15.05.2010

Dacă tăceai filosoafă rămâneai! (I)

Auliuuuuuu, a explodat borcanul cu muştar? Păi atunci iaca replica:
- EŞTI ÎNCĂ MEMBRU PDL, IMAGINEA TA ESTE ATRIBUITĂ ZONEI PORTOCALII, ORI DUPĂ CÂTE ÎMI ADUC AMINTE, REFERITOR LA APARIŢIILE MEMBRILOR PDL S-A DAT UN ORDIN CLAR! MEMBRII PDL NU TREBUIE SĂ APARĂ ÎN EMISIUNILE ACESTOR DOUĂ JEGOASE POSTURI TV, MAI ALES ÎN EMISIUNILE SCURSURILOR UMANE DUMITRESCU ŞI GÂDEA! PUNCT!
- Referitor la substantivul COMANDĂ răspund sec cu substantivul ŞARPE!
Haides paides!....dar ai mare grijă că excesul de pupături în fund, pe moment provoacă plăcere, dar în timp poate genera hemoroizi şi plăcerea se transformă în durere! Şi nu mă face să umblu la arhiva vechiului blog pe care un alt fost pupător al curului tău a închis-o şi să-ţi dau aici niscaiva copy-paste-uri din timpurile vremurilor nebune! Vezi că sunt în poziţia DEMENT LA CICLU, scârbit de ipocriţi, oportunişti şi mizerabili nerecunoscători şi s-ar putea ca dacă mai îmi fuţi mult 'telectualitatea să te spurc! PUNCT!
MAI STAŢI DRACULUI ÎN BANCA VOASTRĂ ŞI NU MAI CÂRCOTIŢI! AŢI ALES UN PREŞEDINTE, LĂSAŢI-L SĂ-ŞI FACĂ TREABA! PUNCT!

PS Rog pe "cei de-ai casei" să nu comenteze această postare! Este un răspuns indirect ce nu are nimic comun cu această ogradă!

15 comentarii:

Anonim spunea...

Preşedintele Organizaţiei de femei din PDL, Sulfina Barbu, a declarat, sâmbătă, că organismul pe care îl reprezintă cere Guvernului să caute soluţii pentru a nu diminua alocaţia şi indemnizaţia pentru creşterea copiilor.

Anonim spunea...

Mamele vor primi de la 1 iunie o indemnizaţie pentru creşterea copilului cu 25% mai mică faţă de valoarea din prezent, a anunţat consilierul pe probleme economice al premierului Emil Boc, Andreea Vass. Prin această măsură, statul va economisi 25% din sumele pe care le acordă până în prezent.

Anonim spunea...

Mda ANDREEA VASS....

Anonim spunea...

Hmmmm cu riscul de a fi spurcat ca la uşa cortului am să întreb sec:
BĂI NENOROCIŢILOR DE PĂRINŢI, VOI CÂND AŢI HOTĂRÂT SĂ FACEŢI UN COPIL AŢI VERIFICAT DACĂ FINANCIAR PUTEŢI SĂ SUSŢINEŢI TOATE CELE CE SUNT NECESARE CREŞTERII UNUI COPIL?
ACUM NU MAI ESTE COANA CEAUŞEASCA CARE SĂ DUCĂ FEMEILE CA PE VITE LA CONTROL LA GINECOLOG ŞI CARE SĂ STEA TOATĂ NOAPTEA CA SĂ ÎNŢEPE PREZERVATIVELE PUSE LA VÂNZARE ÎN COMERŢ!
TU PĂRINTE FACI UN COPIL DACĂ EŞTI ÎN STARE SĂ AI GRIJA SĂ CREŞTI ŞI SĂ EDUCI UN COPIL! DACĂ NU EŞTI ÎN STARE NU FACE COPII! CĂ N U SUNT EU DATOR CA DIN CONTRIBUŢIA MEA LA BUGET SĂ PLĂTESC INDIRECT IEPUROAICELE ŞI CIORILE CARE CÂND NAU CE FACE SE ÎMPLODESC!
PUNCT! N-aveţi decât să mă înjuraţi, nu am să dau replcă dar aceasta este părerea mea!
AI CU CE SĂ CREŞTI UN COPIL FĂ UN COPIL! DACĂ NU AI CU CE SĂ-L CREŞTI, NU-L FĂ! CĂ NU-S EU DATOR SĂ TE SPONSORIZEZ! DE ACEEA SUNT ATÂŢIA COPII AMĂRÂŢI ÎN ROMÂNIA, DEOARECE PĂRINŢI CRETINI S-AU ÎMPUIT DE CÂTE ORI A VENIT BEŢIVANUL MATOL DE LA CÂRCIUMA DIN COLŢ UNDE A BĂUT PE DATORIE!
Bleahhhhhh

Anonim spunea...

