18.03.2010

Damian

Deţinător al unui premiu Grammy şi autor a 17 albume muzicale, Damian Drăghici a cântat alături de Joe CockerJ, Shaggy, Cindy Lauper. Pe Damian îl cunosc din campania "Mariei Petre". Clasă! Şi asta o spun eu care am tupeul să recunosc că în sufletul meu lângă Vivaldi sau Vanghelis există şi Nelu Ploieşteanu. Mda .....deci se pare că Damian a pus punct proiectului
"Damian&Brothers" lucru pe care de fapt îl anunţase încă din 17 decembrie la concertul de la Sala Palatului. Dar mai bine copy-paste la declaraţia sa:
„Odată cu începutul lui 2010 am marcat sfârşitul proiectului „Damian&Brothers" - aşa cum am anunţat cu prilejul ultimului concert al acestei formaţii, care a avut loc la Sala Palatului în data de 17 decembrie 2009. Am parcurs trei ani de experienţe fabuloase, am dus muzica lăutărească / românească / ţigănească autentică dincolo de graniţele ţării, cu succes fulminant, şi am avut bucuria unor concerte cu zeci de mii de oameni, atât în România, cât şi în Europa. La capătul acestui proiect am decis să mă întorc la instrumentele mele de suflet, la nai, la pian, la compoziţia muzicală, la jazz. O parte din „fraţii" trupei Damian&Brothers intenţionează să ducă mai departe proiectul pe care l-am iniţiat acum trei ani şi să folosească în mod abuziv numele meu. Prin intermediul acestui comunicat de presă, aş vrea să anunţ că voi lua toate măsurile legale pentru a preîntâmpina această faptă reprobabilă, iar publicul trebuie să ştie că eu nu mai sunt implicat în acest proiect."
Poate ar trebui să mai spun ceva:

Ştiţi că prin Damian

mulţi din străinătate au aflat că:

ROMÂNIA EXISTĂ?



Niciun comentariu:

Arhivă blog