22.03.2010

Banc...ă

Dimineaţă. 10.30. Ghişeu. Bancă. Eu. Şlabi. Jeanşi. Rupţi în cur. Rupţi în genunchi. Maieu. Negru. Mircea Badea. Ea. Blondă. Rimel. Obraji. Roşii. Grasă. Ochelaristă. Nefutută. Mă fixează. Ca pe-un gândac. Ea: Ce doriţi? Eu. O privesc. Crunt. Zic: Fă, vreau să depun nişte căcaţi de bani în căcatul vostru de bancă. Ea. Sfeclă. Cad. Ochelarii de pe nas. Transpiraţie. Curge valuri. Pericol. Infarct. Apoplexie. Izbucneşte. Isteric. Domnule nu-ţi permit. Eu: Îmi permit eu. Ea. Cheamă(ŞEFUL). Vine(ŞEFUL). El: Care-i problema , domnule? Eu: I-am zis duduii că vreau să depun nişte căcaţi de bani în căcatul vostru de bancă. El: Despre ce sumă-i vorba? Eu: Un căcat. Un milion de euro. El: Şi curva asta nu vrea să vă servească?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Haaaaaaaaaaaaa,Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

daaaaaaaaaaaaa,in replica la...........

Suparat,suparat,suparat sunt doamne..........suparat...

daaaaaaaaaaaaa..........


ultimul banc despre boc:
P.S.-Stiti cum il enerveaza pe boc(micutul) nevasta-sa?
ii pune cheile de la masina pe ................frigider........

o zi buna tuturor............

F.Z.K.

ghita1964 spunea...

Buna dimineata!

Anonim spunea...

Hihihi, acum nu se mai enervează!
ŞI-A CUMPĂRAT SCĂUNEL!

Arhivă blog