... cu 2 coate si-o limba ascutita! hihihiii ... nu s-a vazut? Si tu esti tot olteanca?

Care moldovanca din Bacau? Stefy? A iesit ca nu se simte bine, din pacate! Dar cine stie, poate revine!

cercetashul

Anonim spunea...

Mie sincer mi-ar fi placut o nebuna la fel de ticnita si cu mustata - cu doua limbi si un cot zdravan si ascutit la locu' potrivit! As fi vrut sa fiu olteanca da' e mai rau ! Mi-s din gasca cu Baltagu' =Vitoria Lipan! Ceva mai highlander!
Diicot-ica!

Anonim spunea...

Sunt aici draga cercetash si incerc sa rezist de dragul vostru.
Stefy

Anonim spunea...

Diicot-ntz! Da am coate ascutite ! PI BUNI!

Anonim spunea...

Stefy! Rezista ! E atatea oportunitati! Rezistenta sa traiasaca! Si lupta subversiva ! HI!Hi! hi!

Anonim spunea...

Stefy Rezista! Stefy, fii barbata! Delikat a aparut in noua formula!Holograma! Vezi cati poftesc la ...plic!
Diicot-ica!

Anonim spunea...

Aaaaa ... te iei de mustata de care ai zis ca o am? Credeam si eu ca este bine sa ai o asemenea mustata, dar se pare ca-i un mare ''pacat''!

Tocmai despre asta discutam zilele trecute cu Eusebiu! :) Si mi-a expus 2 situatii, desi mai demult a zis de 3! A eliminat din prezentare cea mai frumoasa si de dorit situatie! :)

PS. Nu intreba despre ce situatii este vorba! Este un secret!

cercetashul

Anonim spunea...

Haide ca m-a ametit Zapa cu holograma ... cica s-a indragostit stimabilul domn! Hmmm, desi nu este imposibil!

Si eu am o holograma frumoasa! :) Deci nu este imposibil!

cercetashul

LuMassa spunea...

Incerc sa va inteleg. Daca doriti sa ironizati si m-ati gasit pe mine, ok. Rautatile nu-mi plac.
Va las cu bine, noapte buna!

Anonim spunea...

Vezi Draga Cercetash (inca odata imi afirm simpatia fata de... mustata ta! - e cod- e antesubinteles-in memoria celor discutate la tiberiu pe blog)io nu ma iau io admir ..."oltencele" cu coate ascutite ! Nentu "stranieri"- care canta in strana ( nota proprie de explicatie)si da cu carcotitu' si criticitu' (da' bine la emagine) transbordeaza doar pe vasu' nealui dialogurile ! Si e parsiv rau ! PERICULOSO SPORGESI! ( nu aplicati bancu' cu unguri') si din pacate e un burduf cu ceva margaritare! Da' ne-insirate! si nepuse pe sir! Diicot-ica

Anonim spunea...

Nu sunt ironii si nici rautati! Somn bun! SI fara cosmar!Nimeni nu e ironizat si biciuit! E post!Diicot-ica

Anonim spunea...

diicot-ica multumesc pentru aprecieri, esti o draguta!

Pentru a-mi reimprospata memoria, am dat cautare despre Vitoria Lipan, pe goagal!

''Vitoria Lipan este personajul principal al romanului “Baltagul”. Ea este o figură reprezentativă de erou popular, având cultul pentru adevăr şi dreptate, respectarea datinilor străvechi şi a legilor strămoşeşti. Vitoria Lipan-personaj mitic-este o figură reprezentativă de erou popular, întrunind calităţi fundamentale ale omului de la ţară, în care se înscriu cultul pentru adevăr şi dreptate, respectarea legilor şi a datinilor strămoşeşti.''

PS. Dupa cate se vede, Eusebiu a adunat guralivi si ''luptatori'' in gasca lui. :)

cercetashul

Anonim spunea...

