03.05.2010

Tădătorul de neam VIDEANU!

După 45 de ani de comunism macho-fantele PDL are nesimţirea să spună românilor:
Prezența rușilor în sectoarele strategice e importantă!

DEMISIA TRĂDĂTOR DE ŢARĂ SPURCAT!
PS1 Domnule Blaga când ai de gând să te apuci de treabă? Primăriile sunt jefuite, băncile sunt jefuite, poliţia este jefuită, oamenii pe stradă sunt jefuiţi! Cumva este necesar ca să-ţi fie jefuită vila personală din buricul Bucureştiului ca să faci ceva? Trebuie care cumva ca noi cetăţenii să punem mână de la mână şi să-ţi dăm o şpagă ca să faci ceea ce ai de făcut?
PS2 Cu Videanu nu am terminat! Acum sunt obosit, dar mai pe seară am şi eu câte ceva de spus la adresa acestui rusofil comunist împuţit! Aceste năpârci care vor ruşii înapoi în ţară trebuiesc stârpite!

3 comentarii:

lulu spunea...

Ori acesti doi indivizi au luat-o razna din cauza prafurilor ce le consuma, ori sunt atat de indiferenti de ceea ce tara traieste si nu fac decat sa profite de cei aprox trei ani ramasi sa traga spre ei tot ce se mai poate! Da, cunosc lozinca:"cine face bani pe timpul crizei este un adevarat om de afaceri" dar,se pare ca la noi e diferita si ar suna cam asa:" cine stie sa fure si sa se imbogateasca prin contracte cu statul pe timp de criza E MARE HOT NU MARE OM DE AFACERI" Si iar repet, cativa din PDL inclusiv cei doi aici pomeniti NU VOR sa mai faca NIMIC, sunt PLICTISITI punct

lulu spunea...

Daca cretinul de Blaga inca nu s-a trezit din "betia vietii" si nu realizeaza ca s-au intors in tara EXPERTII IN SPARGERI, atunci este GRAV. Ce Doamne iarta-ma face Boc? El este primul care trebuie sa l traga de mot! Ce dracu face pdl? Dar dl Basescu? Mda.... o sa piara pe mana lor... duca-se daca asta vor, noi am zis, am strigat, am avut macar simtul raspunderii, degeaba....banii si atat in rest potopul dupa ei.

ghita1964 spunea...

Vezi Eusebio,de ce strigam eu impotriva "veteranilor"?
Vezi Zapa,baiatule?
Mai bine niste "copii" sau niste "incepatori" precum Teo,decat asa ceva!Dl.Boc,draga doamna Lulu,se afla inca sub efectul loviturii parintesti primita de Paste de la tatal sau!Oare batranul Boc nu putea pune mana pe un retevei,o furca,ceva?

Arhivă blog