15.03.2010

Mizerabilul.

"Omul nu este infinit nici în trăsăturile morale şi nici în cele fizice. Ieri am văzut o gură pe care o ţin minte"...............de 18 ani, o gură care acum 18 ani era "totală", o gură care acum este o hazna! O hazna urât mirositoare a cărei duhoare răbufneşte din când făcându-ne să o zbughim prin tufişuri pentru a ne vărsa maţele! Cât poţi să fii de mizerabil ca preluînd o ştire dintr-un "biet ziar de provincie" să afirmi că preşedintele Traian Băsescu a "visat să semene cu Nicolae Ceauşecu". Cât de poţi să fii de mizerabil ca preluînd o ştire dintr-un "biet ziar de provincie" să afirmi că preşedintele Traian Băsescu "n-a avut curajul să intre direct la Academie. S-a gândit că-i prea de tot. Şi la asemănarea cu precursorul, şi la titluri. Aşa că a luat-o pe ocolite". Nu trebuie să fii "mizerabil", trebuie să fii "nistorescu" şi spun acest lucru deoarece în ultimul timp eu şi prietenii mei am ajuns să substituim în mintea şi în exprimarea noastră termenul "mizerabil" cu termenul "nistorescu". Acum, atunci când ne lovim în zbaterea cotidiană de un nenorocit, de o jigodie care vrea să ne înşele, să ne vândă gogoşi, nu mai gândim "dă-l în pula mea că este un nenorocit" sau nu-i mai spunem "du-te mă în pula mea de nenorocit", gândim " dă-l în pula mea, că este un nistorescu" sau "du-te mă în pula mea de nistorescu ce eşti"! În fond de ce nu am gândi astfel? În fond de ce nu nu ne-am exprima astfel? "nistorescu" nu este nimic altceva decât o sumă de minusuri. Un individ zgârcit, un individ care totdeauna şi-a trădat echipa cu care a lucrat, un individ pe care nevestele, una câte una l-au lăsat.....şi nu l-au lăsat de bine! Ce-ar fi dacă eu, acum, aş deveni un "nistorescu" şi precum el a afirmat ceea ce a afirmat despre Preşedintele Traian Băsescu aş afirma şi eu următoarele:
"Nistorescu lopătarule ce ai fost tu un lopătar cerb frumos cu o bogată coroană, eu în nemernicia mea ţi-am futut-o pe Nicol de ţi-am leşinat-o! În toate orificiile! În toate poziţiile!.... şi în toate cotloanele mizerabilei mele locuinţe! Nistorescule, eu în nemernicia mea am trăit din banii tăi zgârcitule, deoarece Nicol era o haiducă...lua de la tine bogatul şi îmi dădea mie săracul!"
Oare m-ar da în judecată? Sunt sigur că nu! Este posibil ca afirmaţia mea să aibă la bază anumite "materiale audio video promoţionale"! Şi atunci?...e clar că nu am minţit! Dar este posibil ca afirmaţia mea să fie o minciună sfruntată! Da, dar oare se va risca? Nu cred!....şi nu cred deoarece:
CORNEL NISTORESCU ESTE UN INDIVID LAŞ!
laş în relaţiile de familie, laş în relaţiile cu prietenii, laş în relaţiile cu subordonaţii sau colegii,
LAŞ CU VIAŢA SA!
Poate cei ce citesc aceste rânduri sunt scârbiţi de mine acum. BINGO! ASTA AM ŞI VRUT! AM VRUT SĂ VĂ ARĂT "PRACTIC" CE ÎNSEAMNĂ A FI UN "nistorescu" ŞI DE CE PENTRU MINE ŞI AI MEI:
MIZERABIL = nistorescu!
Cam atât am avut de spus, acum, la câteva zile după ce Preşedintele Traian Băsescu a declinat oficial acordarea titlului de academician, motivând simplu şi bărbăteşte decizia pe care a luat-o! Rămâne ca voi să judecaţi şi să mă judecaţi dacă sunt un "nistorescu".

PS Şi mai rămâne ceva! Rămâne întrebarea....viermele ce macină mintea:
AM FUTUT-O SAU NU AM FUTUT-O PE NICOLE?

