31.03.2010

Râsul, plânsul şi candidatura......

Promotoarea kitscului şi manelismului
TEO TRANDAFIR
este candidatul PDL la Colegiu 19
......curat Caragiale!



Priviţi licheaua ipocrită şi făţarnică ce bine se simte!
BLOCAŢI ACCESUL MANELISTEI ÎN POLITICĂ!



Aoleo, mama mea.....


"Pe mine mă interesează mai puţin disputele între partide. Românii l-au ales pe Băsescu drept Preşedinte al României. Ştiu ca prietenul meu, Mircea, a exprimat o părere foarte clară, despre el, pe blog. Eu candidez din partea partidului care l-a susţinut pe Traian Basescu",

ne-a declarat Teo Trandafir, mărturisind că l-a votat pe actualul preşedinte:

"Şi dacă l-am votat, mi-l asum şi cu bune, şi cu rele. Dar dacă vă aşteptaţi acum să-i ridic osanale lui Basescu, vă înşelaţi. Nu sunt genul de om care să facă declaraţii oportuniste. De aceea, prefer să mă abţin în a-mi exprima o părere cu epitete".
(Teo Trandafir)

Bun, sunt omul cifrelor! Am fost să mănânc cu piticul! L-a cârciumă deja era o trupă de pedeleşti şi pedelizde! În total erau vreo 10! Toţi stupefiaţi de această alegere! Am propus ca fiecare să contabilizeze numărul de telefoane pro şi anti-Manelistă!

SONDAJ INVOLUNTAR
Situaţia:
11 persoane
4 pro-băsescu şi anti-PDL
6 pedelişti
1 mercenar
16 aparate telefonice
139 apeluri pe acest subiect
interval orar 18.00-20.00
12 apeluri pro-Manelistă
127 apeluri anti-Manelistă

La masă 2 persoane din cele 6 pedeliste erau din sectorul 4, culmea, chiar din acel colegiu. În mod răspicat au spus că nu vor vota pentru Manelistă, atât ei cât si copii lor cât şi părinţii lor (deci încă 7 voturi) PUNCT!

REPET: OPORTUNIŞTI PRECUM
TEO TRANDAFIR
NU AU CE CĂUTA ÎN PDL!

A NU SE UITA!
ANUL TRECUT ACEASTĂ MANELISTĂ FĂRĂ CARACTER ÎL PUPA PERMANENT ÎN CUR PE LA TOATE EMISIUNILE PE ADRIAN NĂSTASE, ÎNJURÂNDU-L DE MAMA FOCULUI PE TRAIAN BĂSESCU!

85 de comentarii:

Anonim spunea...

Si Tantica consilier de imagine! (republicanca de-a lu' matali)!
Curat-murdar coane Eusebiu!
Ariane
(nu prea tine logat-ul din batatura iasta...)
PS: Si-asa mai aduna si "fata" cate un ban cinstit dupa ...emisiune!

lulu spunea...

Hoooooooooooo, n-o lua asa! Care e scopul?

lulu spunea...

Ma enervezi

Anonim spunea...

D-na Lulu-
Ar trebui sa faca ceea ce stie mai bine :
"-vreau sa ma angajez la un radio, asta e singura treaba pe care chiar stiu s-o fac"
"-n-am zis in viata mea ca mor de foame, ne descurcam cu cat e, mai putine fite (coafor, bijuterii) dar se traieste minunat si fara!"
http://teotrandafir.net/problema-mea
N-ar trebui sa se priceapa in ce se angajeaza?
Departe de mine intentia de a va enerva !
Dar mai trebuie si omu' potrivit la locu' potrivit! Parerea mea!
Ariane!

Anonim spunea...

