16.05.2010

Dedicaţie de la Zapa

14 comentarii:

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Bey nebunele,eusebiu,vezi ca am lasat la ELENA UDREA UN TEXT[ora 19,17],zic eu de manual,du-te si citeste-l si publica-l unde vrei.
ai sa intelegi probabil si tu si multi altii de ce?
de ce suntem unde suntem ,si de ce vom ramine tot aici,batind tontoroiul.
,tot pi loc pi loc
sa rasara busuiooc..............maiiiiiiiiiii
pt ca de mai mult nu suntem in stare-o adunatura de rahati,asta suntem noi,romanii.

Anonim spunea...

Ei si tu, Zapa ... chiar ca esti rau si faci discriminari! Se poate, stimate domn? Acele calitati pe care spui ca trebuie sa le aiba membrii de partid, obligatoriu trebuie sa le aiba si altii ... in toate institutiile! Lor, pupinilor le este bine, celorlati ba! Pupinfundeala este ridicata la rang de virtute, iar ceilalti sunt marginalizati!
cercetashul

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Despre bugetari,LE CINT LA ASTIA ARIA CALOMNIEI...........de mi s-au subtiat corzile vocale-dar bugetarul si-a ales VOCATIONAL O MESERIE,NU ESTE VOTAT,NU CERE PUTEREA.
are el,bugetarul roman pacatele lui.
politicianul,insa,o data la 4 ani umbla cu BASCA IN MINA,si cere PUTERE.

Anonim spunea...

Ai vazut ce initiativa a avut Realitatea TV? O petitie on-line pentru reducerea salariului parlamentarilor, in semn de solidaritate cu populatia, in timpul crizei! Dar cand s-a votat reducerea nr de parlamentari, (unul dintre motive fiind reducerea cheltuielilor acestora, Realitatea si toti tipau in gura mare ce abuz face Presedintele Basescu! Deci, cum ramane cu consecventa unora?

cercetashul

Si ... Buna seara tuturor!

Anonim spunea...

- Am citit măh!

- Cercetaşule, io de multicel nu te-am mai vrăjit! Ia varsă matale repejor ce mai faci şi pe unde o mai brambureşti! Hai treci la raport! Bărbat ai găsit?

Anonim spunea...

Auzi ce zice monseur Zapa despre mine! Cică sunt o hahaleră, nu sunt bun de nimic, sunt impotent şi mă masturbez cu mâna stângă! Ia execută-l mătăluţă un pic! Veyi că a fost la nuntă aq mâncat o boabă de strugure, s-a îmbătat precum cireşul şi acum când i-a trecut mahmureala are limbariţă şi chef de scandal! Mai agită-l şi tu un pic! Rade-i vreo două virtuale după ceafă!
hihihi

Anonim spunea...

Parcă are mâncărici în cur!....aşa de aprig ţopăie prin ogrăzi!
hihihi

Anonim spunea...

Pai da ... m-ai cam lasat cu ochii in soare! Si tocmai d’aia, uite ca mi-am gasit si eu barbat! Hahahaaaa
Pai nu stiu ce zice monseur Zapa ... o sti el ceva de zice!
Dar la nunta cui a fost? Bre, boaba de strugure o fi mancat-o, dar precis nu s-a atins de prajiturici si beuturica pentru ca-i este frica de kilutze! Hmmmm ... oare, a servit una bucata de piept siliconat de pui? Spui Zapa sau ba? Hihiiii
cercetashul

ghita1964 spunea...

Om fara patrie(bozgore)iar generalizezi?

FRANK ZAPA[KING] spunea...

ghe..................nu sunt APATRID-e bine sa stii acest lucru.
si e bine sa mai stii ceva-NU SUNT ORB SI NICI SUBIECTIV-nu-mi place sa ma mintesc singur,e suficient ca sunt destui care se indeasa sa ma minta,ce rost ar mai avea sa ma mai mint si eu singur,si inca frumos.

ghita1964 spunea...

Baaa,da ce repede ai sarit,te simti cu musca pe papion?De unde stii ca-i vorba de tine?

ghita1964 spunea...

Ai dreptate,dar...lasa natiunea in pace!Fa o lista si trece-i pe toti acolo!
INCEP EU:
1)Iliescu
2)Roman
3)Magureanu
4)Adi
5)Stolo
6)....
Si tot asa pana ajungi la 22.000.000!Apoi treci la maghiarimea din Ungaria si daca nici acestia nu-ti ajung,Dumnezeu cu mila si vulcanul sa termine treaba!

ghita1964 spunea...

Am citit textul!Nu-i de manual!Ale lui Eminescu erau,insa dracia-dracului nu-l publica in niciun manual!Si zau ca Eminescu e actual!

FRANK ZAPA[KING] spunea...

Offffffffffff ghe ,ma obosesti,tu in loc sa te razboiesti cu cine trebuie-TU TRAGI IN CEI CARE SUNT PE APROAPE-s-au ai un dinte impotriva mea.
n-am timp acum de rafuieli personale,sunt alte treburi mult mai stringente.

Arhivă blog