Aici este mizeria, mizerabilului:
http://www.infonews.ro/stire/508095-cornel-nistorescu-marinarul-academicianul-traian-basescu.html

14 comentarii:

ghita1964 spunea...

Bun!L-ai facut substantiv comun,da cu dama nu ne faci cunostinta?Io zic ca nu ai...Ori ai?
Nu esti bre,nistorescu,ala nu are cu ce,si nici nu poate chiar peste tot!
Faina replica aia:"eu in nemernicia mea..."!E a regretatului Dinica(Dumnezeu sa-l odihneasca)!

Anonim spunea...

Nu ma cunosti dar eu te cunosc si daca acum ai fi linga mine te-as stringe in brate si te-as saruta! Acum ma simt razbunata pentru toate mizeriile de la Cotidianul. Esti un barbat frumos uritule!
Ioana

Anonim spunea...

-@-M-ai stirnit si mai oprit din lucru,iti voi acorda cite-va minute,EUSEBIU,DAR TE VOI SI PEDEPSI.
Asadar razboi pe fata intre ,un fost STRUNGAR[azi jurnalist] DE UNDEVA DIN CATUNELE din zona CUGIRULUI,neam de moti,cutitari recunoscuti si un profesoras de matematica[azi mercenar dupa cum e voia]gazar.
totul invirtindu-se in jurul unui mic scandal de alcov.
nici nu mai stiu cine spunea ca cea mai ticaloasa forma umana este...........JURNALISTUL SI IMEDIAT ,FOARTE APROAPE actorii,iar linga actori politicienii.
asadar SEX POLITICA,POLITICA SI SEX.
Protagonisti?cele mai detestabile fapturi care au populat terra in ultimii 20.000 de ani.
NOCOLE DUTU-astazi 37 de ani,actrita de mina a doua,fara prea multe realizari,in afara de o telenovela platita din banii voiculescului.
maritata cu CORNEL NISTORESCU IN URMA CU 3 ANI,DUPA O POVESTE CARE DURA DE VRE-O 4 ANI.
DIFERENTA DESTUL DE MARE DE VIRSTA NU I-A IMPIEDICAT PE CEI DOI SA AIBA O POVESTE DE DRAGOSTE CARE ASA CUM SE STIE A ESUAT IN MOD ORDINAR,asa cum de altfel sunt si personajele,de cea mai joasa speta,cu niste caractere mizerabile,jegoase miscindu-se in lumea pestilentiala a asa zisei societate BOEMA BUCURESTEANA.
dupa ce am citit textul mi-am adus aminte ce spunea un cunoscut cind am vorbit despre ultima cucerire a lui nistorescu,va fi o mostra de umor ardelenesc ,zic eu cu mult substrat:
.bey,imi spunea amicul,iti dai seama ce dobitoc e nistorescu asta,pe asta il costa nunta de doua ori mai mult.
De ce am intrebat eu?
pai,fii atent,asta,nistorescu, trebuie sa-si invite si ,SOGORII[in acceptiunea ardelenilor sogorii sunt cei care i-au trasa nvestei,si i-au trasa asa ca niste TRACTORISTI,IN ZEFLEMEA ,CA SA TE UMILEASCA] si daca ii invita,sogorii vor fi mai multi decit adevaratii invitati la nunta.
Morala-pai mai EUSEBIU,ce mai conteaza unul in plus,s-au in minus pe lista interminabila de...........SOGORI?
crezi cumva ca o pereche de coarne in plus,s-au in minus iar reduce farmecul PODOABEI CORONARIENE,MIZERABILULUI CORNEL NISTORESCU?

haaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-MOAMA CE VANITATI,MOAMAAAAAAAAAA CITA TRUFIE DE DOI LEI................
si cind te gindesti ,pt ce?
un barbat adevarat ,un cuceritor niciodata nu-si devoaleaza amantele,nu le face publice-NIMIC NU POATE SCUZA LIPSA DE ONOARE MASCULINA,nici chiar idolatria fata de un politician,CHIAR EL presedinte,chiar el BASESCU.
eu sunt un LUPTATOR, UN INVINGATOR-IN CODUL MEU,AL ONOAREI,NU INCAP ASEMENEA GESTURI-M-AS SINICIDE DACA AS COMITE O ASEMENEA INDISCRETIE,O ASEMENEA INDECENTA-IN PIATA PUBLICA MI-AS TAIA VENELE.