Ştiu că te enervez, de fapt acesta este rolul meu: SĂ ENERVEZ, SĂ SPUN CELE DE NESPUS! dar repet:
TEO TRANDAFIR ESTE O VEDETĂ DE PROST GUST CLASA: ANDREEA MARIN, MIHAELA RĂDULESCU ŞI ALTE ASEMENEA ŢAŢE MAHALAGIOACE ŞI IPOCRITE CARE ÎN VĂDITĂ CĂDERE DE AUDIENŢĂ S-AR FUTE-N CUR ÎN PIAŢA UNIVERSITĂŢII!
Mi-a fost mult dragă şi ea şi Mirciulică pe vremea 7ABC-ului...erau superbi amândoi! Spre diferenţă de Mircea Badea care a ştiut să rămână Mircea Badea, Teo Trandafir a alunecat pe panta comercialului de prost gust! Kitsch, manelism, telenovelism, vedetism dâmboviţean!
Cred că PDL ar trebui să aducă în mijlocul lui oameni de valoare, nu lepre doritoare de imagine!
PUNCT

PS Nu văd ce ar avea Teo Trandafir din punct de vedere politic să comunice celor ca mine!

lulu spunea...

D-na Ariane, sa ma enervati? Va apreciez, va citesc si nu aveti cum sa ma enervati.
Omu' asta antiTOOOOOT, ma scoate din papucii mei frumosi si pufosi, ma determina sa-l strang de gat, uuuuuuf!
Am zis eu ca nu aveti dreptate, dar ma gadila placut ideea de a o invinge pe femeia aia de cauciuc, asa am eu senzatia ca este din cauciuc! Nu stiu de ce gandesc asa!

Anonim spunea...

Repet ce am mai spus şi prin alte ogrăzi:
MINCĂ ARE VERBUL EXPLICATIV LA EA! ESTE IMBATABILĂ!
Deci:
ANALIZA SOCIOLOGICĂ ÎN BAZA CĂREIA CAPETELE DOVLECEŞTI AU FĂCUT ACEASTĂ ALEGERE ESTE DE RAHAT ŞI TOTAL CRETINĂ!
Hihihi.....nu uitaţi EXPERIMANTUL PRIGOANĂ!

ghita1964 spunea...

Mei Eusebio,mei...De acord ca nu are ce spune Teo in politica ot damboviteana,insa numai ea era superba,Mirce nu!El a ramas ce?
Este exact ce iti spuneam eu in problema cu sarmalele!Probabil PD_L-ul are neaparata nevoie sa-si verifice puterea si imaginea in randul alegatorilor telespectatori.PD-L nu-si mai poate permite sa piarda alegeri,asa cum au pierdut cu Prigoana al mic si junior!
Dl.Boc se duce pe o carare batatorita deja de altii,nu stiu daca-i cararea buna ori e aia care duce spre prapastie!Deocamdata toate actiunile lui duc spre prapastie!Deocamdata!Am eu o banuiala dar n-o pot exprima decat dupa ce verific ceva!Daca banuiala mea se adevereste atunci gestul dl.Boc e de maestru,sahist adevarat!

Anonim spunea...

Problema Badea Mircea:
Badea Mircea este de o constanţă a parcursului ideologic perfectă! Nu înseamnă că dacă Badea Mircea este un anti-Băsescu convins, Badea Mircea este dobitoc! Trebuie a se ţine cont de un aspect: BADEA MIRCEA NU ESTE ANTI-BĂSESCU DEOARECE ESTE PLĂTIT, BADEA MIRCEA ESTE ANTI-BĂSESCU DEOARECE AŞA SIMTE EL!
Este democraţie (chiar dacă uneori este şchioapă) deci aşa cum eu şi alţii ca mine îl urâm pe Iliescu aşa şi Badea Mircea şi alţii ca el îl urăsc pe Băsescu! Important este că cei ca mine şi ca el "iubim" sau "urâm" fără a fi plătiţi!...."iubim" sau "urâm" deoarece aşa credem noi de cuviinţă!
Încercaţi a vă aşeza în afara cercului şi urmăriţi o emisiune în care Ciutacu şi Badea sunt alături. Dacă sunteţi corecţi o să faceţi diferenţa cară între jegoşenia ordinară a lui Ciutacu care este plătit să fie aşa şi "aparent" băşcălia anti-Băsescu neplătită a lui Badea!

lulu spunea...

