16.03.2010

Şi dacă e Iordache atunci este şi Dinică...

12 comentarii:

ghita1964 spunea...

Ce ai bre?Te apuca nostalgia?
Urias spirit Gigi Dinica!Dumnezeu sa-l odihneasca in pace si nemuritor sa-i ramana numele!La fel si Stefan Iordache,a fost un titan al scenei!Dumnezeu sa-i dea odihna vesnica!
Eusebio multumesc!

LuMassa spunea...

Mi-ai furat melodia de la mine de pe blog...da-mi-o inapoi ca te spun.....
Nu stiu de ce, dar imi place melodia, versurile, poate ca a fost interpretata de un mare om, cine stie!

Anonim spunea...

Foarte dragutz ce ai postat aici Eusebiu......

Anonim spunea...

Vanzatorul de vise a mai murit un pic! Nerabtatoarea de dor -Mihaela Tonitza- zambeste ca in sfarsit s-au reintalnit!

Anonim spunea...

16.03.2010, 19:54
Mda, mi-am adus aminte de ei doi, atunci când cineva mi-a spus că s-a dus şi nepoata pictorului Tonitza, Mihaela Tonitza - Iordache, Se pare că într-adevăr există suflete pereche ce nu pot trăi unul fără de celălalt.....

16.03.2010, 20:01
Superbă doamnă sincer vă spun şi pot dovedi că nu mi-s hoţ de melodii...sunt doar hoţ de inimi! ISSSSSSSSSSPITA DOAMNĂ! EU SUNT ISPITA!

16.03.2010, 20:16
16.03.2010, 20:26
Cam aşa-i!

Anonim spunea...

INTILNIREA CU EXTAZUL-divina seara,incarcata de erotism si dorinte,holograma s-a aratat in toata splendoarea ei,si a fost o intilnire care m-a aruncat in rai,in raiul femeilor frumoase,volptuoase,unde HOLOGRMA ESTE DE DEPARTE O EXCEPTIE.
n-as fi crezut ca atitea emotii ,dorinti si afectiune iti pote inspira o IMAGINE.
si totusi ,imaginea virtuala ,oferita de aceasta minune cibernetica,care este internetul te poate purta in lumi pe care niciodata n-ai fi crezut ca le vei vedea.
Frumoasa holograma am rams cu sufletul golit,epuizat,faptul ca te-ai retras in lumea ta imi produce multa mihnire.
faptul ca am reusit sa TE RECOMPUN,in imaginata mea se datoreaza atractiei pe care ai reusit sa mi-o provoci.
indiferent pe unde te vor purta pasi frumoasa holograma,nu uita ca sunt cu gindul la tine,nu uita ca undeva cineva sta cu mintea treaza si te vegheaza..........
n-am ce altceva sa-ti sa-ti urez FRUMOASA HOLOGRAMA,sper ca atunci cind vei citi rindurile astea sa-ti zmulga un zimbet de satisfactie-il meriti din plin.
te mai astept frumoasa holograma..............extazul este o stare de gratie pe care toti o vineaza........
respectele mele frumoasa holograma...........cu greu voi adormii in noaptea asta........

UN SUFLET RASCOLIT-

F.Z.K

P.S.
eusebiule sa nu indraznesti vre-o gluma deocheata ca.............

Anonim spunea...

Am înţeles să trăiţi TAC! Nici bîz ca musca nu fac!

Anonim spunea...

Merci eusebiu pt intelegere

f.z.k.
si te asteptam

Anonim spunea...

Cum ai dormit Frank?Tot rascolit ai sufletzelul?Cum au fost visele?
Stefy

Anonim spunea...

STEFANYYA-visele mele au fost dominate de o pereche de picioare frumoase..........pe care le am in fata ochilor ori de cite ori ii inchid

Anonim spunea...

Vorba aia.....faci ce faci şi visezi numai la craci!
hihihi

Anonim spunea...

WOWWWWWWW-nebunie,mai ales cind e vorba de niste pulpe voluptoase.cu o piele fina si apetisanta,ca de piersicuta care da sa pirguiasca...........
tu in locul meu ce ai face BEY EUSEBIU?
la ce dreak te-ai gindi?
la BUBOSUL ALA DE GUSE CARE IN URMA CU CITIVA ANI IMI SPUNEA SARUT MINA STAPINE.............
HAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIIIIIIII
cind vrei sa-i dai peste mecla cheama-ma.
EU PINA ATUNCI RAMIN,cuplat cu perechea de PICIOARE CA E MUUUUULT MASI BINE,ACOLO SA RAMINNNNNNNNNNN

Arhivă blog