OHOOOOOOOOOOO-PT CINE NU PREA INTELEGE,II RECOMAND SA VADA FILMUL:
,ATACUL CLONELOR'
deci care esti al;a care te joci,si-ti faci de cap?
la sugestia cui?
ti s-a parut ca trebuie animata un pic atmosefera?
pina la urma,intrebarea ar fi-DE UNDE APARETI SI UNDE DISPARETI MICUTE CLONE?
si chiar mi se pare ciudat-de ce ati atacat-o pe LULU?
de ce tocmai pe ea?cine si polite plateste?
parsivenie curata,nu-mi place..............

Anonim spunea...

Pai ce numa' "dantura" nealui sa dea mereu cu criticitu'?
Cercetashu! In Caz de Disconfort aduc Baltagu'!
Seara SI Noapte buna Tuturor! Cu drag, Diicot-ica!

Anonim spunea...

eeee ... scuze de lipsa ghilimelelor de rigoare ... era ''te iei de mustata mea''! Si bineinteles ca stiam ''codul''! Haide sa-ti spun un secret ... doar tie! Mustata mea a fost ''lustruita si rasucita'' de carcotitu' si criticitu' shef, parsivu' rau, dar briliantu'!

cercetashul :)

Anonim spunea...

Moaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamă ce zarvă p-aci! Drepţi c-a venit maiorul bat!
Încet să citesc mai întâi şi după aceea conform obişnuinţei mele vă iau pe rând şi vă rezolv pe toate....pardon, de data asta pe TOŢI! NU CONTEAZĂ SEXUL!
Bună seara!

Anonim spunea...

Hihihi auzi la mine : întâi să citesc mai întâi!

Anonim spunea...

Nimeni nu ataca pe nimeni! Traim intr-o lume nebuna si obsedata daca se fac astfel de afirmatii!
Nimeni nu va ataca persoanele ce posteaza ! Ce se turneaza "Pasarile"! Nu sunt Pradatori!
Nu mi-s olteanca, DAR SUNT SUNT DIICOT-ica ORIGINALA!
TREABA CU SCENARITA V-o las ca e boala!
ALT NICK-NAME ARIANE! Stapanu' blogului se poate lamuri restu'...e tb. voastra de ce folii suferiti!

Anonim spunea...

20.03.2010, 22:33

Buna seara Zapa King!
Zic si io ca olteanu' ... Sa moara Veta daca m-am luat de Lulu! Eu ziceam ca mi-s olteanca! Hmmm ... ea este holograma blonda? :)
cercetashul

Anonim spunea...

Bună seara Ariane ...BINE AI VENIT! Cuminţi copii că este de-a noastră! Deci încă o dată bine ai venit!

Anonim spunea...

Cercetaşul este olteancă Zapa!....din aia cuc coate ascuţite ....hihihi

Anonim spunea...

ce bine ca ai revenit Stefy ... a venit si Eusebiu asa ca arunca kerosenul! cercetashul

Anonim spunea...

Curios-da unde scrie ca STAFY SE SIMTE RAU?
tu de unde stii cercetashule?
esti dotat cu senzorii care detecteaza.................ORICE MISCARE?
tare multe ciudatenii se intimpla in ograda asta a lui eusebiu-
e o adevarata nebunie,nu mai stii cine ce si cum.
adica aparent,pt ca,o minte inteleapta si BRICI................nu se lasa pacalita.
hmmmmmmmmmmm,eusebiule,mare paragladina esti..........
joci la 'enspe mii de capete,numai ca dupa o vreme devii previzibil..........
cit ai sa mai joci la cacealma......
s-au.....................ar mai fi o varianta...........deloc de neglijat.

Anonim spunea...

Deci fara MAU, fara The HAAM! OK ! Cum ramane dom' Maior? Ariane sau Diicot-ica! Cum va place? WLMSKHSPR?PLEASE?

Anonim spunea...