Stai linistit ca nu te spurca nimenea ca adevar graiestii tu aici!

Anonim spunea...

Realitatea pura ai spus tu aici Eusebiu!Dar crezii ca totii gandesc la fel ca tine?

ghita1964 spunea...

Nu-i chiar realitate mai baieti si fetite harnicute!Chestiunea este ca "facatori de pui" nu i-au proiectat acuma,au fost proiectati inainte de alegerile recente,pe vremea cand era nevoie de voturile parintilor!
Problema se pune altfel:TOATA LUMEA TREBUIE SA INTELEGA CA NU MAI SUNT BANI!POLITICIENII NU VOR SA-SI APRINDA "PAIE" IN CAP SI ADUCA BANI DE ACOLO DE UNDE SUNT,ADICA DIN CONTURILE LOR,ASA CA TREBUIE SA PLATIM NOI!He!He!DACA LEGEA ILICITULUI(Legea 18 parca)AR FI FUNCTIONAT IN ROMANIA,ASTAZI NU MAI DISCUTAM DE CRIZA!Efendi,parintii nu-s nenorociti prietene,parinti-s cei mai sfinti oameni de pe pamant,numai Dumnezeu si Christos sunt mai presus!
Pe de alta parte,daca nu avem o natalitate normala,cine o sa-ti platesca pensia?Deci sa nu confundam una cu altceva!Sa plateasca PARTIDELE care intr-o "voiosie" electorala erau gata sa dea si luna de pe cer pentru a mitui electoral parintii!Asta-i situatiunea!Auzi ce prevad eu asa cam pe la toamna:RATII si CARTELE!Ha?Ce zici?

Anonim spunea...

Doamne fereste Gheorghe!Ratii si cartele!Eu am prins vremurile alea ....

Anonim spunea...

Nu Ghiţă! Tu nu iei în calcul enorma masă monetară dosită prin saltele, prin pereţi şi alte latrine! Adu-ţi aminte că eu am mai vorbit de acest aspect! Toţi se feresc ca de dracu să vorbească de această ghiduşie! Repet: există o imensă masă monetară, acei bani albi pentru zile negre pitiţi de fiecare român cu ceva glagorie la cap prin cele mai năstruşnice locuri! Deci nu la bancă!
În plus gândeşte-te la aspectul că oricât ar fi de mare specula ce apare în orice perioadă de criză, preţul unui produs speculat nu va putea depăşi niciodată preţul Europei! Revin la alt aspect! Noi suntem la grad de îndatorare de 36%(estimat până la sfârşitul anului...acum este 30%)! Pragul de alarmă este la 70%! Grecia, Spania, portugalia, Italia, Irlanda au trecut de mult de 70%....70-110%, nu mai ştiu exact fiecare! Deci de aia am eu încredere în marinar!
În plus hai să-ţi spun ceva care ţie o să ţi se pară ciudat: PÂNĂ CE ÎN ROMANIA PREŢUL UNUI PACHET DE ŢIGĂRI NU VA FI DE 5 EURO, NOI NU VOM AVEA O ECONOMIE CURATĂ! Repet, o sa ţi se pară ciudat ce am spus acum, dar nu este ciudat de loc! Este stolojanian! Şi acum precis ai să spui că am schimbat macazul! Nu! Nu l-am schimbat! Eu ode nu-i cânt satirului ăsta bătrân dar ca meseriaş este un meseriaş de excepţie curvarul naibi!

Anonim spunea...

La noi există un singur risc! Populaţia să nu fie bolunzită de "şobolanii roşii" şi să explodeze! Că românul este precum mămăliga! Cloncăne ce cloncăne şi când explodează sparge toate geamurile!
Şi cine crede că românul poate fi potolit cu dictatură şi alte intervenţii militarizate amarnic se înşeală! Că românu-i căpos precum măgarul şi violent precum iapa în căldurii căreia i-ai băgat un arici sub coadă! În caz de violenţe, al de Vântu, Patriciu şi alţi bogaţi de ăştia să nu creadă că hoarda dezlănţuită după ce va sparge geamurile pe la Guvern pe la Cotroceni sau nu mai ştiu eu pe la ce minister nu va năvăli în casele lor ca să-i controleze la saltele! Deci ăsta este pericolul! Ca românii să nu răspundă la incitările celor de teapa godacului de Vanghelie!

