22.03.2010

Confirmare.


10 comentarii:

LuMassa spunea...

Dragalasi ca mine hihihhi
Noapte buna!

Anonim spunea...

OARE DE CE NU POT FI IPOCRIT?
Din nou m-am izbit de o situatie cu care m-am confruntat atit de des ,in special in ultimii 7 ani de cind am revenit in tara,faptul ca esti cinstit si spui si reactionezi exact asa cum gindesti si cum crezi,nu iti aduce beneficii,ba dimpotriva,esti considerat cinic si insensebil.
stiu ,o sa mi se spuna ca e spiritul nostru bizantin,una sa spunem,alta sa gindim si cu totul si cu totul altceva sa facem.
asa s-a intimplat si astazi ,dupa ce lumea a inceput sa dea semnale lacrimogene si de durere la aflarea vesti ca jurnalistul ,MILE CARPENISAN A MURIT.
Stiam inca de cind s-a internat ca este intr-o situatie delicata urmare a unei septicemii generalizate cauzata de un furuncul,probabil o furuncolaza generalizata,cu un virus foarte puternic si incapacitatea organismului de a raspunde corect la antibiotice.
am ramas calm la aflarea vesti,dintr-un motiv cit se poate de simplu,pt mine,tusez,pt mine acest jurnalist a fost si a ramas doar un jurnalist din sutele citi sunt in prima linie,fara a-l cunoaste personal.
ca atare am avut reactia simpla si onesta-un regret uman pt o pierdere de viata omeneasca,asa cum as fi avut pt oricare alt om pe care nu am avut posibilitatea sa-l cunosc.
CUM SA INCERC SA JOC ROLUL IPOCRITULUI,SA MA ISTERIZEZ SI SA MA DAU LOVIT SUFLETESTE?
N-am putut avea o asemenea reactie ipocrita si mincinoasa,nu am putut juca rolul ,vezi doamne de bon ton ,daca toti il jelesc,si sa fac si eu acelasi lucru.
nu sunt cinic,sunt sincer,si corect,asa cum cred ca ar trebui sa fie orice om ,sufar doar atunci cind sunt implicat,in rest mi-am construit un zid in jurul meu si incerc pe cit posibil ,SA MA APAR,INCERC SA-MI TRAIESC VIATA DUPA PROPIUL MEU COD,SI TOCMAI DE ACEEA NU VOI POZA IN PERSONAJUL INDURERAT DAR DE O IPOCRIZIE ORDINARA.
Cu riscul de a fi judecat ca egoist,ori distant,am simtit nevoia acestor justificari si explicatii.
Stiu din expierienta ca ,adevaratele carcatere apreciaza onestitate si dezavueaza parsivenia si prefactoria.
tocmai de aceea am vrut sa se stie,,NU STIU SA FIU IPOCRIT'.........
Dar ca orice crestin voi spune ,DUMNEZEU SA-L SA-L IERTE SI SA-L ODIHNEASCA'
sA-I fIE TARINA USOARA..

Anonim spunea...

La 0,15 un om care nu va fi niciodata ipocrit

f.z.k.

Hm,ce sa inteleg,ca s-a simtit nevoia unei identificari?
haaaaaaaaa,OCHELARISTULE,stiam de multa vreme .........deci,nu vad unde e noutatea.
doar daca.................nu cumva ............
cel putin pt moment no comment........
astept provincia.........sa vedem .......
e vre-un test?

Nicoleta Savin spunea...

pt. Anonim,
No problem.
Eu una il cunosc, e normal sa ma afecteze pierderea. Chiar nu sunt ipocrita. Imi place sa cred ca am fost prieteni.
Dar daca nu stii un om decat de la Tv sau din presa, nu te poate afecta moartea lui

Nicoleta Savin spunea...

Zappa dragutule,
Stiam ca ma stii de oama serioasa...
Ochelaristi suntem doar eu si briliantul.
Ochelarii gazdei de la Cotroceni nu se pun....

Anonim spunea...

Offfffffffff,mii de suze ,doamna,in graba de a face o glumita,chiar am omis ca in aceiasi poza toata lumea poarta ochelari.
MEA CULPA-merit sa fiu urechiat si batut la la talpii cu 25 de de bete.
aveti respectele mele,si fiti sigura ca pe viitor voi fi mai atent.
obisnuit sa fiu superficial atunci cind privesc o fotografie.........
Deformatie profesionala,ma uit doar de la git in jos,si n-am sa dau explicatii de ce.
dar e si o surpriza,cum de ati intervenit pe blogg in jocurile unor nebuni?
sigur ca nu e o surpriza pt mine,dar nici nu am devoalat nimic ,dupa cum bine ati vazut.

Anonim spunea...

- Test? Nope....doar un război al nervilor!

- Există anumite "prietenii" legate în "situaţii limită" şi aceste prietenii nu pot fi rupte. Nu eşti nici cinic şi ai spus corect că eşti corect! La fel de corect însă am spus şi eu...fără nicio urmă de durere ci doar cu un car de încrâncenare:
ÎMI BAG PULA-N EA DE VIAŢĂ
CĂ ESTE CAM NEDREAPTĂ UNEORI!

Anonim spunea...

Eusebiu-asta e deja o alta discutie,VIATA,DREAPTA ,NEDREAPTA,DARNICA CU UNII ZGIRCITA CU ALTII.
e mult prea tirziu ca sa incep o dizertatie despre VIATA DE RAHAT PE CARE UNII O AU.
pina la urma traim cu totii asa cum ne aranjam viata.
in fiecare dimineata ne trezim ,CU PRIMA OPTIUNE-totul e sa stim care e aceea.
ce sa fac eu daca unii nu stiu sa-si selecteze corect optiunile,cit sunt insa dispus sa ofer din atentia mea?
uneori mult,alteori deloc,e chestie de moment,de cit interes imi trezesc oamenii.
aici pe bloggul tau nu am spus acest lucru,la E.U. L-AM SPUS,
din toamna lui 2008 un tinar inzestrat face studii post universitare in state pe banii mei.
nu-i voi pretinde nimic la schimb,decit sa se intoarca in tara si 5 ani sa lucreze aici.
e mult,e putin nu stiu.
pt ca si eu la rindul meu,am avut sansa sa fiu ajutat tocmai cind ma credeam pierdut.
asa am inteles eu,sa dau inapoi societatii ce mi-a dat si ea mie.
poate nu era cazul sa mai reamintesc acest lucru.
pe biblotecaru am incercat sa-l ajut cu un calc, in 2008 ca se tot plingea ca are un jaf.
cind m-am oferit,a devenit brusc mindru si intepat.
MORALA...............nu cred ca mai e cazul sa o spun....
asa ca nu ma deranjeaza citusi de putin reactia ta,poate doar ma zgirieun pic in urechi.
dar ,hai ca e tirziu,noapte buna MERCENARULE...........

Anonim spunea...

Mda, hades noapte bună! Eu sunt 0 gmt deci mă duc să bântui prin niscaiva locaţii ale pierzaniei!
Hihihi

ariane spunea...

Uite doua gargarite mici, ascunse dupa ochelari pitici,cu ochi de maslinuta, cu sclipici si mintea brici!
Faina Poza cu gargarite !

Arhivă blog