15.03.2010

Promo...pe faţă şi cu tupeu!

Am un obicei cretin.....mă feresc precum diavolul de tămâie de produsele ce sunt promovate!....afişe, bannere, spoturi TV, bleahhhhhh MĂ ORIPILEAZĂ!! Dar în nesimţirea-mi caracteristică, considerând că voi nu trebuie să faceţi ceea ce face popa ci doar ceea ce spune popa, aplic algoritmul:
ESTE OGRADA MEA,
POSTEZ CE VREAU ÎN EA!
POSTEZ ORICE CEEA CE-MI PLACE,
NU CEEA CE SUNT PLĂTIT SĂ-MI PLACĂ!
Deci:

DILEMA VECHE
şi ingredientele necesare pentru o "citire" plăcută!

Update (notă explicativă la întrebarea: UNDE SUNT BĂIEŢII?)

11 comentarii:

Anonim spunea...

A lectura impune un spatiu rezervat!
Rezerva poate sa ucida, sa creasca tensiunea, sa gliseze in chivas-uri cu roua, sa aminteasca de un mesaj feminist dilematic, in orele diminetii fiecaruia!

Anonim spunea...

Iote pula ce să spun! "A citi" este mai bine?

Anonim spunea...

Nah, am modificat! Năzurosule şi preţiosule care nu te semnezi! Huo!

Anonim spunea...

Daaaaa! E mai bine!Io-te fara...nazuri! Hi, hi,hi!!!!

Anonim spunea...

Uliuuu, te sculaşi când io mă culc?

Anonim spunea...

Asa-i la romani! Hi, hi, hi!

Anonim spunea...

Auzi băh Oarange România ce tot te hihii atât?

Anonim spunea...

Viata e prea scurta ca sa ne trezim dimineata tristi!

Anonim spunea...

Liniste mare azi aici, dar unde sunteti fratilor azi?
Stefy

Anonim spunea...

Fugim......fuga, fuga prin porumb
Voi fugi, voi fugi
Fuga, fuga prin porumb
Pe calea ferată
Fuga, fuga prin porumb
Mi-aş da copita
Fuga, fuga prin porumb
S-o ştiu salvată
Fuga, fuga prin porumb
Cat de greu e sa prinzi mistreţul
Fuga, fuga prin porumb
Uuuuuuuuuuu........

Anonim spunea...

UUUUUU...cate copite au pierdut mistretii in viata?
Poate devin bipezi!
mistreti bipezi, mai vezi!
bah orange romania !

Arhivă blog