29.03.2010

Pe faţă şi cu tupeu: RECLAMĂ!

Pentru noii mei amici, deoarece cei vechi deja ştiu, vând un pont. Intraţi pe forumul de la :
unde vă garantez că o să găsiţi lucruri extrem de interesante, logice şi cu foarte mult bun simţ!

PS1 Şi ca să nu credeţi că vă trimit pentru a vă plictisi, iaca o monstră de comentariu:
"Viaţa-i roză, mon cherie,
când veghează SRI,
e distracţie totală
în grădina naţională,
însă când veghează SIE,
chiar că e o poezie,
cam bacoviană-i drept,
de-ţi ia aerul din piept,
însă azi ce mai contează
ce poeme croşetează,
SIE sieşi face bine
viaţa-i mov fără buline,
iar serviciile veghează
să ne-o facă şi mai brează."
şi încă o monstră:
"După ce mi-am arătat disponibilitatea de a le oferi semperiştilor date despre identitatea mea, am afişat adresa mea de e-mail. În foarte scurt timp am primit foarte multe solicitari. Majoritatea vor să mă cunoască şi ar dori să-mi vadă poza meu... sub acoperire. Deci: sunt un bărbat alb, nici prea tânăr, nici prea bătrân. Sunt nici prea scund, nici prea înalt. Sunt nici prea slab, nici prea gras. Sunt eu Contele, "ATUM"-RA. Dar am plecat în mare grabă, în căutarea lui Osama Bin Laden şi am ajuns deja în deşert, unde furtuna mă acoperă, nisipul mă răneşte dar şi în aceste condiţii mi-am facut două fotografii, nu ştiu dacă veţi reuşi să mă recunoaşteţi, dar oricum dacă veţi veni aici în Yemen cu siguranţă mă veţi recunoaşte după echipamentul militar şi mijlocul de transport. Vă aştept !"

PS2 Prin această ogradă bântui şi eu, dar nu încercaţi să mă descoperiţi, căci m-am camuflat perfect!........hihihi

Niciun comentariu:

Arhivă blog