22.03.2010

Fără titlu

Hmmmmmm,
ÎMI BAG PULA-N EA DE VIAŢĂ
CĂ ESTE CAM NEDREAPTĂ UNEORI!
L-am văzut de aproape pe Mile, l-am văzut acolo unde diavolii aduseseră iadul pe pământ! Am făcut o remarcă: zdravăn rumân, are sânge în coaie! Bleahhh, de fapt mănânc rahat, rămân la aia cu:
ÎMI BAG PULA ÎN EA DE VIAŢĂ!
Hmmmmmm, oare divinităţii îi este frică ca pe pământ să rămână doar BUNII? Hmmmmmm, încep a crede tot mai mult că DA! Divinitatea ia BUNII şi ne lasă RĂII!Ni-i lasă nouă, ca să ne spălăm noi cu ei pe cap! Bleahhhh....să mi-o mai bag o dată? Hmmmmm cred că ar fi în zadar! Nimic nu s-ar schimba şi bunii tot vor dispare! Văd că nici Lovin nu zice nimic!
ONOR LA MILE!

8 comentarii:

Stefanya spunea...

Trist........

Anonim spunea...

ETEPULA TRIST!......E VIAŢĂ! E VIAŢA DE TOATE ZILELE, E VIAŢA CARE ATUNCI CÂND TE PRINDE CU CHILOŢII-N VINE TE FUTE ÎN CUR! VIAŢA FĂRĂ TELENOVELE DE RAHAT CU TOT FELUL DE MAIMUŢE ŞI CIMPANZOI DE RAHAT CARE LE STĂ MINTEA NUMAI LA FUTUT, CORDEALĂ ŞI SUPT PULA!
AI ÎNŢELES BĂH?

LuMassa spunea...

Nu ma inteleg si ma iert pe mine insami ca, accept de data asta exact asa in forma asta exprimata de tine, tot ce spui... Mi se pare atat de sincera, dura dar barbateasca vorba-ti nascuta din ce simti si simt.... Asta e viata, ti-o mai si trage fara sa vrei!

Anonim spunea...

Mda....şi asta o spun eu care uneori mi-a tras-o viaţa-n cur de mi-au ieşit ochii ca la melc!

LuMassa spunea...

Citii la Tiberiu, pleca spre Timisoara. Un gest nobil face...

Anonim spunea...

Da, ne ducem toţi acolo. El a fost foarte bun prieten cu Tibi, şi cu fraţii Roncea de pe vremea scandalului de la sârbi.

LuMassa spunea...

Si tu mergi? Atunci chiar esti/ sunteti deosebiti....Sa ma tii la curent,macar atat cat se poate ..nu vreau detalii ci, vesti de bun simt.

Anonim spunea...

Mda

Arhivă blog