Anonim spunea...

SCUZE,nu m-am semnat-la 13,16 sunt eu-F.Z.K.

Anonim spunea...

Felicitari ptr text si ptr lucuile spuse aici poate intr-o zi isi va primi rasplata acest individ........va veni ziua cand va plati ptr mizeriile facute.
Stefy

ghita1964 spunea...

Nu-i adevarat prietene,cea mai ticaloasa forma umana este turnatorul de orice fel!Onoarea nu are ce cauta acilea.Pun pariu ca Eusebio ,mercenarul,a avut acordul damei mai sus pomenita!Femeia,prietene,femeia!De ce crezi ca a postat povestea aia cu Socrate?E o forma de RAZBUNARE care convine amandoura tabere,mercenar-dama!
Hai ca esti tare efendi!!!

Anonim spunea...

15.03.2010, 13:55
BINGO!

15.03.2010, 13:53
Deja a început să decarteze la capitolul DATORII!
......este singur şi nu are puterea mea de a creşte un copil singur! A inceput Stefanyo să decarteze din momentul accidentului! Acel accident care în mercenariatul meu trebuie să spun că a fost rezulatul unei stări ce pe mulţi dintre noi îi culcă la pământ!...SINGURĂTATEA!
PUNCT!...NU COMENTEZ MAI DEPARTE!

15.03.2010, 13:16
FZK-ule ai picat în plasa mea: ŢI-E SCÂRBĂ DE MINE!...asta am şi vrut! Am vrut ca brutal să vă arăt ce înseamnă a fi "nistorescu" ....şi citeşte copy-paste ce-l bag acum:
"Poate cei ce citesc aceste rânduri sunt scârbiţi de mine acum. BINGO! ASTA AM ŞI VRUT! AM VRUT SĂ VĂ ARĂT "PRACTIC" CE ÎNSEAMNĂ A FI UN "nistorescu" ŞI DE CE PENTRU MINE ŞI AI MEI:
MIZERABIL = nistorescu!"

PS1 Întrebare perversă pun: ai ideee cum sună telefonul meu? Ai idee câţi sunt cei ce îmi spun în mai multe sau poate mai puţine cuvinte: BRAVO, NE-AI RĂZBUNAT!
PS2 Idolatrie?....nicidecum FZK-ule! Martore îmi sunt vorbele si virtual-înscrisurile mele din vremea când Preşedintele Traian Băsescu a adus la masa guvernării PSD-ul!

Anonim spunea...

Completare: NU SUNT UN "DAN CHIŞU" FZK-ule....ar fi cu mult sub demnitatea şi onoarea mea! Ar fi cu mult sub demnitatea şi onoarea unui bărbat care ŞTIE CE ÎNSEAMNĂ A IUBI O FEMEIE! ....
"a iubi", ca verb, în contextul de mai sus, în percepţia mea, în crezul meu, nu are nimic de a face cu verbul "a fute"! .....totul pentru mine se reduce la un fel de: CÂND FUT, NU IUBESC ŞI CÂND IUBESC, NU FUT.....FAC DRAGOSTE!
Hihihi al naibii inervant, ce mă inervaşi!

Anonim spunea...

HAAAAAAAAAA,se vede ca n-am facut scoala degeaba peste ocean-ASTA-I EFECTUL ZAPA.........
ASADAR AM SMULS DIN PARTEA TA EXACT CE IMI DOREAM-o mica rectificare.
nu trebuie sa te superi ori enervezi pe mine,dintr-un motiv simplu,il detest pe NISTORESCU,asadar nu suntem in tabere diferite.
poate doar in ce priveste strategia,tehnica de a-l lovi avem ,NUANTE'diferite.
faptul ca ai revenit cu cele cite-va rinduri ,edificatoare din punctul meu de vedere,te pune acolo unde stau cei putini-BARBATI ADEVARATI,CU ONOARE ,care au in singe codul cavalerilor,din vechile turnuri medievale.
stiu ca sunt ,RARA AVIS'dar fara ei lumea ar fi de 'jdemii de ori mai urita,mai saraca,cu o fata fada, schimonosita de rautate si urit mirositoare ca o hazna militara.
sper ca dupa ce vei citi aceste rinduri iritarea sa-ti dispara si insist sa bei un pahar de CHIVAS si in cinstea mea.
intre doua inghitituri,intre doua ginduri dedicate iubitei tale,spune si un ...........bravos zapa,ai fost bun...........
haaaaaaaaaaaaaaaaa hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anonim spunea...