Anonim spunea...

Ramane de vazut ce se va intampla.....sincer pe mine nu ma afecteaza cu nimic ceea ce se intampla acum in tara asta ...

Anonim spunea...

Şi mai repet o dată:
Dacă avem încredere în Preşedinte noi ăştia care l-am votat fără să vrem la schimb măriri şi alte posturi şi dacă îi facem şi pe cei din preajma noastră să aibă încredere în el, ORICÂT DE GREU NE-AR FI, atunci precum Independenţa vom depăşi furtuna şi vom ajunge în portul de destinaţie!
Nu este lozincăreală ce spun aici ...este crezul meu! Orice mercenar indiferent de cine l-ar plăti, are un crez propriu! Şi ceea ce am spus mai sus reprezintă ceea ce cred eu!
Poate alegerile viitoare voi lătra pentru vreunul din amicii mei PSD-işti sau PNL-işti şi voi trage în PDL ca la nuntă dar absolut niciodată nu am să trag în Preşedinte! Îndiferent cine este, Băsescu, Gheorghe, Bulă sau Ion!
Aici mai este o greşeală enormă care noi românii o facem! Nu vrem să înţelegem că absolut orice politician român nu face politică pentru un crez! Face politică pentru un interes strict personal! A existat şi există un singur politician în România care a făcut şi face politică pentru un crez: lepra comunistă Ion Iliescu!
Bineînţeles că lătrăii acum o să spună: Ahaaaa deci şi Băsescu face politică pentru un interes! Şi eu am să răspund: Nu lăbarilor! BĂSESCU ACUM NU ESTE POLITICIAN ! ESTE PREŞEDINTE!
Deci asta trebuie să facem: să disociem imaginea Preşedintelui de imaginea partidului şi să-i dăm toată încrederea noastră! Noi nu el trebuie să ne războim, şi când spun el, mă gândesc la instituţia prezidenţială nu la persoana Băsescu ci trebuie să ne războim cu hienele ce-şi spun politicieni! Ăstora trebuie să le smulgem boaşele!
mda

Anonim spunea...

Am citit un comentariu pe nu stiu care site, referitor la reducerea indemnizatiei pentru cresterea copilului. O individa foarte revoltata (am inteles ca ar avea o indemnizatie mare), tipa ca daca stia ca se intampla asta, NU AR MAI FI FACUT COPILUL! A fost un comentariu socant! Daca-ti doresti intr-adevar copilul, il cresti si cu cele 6 milioane!
Ce este mai rau ... sa se reduca alocatia sau sa spui ca nu ti-ai mai fi facut copilul?
cercetashul

Stefanya spunea...

Buna seara draga cercetash!Mda....foarte socant ceea ce ai citit tu!Cunosc si eu persoane care acum sunt insarcinate si regreta.....De ce?Sunt tampite atat pot spune.....

ghita1964 spunea...

Singurul om din sfera politicului in care mai am incredere este Traian Basescu!Singurul jurnalist in care am incredere este Nicoleta Savin!Singura lege in care cred ca poate salva Romania este LEGEA COJOCARU,nu pentru cei 20000 de euro,nu,ci pentru prevederea ca tote averile dobandite necinstit vor fi IMPOZITATE cu 80%!Pentru asta cred eu in LEGEA COJOCARU!Prea au furat tara asta toti "manelistii politici"!Cine stie sa faca afaceri,sa faca si dupa acea si sa o faca pe baza economiei libere de piata,nu pe nepotisme,relatii si spaga!Daca astazi Romania se afla la buza prapastiei este datorita SPAGARILOR din politica(aia Geoana care-si platesc locul eligibil cu 5000 Eu)si datorita legalizarii COMISIONULUI!COMISIONUL a distrus economia si pentru asta petre roman ar trebui belit!
u fost timpuri mult mai grele si cu mult mai rele in Romania,totusi femeia si barbatul nu a conditionat aducerea pe lume a unui copil de ajutorul statului,numai niste idioti pot gandi asa ca VACA aia!
Trebuie sa fim solidari dar ma doare cand vad ca-s solidar cu purceii astia politici(chiar daca-s portocalii,rozalii sau chiar albastrii)!
Din pacate tote semnalele ce vin dinspre SUA si Europa arata ca urmeaza un al doilea val de criza,nu tot asa de puternic dar destul cat sa trimita economia mondiala cu doi ani in urma.
http://financialnewsexpress.blogspot.com/2010/05/economic-crisis-news-may-15-2010.html

Arhivă blog