Si atunci cu cine dracu' tinem? Nu e normal sa o sustinem pe Teo, daca tot a fost numita? Asta e problema mea cu tine, pricepi omule? Ai grija sa ma scoti din papucei si sa ma gandesc la acte de violenta hehehehhee!

ghita1964 spunea...

Ba da bre!Mirce Badea e anti-Basescu pentru-ca e un dobitoc incaltat cu otteri!Daca esti anti-Basescu si lucrezi impreuna cu niste personaje josnice pentru un personaj precum Felix si mai primesti si retributie pentru asta se cheama ca esti DOBITOC JOSNIC!
Asa vreu eu sa-l percep si nu poti face nimic,neicusorule,in privinta asta!Mai bine Teo decat Mirce!

Anonim spunea...

31.03.2010, 13:59
Superbă doamnă, faptul că sunt pro-Băsescu convins şi faptul că Elena Udrea îmi place ca om politic nu mă împiedic să mă piş cu boltă si presiune pe dovlecii pedelişti şi pe candidata lor!
Repet, este doar o zdreanţă în vrie de imagine care ca să se salveze s-a ejectat punându-şi în spate o paraşută portocalie! Astfel de indivizi nu ar trebui primiţi în partid, astfel de indivizi nu ar trebui desemnaţi pentru a candida!

31.03.2010, 14:19
Ghiţă asta este părerea ta, cealaltă este părerea mea....tu priveşti coaja, eu coaja o arunc deoarece sunt obişnuit ca totdeauna să privesc conţinutul! Noi doi ne exprimăm convingerile, cei din jurul nostru citesc, gândesc şi hotărăsc! Dreptatea poate fi a mea sau a ta!...indiferent de partea cui va decide majoritatea că stă dreptatea eu am să respect decizia majorităţii!
hihihi...

Anonim spunea...

31.03.2010, 13:59
Superbă doamnă nu uitaţi:
TOTDEAUNA TREBUIE SĂ ŢINEM CU NOI, NICIODATĂ CU EI! EI SUNT DOAR NIŞTE LICHELE, CARE O DATĂ LA PATRU ANI VIN ŞI NE ÎNTREABĂ DE SĂNĂTATE, PROMIT MAREA CU SAREA, NE DAU O PUNGĂ, ROŞIE, PORTOCALIE SAU GALBENĂ CU NISCAUVA FĂINĂ ŞI ULEI ÎN EA, NOI LE DĂM VOTUL ŞI EI....DISPAR 4 ANI!
DECI NU CU EI TREBUIE SĂ ŢINEM DOAMNĂ! CU NOI TREBUIE SĂ ŢINEM! CU NOI ŞI NUMAI CU NOI!
hihihi

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Ptiu drace,atitita-i,ce griji au omuletii astia-TEO...........
eu cred ca voi nu va vreti binele.
in loc sa va ginditi la lucruri faine voi o frecati cu astea doua fete triste..........
offfffffffff,ploua,mi-am stricat programul,HOLOGRAMA................OFFFFFFFFFFFFFF.
MAI BINE MA CULC..............

Holograma spunea...

De ce oftezi Frank?sunt aici si va citesc.

Anonim spunea...

O fi îndrăgostit bre!....mai ştii? Că bărbaţi la bătrâneţe o mai iau razna pe câmpii!
hihihi

Anonim spunea...

bărbaţi+i

Stefanya spunea...

Crezi asta?

Anonim spunea...

Nope! Doar fac băşcălie!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Ai venit frumoasa holograma?oftezi de dorul tau.oftez pt ca..............
nu stiu cum sa te fur si sa te aduc la mine...........

