22.03.2010

Pentru Stefy, de la cercetash

Lasă teama deoparte
Joacă totul pe un zar
Joacă şi ultima carte
Nimeni n-a zburat vreodată
fără a-ncerca măcar!
... altfel, LACRIMI ÎN ZADAR!

34 de comentarii:

Stefanya spunea...

Nu-mi vine sa cred ....sincer mai lasat fara cuvinte......

Anonim spunea...

Băăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăh TE FUT! CE ARE RADU GYR CU MIORLĂILA LU ŞTEFANIA?

cercetashul spunea...

Baaaaa ... are! Ca nu trebuie sa renunte la vis!

Anonim spunea...

Mumu......TE-AM CENZURAT! ÎNJURĂ-MĂ!
Hihihi

Stefanya spunea...

Ce patisi Eusebiu de te iei din nou de viatza mea?

Anonim spunea...

Are o pulă! Visele nu ţin de foame şi nici pe bărbat nu-l fac să te iubească mai mult! Ce pula mea o dai în păpuriş?

Stefanya spunea...

Ahhhhhhhhhh...................

cercetashul spunea...

Ia stai putin Stefanya! Dar de ce esti tu suparata?

Uite, noi te incurajam, dar nu stim care iti este motivul supararii! Sper sa fie motive serioase, ca altfel te trag de urechiuse!

Anonim spunea...

Ştefanio ce ai fata moşului? Ofuri la inimioară? Hâncuri la neuroni? A venit primăvara? Marş la bărbaţi! Şi să vezi după aia ce chef de muncă ai!

Anonim spunea...

Ce pulaaaaaaa meaaaaaaaaa AAAAAAAAAAAAAAAAH! Ţi-a intrat ceva şi erai fată mare?.....lasă bre că murdăreşti un pic cearceaful şi trece dacă ai fost fată mare!
Iote pula!.....toată ziua AAAAAAAAAAAAAAH visuri cu cai verzi pe pereţi!

Anonim spunea...

Ce să spun o lăsai fără cuvinte!
FLEOŞC!
Ce să spun am ceva cu viaţa ei!
FLEOŞC!
Iaca nah uite de al dracului vreau să mă iau de tine! Uite aşa ...FLEOŞC!

Anonim spunea...

De ce nu răspunzi?
Taci?
De ce taci?
BLEAGO!
Ham ham câini îţi mănâncă din traistă!
Botoaso!

cercetashul spunea...

Ia stai stimabile Diacon!

Din ce ai zis tu, am considerat ca este o problema serioasa, nu ''miorlaiala''! ... Scuze Stefy!

diaconu Eusebiu Says:
Ianuarie 17th, 2010 at 12:28 pm
... PS căt despre ochelaristo-moldoveanca de stefanyya nu am să mă las! Am să-i trag şuturi în fund până am s-o văd zâmbind, deoarece de multe ori un şut în fund ajută la un pas înainte! Totdeauna mi-am bătut capul cu asemenea indivizi deorece ei sunt acele diamante căzute-n colb pe care din păcate de multe ori noi nu le vedem când trecem pe lângă ele! Deci draga mea stefanyya ai belit-o deoarece “tată am să-ţi fiu eu!” hihihi

Stefanya spunea...

Ce vb tu Eusebiu?De ce ma freci tu la neuron?Sa stii ca am vise frumoase pe care am sa le realizez intr-o zi.....normal ca visele nu tin de foame si nu-mi duce grija tu zilei de maine ca am ce manca si dau si cateva salarii in fiecare luna asa ca nu ma cunosti ce fel de om sunt.......vai ce dracii mi-ai facut in seara asta.........ce stii tu de mine?de ce vb aiurea?

Anonim spunea...

Ali dracului de toante că nu mai la bărbaţi Feţi frumoşi visaţi! Iubiri măreţe şi orgasme creţe!
Huo!

Anonim spunea...

Tu ce te bagi? Eşti mecanică de suflete? Ia că poate te iau şi pe tine la împulit! Gata? Tăceţi? Vi-e frică să răspundeţi? Drepţi! Culcat! Drepţi! Culcat doar o pulă de bărbat vă scoate din rahat!

Anonim spunea...

Ali dracului de romanţioase! Huo!

Stefanya spunea...

Da este o problema serioasa si destul de grava .

Stefanya spunea...

Offfffff ce mult mi-as dori sa va spun...........

Anonim spunea...

Hmmmm fă-mă să intru mess şi să nu fie ceva grav că te spurc o săptămână!

cercetashul spunea...

Usurel stimabile cu vocabularul asta!

Anonim spunea...

Ce-i stimabilo te mâncă chelea?

Anonim spunea...

Ce faci EUSEBIU- imi arunci manusa?
tii neaparat sa trecem la argoul de bordel?vrei sa raminem doar noi doi pe blogg?
pt inceput iti retransmit mesajul -,TE FUT INAPOI ,TOT ACOLO............

Stefanya spunea...

Nu va mai certatzi si voi.....

Anonim spunea...

detest sa ijnjur,nu-mi place ,dar cind sunt provocat raspund.
din cite vad iar nu poot afisa,se pare ca iar i s-a puis pata pe mine la BLOGG

ORTICUM FELICITAREA PT EUSEBIU ESTE DIN PARTEA MEA
F.Z.K.

Anonim spunea...

BAHHHHHHHHHHHHH TU NU AUZIIIIIIIIIIIIIIIIIIII,FA CEVA CA IAR SUNT BLOCAT,CACAMAS IN BLOGGUL TAU DE ZAPACIT
F.Z.K.

Anonim spunea...

22.03.2010, 21:39
Mersi! Ai cu ce?

22.03.2010, 21:45
Hoooooo, că nu dau turcii! Nu-s zu Zaus! Se pare că se blochează de la un număr de comentarii în sus! Am dat iar in "pagină alocată"! Curios este că doar ţie ţi se întâmplă? Ce browser ai?
Vezi acum cu merge! Comunica-mi ca să ştiu de unde este buba!

Anonim spunea...

Pardon: zu Hause!

Anonim spunea...

hai ca merge,e un browser,mai vechi pe o varianta originala,dar incarcat cu multe programe,inclusiv cu telefon pt USA,VARIANTA ,MAGIC JAK.
CARE IA DIN RESURSE PT CA E IN TOATE RETELELE USA SI CANADA.ACUM MERGE
F.Z.K

Anonim spunea...

unde ai alungat-o pe stefanyya?
f.z.k.

Stefanya spunea...

Eu stau cumintzica aici numai scriu nimic ca lumea vb ca ma miorlai si eu mi-s barbatoasa din fire si stiu ce am de facut.Va pup pe totii pe nasuc!

Anonim spunea...

Nu ştiu ce să zic din 500-700 pe zi doar 3 au probleme! Unul însă este de pe un Mac ....în sfârşit lăsăm aşa! Mi-e mie incomod că butonez mai mult din tel.

N-am alungat-o, am vorbit. Încerc să rezolv când ajung acasă!

Anonim spunea...

bine eusebiu,dar acum sincer ,ma crezi ca mi-e tirseala rau cind vad injuraturi,crede-ma nu fac pe sensibilul,inteleg dar ....
e bine si asa

Stefanya spunea...

Noapte buna!

Arhivă blog