De la F.Z.K.la GHITA 1964-



1.CU TOT RESPECTUL SUNTETI IN EROARE.eu am dat aceea pilda pe palierul relatiei BARBAT FEMEIE,nicidecum nu analizam relatia IMPARAT ARISTOCRAT.
2.Ati spus,ARBITRU AL ELEGANTEI-perfect,dar dupa cum vedeti pina si autorul textului,a simtit nevoia unei clarificari.
poate ati dorit sa fiti pe o alta pozitie,decit cea exprimata de mine,dar s-a dovedit ca ,totusi,am un nas fin.
nu e lipsa de modestie,e doar o constatare si de ce nu,chiar mi-a placut mica rectificare facuta de eusebiu-chiar imi parea rau sa lase lucrurile nelamurite.
pt ca un gunoi ca NISTORESCU-nu merita nici o ceapa degerata.onoare,demnitate si un minimum de bun simt,in cazul nistorescu ar fi o minune cereasca.
mai degraba scoti o beshina de la un cal mort ,decit un dram de bun simt de la niostorescu.



tot cu respect-F.Z.K.-FARA FALSA MODESTIE.

ghita1964 spunea...

Nu,nu sunt in eroare!Eu l-am "desfintat" pe Petronius tocmai pentru-ca isi punea intrebarea daca el e sclav ori iubita lui!De fapt el a fost sclav de la inceput pana la sfarsit cand s-a sinucis,atunci a devenit LAS!
Nistorescu?Fiecare pasare pe limba ei piere!O sa vina vremea cand se vor aseza apele,atunci sa vezi ce plata vor primi "gaozari"!
Sa auzim de bine!

Anonim spunea...

Cata treaba are acum NISTORESCU pe REALITATEA TV........
Stefy

Anonim spunea...

Un bou!

ghita1964 spunea...

DIVORTATI
Azi fata mea implineste 21 de ani si sunt incantat ca este ultima pensie alimentara pe care i-o dau, asa ca am chemat-o si i-am zis:
- Fetita mea, vreau sa te duci la maica-ta acasa cu cecul asta si sa-i spui ca asta este ultimul cec pe care-l mai primeste in viata ei, nenorocita! Si sa vii sa-mi spui ce mutra face.
Astepta nerabdator si cand intra fiica lui, a intrebat-o:
- Ce ti-a zis vrajitoarea de maica-ta si ce fatza a facut?
- Mi-a zis ca astepta ziua asta ca sa-ti spuna ca nu esti tu tatal meu!

RAZBUNARE FEMININA 2
Un barbat care-si ofensa mereu sotia, chema un gru p de prieteni sa-l acompanieze ca sa-si conduca sotia la aeroport, care pleca intr-o calatorie la Paris .
In fata tuturor, la despartire, el ii dori calatorie placuta si striga tare:
- Iubito, nu uita sa-mi aduci la intoarcere o "mica si frumusica frantuzoaica".
Dupa 15 zile barbatul o primi la aeroport cu acelasi grup de prieteni si cu voce tare, o intreba:
- Mi-ai adus frantuzoaica promisa?
- Am facut tot ce mi-a fost in putinta, raspunse sotia, ramane doar sa ne rugam sa se nasca fetita.

RAZBUNARE FEMININA 3
Pe patul de moarte un barbat isi chema sotia si cu voce slabita ii spuse:
- As vrea sa-ti fac o marturisire, ca sa pot muri in pace.
- Lasa, spuse ea, stai linistit, nu e bine sa faci niciun efort.
- Nu, nu, spuse el, vreau sa-ti spun ca m-am culcat c u sora ta, cu mama ta si cu cea mai buna prietena a ta.
- Stiu asta nenorocitule, de asta te-am otravit!


+ un buchet de flori ptr doamne si domnisoare... :D

Arhivă blog