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Hopaaaaaaaaaaa,adolescentul,pubertul omul cu cosuri pe fata si fara pilozitati,ma compatimeste...............
cine este el?
TINARUL ,DAR DE FAPT RUGINITUL EUSEBIU

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Stefanyya,barbatii ca si femeile se indragostesc atunci cind cupidon ii sageteaza.
tu nu ai fost indragostita niciodata?
dar,nu trebuie sa-l crezi pe eusebiu,doar atunci sa-l crezi pe un barbat cind o auzi din gura lui,cind o spune el,din tot sufletul.
presupun ca ai fost pusa in astfel de situatii,sa ti se spuna ca esti adorata,iubita,si cred ca ti-a facut placere sa ti se spuna.
noi toti,barbati s-au femei traim pt a iubi si a fi iubiti.
nici eu nu sunt o exceptie,sufar cind nu sunt iubit,bagat in seama si exult de fericire atunci cind simt,chiar daca nu mi se spune ca sunt iubit.
din iubre se nasc cele mai frumoase lucruri,IUBIRE ESTE ENERGIA CARE MISCA LUMEA ASTA.
marin preda avea dreptate:
,UNDE IUBIRE NU E ,NIMIC NU E'

cercetashul spunea...

Zapaaaaa ... pazea ca a venit cercetashul!
Nu te mai lua dom'le de febletzul meu! :)

PS. Buna ziua tuturor!

Stefanya spunea...

Da,am iubit dar nu pe cine ar fi meritat iubirea doar atat spun si pun punct acestei discutii nu am puterea sa discut despre asa ceva singurul lucru care il pot spune ......lacrimi.....multe lacrimi.

Stefanya spunea...

Buna seara draga cercetash si un pupic pe nasuc!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

STAFANYYA-chiar daca tu ai pus punct subiectul,eu voi indrazni ,sa mai comentez ceva,in speranta ca nu te voi supara.
chiar daca ai tras odata lozul necistigator,nu inseamna ca lumea s-a sfirsit,ca totul s-a incheiat si viata ta s-a naruit.
sunt suficiente solutii la problema asta,pt a o rezolva asa incit sa-ti fie bine,si ochisorii sa redobindeasca acel licar de fericire care o face pe femeie atit de frumoasa,seducatoare ,dar mai ales dorita.
iti doresc sa-l regaseti,iti doresc sa inveti sa iubesti din nou.
trebuie doar ca de data aceasta sa fii atenta,exigenta si............NOROCOASA,pt ca e foarte clar,e nevoie si de mult noroc...
asa ca.................BATE SI TI SE VA DESCHIDE..................

Frank Zapa[king] spunea...

Ce dreak,nu mai vad bine?
unde-i cercetashul ca eu nu-l vad?
si d-omle cine-i astazi febletu'tau,ca tu cite febletze ai...............
nici nu mai stii cum sa calci,asa ca da din casa,cinta la gorna,sa vedem,e posibil asa ceva.........

Stefanya spunea...

Esti un dragutz Frank si un pupic ne nasuc!

ariane spunea...

"Aoleo, mama mea" io tocmai vroiam sa-i spun
D-nei Lulu ca e totul OK! Facui o confuziune di adrisant si ce vad?
Se ofteaza in draci pe aici!
Eheee, Primavara, Primavara...ai venit la noi in tara!
Da' sobiectu' era Teo woMAN (ele)!
Doamne, ce zburda mieii pe campii! Da' ce-ati patit copii?

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Stefanyya-il primesc bucuros,si imi permit sa fiu obraznic
MAI VREAU O DATA........

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ARIANE,n-am patit nimic,ne-am scapat la borcanul cu hormoni-SI CE CREZI CA SCRIA PE BORCAN?
DESTINAT GUVERNULUI...........

HAAAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIIIII

TE PUTEM AJUATA CU VRE-O DOUA TREI LINGIRITZE,.............HAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIII
DA-NE O ADRESA SIGURA........

cercetashul spunea...