Sa moara "nea Marin" ala a lu' Suca din capu' satului! Nu stiu ce nick name sa folosesc!O sugestie!

Anonim spunea...

diicot-ica ... Ariane ... doamna Orange! Acum m-am lamurit :) Repet, ma bucur de cunostinta si imi face placere sa vorbim ... am citit comentariile de la NS.
cercetashul

Anonim spunea...

Moamaaaaaaaaaa ce deshtept,is si se spune despre ardeleni ca sunt inceti la minte...........
haaaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiii,asa va vreau pasaricilor,spuneti tot,dat din guse nu va sfiiti.











P.S.-CERCETASHULE-FII SIGURA HOLOGRAMA STIE..........
ALTFEL NAS SCRIE AICI,INTRA IESE CU DISCRETIE......
Lulu...........nu ,nu est holograma blonda.......
dar mi s-a parut un pic prea brutal jocul,nu toata lumea tine la tavaleala,m-am simtit dator sa-i iau apararea.
desi indicat ar fi fost sa o faca ANTI-BIBLIOTECARU-PARTICULA VRAJITA DE............

Anonim spunea...

20.03.2010, 21:17
Războiul nervilor, duelul minţilor, antrenamentul spiritului!

20.03.2010, 21:38 20.03.2010, 21:49
Cu chivasul n-am probleme, mă încurcai la bordeaux că începui să mă uit agale dar nu după franţuzoaice ci după nemţoaice....Frankfurt!

20.03.2010, 21:51
Am mai spus Diicot-ica este Ariane! Nu Lulu! Este tot din neamul celor ce bântuie ogrăzile în căutarea OAMENILOR cu majusculă!

20.03.2010, 22:15
Lulu nu este o ironie. Este doar o confuzie la mijloc!

Anonim spunea...

20.03.2010, 22:58

Ce sa zic, lipsa de inspiratziune!
- Daca esti o EA, poti sa-ti spui VETA sau LEANA!
- Daca esti un EL, zi'ti dom'le COSTEL!

LEANA sau COSTEL de la Vacantza Mareee! Iote cum le facem reclama dementilor alora! :) hihiii

cercetashul

Anonim spunea...

Gata v-a pierit pofta de joaca?
haaaaaaaaaaa,tocmai cind imi pregateam artileria grea,haaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiii.
moamaaaaaaaaaaaa ce de-a ageamiiiiiiiiiiiiii.
sa te deconspiri singur..................
offfffffffffffffff,doar in filmele cu prosti se intimpla scene dintr-astea.
ce ghidusi ,nasoale.
Diicot-ica-ai uitat ca te-am mai intilnit?
si daca bine imi aduc aminte...........

Anonim spunea...

Oare cine se lauda ca-i mare fitilist?
mai stiti?

Anonim spunea...

Daca doar atit ai rezista..............ma retyrag,prin alte universuri mai prietenoase

Anonim spunea...

Lecitina, SUNT dragilor Ariane aici!
Sau cum doresc pipotele dvs!
Ardelenii ce entelegenti! Sa ramana pana la capat asa fara vitriol mon'ser! Parol!

SARA BUNA DRAGILOR!

Anonim spunea...

Hihihi.....Ariane pentru mine este inconfundabilă mai ales prin anumite cuvinte cheie: jecuţă, Lipan....criticit şi abudenţa apostroafelor....hihihi!

Anonim spunea...

RETYRAGII- hai renule please mai stai!
De dragul pasaricilor ce le chinui de ceva vreme prin ograda asta!DE DRagu' lor!

Ariane!Sara BUNA WHERE EVER YOU ARE!

Anonim spunea...

