26.03.2010

Cărtăreală

zveltă ca o pipetă
trece pe bicicletă
fata cu "jampierele albe de bumbac"
(aici eu am modificat,
conform "materialulului" fotografiat!)
ea are părul de diamant
şi faţa de diamant
si "fusta albastră din material plisat".
(aici eu am modificat,
conform "materialulului" fotografiat!)
în pulpa de sticlă a acestei fetiţe
se vede săpat un mecanism cu rotiţe
şi un piston de argint.
rotiţele se rotesc
pistonul pompează
şi adolescenta înaintează
târându-şi părul de diamant pe Calea Moşilor.

sub bluza de fildeş
sub sânul ce-ntinde-şi
boticuri rotunde de diamant
ea are cosiţe
legate cu liţe
şi coastele ei sunt cu totul de diamant.
dar aici, în colivia toracică, ea are un colibri.
la etajul patru al colibriului locuiesc eu.
acum stau la fereastră şi mă uit la pomii de muşama.

ce bine e în pieptul ei!
cerul e albastru ca peruzeaua!
norii sunt de plastilină colorată
cum tu, cititorule, poate că n-ai văzut niciodată
(pe tine poate nu te-a iubit nici o fată...)
aicea soarele e de zgârci, luna de porţelan
şi până şi tractoriştii îl ştiu pe de rost pe Paul Celan
şi până şi păpădia şi muşeţelul
sunt trase de chinezi, cu penelul.

ce fermecată lume! trec prin seară
taxiuri de cleştar şi scorţişoară
şi printre limuzine se strecoară
fata cu "jampierele albe de bumbac"
(aici eu am modificat,
conform "materialulului" fotografiat!)
în şoldu-i de sticlă
are o pâclă
de rotiţe dinţate şi un piston de argint.
rotiţele se rotesc, pistonul pompează
şi adolescenta înaintează
târându-şi părul de diamant pe Calea Moşilor.


35 de comentarii:

ghita1964 spunea...

Buna dimineata!Dumnezeu sa va binecuvinteze!O noua zi incepe frumos,deci hai sa mai traim!

LuMassa spunea...

Uhuuuum ce poza, ce versuri...mai ca imi lua graiul....Aloooo e post crestine!

LuMassa spunea...

Hihihihihinda chiar, ce poza obraznica obsedatilor....

Anonim spunea...

Ba nu-s creştin deci nu-i post! Beau, mănânc şi fut ca la balamuc!
Nahhhhhh ete aşa!hihihi

PS Ce chiloţei, ce funduleţ!
hihihi
CE CULOARE AU?
Hihihi

LuMassa spunea...

Esti insuportabil, frumos raspuns...asa sa faci cine te-ar opri din activitatile tale selecte?
ce dracu' de culoare vazusi? Daca erau violet mai ziceam...asa ca...Neh, slabut....

Anonim spunea...

Nu-s chior şi disting culorile!
hihihi
Întrebarea era......hmmmmm
ERA ŞI GATA!
mda, hihihi

LuMassa spunea...

inca nu m-am tampit sa ma uit atent in fundul aleia sa disting culoarea! Roz ptr tine....Spor la lista ta de "post"

Anonim spunea...

STRESUL VIEŢII MELE.
VISUL NOPŢILOR MELE,
MORGANA ZILELOR MELE:
CE CULOARE AU?


PS. Superbă doamnă nu mă inervaţi că nu-s roz! Diavolii cu chip de înger nu poartă niciodată chiloţei roz!

Stefanya spunea...

Upsssssss.............

cercetashul spunea...

Buna dimineata tuturor!

Pardon stimabililor, nu-s roz ci sunt ... Phantom Mauve!!! :)

Salvati si mariti foto, apoi bagati un ochi aici si va convingeti

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.vreauculoare.ro/images/colourfiles/violet_lila_2.jpg&imgrefurl=http://www.vreauculoare.ro/culoare/violet-lila.php&h=311&w=251&sz=23&tbnid=eqImnYBuuDFlYM:&tbnh=117&tbnw=94&prev=/images%3Fq%3Dlila&hl=ro&usg=__9twnzqzWo8JTvLKvytAR2RAkl90=&ei=75ytS5TiGMnFsgatqpDaDg&sa=X&oi=image_result&resnum=5&ct=image&ved=0CBEQ9QEwBA

Hihihiii .... ca doar de-asta mi-s cercetash! :)

cercetashul spunea...

Scuzati, nu s-a copiat in intregime adresa!

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.vreauculoare.ro/images/colourfiles/violet_lila_2.jpg&imgrefurl=http://www.vreauculoare.ro/culoare/violet-lila.php&h=311&w=251&sz=23&tbnid=eqImnYBuuDFlYM:&tbnh=117&tbnw=94&prev=/images%3Fq%3Dlila&hl=ro&usg=__9twnzqzWo8JTvLKvytAR2RAkl90=&ei=75ytS5TiGMnFsgatqpDaDg&sa=X&oi=image_result&resnum=5&ct=image&ved=0CBEQ9QEwBA

Stefanya spunea...

Buna dimineata drsaga cercetash si sa ai o zi excelenta!

cercetashul spunea...

O zi buna si pentru tine Stefy! Eu, sunt toata ziua la treburi administrative :)

LuMassa spunea...

Ingerii sunt ingeri precum sunt eu. Siiiiii da ROZ ptr ca eu am spus asa, asa este, e basta!