Buna seara Stefy, un pupic pe obrajori si pentru tine!

Hmmm ... cum se coreleaza acel ''nu conteaza pe cine iubesti'' (pe care l-ai spus mai demult pe blogul lui Tiberiu) cu acest ''am iubit dar nu pe cine ar fi meritat iubirea''?
Iti amintesti ce ti-am spus atunci si eu si Eusebiu? Cam ceea ce spune si Frank acum ... ''fii atenta, exigenta si ... NOROCOASA!''

Hihihiii ... Am impresia ca este Fitil
... ''BATE SI TI SE VA DESCHIDE'' ...

PS. ATENTIE!!!! Am citit, candva, intr-o carte ''Doi oameni pot fi minunati fiecare luat separat, dar pot fi catastrofe impreuna'' asta inseamna ... nepotriviti, incompatibili!

ariane spunea...

Ete' Don Zapa adresa!Ci nu fac io pt. dumneata!
Guvernul României

Piata Victoriei nr. 1, sector 1 , Bucuresti
Telefon: +40-21-314 34 00, 319 15 64


Relatii cu publicul
Birou audienţe cetăţeni: interior 1006
(accesul publicului se face dinspre strada Paris)
Ai retinut don' Zapa? (hi,hi,hi!)

cercetashul spunea...

Zapa, eu am doi febletzi: EMD si TB!

Stefanya spunea...

Ai perfecta dreptate draga cercetash si inca un pupic din partea mea.

cercetashul spunea...

Inca unul si de la mine! :)

Totusi, cred ca Zapa a spus o vorba mare: NOROC
... SA AI/AVEM NOROC ...

Putem sa fim atenti si exigenti si sa nu avem norocul de a gasi ceea ce cautam!

Dar putem fi si iubiti de soarta si sa gasim!

Stii ca am mai postat candva o melodie! O postez din nou, impreuna cu alta (mi-a venit ideea de la ce a scris Frank, mai inainte)! :)

Stefanya spunea...

Astept nerabdatoare melodia !

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ARIANEEEEEEEEEEEEEE-adresa asta de la ce VAMPIROI E?
2-nu merg in audientza---------------dau eventual audientze.
m-am ferit ca dracu de tamie sa am orice fel de relatii cu STATUL ROMAN-m-am limitat la cele strict obligatorii-mai platesc cite o data taxe,tva,c.a.s.
in rest sa nu aud de reprezentatii statului...........
asa sunt eu,nu-i pot agreea.in exercitiul functiunii.
pe unii,foarte putini,in timpul liber ii accept,si pe foarte putini ii pretuiesc.

ariane spunea...

D-aia somaju' e in crestere! Si se si -nmulteste pana la vara!
Io cred ca nu trebuie sa muncim!
Doar ase avem noroc!
"Cand s-ompartit norocu'
Fost-am dus io la lucru'..."

Don' Zapa ada BORCANUUUU...
Hi,hi,hi!!!!!
Fetele, luati-o de joaca, e gluma!

ariane spunea...

Don' Zapa, ma 'nervezi! Acu ti bat cu cureaua...di la ceas!
Bre, n-ai zas matali ca tre' sa fie mai...virali astia? Io-ti dadui adresa sa le dai o tzara de ...hormoni!
Ca na , e primavara si trebe sa se miste orice Dorel -funtionar mai cu talent!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

CERCETASHUL SPUNE;
,HIHIIIIIIIII.......AM IMPRESIA CA E FITIL
,BATE SI TI SE VA DESCHIDE'
hmmmmm cercetashule,repede ai incercat sa faci o speculatie.
pozitia mea e sincera si fara ,FITILE'
pt ca eu nu sunt fitilist,nu-mi place sa filitez,nu-mi place sa ma joc cu mintile si sufletele oamenilor.
DEVIZA MEA,e atit de banala dar atit de filozofica si adinca:
,CE TIE NU-TI PLACE ALTUIA NU-I FACE'
vine din filozofia inteleapta a ,ANONIMULUI POPULAR,plina de miez .
cred ca de aceea am prieteni ,care ma stimeaza,chiar daca nu ne-am vazut de ani de zile.
cauti substraturi acolo unde nu trebuie sa cautie foarte simplu:
BATE............SI TI SE VA DESCHIDE
n-am spus unde,si nici la ce usa........
nii n-as putea si de as sti....cred ca iti dai seama CERCETASHULE.........

cercetashul spunea...

