15.03.2010

Epopeea "URSUS" (munca la români)

Când plec în haihuială absolut niciodată nu-mi lipseşte "tunul", totdeauna pus pe foc automat! Nu sunt pozar! Sunt doar un glumeţ căruia îi plac glumiţele. Deci astăzi, după o săptămână de super rahat mondial, în obişnuita-mi cafenea, întins precum un motan leneş castrat, gândind alene la nemurirea sufletului, brusc privirea mi-a fost atrasă de ceva cum mai rar întâlneşti! FILM CU PROŞTI! Deci iaca EPOPEEA deoarece o epopee a fost respectiva ispravă:

Totul are un început! La români totul incepe de la GAURĂ!

Am greşit prima gaură! Ups, şi p-a doua! Uuuups şi p-a treia! Nu conteză!

Gata găurile, deci hopa sus! Ups! E strâmbă!
Hopa jos!
Unde naiba o fi şeful?...să hotărască el!....că d-aia-i şef
Dă-l dracu de şef! Hai sus să demontăm ce-a fost montat înainte!Urcă bă şi tu pe scară şi ţine-o să nu cadă când oi desface şuruburile!Hopa jos!Hai să mai încercăm o dată! Hopa sus!Bagă ochiometrul! E dreaptă? Nu! Tot strâmbă este!

Las-o aşa că merge-aşa!
Hopa sus! Să montăm ce-am demontat! Stop! Nu-i bine! Se vede naşpa! Hopa jos! Hopa sus! Mortiiiiii ei! Tot strâmbă e! Hopa jos! Dă bormaşina! Mai dă nişte găuri!
Gata! Hopa sus!
Hai că s-a mai indreptat!
Ufffffff, pauză! Ţigară!
Hai că-i bine! Din avion nu se vede! Strânge şuruburile! Gata!
Ia o cârpă şi şterge-o! Să arate ca nouă!

Dacă vă spun că după ce au şters-o de praf au dat-o jos din nou, mă credeţi?

Sau îmi spuneţi că sunt nebun?
DADADADADA! A DAT-O JOS!
AU DAT-O JOS DEOARECE UITASERĂ SĂ MONTEZE LA LOC
FIRMA VECHE PE CARE O DEMONTASERĂ!
Deci recunosc: SUNT DEMENT!
DAR NU NEBUN!

MORALĂ: Cine face şi desface, toată ziua are ce face!

PS: Vă rog să mă credeţi că am tras fix 560 de cadre! Aici am postat doar câteva! Dacă vă spun că patronul, barmanul şi chelnerul meu râdeau cu lacrimi ascultând comentariile mele seci, mă credeţi? Credeţi-mă!

Pentru "cunoscători", dau un cadru restrâns pentru a localiza "locul faptei"!

4 comentarii:

LuMassa spunea...

Degeaba ei radeau, daca noi nu stim ce spuneai. Suna a provocare, incerc si eu....

Anonim spunea...

- Problemele, graba, sau concentrarea noastră pe o unică direcţie, ne face "să uităm a ne uita" în jurul nostru! Ne face să uităm a sta precum Moromete pe margina şanţului şi a privi alene la "întâmplările drumului". Pentru mine este un deliciu .....mai ales atunci când văd prostia în toată splendoarea ei!
Chiar astăzi, acum oră, ieşind de la cumpărături, mergând agale şi total întâmplător pe lângă o pereche cu braţele pline de plase cu pachete, îl aud pe prostălan zicând:
-Fă, dar copilul unde este?
la care prostălauca răspunde:
- Vaii, fugi repede înapoi că l-am uitat la casă!
REPET! Faza mi s-a întâmplat acum oră!

- Provocare?.....hihihi, asta înseamnă să bântuim împreună o zi întreagă!

LuMassa spunea...

Da' tu stii ca mie imi place Moromete, bine pana la un punct. Scortos, dar barbat tot pana la un punct, carpanos, doar ptr prosti....ca tot amintisi de Moromete...
Pai vrei sa lesin de ras daca bantuim si sa ma tarai ca pe un sac de gunoi?
Legat de stupiditate ...ma ucideeee, desi se spune ca toti suntem prostuti... uneori!
Stand la bulevard sa zic unul principal, ma pierd si eu privind dar raaaaar la trafic, mai precis la soferii stupizi, e o curba langa mine, care imi da spre vizionare amuzament total. Cazul tau e fenomenal, zau.

Anonim spunea...

Să vă târâââââââi? Nicidecum superbă doamnă! Mă aşez în patru labe, îmi pun urechi lungi şi fac:
ihaaaaa, ihaaaaaa! Vorba aia, toate doamnele au căţei, motani sau papagali, dumneavoastră o să fiţi însă unică: O SĂ AVEŢI MĂGAR! CE-I DREPT MĂGARU-I CAM BĂTRÂN......DAR TOT MĂGAR RĂMÂNE!
hihihi

Arhivă blog