Ete acuma si cu tine, Zapa! Cum adica de unde stiu? Pai doar sunt si eu o paranormala violet pe blogul lui Eusebiu! :) .... Ceteste bre la ‘’Maine: 20 Martie’’ si-ai sa vezi ce a scris Stefy!
Pffff, ti-au murit laudatorii ... ‘’o minte inteleapta si BRICI ... nu se lasa pacalita’’! Haaa Hiiiii :)
Si nu mai zice ca-s o clona a lui Eusebiu, ca sunt prea reala si vezi ca nu-s chiar previzibila! Intreaba-l pe el! Hmmm, sau cine stie, poate ca-s o clona a lui! :)
cercetashul

Anonim spunea...

Ariane te rog să semnezi când postezi ca să nu iasă brambureală! (singurul uituc este monseur Zapa!...dar deh ....lui îi permitem că este bătrân sireacul)
hihihi

Anonim spunea...

Fiecare isi creaza un background! Ai dreptate stapanu' lu' Blogu'-alias (istoric) -cucu'din deal; diaconu eusebiu;magnetizatu'; care pe care; bastien etc...uneori hm! bunica(preluare)!

CEL MAI MULT MI-A placut o lectie data in SPANIA! FELICITADOS!
ARIANE

Anonim spunea...

ei uite de unde mi se trage-nu mi-a aparut articolul miine 20 martie.
asa ca e foarte posibil sa o inghit................
f.z.k.
EUSEBIU-A APARUT UN ASEMENEA ARTICOL............MIINE 20 MARTIE?
daca da,inseamna ca iar imi joaca feste bloggul.

Anonim spunea...

ei atunci, buna ariane-BINE AI VENIT-sa vedem ce nastrusnica poti fi.........
daca tii cont de faptul ca cenzura e termen inexistent,ai putea sa te simti bine aici.

Anonim spunea...

FZK _sireacu'e pusti!
Suntem din acelasi "contingent"!
Deci io ca fomeie sunt mai batrana!
ARIANE!

Anonim spunea...

Dacă tu diavole "felicitados" la mine, apoi ăst lucru e mare!....şi sincer io-s fleaşcă!
hihihi

PS am uitat să-ţi spun: Mi-am tras jakă nouă! Rifle! Clasică! ......hihihi

Anonim spunea...

haide ca pe ''bastien'' nu-l stiu ... cand ai postat dom'le asa?

cercetashul

Anonim spunea...

Vedeţi că iar am schimbat fereastra de postare deoarece se pare că blogspotul nu a rezolvat problema. Rămânem la grafica asta până o să rezolve blogspotul. Este nasoală dar nu am ce face! Se pierd comentarii!

Anonim spunea...

20.03.2010, 23:47
Ete ce să spun....nu le cunoaşte securista iscodici pe toate!
hihihi

Anonim spunea...

offfffffffffffffff,ma vad obligat sa recunosc-M-AM SCLEROZAT INANINTE DE VREME.
ai dreptate cercetashule................acum am vazut articolul a aparut ieri,dar............
nu le tin minte nici eu pe toate,cite nazbitii fac intr-o zi...............
le mai bag si eu aiurea.
dar e totusi un lucru bun............stim cum stam


asa ca aveti scuzele mele-si recunosc,de data asta mintea mea............a luat-o gratuios pe cimpiile patriei........
asta e ,se intimpla si la case mai mari.

Anonim spunea...

HOOOOOOOOOOOO,HO-ARIANE nu sari asa repede la BUCA MEA-oi fi eu pusti,daca zici ca suntem acelasi contingent.
dar dupa cum bine vezi am fost elegant,copil salon si ti-am bagat un ,BINE AI VENIT PRIETENOS.
asa ca de acum ,sa vinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
distractia.

Anonim spunea...

Stefy, mai esti? Cum te simti?

Uite Frank, iti arat eu ce a spus Stefy ... ''In seara asta este liniste si eu sunt bolnavioara tare dar tot mai trag cu coada ochiului pe aici asa ca te pup draga cercetash si sa ai o seara excelenta.
Stefy

20.03.2010, 21:19

Anonim spunea...

