18.03.2010

Pentru Zapa!

HAM, HAM!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Da trebuie sa recunosc,fara nici cea mai mica placere,dar cum sunt sportiv,DINAMO,a meritat victoria ieri.
asta-i viata,intro zi pierzi,in alta cistigi,ieri seara a fost seara dinamovistilor

Anonim spunea...

Mă mir.....că recunoşti!

ghita1964 spunea...

Nu ma intereseaza!

Anonim spunea...

Rasa voastră de stelişti....ia să fi câştigat steaua, să vezi miştouri ce mi-aţi fi băgat în frigider!
Deh.....n-a fost să fie! Ham! Ham!

ghita1964 spunea...

Da binenteles!Adevarul e ca ati fost mai buni!Steaua merita vreo 5 sa se invete minte ciobanul idiot!Nici nu merita Steaua anul acesta campionatul!
Asta este!Ce sa facem?Eu in casa am un dinamovist(baiatul meu),o "timisoreanca"(fata mea)si una care ne cearta pe toti cand depasim nivelul maxim de decibeli,sotia mea!Cica:
-Tune dracu-n folbalu'vostru!

Arhivă blog