Normal Zapa ... discretia absoluta! :)

Dar unde este Eusebiu?

Buna seara Ariane!

ariane spunea...

Seara Buana, draga cercetash!
Don' Eusebiu o fi oleaci plecat! Ne lasa sa tzopaim singuri pe blog!

cercetashul spunea...

DEVIZA MEA,e atit de banala dar atit de filozofica si adinca:
,CE TIE NU-TI PLACE ALTUIA NU-I FACE'


mi-am amintit de ce mi-ai facut mie la inceput! ce bataitza ai fi meritat! :)

ariane spunea...

Buna! Ptiu, am erori di tastatura....fir-ar!

ariane spunea...

Io???? Bataitza? Ce am facut?
Cre' ca nu eram confuzata, Don' Eusebio era!
Bataie ,bataie la 'nealui!
Mie mi-a placut agora !
Si uite ca am luat arme si bagaje si-s aici!
Io mi-s cuminte foc! Hi,hi,hi!!!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

cercetasule-tu ai fost exceptia care vine si intareste regula...........
au fost exercitii de FLORETA,pe care daca imi amintesc bine le-ai acceptat ,dar daca inca le mai tii minte,inseamna ca te-au suparat.
ei si atunci ca sa elimin exceptia:
CERCETASHULE-AI SCUZELE MELE SINCERE

cercetashul spunea...

Hmmm, Ariane ... trebuie sa tzopaim cu grija, ca soacra de Eusebiu are un ochi la ceafa si vede tot! :)

ariane spunea...

Da' cate nurori o avea?

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ARIANE-e in joc fundul meu,nu al tau,dar pt o cauza nobila ma sacrific si accept 25 DE VERGELUTE IN PIATA PUBLICA LA FUNDUL GOL.

Stefanya spunea...

Eu am sa tzopai mai putin in seara asta ca oboseala deja si-a pus amprenta pe mine asa ca am sa stau cumintzica si am sa va citesc cu drag.

ghita1964 spunea...

Cat la suta din parlamentarii PDL sunt femei?Cine afla o sa stie cine o sa fie urmatorul presdinte al PDL!!!

ariane spunea...

Pup Stefy! Tu esti cumintzica de felul tau! Noi suntem aici si pentru tine!

ariane spunea...

Don' Zapa , da vegelutzele sa fie de ...plop! "...Ca sa nu ma omori di tot"
Io vorbeam cu cercetasu'...
In rest ii bataia domniilor voastre!
Io nu particip!

ariane spunea...

Ptiu!
Domniilor! Broblem! GRAV!

Stefanya spunea...

Merci mult Ariane!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

atunci NOAPTE BUNA STEFANYYA-si miine e o zi...

cercetashul spunea...

Draga Frank, acceptam si scuzele, pentru ca exercitiile de floreta au fost cam dure pentru o doamna! ...

Dar, te asigur ca STIAM ca sunt exercitii de floreta si-ti spun si de ce:
- prima data a fost un atac foarte dur, extrem de dur, asa din senin, fara motiv;
- a doua oara a fost la postarea ''Palma politistului vs. palma profesoarei'' si ai avertizat-o pe Stefy sa fie atenta ce raspunde pentru ca Eusebiu o evalueaza! Deci: si la tine a fost acelasi lucru ... mi-ai aplicat testul de evaluare si rezistenta! :) Pe care ai recunoscut, mai tarziu, ca l-am trecut cu bine!