Stimate domn Zapa, va acceptam scuzele! :)

Si revenind la Lulu ... sper ca s-a lamurit si chiar mi-ar place sa fim oltence amice! :)

cercetashul

Anonim spunea...

uite cerceashule-gind la gind,tocmai asta ii spuneam in urma cu 2 minute-sa nu se retraga,pt ca nici nu stie ce pierde.
pe mine s-a suparat de nenumarate ori,pt ca am fost un pic mai dur,dar e o femeie de buna calitate,iertatoare si enorm de mult simt.
sper sa revina la ginduri mai bune.
daca mi-ai primit scz. e O.K.

Anonim spunea...

Bolnăvioara lu' tăticu ce ai bre? O azzzzpirina săracului ceva? Hihihi, zât!...... că diavol mort încă nu s-a pomenit!
hihihi

Anonim spunea...

Vai de mine Zapa ... chiar asa de dura sunt?

In ceea ce va priveste duritatea ... hmmm, mi-o amintesc perfect! Haide ca am tzinut la presiune si tractiune! :)

cercetashul

Anonim spunea...

securista iscodici va spune noapte buna! :)

Anonim spunea...

ho!
FZK- io spusei clar ca io sunt mai batrana nu ca 'neata ai fi mai copchil!
ete scartz !
la 4 ani si doua luni e deja...grupa mare! Sa lasam "Inocentzio era" pt. cei mai copchilasi! Priveste-te cu ochii de macho man doritor de carnitza frageda si alba!
Amoniacu' ti-l aduc eu de ai pb. cu dantura !( ca vorba pretenarilor- contingentu' la ne voie si-aduce amoniacu")
Uite asa se ajuta boboru' la nevoie!Just a joke!
Hai noapte buna!
Ariane!

Anonim spunea...

Hihihi, iar dormi singură?

ariane spunea...

ho!
FZK- io spusei clar ca io sunt mai batrana nu ca 'neata ai fi mai copchil!
ete scartz !
la 4 ani si doua luni e deja...grupa mare! Sa lasam "Inocentzio era" pt. cei mai copchilasi! Priveste-te cu ochii de macho man doritor de carnitza frageda si alba!
Amoniacu' ti-l aduc eu de ai pb. cu dantura !( ca vorba pretenarilor- contingentu' la ne voie si-aduce amoniacu")
Uite asa se ajuta boboru' la nevoie!Just a joke!
Hai noapte buna!
Ariane!

Anonim spunea...

1-incep cu eusebiu-ADRESA MAIL:
zapaking@gmail.com
2.cercetashule-n-am ce zice-ai raspuns corect la PROBA DE REZISTENTA A MATERIALELOR-una singura insa nu am testat-o cu tine-:
,FLAMBAREA ,SI EVIDENT SUPRA PROBA,CEA CARE TE-AR DUCE IN CHAMPIONS LEAGUE-TORSIUNE[CITESTYE CONTORSIONARE,HAAAAAAAAA HI]
3.AREIANE-hmmmmmmmmm,carnita proaspata........zici?
plombe n-am,GAURITE............daca mi-ai vedea dentitia ai ramine cam blocata.nu intru in amanunte,dar daca ai auzit de ultimele procedee cu ZIRCONIU SI FOLIE DE PORTELAN............ATUNCI E OK.
cind musc dintr-o buca,precum buldogul SFRITEC.
SE SPUNE CA ,GAINA BATRINA FACE SUPA BUNA...HAAAAAAAAAAAAAAA HIIIII


TU CE ZICI EUSEBIU............HAI CA TU AI MAI MULTA SCOALA DECIT MINE............
asa ca.............va spun si eu F.Z.K -noapte buna

Anonim spunea...

Io? Ce să zic? Am mai spus!
1. Nu suport tineretul bovin!
2. Posed încă oasele mele originale în cavitatea bucală şi sincer, gura nu-mi pute!.....asta datorită doamnei doctor Topliţă!
hihihi....noapte bună să aveţi!

Arhivă blog