18.03.2010

Flash

"Recent, americanii au inventat un nou tip de ruj, care îşi schimbă culoarea atunci când femeia care îl foloseşte are chef de sex. Aplicat pe buze, el are un aspect rozé, dar pe măsură ce nivelul hormonilor sexuali din organism creşte, buzele capătă culoarea roşu aprins. Principiul de bază al rujului este reacţia la hormonii din organismul femeii."

Fere Ăl de Sus să ajungă rujul ăla în România.....că toate fomeile României vor avea buzele roşu aprins!.....hihihi

http://www.gandul.info/magazin/s-a-inventat-rujul-care-isi-schimba-culoarea-cand-ai-chef-de-sex-5751082

Nah Zapo ca să nu mai spui că-mi fac treaba de mântuială:

12 comentarii:

Anonim spunea...

Bon ,io am inteles,mesajul,da ca de obicei,ai facut treaba de miintuiala,eusebiule.
nu crezi ca textul ar fi trebuit insotit de o piesa,de o melodie corespunzatoare?
uite vezi da'aia esti singur,ca faci lucrurile de miintuiala.
incepi si-i lasi pe altii sa le termine,la ce ti-ar folosi ca romancele sa aibe rujul?

Anonim spunea...

Bre Zapa, mie sincer nu mi-ar folosi la nimic, deoarece când mi se pun pata, că are chef sau nu, io tot ţac-pac!
hihihi

Anonim spunea...

Hmmmmmmmmmmmmmmm.............

Anonim spunea...

mda,te cred ,doar cind esti cu ,MUNGIOACA PRIN PREAJMA.........
HAAAAAAAAAAAAA
SI PIESA?

Anonim spunea...

18.03.2010, 18:14
Auzi măh naşparliule, io vorbeam de femei...că zoofil încă nu am devenit!

18.03.2010, 18:13
Şi tu anonimule ce tot te hmmmmmmmm-âi? Eşti căţel?

Anonim spunea...

Aha......sunt o catelusa care musc rau de tot.

Anonim spunea...

offfffffffff,ce dreak a dat boala lu calache in tine,mai eusebiu.
io mi-s baiat de asfalt,cind aud dintr-astea imi mor toate,mai putin............COADA DIN FATA.
asa ca ia fa tu fain frumos,un gest de gentlemen si provoca-ne ca uite se lasa inserarea,nu umbla cu CIOACE........
lsas-o in fasole de degenerata umflata,tu nu vezi cum arata romancele noastre,cit am stat in state,m-am saturat sa vad elefantoaice...........

Anonim spunea...

18.03.2010, 18:20
Haida-de, ia vezi cum dau botniţa jos din cui!

Anonim spunea...

O.K.-da-o daca iti face placere

eu unul n-am emotii,haaaaaaaaaaaa

F.Z.K.

ghita1964 spunea...

Ma nu va luati de "grasute"!Cele mai interesante femei sunt grasutele!Nimic nu se iarta totul se experimenteaza!Abia apoi ai voie sa debitezi sentinte!Eu nu am iertat nimic si nici nu am de gand sa iert,ce mama naibii,io nu mi-s popa... io-s pescuitor!
Serios vorbind mie imi par mult mai interesante femeile plinute!

Anonim spunea...

Ghiţă mă 'nervezi....io nu mă iau de grăsuţe! IO MĂ IAU DE MUGIOICA!

LuMassa spunea...

Oops, nu ma bag la astfel de discutii, sunt peste nivelul meu.

Arhivă blog