Concluziile?
1. Citeste printre randuri ... Am citit printre randuri ce intentionezi!
2. Citeste dincolo de cuvinte!) ... Inseamna ca, dincolo de cuvintele dure, am citit ca esti o persoana deosebita, cu atat mai mult cu cat stiu ca te apreciaza de Eusebiu!
3. Stii ca Eusebiu a zis ''Este unii domnule care nu pun botu'!'' Hihiii
4. Nu m-am suparat, dar nici bine nu mi-a picat Prietene Zapa!
5. A fost un razboi al nervilor din care am avut de castigat! Intarirea mintii, ascutirea spiritului! :)

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ARIANE-nu vergelutzele sunt problema-ci mina care tine vergelutzele.
daca e mina care trebuie.................SI 100 ACCEPT..................

FRANK ZAPA[KING] spunea...

MDA-CERCETASHULE-ai facut o evaluare corecta,as putea spune ca ai scanat corect si ai ajuns la rezultatele corecte.
te asigur ca aprecierea este reciproca in ce-l priveste pe eusebiu,si sunt convins ca stie acest lucru.
iar tu,ai trecut in cazul meu in liga superioara,mai sus de atita nu se pote-adica pe palierul superior,daca acesta confidenta te multumeste,fii sigura de prietenia mea.

Stefanya spunea...

Offfffffff...............atunci am picat testul lui Eusebiu.

cercetashul spunea...

Si inca ceva:

Si tu Frank - Ai scuzele mele sincere, caci nici ''spranceana intarita'' (cum a spus Eusebiu) nu a fost prea delicata!

Hmmm ... haide ca m-ai facut curioasa! De ce am ''fost exceptia care vine si intareste regula''?

Ariane, eu si Frank nu ne batem ... suntem prieteni! Doar ne lamurim si noi putzinel! :)

Ma bucur ca v-am cunoscut, sunteti niste FORTE PSIHICE!

Stefanya spunea...

Sincer va invidiez ptr psihicul puternic pe care il aveti al meu este ceva mai slabutz.

ariane spunea...

Draga Cercetash , bataile cu salcii inflorite (initial credeam ca sunt tepi- da' iroare di sistem!), duelul elegant si pas des deux sunt exercitii de forta in amalgam cu sensibilitatea!
Codurile acestei lupte doar Oamenii Frumosi le "deparoleaza"!!!Restu' privesc cu ...manie!
Eu nu privesc decat inainte cu tolba de lectii adunate din trecut, pentru a putea fi prezenta!
Iar reverente pentru elegantze, draga Cercetash!
Iar tu Stefy , nu te alinta! Iti place sa fii mangaiata, pisicutza hoatza! PRICEPI SI POTZI MAI MULT decat lasi sa para a fi adevarat! Stiu IO! Ai o mustatza "rupta" acum de mine! Hi,Hi,Hi!

cercetashul spunea...

Sa va fac si eu o confidenta!

Am SIMTIT, de mult timp, aprecierea si prietenia voastra! ... A domnilor si doamnelor din trupa de elita si vesela a lui don' Eusebiu!

Va pup cu drag, pe obrajori si nasuc (Stefy, sa ceri drepturi de autori pentru ''pup pe nasuc''!)

Anonim spunea...

Şoarecilor jos de pe masă că motanu a ajuns acasă!
Miorlaaaaaaaaaaaaaaaaau!

ariane spunea...

ZAAAT !!!HAM,HAM!Cand ne congratulam si noi mai fromos ete apar Motanu' Supraveghetor!!!!

Anonim spunea...

Ţi-am dat oficial răspunsul!
hihihi

ariane spunea...

UFFF!Si cand eram la flamengo!!!
Cotoii astia se baga cand ti lumea mai draga!!!
Plec la prietinu' meu! Vi-l daruiesc daruiesc apoi si voua!
Noapte buna!
Saga nu se termina aici!
Am fost la lansarea singurului mos pe care-l iubesc! Mos Neagu Djuvara! Am sa va povestesc, dupa ce il cetesc!

ariane spunea...

