22.03.2010

Mile Cărpenişan.

S-A DUS ŞI MĂ ENERVEZ!
"RĂII" RĂMÂN, "BUNII" SE DUC!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Acum am primit telefon. Neamtul plange. Am scris aici ca nu esti on line. Vad ca ai aflat si tu.
viena

ghita1964 spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca!

Anonim spunea...

N-am timp. TL-ul mi-a zis după ce am văzut p-un blog! Îmi bag pula-n ea de viaţă! Punct! Vn mn / Vb dis / sunt 0gmt.
pa

Stefanya spunea...

Trist....vad ca azi este ptr mine o zi in care am plans mult nu-mi sa cred.... de multe ori l-am citit la TIBERIU.

Anonim spunea...

Sunt o persoana care consuma presa in draci,as putea spune ca ma hranesc cu presa ,dimineata la prinz si seara chiar daca uneori sunt al dracului de rau cu breasla jurnalistilor,trecerea in nefinta a acestui tinar gazetar banatean ma intrsiteaza.
si pot repeta,SUPARAT,SUPARAT SUNT DOAMNE SUPARAT

F.Z.K.

Stefanya spunea...

Offffff vad ca nici sa ma exprim numai reusesc vroiam sa spun ca l-am citit de multe ori si ca am citit zilele trecute pe blog la TIBERIU cum ca MILE se simte rau dar nu m-am gandit nici o clipa ca va muri......ce cruda este viatza asta!

LuMassa spunea...

Cu respect deosebit ptr EL si cu umila-mi existenta, voi spune si aici DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA.

ariane spunea...

Nu-mi place corida!
Astazi inca o "selectie" nedreapta!
Ziua in care n-a mai plouat!
Urasc ... ruleta ruseasca!
Dar cine sunt eu sa judec?
Un Viitor Nimic!

cercetashul spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca!

Arhivă blog