LuMassa spunea...

Sa-ti fie "postul" de bine......

LuMassa spunea...

Revin cu o corectura si repet postul...
Inca nu ti-ai gasit STRESUL VIETII TALE. Pai unde ai expediat-o? Sigur i-ai luat bilet de avion si intors? Saraca femeie o sta acum prin aeroporturi.....hihihii si haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Anonim spunea...

27.03.2010, 08:09
Să mă cac exact în mijlocul dormitorului tău violet că nici pula, nici limba nu mi s-ar scula dacă aş intra într-o asemenea leşinătură de încăpere!
Bleaaaaaaaah

27.03.2010, 12:21
Superbă doamnă sunteţi de-a dreptul provocatoare, deci replică acidă retur:
AŢI FĂCUT VREODATĂ SEX ÎN AEROPORT?
DACĂ NU AŢI FĂCUT VĂ SUGEREZ: FRANKFURT SAU HEATHROW!
SĂLBATIC!
PĂTIMAŞ!
PASIONAL!
EXPLOZIV!
hihihi

LuMassa spunea...

Categoric nu asta e fericirea.... este doar o razbunare a altor scopuri neatinse, neintalnite.... este la intamplare si pe momnet ai senzatia ca ti-e bine dar, nooooo amagiri, amagiri.... iaca asa zic eu de afurisita ce sunt. e punto.

LuMassa spunea...

Sa ti fie mereu de bine pe acolo si pe oriunde...la fel de dragut am raspuns..... in dormitor este recomandat rosul ptr cine nu stie..... hiiii si haaaa ... astept contraargumentul...
sau, dupa mine nu conteaza culoarea.... ca doar nu ea ne da simturile...sunt stimulente ptr neputinciosi...mama o zisei. :D

Anonim spunea...

Mie-mi place ca dormitorul să fie în tonuri albastre.....hmmmmm şi patul mic ca să nu aibă unde să fugă, şi frig ca să te ia în braţe şi cearceafuri aaaaaaaalbe precum neaua!
hihihi....
Aaaaaaa, uitasem:
Uneori superbă doamnă fericirea este precum sarea....în bucate!
hihihi.....

cercetashul spunea...

Baaaaa, ma enervezi ... obsedatule ce esti!

Am dat si eu cautare ca sa vad diferentele de nuante ... deh, daca chilotzeii sunt cam turbati! Si ce vina am eu daca nenea Goagal ma trimise acolo? Eu v-am aratat unde sa va uitati si sa comparati! Ca prea va contraziceati pe culoarea chilotzeilor: ba sunt roz, ba sunt mov!

Heheheee ... si mie tot nuanta de albastru imi place in dormitor! Iar acum tot la administrative de primavara sunt ... numa' ca eu am apa si curent electric, ca domn' premare al meu este gospodar! SIC!

Anonim spunea...

Securista tot securistă rămâne!...îi place albastrul!
hihihi
Trimite-mi dracu şi mie două trei găleţi de curent că nu mai am baterii decât pentru vreo oră!

LuMassa spunea...

hIHIHIIHH saraca femeie... pat mic, frig.... albastru... eu am dinigul in albastru ...hmmmmm

Anonim spunea...

Replică obraznică şi perversă:
SEXUL NU SE FACE DOAR IN DORMITOR!
hihihi

cercetashul spunea...

Nu-ti trimit bre ... uite asa de-a naibili! :)

Roaga-l pe domn' premare sa-ti
trimita pe tzeava!! Hihiiiiii

Spor la curatzenie!

Stefania spunea...

Waw ce discutii provocatoare aveti voi aici!

LuMassa spunea...

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuf , brrrrrr , mor de nervi. Stiam. Am aflat eu intro zi. Gata subiect tabu punct

LuMassa spunea...

Neh, sarea in bucate e perfecta, deci, e fericirea totala...habar nu ai .....

Anonim spunea...

27.03.2010, 14:11
27.03.2010, 14:18
1. Ba tocmai că am habar!
2. Subiect tabu? Punct? Facă-se voia superbei doamne!
hihihi

27.03.2010, 14:08
absolut deloc provocatoare....fantezii, fantezii!
hihihi

27.03.2010, 14:03
Ofticoaso!

Stefanya spunea...

Fantezii,fantezii suna provocator si.........

Anonim spunea...

Nicidecum provocator ....doar periculos! ASIA!....e aia "cu fusta mai jos"!
hihihi

Anonim spunea...

Fantezia în care domini sau eşti dominată.
Fantezia filmării partidei de sex.

Fantezia interpretării unui rol în pat.
Fantezia sexului în grup.
Upssssssss as mai zice eu ......

Stefanya spunea...

Fanteziile fac parte din viata noastra cotidiana, in special din viata sexuala. Sunt constructii imaginare ale unor scenarii ce ne ajuta sa ne sporim placerea si dorinta sexuala.

Anonim spunea...

27.03.2010, 14:42
Care-mi eşti anonimule! Depravat mic!....sau poate depravată?
hihihi

PS băh naşparliilor...SEMNAŢI-VĂ! Nu daţi cu chiatra de după gard!

Anonim spunea...

Hi,hi nu vreau sa ma semnez doar daca ma pedepsesti!Ador sa fiu legata si pedepsita.....wawwwwwwwww sunt o depravata mica ce excitant suna....

Arhivă blog