DAAA, sunt si balbaita! Am emotii!PUPACEALA finala...de noapte buna!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ariane-ai nasul fin,ai sesizat corect-TOUCHEE-in cazul STEFAYYNEI-
de aceea vad ca nu a raspuns nimic.
ce zici stefanyya?e corecta evaluarea lui ariane?
hai spune-ne ca oricum nu ne aude nimeni.

Anonim spunea...

Dap, absolut corectă!

cercetashul spunea...

- ATENTIE!!!!! Comentariile pot fi un mod de crestere a abilitatilor de relationare, comunicare, de gestionare a stresului, si pot implica si o capacitate de a distinge intre real si fictiune, intre adevar si minciuna, o crestere a gradului de empatie!

Si de la mine ... Pupaceala de noapte buna!

cercetashul spunea...

Si eu cred ca Stefy este o pisicutza hoatza, careia ii place sa fie mangaiata! Rasfatzato!

FRANK ZAP[A[KING] spunea...

hai sa-i dam un test,sa vedem cum percuteaza

FRANK ZAPA[KING] spunea...

asadar,concluzia generala pt seara aceasta este ca:
STEFANYYA ESTE O RASFATZATA MICA,SI HOATZA.
ei,nu-mi place,sunteti prea aspri cu ea,eu cred ca nu-i rasfatzata,eu chiar cred ca probabil are probleme si trebuie inteleasa si de ce nu chiar sustinuta.
voi femeile intre voi,mai aveti si rautatzi,citeodata,vi sa parut ca STEFANYYA a fost in seara asta mai mult gratulata decit de obicei.
oricum,vad ca nu a mai aparut,dar va gasi textul miine.
asa ca inca o data,STEFANYYA-chiar daca imi uit uneori lecitina,pe raftul din bibiloteca,nu cred ca ai fi o rasfatzata.

cercetashul spunea...

Hihihiii ... Frank te lasam pe tine sa o testezi! Vezi sa nu trisezi, ca stiu ca Stefy este febletzu' tau! Asteptam spectacolul! :) En garde!

cercetashul spunea...

''STEFANYYA ESTE O RASFATZATA MICA,SI HOATZA...voi femeile intre voi, mai aveti si rautatzi, citeodata'' ... spuse Zapa repede, ca sa-si apere febletzu' mic!

Ariane si eu ziceam de ''rasfatzata mica si hoatza!'' IN SENSUL FRUMOS! :)

cercetashul spunea...

Noapte buna!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

cercetashule=testu se referea la blogg,deoarece am avut probleme cu postarea si eusebiu mi-a schimbat grafica.
mai departe,interesante concluzii ai tras,vis a vis de febletze.
hmmmmmmmmmmmm,aici e conspiratie nu gluma.
ce sa-i faci fiecare cu slabiciunile lui....

Anonim spunea...

Zappa te rog comunică-mi exact ce browser ai.
Cercetaşule ciocul mic şi nu băga nasul aici! Ia o pauză că încurci lucrurile!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

acum sunt pe mozilla firefox.

Anonim spunea...

Hmmmmm, ar trebui să meargă deorece mozi este mai rapid! Asta este, rămânem pe această configuraţie, se pare că de la un număr de postări încolo apar problemele! Haită de bârfitori ce sunteţi! Când vă apucaţi de bârfit nu vă mai opriţi! Mahalagioilor! Huoooooooo!

Stefanya spunea...

Buna dimineata!Un pupic pe nasuc ptr toata lumea din aceasta ograda!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Buna dimineata STEFANYYA-
ma gindesc ca pupicul tau nu e o gluma de 1 APRILIE-E CHIAR ADEVARAT.

O ZI SUPERBA ITI DORESC-

Arhivă blog